View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
h b Veteran
|
Posted: 10.01.2013 19:19 Post subject: |
|
|
Raul wrote: | Burde kanskje unnlate å nevne det, men litt rart om ikke FCK melder sin interesse også. |
fck snuser snart på hoftun _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 10.01.2013 19:20 Post subject: |
|
|
Bare dette ikke blir en ny Cooper, var jo så og si klar han også |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 10.01.2013 19:22 Post subject: |
|
|
Slapp av, DallaSoccerNews har ikke meldt om noen Mikkelsen-overgang. |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 10.01.2013 19:24 Post subject: |
|
|
om dette blir tilfellet, at vi signerer han mener jeg...
mikkelse - nicki - tarik på topp lukter det gull av!!  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.01.2013 19:25 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Hvorfor viser stadig folk her inne til Dockal sin Uoffisielle FB-side?
Like spennende og troverdig som at en drittunge endrer Wiki-siden til aktuelle RBK-spillere.
Edit: Tatt bort nå, ok. |
Ja, jeg fjernet det.
Ser forresten at spilleren har slitt med brokk:
Profilbeskrivelse:
Skiftede til Brøndby IF i sommeren 2007 fra Lyngby FC på en 4-årig kontrakt.
Tobias Mikkelsen er et af Danmarks største talenter, der kan gå en stor fremtid i møde. Han har mange individuelle færdigheder; han er hurtig, driblestærk og udfordrende i sit spil.
Hans fortrukne plads er højre midt, hvorfra han lægger nogle skarpe indlæg eller selv trækker ind og afslutter.
Fik en fremragende start i klubben med både mål og oplæg i blot sin anden ligakamp. Desværre har Tobias måtte gennem flere operationer for brok og siden haft svært ved at bide sig fast på holdet.
http://brondby.com/player...&id=33
Mer utfyllende: http://www.landsholdsklub...elsen.aspx |
|
Back to top |
|
 |
RoarStrand6 Junior
|
Posted: 10.01.2013 19:34 Post subject: |
|
|
Etter det Adresseavisen erfarer, er både spilleren og hans agent på plass i Norge.
-skille-
– Vi vil ha inn en typisk 4-3-3-ving som er kreativ og kan true bakrom, sa Rosenborg-treneren. (tv2sporten)
Akkurat dette vi trenger! La det bli en lenger kontrakt! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.01.2013 19:39 Post subject: |
|
|
Spilte og scoret ikke denne mannen i EM da!?
Om vi får han her i boks så tror jeg han blir en kjempe suksess, da gjelder det bare å få signert Mix og Johansen!  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 10.01.2013 19:46 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Eksil wrote: | Men hva med venstresiden vår? Føler vi er litt tynne der? |
Eh, hvis denne fyren er høyreving, så synes du Tarik, John C og DFH på en venstrekantposisjon er tynt? |
Neida, jeg var litt kjapp med å stille det spørsmålet.
Tenkte egentlig på spisskompetanse på hele venstresiden.
Vil egentlig Tarik spille ving fast?
John er bra, og jeg etterlyste at han burde bli brukt mer på venstre kant i fjor da jeg ikke er fan av DFH hverken på kant eller andre steder. Men er ikke John egentlig best egnet mer sentralt? Synes vel kanskje ikke han fikk overbevist på venstre i fjor.
Synes egentlig bare Tarik er sikkerstikket på venstre ving. Om han vil da.
Bør John evt spille venstre midtbane da eller?
Og ellers har vi jo en offensiv Dorsin, men mangler kanskje en defensiv Dorsin. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 10.01.2013 19:50 Post subject: |
|
|
Raul wrote: | Burde kanskje unnlate å nevne det, men litt rart om ikke FCK melder sin interesse også. |
fck snuser snart på hoftun _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.01.2013 19:52 Post subject: |
|
|
h_b, du skrev det for en halvtime siden?
Eksil, Chibiuke var jo mye venstrekant i Sverige, så han kan jo spille der. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.01.2013 19:54 Post subject: |
|
|
Han kan ikke spille for FCK før i august, så det er neppe aktuelt nå.
Jeg frykter derimot at han kommer hit på en korttidskontrakt, bare for å ha et sted å være frem til klubbkarantenen hans fjernes i sommer. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 10.01.2013 19:58 Post subject: |
|
|
Uansett lang eller kort kontrakt, nyheten har spredd seg uhyrlig fort i nettavisene etter at ryktet ble omtalt her. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 10.01.2013 20:12; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 10.01.2013 19:58 Post subject: |
|
|
Tror nok det Hedon. En slik spiller er både for dyr, men også attraktiv for klubber i større ligaer enn TL. Er det for godt til å være sant, så er det som regel det... |
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 10.01.2013 20:03 Post subject: |
|
|
Den her nyhed gjorde virkelig min dag meget meget bedre! Mikkelsen har jeg stor tro på i Rosenborg. Relativt hurtig og god teknik. Klassisk offensiv kantspiller. Bedre end Romme i sommerens EM selv om førstnævnte spillede mest.
Kan huske at han var et kæmpe talent i Lyngby og var glad da han senere gik til Brøndby, et mislykket træk desværre. Det betyder dog så meget siden han rejste sig i FC Nordsjælland igen.
Har rigtig alder. Har oplevet modgang og har rejst sig igen. Kender Nicki Bille noget der hjælper både på og udenfor banen. Jeg er 100% positiv |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 10.01.2013 20:22 Post subject: |
|
|
Ifølge det Adressa erfarer er han i Norge med sin agent. |
|
Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 10.01.2013 20:24 Post subject: |
|
|
Bare Bendtner som mangler da  |
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 10.01.2013 20:39 Post subject: |
|
|
Eksil wrote: | knerten_10 wrote: | Eksil wrote: | Men hva med venstresiden vår? Føler vi er litt tynne der? |
Eh, hvis denne fyren er høyreving, så synes du Tarik, John C og DFH på en venstrekantposisjon er tynt? |
Neida, jeg var litt kjapp med å stille det spørsmålet.
Tenkte egentlig på spisskompetanse på hele venstresiden.
Vil egentlig Tarik spille ving fast?
John er bra, og jeg etterlyste at han burde bli brukt mer på venstre kant i fjor da jeg ikke er fan av DFH hverken på kant eller andre steder. Men er ikke John egentlig best egnet mer sentralt? Synes vel kanskje ikke han fikk overbevist på venstre i fjor.
Synes egentlig bare Tarik er sikkerstikket på venstre ving. Om han vil da.
Bør John evt spille venstre midtbane da eller?
Og ellers har vi jo en offensiv Dorsin, men mangler kanskje en defensiv Dorsin. |
Tarik har uttalt tidligere at hans beste posisjon i 4-3-3 er på kanten, så jeg tror ikke han har store motforestillinger mot å spille der. Det vil også gjøre landslagsplassen hans enda sikrere da rollen på klubb- og landslag blir mer lik enn om han spiller sentralt for oss.
Alas er også en utfordrer på venstrekanten. Syns det siste innhoppet hans viste kvaliteter vi trenger. Med Mikkelsen i tillegg er vi godt dekket på kantene med andre ord. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.01.2013 21:01 Post subject: |
|
|
Djeez.
------------------------ALH
Gamboa - Strandberg - Reginiussen -Dorsinator
----------------------Mix/Sælnes------------------------
------------Dockal----------------Svensson/midtsjø/Berntsen
Tarik/Chibuike/Jatta-------------------Mikkelsen/Chibuike/Alas
-----------------Cpt Sorte BILL/Chibuike/Sørloth
Benk: Masse å kaste innpå ved skader
Jeg ser Edelt metall og det har gullfarge! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Lavlandsapen Junior
|
Posted: 10.01.2013 21:11 Post subject: |
|
|
Tobias Mikkelsen er en rigtig spændende spiller, som har et meget højt niveau i medgang og når han er i trygge rammer.
Han var blandt de største kanttalenter i Lyngby inden Brøndby hentede ham, men så startede nedturen. Han gik helt i stå pga. den hårde konkurrence og store forventninger.
I FCN var forventninger ikke så store og klubben kæmpede om nedrykning, men i FCN er der plads til at fejle og udfordre. De blev mestre sidste år fordi han bl.a. var i hopla. Han var igen i et trygt udviklingsmiljø og blev også landsholdsspiller. Som I nok så, så var han god for Danmark under EM.
De fleste vidste at det ville gå galt i en tysk klub der skulle kæmpe om nedrykning. Han er ikke en fighter og den tyske klubmentalitet, hvor tryghed er et fremmedord gjorde, at han kun fik 92 minutter i alt (så vidt jeg husker).
Derfor er det lidt plat eller krone. Hvor meget tryghed kan en storklub som Rosenborg tilbyde? Til gengæld kommer han til et sted, hvor der er gode muligheder for at udvikle sig yderligere og det virker på mig som om, at RBK bedre kan tilbyde de rammer end FCK eller Brøndby, som har en lille tålmodighed.
Jeg tipper på succes for ham i Norge og han havde brug for at komme til større rammer end FCN. Tyskland var bare for meget.
En kort beskrivelse af ham vil være, at han er væver og driblestærk. Søger ofte ind i banen når han får den på kanten og kommer til store chancer, men brænder for ofte. Han burde have scoret flere mål, men er bevægelig, så han skaber plads for andre. Dog får han lidt nemt skader. Han kan spille både venstre og højre kant, men blev mest brugt i venstre i FCN, hvor han også var bedst.
Håber I kan bruge mit uafhængig input (er FCK-tilhænger). Det bliver spændende at følge både Bille og Mikkelsen.
Mvh. Kristian |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 10.01.2013 21:26 Post subject: |
|
|
Takk for innspill! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.01.2013 21:39 Post subject: |
|
|
Hele fyren minner meg om både Tarik og Huseklepp, både som spilletype og person. Er han like god som dem i tillegg, så kommer nok dette til å bli bra. |
|
Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 10.01.2013 21:53 Post subject: |
|
|
Har troen på dette. Håper det går i orden  _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 10.01.2013 21:57 Post subject: |
|
|
Om han hever en lønn på nesten 7 millioner i Tyskland er vel snakk om et lån i første omgang? |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 10.01.2013 22:10 Post subject: |
|
|
Det jobbes godt om dagen, virker som kvalitet et stikkord på signeringer  |
|
Back to top |