English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2012 19:10    Post subject: Reply with quote

Fine ting man hører om Perry, og han er utvilsomt en bra fyr, men for meg er han bare en slags Rune Skarsfjord. Han er også visstnok en tydelig fyr som krever mye av omgivelsene, ingen push-over osv - men han får jo ikke til noe som elitetrener.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 14.12.2012 19:22    Post subject: Reply with quote

Prøver bare å være positiv her nå Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 19:30    Post subject: Reply with quote

Er det noen her inne som klarer å se Per Joar Hansen få laget til å ta seriegull og gruppespill i Europa League?? Det er ikke noe alternativer til restultat neste sesong enn seruegull og gruppespill i Europa League.

Hvordan kan han klare å få Rosenborg til å vinne noe som helst?

Jeg driter i hvordan laget spiller, bare det vinner.

Ã¥ hvor jeg savner Erik Hamren og hans "attityd"
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2012 19:30    Post subject: Reply with quote

Prøver jeg også... :/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ingeman
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 19:31    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Fine ting man hører om Perry, og han er utvilsomt en bra fyr, men for meg er han bare en slags Rune Skarsfjord. Han er også visstnok en tydelig fyr som krever mye av omgivelsene, ingen push-over osv - men han får jo ikke til noe som elitetrener.

Bah, vær så snill og ikke sammenlign han med Skarsfjord. RS har jo faktisk ikke en drit å vise til og er på nivå med Ivar Morten Nordmark når det gjelder å være trener. Fysj..
Det som gledes med den artikkelen er jo at han tydeligvis har en klar spillestil som ikke er latt til tilfeldighetene, og at han er autoritær.

Skarsfjord du liksom..... Crying or Very sad
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 14.12.2012 19:34    Post subject: Reply with quote

Snakkes mye om dette med å være autoritær, men fra et pedagogisk synspunkt er det for lite varme i en kategorisert "autoritær" posisjon, som ikke er ideell i læringsprosesser. Ord som blir brukt om en person med både autoritet og varme, er gjerne autoritativ. Jeg tror dette blir litt glemt når folk tenker på gammeln og, det var mye kjeft og få, men det var også mye omsorg. Samme kan sies om The special one og Fergusson.

Last edited by Hedning on 14.12.2012 19:35; edited 1 time in total
Back to top
Bullseye
Rutinert

PostPosted: 14.12.2012 19:35    Post subject: Reply with quote

@stano
Det er kun 1 ting som kan få dette til å skje, de på brakka har tenkt å bruke vanvittig mye penger på nye spillere. Tiden vil vise hva som skjer her. Visst støttehjulene til EH gjør jobben, kan det jo hende vi kan handle noen uten å få økokrim på nakken også. RBK
Ingeman
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 19:37    Post subject: Reply with quote

En autoritær person er en person som har respekt i gruppen. Hamren hadde respekt, og ingen turte å gjøre annet enn 100 % da han var tilstede. (litt synsing).

JJ var en snill trener og lite autoritær, dermed ble det slappe treninger.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 19:39    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er folk så opptatt av å være positiv og optimistisk når ting går skeis. Det er lov å være sur og lei.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 14.12.2012 19:47    Post subject: Reply with quote

Som sagt tror jeg trenerkandidattråden vil være like varm om ett år som i dag, men i likhet med Ingeman liker jeg at U21-gutta skryter av han. Nå kan vi ikke gjøre noe annet enn å håpe.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 20:02    Post subject: Reply with quote

Meget godt å høre en Rosenborgtrener som snakker om laget, og om å gjøre hverandre gode. Dette er som søt musikk i mine Rbk-ører.

Det gjør heller ingenting å høre at det skal prøves å spille god og attraktiv fotball.
Dette er to viktige ting vi ikke har hørt noen ting om de siste årene. Jeg har om Perry får de tre-fire forsterkningene kjempetroa på han og Wiggen. Deilig med litt oppsig igjen. Og jeg skal ikke være negativ til dette før det eventuelt skjærer seg. For det er jo selvfølgelig ingen garanti for suksess, men jeg mener bestemt Perry er en mye bedre Rosenborgtrener enn det Janne var. Heia Rosenborg
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 20:06    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Er det noen her inne som klarer å se Per Joar Hansen få laget til å ta seriegull og gruppespill i Europa League??

Jeg ser ikke for meg Jan Jönsson ta RBK til seriegull og EL heller, men jaggu har han klart det, han også.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 20:18    Post subject: Reply with quote

Jan Jønsson hadde i forkant bevist noe. Perry har bevist noe han og, at han ikke duger!!
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 14.12.2012 20:20    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:

Jeg ser ikke for meg Jan Jönsson ta RBK til seriegull og EL heller, men jaggu har han klart det, han også.

Javel. Jeg har ikke sett det første, men jeg sovnet fra kampene så det kan ha gått meg hus forbi. Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
nidaros997
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 20:22    Post subject: Reply with quote

Ok, man kan kverrulere og være aldri så kritisk mens prosessen pågår, men nå er terningen kastet, så da kan jeg ikke si annet enn lykke til til det nye trenerapparatet. Gir dere samme sjansen som da JJ ble ansatt, og håper for klubben og fansens del at dette blir en suksessrik og morsom periode i klubbens historie.

Da tar jeg ferie fra sutring og klaging sesongen 2012.

Lykke til!

RBK
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 14.12.2012 20:23    Post subject: Reply with quote

Super-Nils sa jo i 2005 at Perry hadde en evne til å lære alt (fordi han ikke kunne noe fra før).

http://www.youtube.com/wa...dsa9KUtaPM
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jangusk
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 20:32    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
quentez wrote:
"- Jeg liker det med tre midtbanespillere og raske kanter, men det kan spilles på forskjellige måter. Den moderne tankgangen rundt 4-3-3 er at den kan utføres på mange forskjellig måter. Man kan spille en tradisjonell 4-3-3, eller med to sentral og en offensiv midtbanespiller og man kan spille skjev 4-3-3 med to spisser og en kant. Så det finnes mange muligheter innefor begrepet 4-3-3, sier han."

I det minste positivt.

Lurer egentlig på hvor oppdatert han er på 'moderne fotball'. Det han omtaler som moderne tankegang har jo allerede eksistert i 40 år. Altså flere måter å spille 4-3-3 på. Spesielt de eksemplene han kommer med. Han sier ingenting om hvilken filosofi han står for, og det bekymrer. Det ville vært naturlig å sagt noe om dette på pressekonferansen.

Personlig har fått et enda dårligere inntrykk etter pressekonferansen og intervjuet på rbk.no. Han virker veldig vag, og gjentar seg selv begge steder, som tyder på at mye av det vage han sier er innøvd på forhånd. Og er det bare meg, eller var det et lettere anstrengt øyeblikk når Hoftun tok omkring Perry etter å ha fortalt historien der Perry foreslo at han skulle gi seg som spiller. Syns Perry så ukomfortabel ut.

Uansett, lykke til, Perry.

Det er vel sånn "Proffesoren" Drillo snakker fotball. Sammenligner fotball med f.eks rakettforskning. Fotball er i grunnen ganske så ukomplisert. Og om han drar med seg gamle postulater begynner det å svinge. Jeg tror Perry får de blasserte spillerne og trenerne på brakka til å dra lasset sammen, og det er en knall begynnelse.
Back to top
Jonas32
Junior

PostPosted: 14.12.2012 20:57    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Er det noen her inne som klarer å se Per Joar Hansen få laget til å ta seriegull og gruppespill i Europa League?? Det er ikke noe alternativer til restultat neste sesong enn seruegull og gruppespill i Europa League.

Hvordan kan han klare å få Rosenborg til å vinne noe som helst?

Jeg driter i hvordan laget spiller, bare det vinner.

Ã¥ hvor jeg savner Erik Hamren og hans "attityd"

Jeg savner å gå ubeseiret i serien, men savner egentlig ikke Erik Hamren.
Erik Hamren var vondt for hjertet mot slutten av kampene, og det funket ikke noe spesielt bra i europa med den stilen han kjørte.

Har troa på Perry nå.
Back to top
oxbailla
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 21:25    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Hedon wrote:

Bah, vær så snill og ikke sammenlign han med Skarsfjord. RS har jo faktisk ikke en drit å vise til og er på nivå med Ivar Morten Nordmark når det gjelder å være trener. Fysj..
Det som gledes med den artikkelen er jo at han tydeligvis har en klar spillestil som ikke er latt til tilfeldighetene, og at han er autoritær.

Skarsfjord du liksom..... Crying or Very sad

Skarsfjord berget Brann da han tok over etter Steinar Nilsen i 2010, og med fjerdeplass i 2011 og sjetteplass i 2012 har han egentlig overprestert i forhold til stall og ressurser.

Perry har ikke resultater i nærheten av dette på eliteserienivå.

Når det er sagt: Perry, du var ikke mitt førstevalg, men jeg håper du får til det du ønsker å få til, og jeg håper du har utviklet spillet fra 2005, som var for feigt og planløst for min smak.

Det som taler til din fordel denne gang er mer trenererfaring, samt fravær av stjerner i laget, da det knapt finnes noen igjen som representerer vinnerkultur eller har vunnet noe overhodet.

En makker med internasjonal erfaring er et gode, og det blir tross alt spennende å se om dere får ristet av dere det dårlige utgangspunktet med motstand fra fans, media og dels også spillere, om jeg har forstått det riktig.

Dere har alt å tape, men samtidig alt å vinne.
Lykke til!

Last edited by oxbailla on 14.12.2012 21:27; edited 1 time in total
Back to top
solbakken13
Proff

PostPosted: 14.12.2012 21:26    Post subject: Reply with quote

er positiv jeg. Som Per Joar selv sier, vi vinner ikke med krig internt i klubben. Vi RBK fans er alt for grinete. Jeg støtter Per Joar frem til han har bevist det motsatte og at resultatene ikke kommer. Strandberg sier jo at Hansen er den beste treneren han noen gang har hatt, så its a hope in a hanging snore.
Back to top
oxbailla
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 21:31    Post subject: Reply with quote

He he, de to andre trenerne Strandberg har hatt på toppnivå er Martin Andresen og Janne Jönsson.

Hadde tatt Perry foran disse jeg også. Tror jeg.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 21:59    Post subject: Reply with quote

Var vel neppe så alt for mange supportere som hadde PJH som førstevalg, men når han nå først er ansatt så bør man stille seg bak laget og treneren, i allefall inntil vi ser hvordan det går. Så får heller kritikken hagle om det viser seg å ikke holde mål når sesongen kommer i gang. Å spe på med mer eder og galle nå gagner ingen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 22:08    Post subject: Reply with quote

solbakken13 wrote:
Som Per Joar selv sier, vi vinner ikke med krig internt i klubben.

og derfor skulle han ganske enkelt latt en bedre kandidat slippe til.
Back to top
Lengterhjem
Junior

PostPosted: 14.12.2012 22:08    Post subject: Reply with quote

Jeg var kjapt frempå etter at kandidaturet til PJH var kjent at jeg ville lete meg om etter klubber i nærområdet (Bærum) å holde med, men etter noen sekunders ettertanke klarer jeg selvsagt ikke annet enn å støtte laget i mitt hjerte. En gang RBK alltid RBK. Klubben er sterkere enn noen enkeltindivider og er fremdeles en del min stolte trønderske herkomst. Det lar jeg alle jeg møter få vite. Jeg er TRØNDER og j..... stolt!

Jeg støtter gutta 200 %, men kritikken kommer veeeldig fort ved manglende resultater og spill. Litt feit julemat og Aquavit døyver det meste og jeg er klar til ny sesong.

Sees i Drammen, Skien, Sarpsborg, Hønefoss og Oslo.

Skål alle sammen og takk Knerten (beklager til alle utelatte) for uforglemmelige innlegg og en en hysterisk avslutning på fotballåret - Sjetne... Smile.

God jul!
Stano_11
Veteran

PostPosted: 14.12.2012 22:13    Post subject: Reply with quote

Må bare si at ikveld har jeg en følelse som jeg aldri har hatt før mtp Rosenborg. Klubben i mitt hjertet. Ble så provosert over Hoftun på pressekonferansen. Den mannen er som herpes, blir jo aldri kvitt det. Han må bort. Sammens med Per Joar Hansen. Shakespear kunne ikke ha skrevet en tragedie så tragisk som det som skjedde idag....

Hvilke spillere får vi inn som Per Joar Hansen som trener da? For å si det mildt, vi trenger å få utvidet speiderapparatet til over 10 speidere nå iallefall... Kommer vel et par spillere fra Stj. Blink....
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 326, 327, 328  Next
Page 40 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb