View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 14.12.2012 11:22 Post subject: |
|
|
Hvis det blir Perry skal vi støtte han!
Og hvis det viser seg at han setter krav til spillerlogistikk blant annet er dette kjempebra. Han har også vist seg å være en som kan svare for seg i motvind, slik som i de siste dagene, og hvis det stemmer at han kjører de på brakka hardt i kontraktsforhandlingene og Hoftun får mindre makt vil jeg si vi kommer styrket ut av dette trenerbyttet. Vi holdt tross alt på å ta seriegull med det ufattelig dårlige ørkenspillet vårt, som en her inne kalte det! Det kan bare gå en vei, og det er oppover!
 |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
|
Konesseur wrote: | Edit: Til alle som signaliserer støtte 100%, men skeptisk ja
Hvorfor denne tapermentaliteten?
Når vi først har et trenervalg, så skal vi da i det minste finne en som har bevist at han har potensiale til å fylle rollen. Det er mye mer renhårig å protestere nå, enn når han først har signert. |
De fleste har signalisert at vi er negative. Støtten kommer først når han har signert. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
Edit: Han kommer aldri til signere. Ganske enkelt fordi Koteng vil etter hvert skjønne at det er vanvittig svik mot landsdelen og klubbens tilhengere!
Kanskje vi skal minne oss selv om hvilken type trener vi ansatte i '88. Var det en halvlovende trener med halvlovende meritter?
Nei, det var faktisk treneren som hadde vunnet serien med Moss(!!!!) året før. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 14.12.2012 11:24 Post subject: |
|
|
Patetisk.
Vi krever ingen resultater å vise til, men spiller du 4-3-3 må det bety at du er Nils Arne mk.II. Og det er mer enn godt nok for en klubb på vår størrelse. Lenge leve middelmådighet og dem som ønsker den velkommem! |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 14.12.2012 11:26 Post subject: |
|
|
Jeg har NULL tro på prosjekt Perry, og jeg forventer at det vil gå fryktelig dårlig fremover.
Det er fullstendig bingo å gå for dette, og jeg fatter ikke med min beste vilje
hva som er grunnlaget for avgjørelsen.
Ledelsen opptrer fryktelig arrogant og skaper avstand til supporterene på flere måter i prosessen (ikke ta hensyn til våre meninger, banner reaksjonene m.m.).
Engasjementet mitt for klubben synker dramatisk når ledelsen pisser sånn på supporterne slik de gjør nå. Og storpisseren er Hoftun.
Men også Koteng og resten av styret opptrer grusomt arrogant.
Dessuten signaliserer Perry elendige holdninger når han nærmest umyndiggjør ambisjonene våre om CL og alltid være i toppen i TL. Han latterliggjør alle som har disse ambisjonene og ber oss om å "passe oss litt". Også med det morsomme sitatet om 40 meter bakrom og hockeysveis. Som om vi ikke vet det? Dust!!
Han har elendig oppslutning allerede FØR han har begynt, og så kommer han med slik irettesettende ufinheter og ambisjonsløst pjatt !!
Jeg er så forbannet på ledelsen at jeg knapt finner ord! Jeg håper selvfølgelig at jeg tar grundig feil, men slik min logiske sans er skrudd sammen forventer jeg at vi ligger på nedre del av tabellen etter sommeren med tilhørende kollektiv depresjon over trøndelag.
Dersom vi ikke tar gull i år etter ledelsens egoistiske og skråsikre arrogante atferd forlanger jeg samtliges hode på et fat!!(symbolikk)
Perry kan holde seg langt unna for min del!
 _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.12.2012 11:31 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Kanskje vi skal minne oss selv om hvilken type trener vi ansatte i '88. Var det en halvlovende trener med halvlovende meritter?
Nei, det var faktisk treneren som hadde vunnet serien med Moss(!!!!) året før. |
Sånn sett var ikke JJ-ansettelsen helt håpløs heller. Vi ansatte en trener som hadde vunnet serien med lille Stabæk og attpåtil klarte å snu en dårlig trend og være like gode som suverene Rosenborg høsten etterpå - uten et par av de viktige spillerne fra seriemesteråret.
Perry har dog ingen ting av resultater som skulle tilsi at han er blitt en trener av RBK-kaliber. Derfor er jeg i mot.
Men når han eventuelt er ansatt så vil jeg naturligvis støtte ham. Han har i så fall ikke gjort noe galt. Det er det de som har ansatt ham som har gjort. |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 14.12.2012 11:33 Post subject: |
|
|
Tja. Hva kan man si?
Jeg velger å være positiv inntil videre. Som flere har nevnt her: Det skal mye til for at det skal bli like ille som det har vært de to siste årene. Kanskje dette er en trener som er på vei opp, hvem vet? La oss bare håpe folkens.
"There's hope in a hanging snore.." |
|
Back to top |
|
 |
Lynvingen Junior
|
Posted: 14.12.2012 11:33 Post subject: |
|
|
Quote: | KitWalker wrote:
Har rykter om at Perry under kontraktsforhandlingene krever å ha større kontroll på spillerlogistikken.
Med andre ord et krav om å strippe Hoftun for makt og ansvar.
Det kan se ut som at han har fått innvilget sine ønsker og vil bli presentert som ny RBK-trener idag.
|
Tillater meg å tvile på om dette medfører riktighet. Midler til spillerkjøp er en styrebeslutning og ikke noe man kan gi lovnader på ifbm ansettelse av trener. Tipper forhandlingene går på lønn og kompenasasjon for evnt oppsigelse, med den historikken Perry har i klubben er han garantert opptatt av å sikre seg på alle bauer og kanter i tilfelle det går åt skogen. |
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 14.12.2012 11:36 Post subject: |
|
|
Perry vil spille 4-3-3.
Rosenborg har også lagt inn bud på fire ikke navngitte spillere. _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.12.2012 11:39 Post subject: |
|
|
Ansettelsen av Perry viser bare hva mange her har ment lenge - det er Hoftun som er hovedproblemet. Det hjelper ikke å sparke treneren når det er inkompetansen (evt/pluss frykten for å omgås sterke personligheter) som ansatte han som skal finne en ny.
Om jeg er aldri så skeptisk til Perry så må han sitte til Hoftun er ute, ellers får vi bare en ny svak trener inn (det er nok å ta av i TL). |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 14.12.2012 11:40 Post subject: |
|
|
SondrMan wrote: | Det skal mye til for at det skal bli like ille som det har vært de to siste årene. |
Det er akkurat denne tapermentaliteten jeg alarmerer mot. Slikt blir det ikke akkurat gull av. |
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
|
|
Lynvingen wrote: | Quote: | KitWalker wrote:
Har rykter om at Perry under kontraktsforhandlingene krever å ha større kontroll på spillerlogistikken.
Det kan se ut som at han har fått innvilget sine ønsker og vil bli presentert som ny RBK-trener idag.
|
Tillater meg å tvile på om dette medfører riktighet. Midler til spillerkjøp er en styrebeslutning og ikke noe man kan gi lovnader på ifbm ansettelse av trener. Tipper forhandlingene går på lønn og kompenasasjon for evnt oppsigelse, med den historikken Perry har i klubben er han garantert opptatt av å sikre seg på alle bauer og kanter i tilfelle det går åt skogen. |
Du må bare tvile, men Perry mener at det sportslige tilbudet er for dårlig, samt det økonomiske. Selvfølgelig kan han kreve mer innsyn og makt, det er jo med styre han er i kontraktsforhandlinger med. |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
|
|
Konesseur wrote: |
Kanskje vi skal minne oss selv om hvilken type trener vi ansatte i '88. Var det en halvlovende trener med halvlovende meritter?
1988 er snart 25 år siden. Bare så du vet det, fotballen har endret seg... |
|
Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 14.12.2012 11:41 Post subject: |
|
|
Når det faktisk ser ut til at Perry blir ansatt får vi kanskje prøve å roe ned et par hakk, sånn for sakligheten sin skyld. Enig i at det er lov å diskutere prosessen fram til han er ansatt, men når han evt. blir det kommer han garantert til å være trener når serien starter. Vil vi klubbens beste hever vi oss et par hakk og gir han en sjanse til å motbevise oss alle. Jeg har aldri ønsket så sterkt at jeg tar feil noen gang tidligere. Jeg lover å være "Perry-fan" minst et år framover (nesten) uansett.
Edit: Også enig i at det uansett ikke blir bedre så lenge den samme sportslige ledelsen blir sittende nedtur etter nedtur.
Last edited by ricko11 on 14.12.2012 11:43; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Lynvingen Junior
|
Posted: 14.12.2012 11:42 Post subject: |
|
|
--------------------------------------------------------------------------------
Lynvingen wrote:
Quote:
KitWalker wrote:
Tillater meg å tvile på om dette medfører riktighet. Midler til spillerkjøp er en styrebeslutning og ikke noe man kan gi lovnader på ifbm ansettelse av trener. Tipper forhandlingene går på lønn og kompenasasjon for evnt oppsigelse, med den historikken Perry har i klubben er han garantert opptatt av å sikre seg på alle bauer og kanter i tilfelle det går åt skogen.
Du må bare tvile, men Perry mener at det sportslige tilbudet er for dårlig, samt det økonomiske. Selvfølgelig kan han kreve mer innsyn og makt, det er jo med styre han er i kontraktsforhandlinger med.
[/quote]
Har du noen kilder å banke i bordet? Eller har du bare lusket rundt brakka med stettoskopet?  |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 14.12.2012 11:44 Post subject: |
|
|
Tapermentalitet og vinnermentalitet var det den gang også. Det var mye vinnermentalitet i det som Nils Arne tok med seg til treningsfeltet i 88.
Her kommer Perry: "Dere sutrer sånn i Trondheim. Dere må forstå at gullalderen er forbi".
HALLO! |
|
Back to top |
|
 |
Magnus Land Junior
|
Posted: 14.12.2012 11:51 Post subject: |
|
|
Tapermentalitet, ja, det eneste stedet jeg ser det er her inne. For en sinnsyk gjeng med sutrekopper, herre min kvardag.
Støtt heller laget! Minner om at det tok sin tid og ansettelser før Eggen var velutviklet som trener, og at mye har skjedd siden 2005. Perry har fått utrolig mange gode skussmål av de som har blitt trent av ham i det siste, og er dessuten en mye mer underholdende mann enn tåkefyrsten JJ.
Kom an, vær SUPPORTERE, ikke motstandsmenn. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 14.12.2012 11:53 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Tapermentalitet og vinnermentalitet var det den gang også. Det var mye vinnermentalitet i det som Nils Arne tok med seg til treningsfeltet i 88.
Her kommer Perry: "Dere sutrer sånn i Trondheim. Dere må forstå at gullalderen er forbi".
HALLO! |
Perry driver med mindgames og virker som at han har klart å oppnå det han ønsker ved å hisse opp bl.a deg  |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
|
|
Magnus Land wrote: | Tapermentalitet, ja, det eneste stedet jeg ser det er her inne. For en sinnsyk gjeng med sutrekopper, herre min kvardag.
Støtt heller laget! Minner om at det tok sin tid og ansettelser før Eggen var velutviklet som trener, og at mye har skjedd siden 2005. Perry har fått utrolig mange gode skussmål av de som har blitt trent av ham i det siste, og er dessuten en mye mer underholdende mann enn tåkefyrsten JJ.
Kom an, vær SUPPORTERE, ikke motstandsmenn. | Skylapper ftw(som kidza ville skrevet). |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
Supportere er de som setter klubbens ve og vel først. Deretter kan vi ha det gøy med feiring av seriegull og spennende mesterligakamper. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 14.12.2012 11:55 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Supportere er de som setter klubbens ve og vel først. Deretter kan vi ha det gøy med feiring av seriegull og spennende mesterligakamper. |
Om gamblingen med Perry slår til, så skal jeg være meget fornøyd og holde kjeft. Men å hevde at trenerjakten har vært alt annet enn en farse og at beslutningen er fattet på mer enn de 6 seiere mot Island, Aserbajdsjan (4 av de 6 mot disse to), Belgia og Frankrike er å være naiv.
Skammelig stykke arbeid, utfallet er ren gambling. Om Per Joar ikke har 9 poeng på de 3 første kampene blir det furore i Trondheim.
Last edited by JanneB on 14.12.2012 12:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Bertleif Junior
|
Posted: 14.12.2012 12:00 Post subject: |
|
|
Dere må bare huske, det kunne gått så mye værre.
De kunne ha ansatt reka eller møbelsnekker'n. |
|
Back to top |
|
 |
Trondhjemsen Proff
|
Posted: 14.12.2012 12:01 Post subject: |
|
|
Eksil wrote: | Jeg har NULL tro på prosjekt Perry, og jeg forventer at det vil gå fryktelig dårlig fremover.
Det er fullstendig bingo å gå for dette, og jeg fatter ikke med min beste vilje
hva som er grunnlaget for avgjørelsen.
Ledelsen opptrer fryktelig arrogant og skaper avstand til supporterene på flere måter i prosessen (ikke ta hensyn til våre meninger, banner reaksjonene m.m.).
Engasjementet mitt for klubben synker dramatisk når ledelsen pisser sånn på supporterne slik de gjør nå. Og storpisseren er Hoftun.
Men også Koteng og resten av styret opptrer grusomt arrogant.
Dessuten signaliserer Perry elendige holdninger når han nærmest umyndiggjør ambisjonene våre om CL og alltid være i toppen i TL. Han latterliggjør alle som har disse ambisjonene og ber oss om å "passe oss litt". Også med det morsomme sitatet om 40 meter bakrom og hockeysveis. Som om vi ikke vet det? Dust!!
Han har elendig oppslutning allerede FØR han har begynt, og så kommer han med slik irettesettende ufinheter og ambisjonsløst pjatt !!
Jeg er så forbannet på ledelsen at jeg knapt finner ord! Jeg håper selvfølgelig at jeg tar grundig feil, men slik min logiske sans er skrudd sammen forventer jeg at vi ligger på nedre del av tabellen etter sommeren med tilhørende kollektiv depresjon over trøndelag.
Dersom vi ikke tar gull i år etter ledelsens egoistiske og skråsikre arrogante atferd forlanger jeg samtliges hode på et fat!!(symbolikk)
Perry kan holde seg langt unna for min del!
 |
Hoftun inviterte akkurat deg til å komme innom brakka for å diskutere. (På nyhetene i går) Kan du ikke dra bortover slik at Hoftun blir informert om ståa? |
|
Back to top |
|
 |
shadaa Junior
|
Posted: 14.12.2012 12:03 Post subject: |
|
|
"RBKs ønskeliste skal etter det VG kjenner til kun ha inneholdt ett navn og de skal heller ikke ha hatt kontakt med andre trenere enn Hansen. Selv vil ikke Per Joar Hansen si noe særlig om saken."
Helt utrolig. Men Perry må selvsagt få 100% støtte, noe annet blir for dumt. |
|
Back to top |
|
 |
|