English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 405, 406, 407  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 08.12.2012 19:40    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
quentez wrote:
Kroksæters kommentar fra dagens Adressa.


Javel? Først så starter Kroken hele prosessen (i media) som leder fram til at JJ fikk fyken, og så er det plutselig galt at han fikk fyken??


Nei, Kroksæter sier endelig rett ut at Erik Hoftun må gå.

Endelig!

Han sier ikke at det er feil å sparke JJ isolert, men at det er noe annet som er råttent i reiret. Problemene er flere, blant annet manglende helhetstenkning som han også nevner.

Hoftun er roten til mye av problemene vi har i dag, og Kroken peker på mye av det. Trenerskiftene er symptomer på et større problem. Derfor oppfatter kanskje noen at han mener sparkingen av JJ var feil.

Det nærmer seg så mange utskiftninger i styre og stell at det snart er få fellesnevnere de siste årene med unntak av Hoftun..
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 19:55    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg finner ikke på ting for å tilpasse det til konklusjonen min, jeg har faktisk dratt en konklusjon utifra det jeg mener om laget under Eggen i 2010, og jeg legger frem mine påstander om hvorfor jeg har kommet frem til den konklusjonen. Det er selvsagt lov å være uenig med meg, men jeg finner meg faktisk ikke i å bli idiotforklart bare fordi jeg ikke utelukkende hyller Eggen.


Og at det finnes flere her til lands som har stor teoretisk forståelse er en kjent sak, faktisk er det vel mange både her inne og blant eksperten, om har nevnt Nordlie opptil flere ganger so men av dem som virkelig kan fotball. han har ikke rare resultatene å vise til med lagene sine fortsett fra sølvet med Start, en det er nok ikke fordi det skorter på det fotballfaglige. Det tror jeg ikke. Og jeg tviler ikke, jeg bare påpeker at veken du eller jeg neppe kjenner alle landets trenere godt nok ti å vite at Eggen er den som har desidert mest og best kunnskap i hodet. Rekdal har enorme taktiske og analytiske evner, det var ikke uten grunn at han var Tippekspert under tiden sin i TV2, og at han nesten aldri bommet å en langoddskupong.

men, det er forskjell på å ha ting i hodet, og på å klare å formidle det ut og oppnå resultater med ett lag på den måten. På det punktet er det så langt bare Solskjær som ser ut til å kunne være i nærheten av Eggen.

Og avfeie alle andre enn Eggen så lett som du gjør på kunnskapsområdet, er rett og slett en fornærmesle mot alle andre med A-ternerkurs i landet.

Og hvorfor skulle alle trener i landet være utdarter utifra det jeg skriver om Eggen? Det er jo som sagt ikke det at han tapte som er poenget, selv om jeg ikke ser noen annen logikk i tankeekka di enn den - altså "Alle trenere som taper EN kamp, er utdaterte." Det har jeg selvsagt aldri påstått noe i nærheten av, for det er jo fullstendig idioti.

Eggen lignet ikke på sitt 90-tallsjeg i væremåte og oppførsel på sidelinja og det smittet over på spillerne - de mistet "attityden" sin. Me selv med attityen så kan det godt hende at de hadde tapt kampen, uten at det har noen betyding egentlig.

Og jeg har aldri sagt at Eggen har mistet grepet. Men at han ikke var like god som på 90-tallet. Men han var fortsatt god, noe annet har jeg aldri påstått og hadde jeg det ville jeg uansett ha påstått noe som var riv ruskedne galt.

Og nei, jeg tolker ikke ansiktssutrykk på spilleren. Jeg tolker viljene deres til å løpe etter litt for lange baller, hvor mye innsats de ga i duellene, hvor mange løp de foretok både fremove og bakover samt hvor helhjertede de løpene var, osv. Den type ting. Hvordan de ser ut er fullstendig irrelevant.

Jeg har jo ikke langt frem noenting som at Eggen misslyktes - hvor har du det fra? Han lyktes absolutt resultatmessig, men jeg syns ikke han lyktes slik man kan forvente av han spillemessig.

Men, det er kanskje bare alle andre som må lykkes med begge deler, mens Eggen kun trenger å oppnå resultater? Igjen, hvorfor sammenligner vi alle andre opp mot Eggen, mens Eggen selv slipper unna med å bli vurdert opp mot mannen som var trener før han? Og, hvorfor sammenligner vi Janne opp mot 90-Eggen, og ikke 2010-Eggen?
Det er det jeg mener med at Eggen bedømmes annderledes enn resten.

Jeg foretrekker å gjøre det riktig, og bedømme alle likt. Da skal Eggen måles opp mot seg selv, og ingen andre. Og da kommer han, i min bok, dårligere ut av 2010 enn ut av 2002, for å være rettferdig nok til å ta bare ett år i begge ender. Ikke det at du bryr deg med å virkelig lese noe av dette, selvsagt, men jeg skriver det likevel - i tilfelle noen andre gidder.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 08.12.2012 20:04; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ræven
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 582

PostPosted: 08.12.2012 19:59    Post subject: Reply with quote

Vil være rart om Hoftun ansetter en så uønsket og usexy trener som Perry. Han må da være såpass oppegående at han skjønner at dette er hans siste sjanse også. Bommer Hoftun nå er han ferdig i RBK. Et spennende navn som gjør supporterne positive og optimistiske vil i det minste kjøpe Hoftun litt ekstra tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 20:06    Post subject: Reply with quote

Eksil wrote:
tr0ndern wrote:
quentez wrote:
Kroksæters kommentar fra dagens Adressa.


Javel? Først så starter Kroken hele prosessen (i media) som leder fram til at JJ fikk fyken, og så er det plutselig galt at han fikk fyken??


Nei, Kroksæter sier endelig rett ut at Erik Hoftun må gå.

Endelig!


Joda, men det spørs om det blir vel mottatt. Den jevne supporter er jo fornøyd nå som Janne er borte, så da sitter nok Hoftun trygt igjen.

For øvrig misstenkelig like titler på kommentarene til Kroken og Amund her inne...
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18403
Location: Oslo

PostPosted: 08.12.2012 20:09    Post subject: Reply with quote

Jeg bryr meg med å lese innlegget ditt Baklandia, selv om det stort sett inneholder skrot. Du trenger ikke meg til å idiotforklare deg, du er selvforklarende.

Problemet med det du skriver er at det ikke henger på greip. Du setter stor lit til tilfeldige, subjektive betraktelser, du tillegger til enhver tid motdebattanten din en haug meninger de ikke har for å prøve å forsvare deg mot angrep på det som ofte er en tankerekke uten særlig tyngde. Du liker å stikke deg ut ved å komme med kontroversielle meninger, for deretter å sjekke hvor godt du klarer å forsvare det. Og i det forsvaret så dukker det som regel opp bare tullete oppfunnede argumenter, noe som du selvsagt må når du er så opptatt av å mene ting som ofte er feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 20:21    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
. Du liker å stikke deg ut ved å komme med kontroversielle meninger, for deretter å sjekke hvor godt du klarer å forsvare det. Og i det forsvaret så dukker det som regel opp bare tullete oppfunnede argumenter, noe som du selvsagt må når du er så opptatt av å mene ting som ofte er feil.


Njaei. Jeg er ikke redd for å mene noe "Kontroversielt" (Les: mene noe annet enn strømmen), men da er jeg mer opptatt av å mene det fordi jeg faktisk mener det, og ikke som en øvelse i å se hvor godt jeg kan forsvare det etterpå. Så god tid har jeg ikke.

Og jeg finner som sagt ikke opp ett eneste argument, problemet er bare det at når jeg mener ting om ikke følger strømmen, så sliter folk med å ta argumentene seriøst fordi de er uenige i utgangspunktet, og det er en utfordring å da klare å få folk til å virkelig høre på argumentene. Ikke for å endre meningen ,for det driter jeg langt i om de gjør eller ikke, men om så bare for å faktisk få respekt for at det er lov å mene noe annet enn "røkla" - noe som ha visst seg vanskelig her inne. Hvorfor veit jeg ikke.Men så lenge folk tror de selv kan definere og diktere hva som er "Feil" og "Rett" å mene, så ligger kanskje noe av forklaringen der.

Det som er fint da, er at jeg gir faen. jeg mener det jeg mener, og prøver å forklare hvorfor jeg mener det jeg mener (Nei, altså ikke å skape argumentene i ettertid) og så får folk godta meningene eller ikke. Alt jeg ber om er respekt for å det å få lov til å ha andre meninger. Men, jeg har skjønt at det sitter langt inne for mange, ikke bare her, men generelt i samfunnet.

men det er greit, bare for å glede deg skal jeg gi etter, bare for en gang skyld:

Nils Arne Eggen er en fotballgud, ett geni, ufeilbarlig og den eneste som kan trene klubben, siden han aldri gjør noe galt. Alle som så mye som våger å påpeke noe som helst om han som kan tolkes som en svakhet er en idiot som ikke lenger har rett til å uttale seg - om noe som helst mer i samfunnet, siden han ikke skjønner noe av det uansett!

Fornøyd nå? Rolling Eyes

(Ja, meninger er subjektive, hvis ikke er det ikke meninger)
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 08.12.2012 20:26; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
jacsonø
Veteran


Joined: 15 Aug 2011
Posts: 1614

PostPosted: 08.12.2012 20:25    Post subject: Reply with quote

Bakkis:
kansje de mener at du tilhører "røkla"..
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18403
Location: Oslo

PostPosted: 08.12.2012 20:33    Post subject: Reply with quote

Det er nettopp dette jeg sikter til Bakklandia. Det er kun 1 bruker her inne som har den meningen om NAE og det er Larse. Jeg og andre har ingen problemer med å peke på hva vi syns er NAEs sterke og svake sider. Og du VET at brukere ellers her inne ikke tenker som du beskriver her, og det er ingen som krever at du gjør det heller. Du er så dramatisk "enter/eller" i hvordan du legger ting frem. I tillegg så skal du tasse inn i en offerrolle hver gang du havner i diskusjoner, og du høyner deg selv opp til å være en slags frontfigur for personer som er villige til å stå støtt i vinden når det blåser.

At jeg mener han er den beste treneren vi kan ansette i en 2+ års periode er det ingen som helst tvil om. Det finnes ingen annen trener i landet, ei heller i skandinavia som klarer å bygge lag og offensiv samhandling som NAE. Har vi noen garanti for at det skjer igjen? Nei, ingen kan spå fremtiden, men med den ekstreme kvaliteten, kunnskapen og erfaring som Eggen sitter på så er det et svært trygt valg.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6689
Location: Heaven

PostPosted: 08.12.2012 20:48    Post subject: Reply with quote

Enig,Viktig og få nytte av eggen så lenge han orker selv,vi kommer ikke til og få noen ny en,ingen er bedre enn han til og spille slik vi vil spille.
og han vet hva som må til for og få suksess.

men om ledelsen tenker slikt som står i mediene sliter vi virkelig..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 21:00    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Det er nettopp dette jeg sikter til Bakklandia. Det er kun 1 bruker her inne som har den meningen om NAE og det er Larse.[...]At jeg mener han er den beste treneren vi kan ansette i en 2+ års periode er det ingen som helst tvil om. Det finnes ingen annen trener i landet, ei heller i skandinavia som klarer å bygge lag og offensiv samhandling som NAE.


Øhm, det der er vel litt motstridende, er det ikke? Alne er Larse uansett ikke, det kom ett rush i går ,av folk som ordla seg å "argumneterte" på en slik måte for Eggen i andre tråder at det levnet liten tvil om at det for dem var Eggen eller ingen som gjelder.

Og hvorfor vil du tilsynelatedne ikke lete utenfor skandinavia? Kjenner du for øvrig til hver eneste trener i Skandinavia så gdt at du kan være 110% sikekr på at du har rett i den påstanden?
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 08.12.2012 21:24    Post subject: Reply with quote

Trener fra utenfor Skandinavia? Det æ faali det.


_________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18403
Location: Oslo

PostPosted: 08.12.2012 21:24    Post subject: Reply with quote

Nei det er ikke motstridende i det hele tatt. Jeg mener at han er soleklart det beste valget av tilgjengelige trenere vi har blitt linket til eller jeg vet om, jeg mener ikke at han er feilfri. Igjen tillegger du andre meninger for å gjøre et poeng.

At folk argumenterer hardt for NAE når det viser seg at styret vurderer Stensaas, Per Joar Hansen og Ola By Rise skjønner jeg veldig godt, det er utrolig kjipt at vi ikke går for pur klasse istedenfor å jakte veldig usikre kort.

Du skjønner godt at jeg ikke kjenner hver eneste trener i skandinavia, men hadde det vært en bedre trener enn NAE der ute å herjet, ville det vært skriverier. Jeg kjenner heller ikke til hver eneste fotballspiller på jorda, men jeg uttaler meg allikevel klart på at Messi er verdens beste(ja jeg vet du er uenig der også).

Jeg vil gjerne lete utenfor skandinavia etter ny trener om vi ikke går for NAE, jeg ønsker ikke de alternativene det ser ut som vi vurderer idag. Med mulig unntak av Sollied, men jeg liker ikke bagasjen har har med seg. dog tar jeg heller Sollied med bagasje enn de andre alternativene som i mine øyne holder middelmådig klasse.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 08.12.2012 21:34    Post subject: Reply with quote

Når klubben nå har sagt at de vil tilbake til røttene, ser det i mine øyne ut som at de egentlig ikke evner/gidder å gjøre nødvendige forandringer. Og Nils Arne Eggen kan umulig ha ledet Rosenborg til over 10 strake gull og en rekke E-cup-deltakelser uten å ha kunnet tilpasse seg forandringer innen fotballen.

Så da kommer spørsmålet: Hva mener egentlig ledelsen når de nå går ut og sier at de skal tilbake til røttene? Hva skal det i praksis egentlig bety?
_________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 08.12.2012 21:36    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke heller snakke om Hoftun i denne tråden folkens? Please? Confused
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 08.12.2012 22:03    Post subject: Reply with quote

Jeg har lest at endel av dere bruker begrep som maktkamp, og Kroken brukte vel også uttrykket om tingenes tilstand i en artikkel for et par uker siden.

Hva tenker dere om EH i den sammenheng?
Er han en selvhøytidelig opportunist som i for stor grad tenker på seg selv?
Er grunnen til at Eggen ikke er på Lerkendal at Hoftun frykter ham?
Anbefaler EH snille medgjørlige trenere av hensyn til seg selv?
Bedriver han kameraderi ovenfor eks Jamt og Rambo?++

Tror dere EH er et sentralt emne i en indre maktkamp?

Er disse tankene syke? Er jeg på randen? Jeg mener vel egentlig ikke disse påstandene, men jeg innrømmer at noe skurrer og spm streifer meg..
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1585
Location: Trondheim

PostPosted: 08.12.2012 22:16    Post subject: Reply with quote

Hoftun avskrev Eggen i 2009 og mente han ikke var en mann for framtida, pga at han var for gammel. Da kan han jo ikke komme 3 år senere og forandre mening. Er du for gammel når du er 68, er du logisk nok det også som 71 åring. I etterpåklokskapens navn var jo det selvsagt feil. Spesielt med tanke på hvor lenge trenere sitter i disse dager.
Dette er dilemmaet til Hoftun. Han er redd for å tape ansikt.
Back to top
View user's profile Send private message
Erlendr
Veteran


Joined: 22 Dec 2006
Posts: 2640
Location: Trondheim

PostPosted: 08.12.2012 22:36    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Bakkis finner gnisten igjen når han har mulighet til tre så til de grader inn i oposisjonsrollen. Han og larse65 burde muligens fått opprettet en egen tråd der de kan ta de polariserte vinklingene sine i litt mindre forstyrrende omgivelser.


Amen!
Aldri opplevd noen bruke så mye tid på å dikte opp så mange liksomargumenter.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 08.12.2012 22:41    Post subject: Reply with quote

Mnjaa mnjoo trötta ben wrote:
Vil være rart om Hoftun ansetter en så uønsket og usexy trener som Perry. Han må da være såpass oppegående at han skjønner at dette er hans siste sjanse også. Bommer Hoftun nå er han ferdig i RBK. Et spennende navn som gjør supporterne positive og optimistiske vil i det minste kjøpe Hoftun litt ekstra tid.


I inkompetansens sentrum på Brakka, så er det ingenting som overrasker.

Når Erik Hoftun og co måtte ha en svenske til å fortelle seg at kosthold og mental trening var viktig for spillerne, da sier det sitt. Slike ting burde jo vært en selvfølge for enhver med et snev av hjernekapasitet.

Hoftun er ikke oppegående. Han er den rake motsetning.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 23:18    Post subject: Reply with quote

Jeg må i hvert fall si at etter å ha sett lista (eller, vi har jo ikke sett lista sånn pr se, men dere skjønner) så tror jeg i hver fall ikke Hoftun kan bringe mye godt til denne klubben - jeg tror kanskje Hoftun kan tenke nytt, men jeg tror ikke viljen til å gjøre det er der.

Og av de kandidatene som har kommet frem så langt sliter jeg kraftig med å finne ett eneste navn jeg vil sette to streker under å si at jeg vil ha vedkommedne - ingen av dem frister særlig.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 09.12.2012 00:01; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 08.12.2012 23:19    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Hedon wrote:
Bakkis finner gnisten igjen når han har mulighet til tre så til de grader inn i oposisjonsrollen. Han og larse65 burde muligens fått opprettet en egen tråd der de kan ta de polariserte vinklingene sine i litt mindre forstyrrende omgivelser.


Amen!
Aldri opplevd noen bruke så mye tid på å dikte opp så mange liksomargumenter.


Hadde de bare vært oppdiktede, så
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Erlendr
Veteran


Joined: 22 Dec 2006
Posts: 2640
Location: Trondheim

PostPosted: 09.12.2012 00:00    Post subject: Reply with quote

I din verden er de selvsagt ikke det..

I alle andres derimot.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3242
Location: Oslo

PostPosted: 09.12.2012 01:07    Post subject: Reply with quote

Zzzzzzzzzz
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3173

PostPosted: 09.12.2012 01:47    Post subject: Reply with quote

Jeg så det var hele 3 nye sider i hoftun-tråden og satte meg ned i håp om litt interresant lesning.

Jeg ble meget skuffet.
Back to top
View user's profile Send private message
MariusV
Veteran


Joined: 15 Feb 2012
Posts: 1045
Location: Norge

PostPosted: 09.12.2012 03:15    Post subject: Reply with quote

Jeg tror han er en type som er flink og hardtarbeidende. Hva jeg kan lese av hans handlinger så mener han at Eggen ikke er ufeilbarlig. Han mener nok at han er en fryktelig dyktig trener, men at også nedgangen i 2004-05 kom som en konsekvens av Eggen selv. Den samme stammen spilte i mange, mange år, uten at klubben klarte å ta opp ny talenter, og man roterte lite. Dette er basisen i moderne fotball spør du meg, ref man.u.. Derfor ønsker han å tenke nytt. Jeg tror Hamren ble ansatt fordi han representerte noe nytt. En ny kurs. Samhandling var grunnen til at Jönsson ble ansatt. Det han viste i Stabæk var god samhandling, dog på motsatt prinsipper. Jeg tror allerede der at han ønsket å komme tilbake til røttene, med en litt annerledes kurs. Jönsson var faglig og merittmessig en sterk ansettelse, som uheldigvis knakk sammen. Jeg tror nok det har mye med at rammene rundt Rosenborg var vanskelige.

Jeg er sikker på at Hoftun er sinnsykt dyktig. Det han mangler er en helhetlig, langsiktig visjon - og ikke minst troen på den.
Back to top
View user's profile Send private message
John Ass
Senior


Joined: 13 Mar 2007
Posts: 202

PostPosted: 09.12.2012 04:15    Post subject: Reply with quote

Så vi har en sportslig leder med en selvmotsigende og kortsiktig visjon, som han selv sliter med å tro på? Og du kaller han sinnsykt dyktig?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 405, 406, 407  Next
Page 240 of 407

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb