View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trondhb Veteran
|
Posted: 27.11.2012 13:02 Post subject: |
|
|
Har vel litt med forventninger å gjøre, Issah ble hentet for å spille mens Selnæs i beste fall ble ansett som backup før sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 27.11.2012 13:09 Post subject: |
|
|
JJ er vell årets "flopp" trener.
Har ikke fått allverdens ut av dette manskapet.
Ikke klart å utvikle en enste spiller i positiv forstand.
Laget spiller uten identitet. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.11.2012 16:37 Post subject: |
|
|
Å foreslå Selnæs på årets flopplag er bare trist synes jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 27.11.2012 16:56 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Å foreslå Selnæs på årets flopplag er bare trist synes jeg. |
Fullstendig meningsløst, tyder på at man knapt forstår fotball. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.11.2012 17:13 Post subject: |
|
|
Selnæs på flopplaget er noe av det mest grufulle jeg har hørt på lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 27.11.2012 17:16 Post subject: |
|
|
Ingen av dem hører hjemme under kategorien 'flopp'. Den ene har prestert når han har fått sjansen, men har vært mye på benken, mens den andre ikke har levd opp til forventningene når han har fått sjansen.
Floppen i laget er vel heller Alas, som hverken har spilt særlig mye eller prestert når han har fått sjansen. Skulle gjerne sett mer av ham også, dog. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 27.11.2012 17:54 Post subject: |
|
|
Roamer wrote: | Da hadde det vært mer naturlig å ha Selnæs, som langt fra har innfridd forventningene man hadde om ham etter et par gode opptredener tidlig i sesongen. Issah har ihvertfall vært god når han har spilt.
Håper han får en ny vår under ny trener. |
Roamers Juleønsker:
1 Nye Briller
2 Nye Briller
3 Nye Briller
Håper han får nye briller til Jul! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.11.2012 18:01 Post subject: |
|
|
Det blir vel historieforfalskning å hevde at han har vært god, men det skal da ikke ha vært særlig til forventninger til han i år heller. Og jeg fastholder at han nok ville sett vesentlig bedr ut i en treer på midten, hvor arbeidet kunne stått mer i ballfordeling med to løpere rundt seg.
Men han må heve seg i styrke og hurtighet, både hurtighet i bevegelse og løpsmessig hurtighet, både på korte og lange avstander. Bli raskere, tøffere, mer duellsterk og raskere i hodet  |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 28.11.2012 00:36 Post subject: |
|
|
Roamer wrote: | mens den andre ikke har levd opp til forventningene når han har fått sjansen. |
I hvilket univers var det noen som forventet noe mer fra Sælnes enn det han har levert denne sesongen? |
|
Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 28.11.2012 05:17 Post subject: |
|
|
Roamer wrote: | Da hadde det vært mer naturlig å ha Selnæs, som langt fra har innfridd forventningene man hadde om ham etter et par gode opptredener tidlig i sesongen. Issah har ihvertfall vært god når han har spilt.
Håper han får en ny vår under ny trener. |
Hvor mye promille hadde du da du skrev dette? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 28.11.2012 10:27 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Å foreslå Selnæs på årets flopplag er bare trist synes jeg. |
Hvem tok ut dette flopplaget og i hvilke medieforetak?
Selnæs har jo faktisk hatt et gjennombrudd i TL før fylte 18 år! Det er sterkt og langt unna flopping. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 29.11.2012 20:00 Post subject: |
|
|
Danserud wrote: |
I hvilket univers var det noen som forventet noe mer fra Sælnes enn det han har levert denne sesongen? |
Selnæs ble hausset ganske kraftig opp etter noen lovende kamper i starten av sesongen, om jeg ikke husker feil. Det ble snakket om hans fantastiske blikk og gode pasningsfot. Noe vi har sett lite til utover sesongen. Har ikke gjort seg bort, men har ikke vist at han fortjener å bli satset på heller.
Forsåvidt bra at han har fått en del spilletid, men mener at Issah i større grad burde blitt foretrukket. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 29.11.2012 20:05 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Det blir vel historieforfalskning å hevde at han har vært god, men det skal da ikke ha vært særlig til forventninger til han i år heller. Og jeg fastholder at han nok ville sett vesentlig bedr ut i en treer på midten, hvor arbeidet kunne stått mer i ballfordeling med to løpere rundt seg.
Men han må heve seg i styrke og hurtighet, både hurtighet i bevegelse og løpsmessig hurtighet, både på korte og lange avstander. Bli raskere, tøffere, mer duellsterk og raskere i hodet  |
Og dette som du nevner kommer gjerne når spillere har tillit og får opp selvtilliten, noe Janne slettes ikke har gjort med tilfellet Issah. Når han har vært på gang, har det vært benken i lange perioder. Issah var faktisk god i noen kamper i vår, men ble tuppet tilbake til benken. Husk, han dominerte midtbanen til Røde Stjerne også. Så tillit er tingen med han. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 29.11.2012 20:12 Post subject: |
|
|
Når jeg skrev den posten så skrev jeg den med tanke på Selnæs, ikke Issah.
Men hurtighet er noe Issah også hadde trengt mer av. Jeg tror ikke Issah kommer til å dominere for Rosenborg noengang, mange strålende kvaliteter, men litt for treg i avtrekkern og tar seg for god tid med ball i bena. Tipper han blir shippet ut i januar. Men ja, det er verdt å tenke på at Issah dominerte såpass for Røde Stjerne. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 30.11.2012 18:33 Post subject: |
|
|
Men; er røde stjerne i dag av samme kaliber som tidligere. Har en følelse av at de er litt som rbk: har større navn enn kvaliteter for tida..
Tror det er det beste for rbk og issah at de ev går hver sine veier. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 19.12.2012 12:51 Post subject: |
|
|
Fra artikkel i "nye spillere"tråden:
Quote: | Samtidig skal RBKs midtbanespiller Mohammed-Awal Issah være så godt som klar for et utlån til en gresk klubb. |
Bra for både klubb og spiller, men skulle ønske man hadde fått til et salg. Har ikke sett noen rykter om hvilken klubb det er endsa, spennende.  |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.12.2012 13:21 Post subject: |
|
|
Dette var en god nyhet, ikke sant Pingvin?
Du vil sikkert si at han har blitt for god for RBK og at det derfor er utenlandsk interesse for ham.
Jeg vil si at han er for dårlig for de fleste lag i TL, bl.a RBK, og at RBK derfor har lett på det utenlandske markedet for å finne et lag til Issah, som han vil akseptere. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 19.12.2012 13:28 Post subject: |
|
|
Idioti. Issah har vært god når han har spilt, i motsetning til mange av de andre på midtbanen. Hva er poenget med å selge/låne bort spillere før de har fått vist seg frem for den nye treneren? Spesielt spillere som har slitt med tillitt. Det er ikke første gang det skjer. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.12.2012 13:51 Post subject: |
|
|
God når han har spilt? Han var vel hovedbidraget til at det glapp mot Leverkusen på hjemmebane. Elendige pasninger og lavt tempo.
Det er flere kamper i år han har vært særdeles upresis med pasningene. Det er for få gode kamper. Det tror jeg de fleste er enige med meg i. |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 19.12.2012 13:54 Post subject: |
|
|
Dersom Perry mener at Issah ikke holder nivået, så bør han enten selges eller fristilles dersom dette er mulig.
Utlån bør være forbeholdt spillere med stort potensial som trenger matchtrening. Issah tilhører i mine øyne ikke denne gruppen. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.12.2012 14:01 Post subject: |
|
|
Issah er vel i tillegg den lart eldste av midtbanespillerne våre, og bør ermed ha litt mer ballast. Veit ikke om jeg syns det høres ut som ett sjakktrekk å låne han ut da. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 19.12.2012 14:45 Post subject: |
|
|
Hei TomH!
Lenge siden jeg har hørt fra deg, så hyggelig
Jeg skal ikke begi meg ut på noen form for analyse av hvorfor han blir leid ut. Jeg konstaterer at han mest sannsynlig ikke blir satset på, og derfor burde blitt solgt. Synes det er rart de leier ut en 26 år gammel mann.
Spent på hvilke navn de mener skal inn på midten. Man vinner ikke serien med en haug med jyplinger. Svensson, Midtsjø og Selnæs skal ikke bære midtbanen vår. Det har de ikke kvalitet til. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.12.2012 15:01 Post subject: |
|
|
Spent selv på hvem Perry tenker seg i den posisjonen.
433 krever et virkelig solid anker, med svært gode egenskaper som både ballholder og ballfordeler.
Det er ikke mange av dem i TL. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.12.2012 15:36 Post subject: |
|
|
Eventuelt går det an å snu V'en om man ikke har ett dedikert anker-emne. Da blir det litt friere roller med mulighet for litt flere offensive bidrag for de to "ankerne". _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.12.2012 15:43 Post subject: |
|
|
Veit ikke om Brandhaug var selve definisjonen på "solid anker" ... |
|
Back to top |