English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Trond Sollied
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 112, 113, 114  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
csk
Senior

PostPosted: 10.12.2012 23:29    Post subject: Reply with quote

Ser ingen grunn til at media skal la Sollieds kandidatur ligge dersom det er sånn at han ikke er ønsket grunnet utenomsportslige saker. Dette er ikke ukjent, det ble slått opp flere plasser da han havnet på glattcelle pga beskyldninger fra en kvinnelig bygjenger. Han ble heller ikke tiltalt for noe.
Dersom Sollied ønsker jobben, så burde det tvert imot være en sak på om hvorfor RBK ikke sier ja. Han er milevis foran andre aktuelle norske trenere.
Å Gud, jeg håper Perry bare er smoke and mirrors for å få arbeidsro fra media.

Sjekk de kommentarene hans nederst i denne artikkelen. Haha! Det er en sånn type vi trenger nå.
"...de var visst ikke interessert i å vinne, så de ansatte en annen."
"Lønnsnivået ligger høyt, men vil de ha apekatter kan de betale i peanøtter"

http://www.nrk.no/sport/f...-1.7135421
Back to top
View user's profile Send private message
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 10.12.2012 23:33    Post subject: Reply with quote

Sikkert Tarik som nekter å spille flere kamper for Rosenborg om Sollied blir ny trener.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 10.12.2012 23:40    Post subject: Reply with quote

Høh? Har da ingenting å si hva Tarik sier eller mener, om Sollied kommer blir han benket uansett.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 10.12.2012 23:44    Post subject: Reply with quote

De blir nok begge sittende på benken om han kommer ja. Kanskje Sollied da vil prate norsk til Tarik.
Back to top
børre30
Junior

PostPosted: 10.12.2012 23:48    Post subject: Reply with quote

Hadde virkelig ikke trodde at Jønsson skulle bli sparket. Og skulle han bli det, trodde jeg ihvertfall at det var fordi de hadde en erstatter som de mente ville gjøre det bedre. At RBK nå står uten trener, er skandale.

Og ut fra hva kritikk og argumenter for å sparke Jønsson, så finnes det ikke noe bedre norsk alternativ enn Trond Sollid for tiden for å matche dette.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 11.12.2012 00:20    Post subject: Reply with quote

Var dette jeg var redd for hele tiden. Alt maset om at "JJ må gå", osv, og ingen hadde noen idé om hvem som skulle overta. Jada, Eggen, veldig realistisk.

Jaja, blir nok action her på forumet i året som kommer i hvert fall!
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 11.12.2012 06:42    Post subject: Reply with quote

Nå mangler det bare at Sollied signerer for Vålerenga, så er denne parodien av en realitet komplett!
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 11.12.2012 10:19    Post subject: Reply with quote

Ja det hadde vært prikken over ien. Sollied signer for vålerenga fordi vi heller ville ha Perry. Ikke at jeg tror det skjer da.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 11.12.2012 10:25    Post subject: Reply with quote

Peg Mathias er visstnok bekreftet for VÃ¥lerengen.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 12.12.2012 00:22    Post subject: Reply with quote

Om det er riktig at Sollied vil, hva kan det da være som gjør at man tviler? Frykter man storskandaler? Det må jo være verdt forsøket, og så får han ev. kastes på dør eller bli degradert til materialforvalter om det skulle skjære seg.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 00:25    Post subject: Reply with quote

Tipper han legger igjen familien i Belgia, krever masse pendling og stikker straks han får litt motstand. En sutrete trener som ikke skaper noe entusisasme rundt seg og som jeg ikke ønsker meg tilbake.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 12.12.2012 00:32    Post subject: Reply with quote

1998:
26k 20s 03u 03t 79-23 63p

2005 så lenge Perry fikk bli
17k 06s 03u 08t 29-27 21p

Hm, tror jeg velger Trond, gitt!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.12.2012 00:43    Post subject: Reply with quote

La dette skje. Med Sollied og Wiggen blir det umulig å ikke vinne ligaen.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 00:46    Post subject: Reply with quote

Nå scoret vel det laget Sollied tok over 87 mål på 26 kamper eller noe slikt året før, så det var vel neppe den helt store prestasjonen å ikke kjøre det i dass i Tippeligaen, men det ser jo utvilsomt mye penere ut Wink
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 00:52    Post subject: Reply with quote

Sportslig sett vil Sollied være en drøm. Så får vi bare selge Tarik hvis det er klinsj fra dag 1 der.

Helt umulig å ta stilling til utenomsportslig snikksnakk og rykter, så må nesten bare ta forbehold om at det ikke går utover jobben eller vil dominere nyhetsbildet, og da skiter jeg i det.

Sollied har takket nei så mange ganger nå, at det er vanskelig å se på han som aktuell før han selv gjør det klart at han ønsker å trene oss, men når alternativet er PJH, er det vanskelig å ikke klamre seg til håpet.

Lønn blir vel en sak, da. Vi må nok minst opp i JJ-lønn, men det er så til de grader verdt det hvis vi kan få Sollied+Wiggen til å fungere.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 01:18    Post subject: Reply with quote

hvis valget blir stående mellom Sollied og Perry så er jo valget egentlig såre enkelt. Det må bare bli Sollied. Hvis ledelsen velger Perry forran Sollied, ja da gir jeg egentlig opp.... Da klipper jeg sesongkortet i 2 og kaster det i Trondheimsfjorden!!
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 03:43    Post subject: Reply with quote

Nå tok det vel noe sånt som 7 år før Iversen ble hengt ut i media, så er vel ikke det vi skal være mest redd for.

Ellers så ville vel Sollied/Wiggen vert så tett opptil Eggen/Hansen det er mulig å komme i dagens fotball.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 06:24    Post subject: Reply with quote

Jeg blir regelrett rasende hvis Perry foretrekkes foran Sollied. Har folkene på brakka sett på cvene til disse to personene??
Det blir som å sammenligne Messi med Trond Olsen!
Dette blir tidenes skandale hvis så skjer! Da har Hoftun og resten av ledelsen signert sin egen oppsigelse. Jeg nekter å tro at det kan være sant.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 06:55    Post subject: Reply with quote

Det blir jo også et spørsmål om hvorvidt Sollied er på nedadgående og Perry på oppadgående kurve. Slikt er vanskelig å vite fra utsiden. Lett å dømme fra 1998 og 2005 - tall, men verden er nå en gang ikke enkel.

Sollied er i mine øyne per i dag et usikkert kort (for all del, det er Perry også) - etter så mange klubber og så mye bråk. Da tenker jeg ikke på det utenomsportslige, men på det faktum at Sollied også har havnet på kant med flere klubbledelser og spillere. Spør Tarik hva han syns.

Det finnes ingen enkle løsninger eller vidunderkurer, og Sollied er heller ingen slik løsning. Merittmessig ligger han et par lysår foran Perry, spørsmålet er om han fortsatt er på hugget, om han ønsker å utvikle seg og spillet, eller om han er "over the top". I så fall foretrekker jeg en motivert og yngre Perry.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 07:47    Post subject: Reply with quote

For meg blir svaret på det latterlig enkelt, som du sier er Sollied lysår foran Perry merittmessig. Da skal det veldig streke grunner til for å ikke velge han.

Sollied har bøttevis med erfaring fra Belgia, Nederland, Hellas og cl-spill.
Vunnet serien flere ganger i 3 land.
Og dette skal måles opp mot en trener som har vært 1,5 sesong i tippeligaen og beggen gangene i nedryksstriden. Det er intet mindre enn helt utrolig.
Hva i all verden er det som tyder på at Per Joar Hansen er på en oppadgående kurve? At han slo Frankrike og kvalifiserte U21 for EM? Det er det eneste lille tegnet, men hva har han ellers gjort med U21? jo 5! seire på 16 kamper! I rest my case!

Sollied har ikke hatt de beste resultatene de siste årene(har også trent betydelig svakere lag), men jeg tar han 100 ganger over Perry. Jeg tror også Sollied får en boost av å komme hjem til norge.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 12.12.2012 08:17    Post subject: Reply with quote

Positive signaler i dagens Adressa, Sollied er int, Perry "tvilende".

Kjør på sier jeg!
puckno
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 08:23    Post subject: Reply with quote

Frodo wrote:

1998:
26k 20s 03u 03t 79-23 63p

2005 så lenge Perry fikk bli
17k 06s 03u 08t 29-27 21p

Hm, tror jeg velger Trond, gitt!

Vil tippe Perry hadde scoret ett mer og sluppet inn ett mindre med 98-laget...
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 08:23    Post subject: Reply with quote

Håper virkelig dette utvikler seg i riktig retning. Hadde sett langt lysere på neste sesong dersom han tar over.
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 08:35    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om at Sollied har lyst ifølge Adressa i dag, men som han selv sier hadde det vært enklere om han var alene og ikke hadde hatt familie å ta hensyn til.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 08:39    Post subject: Reply with quote

Dette med at Trond S har lyst har vi alle hørt før, men at timingen er feil. Måtte timingen passe nå, så tror jeg vi kunne fått det masse gøy på Lerkendal igjen. Dette med penger tror jeg er en ikkesak for han kom alle sluttpakkene han har fått oppgjennom. Men jeg syns det er usedvanlig spennende at han melder sin lyst og da må styret handle fort som f...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 112, 113, 114  Next
Page 67 of 114

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb