View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Københavneren Junior
|
Posted: 17.10.2010 20:56 Post subject: |
|
|
Lige en servicemeddelelse til Rosenborg-fans:
Nicki Bille Nielsen ung dansk angriber sagde i et tv-interview i aftes, at Rosenborg havde en seriøs interesse for ham, hvis de kvalificerede sig til Champions League ved at få uafgjort eller vinde i Parken, og derved havde hentet ham.
http://en.wikipedia.org/w...le_Nielsen
Han skiftede i stedet til Villarreal B, hvor han haft en del succes. Det er selvfølgelig ikke en spiller RBK går efter lige her efter skiftet, men jeg synes i hvert fald, at det er rart med lidt informationer om hvilke spillere man havde hentet, og hvis han ikke slår igennem i Villarreal, så kunne det sagtens være at RBK ville være ude efter ham igen. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 17.10.2010 20:59 Post subject: |
|
|
Hvordan type spiller er han? |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.10.2010 21:02 Post subject: |
|
|
For øvrig søskenbarn av tidligere FFK-forsvarer Daniel Wass, uten at det sier noe som spillertypen. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Københavneren Junior
|
Posted: 17.10.2010 21:03 Post subject: |
|
|
longines wrote: | Hvordan type spiller er han? |
Forholdsvis god teknisk, godt hovedspil, skyder godt og kan også være med i det opbyggende spil. Måske lidt af en "Bendtner-type" Se eventuelt mål med ham her: http://www.youtube.com/wa...SH_xwcqU20
Han var med i turneringen, 2010 Toulon Tournament, hvor han scorede fem mål i fire kampe og imponerede meget. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.10.2010 10:58 Post subject: |
|
|
Er det bare jeg som synes han har det berømte "hestk*k-trynet"?  |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 19.10.2010 09:51 Post subject: |
|
|
Han er visst anbefalt av Petter Pilgaard. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 19.10.2010 10:12 Post subject: |
|
|
Intervjuet hvor han forteller om RBK-interessen. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 19.10.2010 10:38 Post subject: |
|
|
Var meget god i toulon-turneringen, der også Saré spilte bra. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 19.10.2010 11:12 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett intervjuet, så synes jeg han virker som en ålreit type, til tross for hans litt "sleske" førsteinntrykk^^
Og etter å ha sett skrytevideoen kan det se ut til at han er en spiller som kan score både mot etablert forsvar og på kontringer, samt at han virker å ha god teknikk og variert og god skuddteknikk. Det som imponerer mest, er at han ser ut til å være veldig sterk under press. Noe våre spisser veldig ofte er.
Noe som ikke kommer fram fra videoen, dog, er hvor synlig han er gjennom hver kamp. Han kan fort være en spiller som jobber lite defensivt, og som er usynlig i 99% av kampen.
Hadde vært greit å sett noen hele kamper med ham.
Uansett; spennende! |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.10.2010 12:51 Post subject: |
|
|
Max wrote: | http://www.fotovagn.dk/photo-filer/0015/tump_stor_401_081006_7180.jpg
Om mulig en sleskere utgave av Jo Inge Berget. |
Kanskje ikke så rart at han velger å se sånn ut når dette
er hans favorittspiller og forbilde! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 21.10.2010 10:30 Post subject: |
|
|
Dette bekrefter vel at RBK har noen flere i kikkerten enn det vi har oversikt over. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.10.2010 10:37 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke så stor tvil om at de kikker. Evnen til å lande noen (som forsterker annet enn polstringen i setene på benken), derimot... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 21.10.2010 13:17 Post subject: |
|
|
Escudos wrote: | Dette bekrefter vel at RBK har noen flere i kikkerten enn det vi har oversikt over. |
Hvem visste at RBK var ute etter Bjärsmyr? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 21.10.2010 14:28 Post subject: |
|
|
Nå var det ikke Rosenborg som var ute etter Bjärsmyr og Saré. Det var Thorbjørnsen. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 21.10.2010 17:55 Post subject: |
|
|
Og han ga dem på eget initiativ og helt gratis bare en flybillett opp til Trondheim og penger til Taxi inn til Lerkendal med følgende instruks: "Ask for mr. Hoftun and tell him to sign you" ?
Det er selvsagt Rosenborg som har vært ute etter spillere, Rosenborg har kontaktet klubbene og Rosenborg har fått spillerne hit.
Torbjørnsen har anbefalt den typen spillere klubben ønsket. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 21.10.2010 21:29 Post subject: |
|
|
Meget imponerende arbeid å signere to uønskede spillere på lån i siste time. Du tror ikke at eierklubbene bare var glade for å bli kvitt dem? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.10.2010 12:06 Post subject: |
|
|
Saré kan nok bli en bra mann og vel så det han (mon tro hva han vil koste ikjøp), men Bjärsmyr mener jeg fortsatt er en jævla katastrofe hver gang han spiller. Enkel smell å gå på dog, han har jo vist nivå før, så... Men slik han driver på ser jeg heller både Lago og Wangberg utpå der i steden for ham. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 22.10.2010 12:52 Post subject: |
|
|
Vi beholder Saré og gir tilbake Bärsmyr. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.10.2010 13:02 Post subject: |
|
|
Tja, vi har vel lånt ham et år, så det kan vi vel antagelig ikke gjøre om vi så ville. Så man kan vel regne med at Hoftun hviler på laurbærene og vi ikke trenger mer enn en inn for Demi.
(og vi har jo masse forsvarsspillere på junior- og guttelag, så kanskje ikke det en gang. ) _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.10.2010 13:39 Post subject: |
|
|
Jepp, er jo bare å hente opp Espen Schmitz hvis det blir for stort gjennomtrekk der bak...  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.10.2010 15:45 Post subject: |
|
|
Strand wrote: | Meget imponerende arbeid å signere to uønskede spillere på lån i siste time. Du tror ikke at eierklubbene bare var glade for å bli kvitt dem? |
Hysj! Du må ikke si noe negativt om dem. De er anbefalt av Torbjørnsen!!!
Eller sannsynligvis bare Saré for han ser jo ut til å være en god handel.
Bjärsmyr derimot er et tydelig Hoftun-kjøp.
Ikke misforstå meg nå, jeg synes Torbjørnsen har gjort veldig mye bra for RBK og jeg skulle gjerne sett at han fortsatt jobbet utelukkende for oss. Men enkelte ser ut til å se spillerlogistikk ganske svart/hvitt der Torbjørnsen er utelukkende gud, mens Hoftun er djevelen.
Jeg synes imidlertid at ikke alt Torbjørnsen har gjort for oss er imponerende, og heller er ikke alt Hoftun har gjort elendig.
Blir litt som Eggen vs Hamrén der enkelte ser bare positivt hos den ene og negativt hos den andre. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.10.2010 15:58 Post subject: |
|
|
Kritiserer ikke spillerne, jeg bare nevner at det ikke skal en stor overgangsmester til for å signere to uønskede spillere i siste time. Som jeg sa; begge klubbene er nok glade for å bli kvitt dem enn så lenge. |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.10.2010 16:18 Post subject: |
|
|
Tja, i tilfellet Bjärsmyr ble det vel sagt at Panathinaikos ville beholde ham selv om han ikke var tiltenkt en plass i førsteelleveren.
Når det gjelder Saré så ønsket vel Anderlecht å bli kvitt ham, men med den attesten han fikk derfra antar jeg at de helst ville selge han med en gang. I så fall er det jo en OK jobb å få dem med på et utlån så vi kan se hvorvidt spilleren passer hos oss før vi kjøper....
Men nå var det primært Moltisantis kommentar som lar det høres ut som at alt var Torbjørnsens verk jeg var mest uenig i. |
|
Back to top |
|
 |
meister Senior
|
Posted: 02.01.2013 16:53 Post subject: |
|
|
Denne mannen sies å være på RBKs ønskeliste
Nicki Bille |
|