| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.11.2012 22:39 Post subject: |
|
|
Herremæ... Få nå den fjotten ut av klubben før de går fullstendig på trynet!!! _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 30.11.2012 02:07 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | Kommentar fra Jønsson på spørsmål om han syntes treninga i dag var bra:
"Andre mente at det ville vært en bra trening om været var bedre, materialforvalteren ikke var forkjøla og de hadde brukt annet vaskemiddel da vestene ble vasket."
Ikke bare styrer han laget som en tosk, men han svarer og oppfører seg som en også. Hva med å kalle en spade for en spade for en gangs skyld? |
Sa han dette til noe media eller? |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.11.2012 02:18 Post subject: |
|
|
Jönsson begynner å høres ut som en karakter. Ikke karakter iform av ryggrad, tæl og pondus, men som en karakter fra humoravdelinga til NRK.
Satt og så på BBCs Match of the Day i går, og ikke bryr jeg meg noe særlig om West Bromwich, men gud, så befriende det var å høre på svarene til Steve Clark i intervjuet etter 1-3-tapet mot Swansea. Rake motsatsen til Janne. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.11.2012 02:37 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | | Erlendr wrote: | Kommentar fra Jønsson på spørsmål om han syntes treninga i dag var bra:
"Andre mente at det ville vært en bra trening om været var bedre, materialforvalteren ikke var forkjøla og de hadde brukt annet vaskemiddel da vestene ble vasket."
Ikke bare styrer han laget som en tosk, men han svarer og oppfører seg som en også. Hva med å kalle en spade for en spade for en gangs skyld? |
Seriøst? Er du dritings? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.11.2012 08:06 Post subject: |
|
|
JJ til 2mas på spørsmål om hvorfor man scorer få mål i første omgang:
| Quote: | | - Når du har ballen mest og kjenner deg fysisk sterkere, blir det kanskje naturlig at fotballkamper avgjøres på slutten - det ser du også ellers ute i Europa. |
Jeg er så dritt lei vav de løgneriske unnskyldningene dine!
Dette er fakta om hvor mye "mest du har ballen" Jönsson:
Første 15 kampene av sesongen:
48,46%
Siste 15 kampene av sesongen:
55%
Hele sesongen: 51,73% med hele 13 kamper av årets serie vi har posession under 50%.
Alle unnskyldninger Jönsson kommer med er tøv, det har ingen rot i virkeligheten, og hvis det virkelig er slik som JJ sier; "at han skal se på statisikk nå som sesongen er over", ja da kommer du til å bli sjokkskadd og flau Janne. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.11.2012 12:24 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...259505.ece
JJ fikk samme karakter som Belsvik  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 30.11.2012 12:33 Post subject: |
|
|
| Quote: |
- Sliter dere rett og slett mot etablert forsvar?
- Dét jeg syns var bra i siste seriekamp mot Hønefoss var spillet bakfra: Backlinjen holdt på ballen i ett ekstra sekund, utfordret og frispilte litt mer bakfra, svarer han. |
Svaret på dette spørsmålet bør være så enkelt som "ja", for det gjør vi absolutt. At Janne er heldig og møter et møkkalag i siste serierunde slik at han får en litt mindre bedriten avslutning på sesongen endrer ikke det. Mannen evner ikke å gi laget en plan for angrepsspillet, og han er åpenbart livredd for at folk skal forstå det. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 30.11.2012 14:28 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | Jönsson begynner å høres ut som en karakter. Ikke karakter iform av ryggrad, tæl og pondus, men som en karakter fra humoravdelinga til NRK.
Satt og så på BBCs Match of the Day i går, og ikke bryr jeg meg noe særlig om West Bromwich, men gud, så befriende det var å høre på svarene til Steve Clark i intervjuet etter 1-3-tapet mot Swansea. Rake motsatsen til Janne. |
Det samme slo faktisk meg etter kampen, tror JJ har mye å lære av managere generelt som står rakrygget og klarer å ta det ansvaret de faktisk engang har om ting går galt.
Sier ikke at alt nødvendigvis er JJ sin feil, men det er nå engang han som er trener. _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 30.11.2012 16:09 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | quentez wrote: | | Erlendr wrote: | Kommentar fra Jønsson på spørsmål om han syntes treninga i dag var bra:
Seriøst? Er du dritings? |
Nei? |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 30.11.2012 17:26 Post subject: |
|
|
| Rimelig sikker på at det der var et fabrikert sitat ment som satire. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 30.11.2012 17:35 Post subject: |
|
|
Faen, var sikker på at han var dritings jeg.
Janne altså... |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 30.11.2012 21:37 Post subject: |
|
|
Er de intervjuene med Jønsson seriøse 2mas? Det er så dumt, at jeg nesten får tanker om at det hele handler om en ironisk parodi på vår svenske ved roret. Et sammensurium av bortforklaringer, tåkeprat, og at han mellom linjene skylder på alt mellom himmel og jord annet enn seg selv.
Andre har kommentert andre uttalelser i det siste intervjuet, men denne er også typisk:
"- De første 20 minuttene sleit vi totalt med pasningsspillet. Jeg har egentlig ikke noe bra svar på hvorfor. Jeg vet ikke om banen gjorde at ballen ble litt vanskelig å behandle, og om noen av dem som spilte 90 minutter sist ble slitne. Vi fikk bra svar fra de friske beina som kom inn, konstaterer treneren. "
1. Nok en gang mangler han totalt analyseegenskaper i forhold til når noe ikke fungererer, også lang tid i etterkant. Man skulle tro at han har sett kampen i etterkant og klart å se hva som ikke fungerer, men nei... såpass kan vi tydeligvis ikke kreve av en Rosenborg- trener...
2. .. Men skylde på andre forhold ser han allikevel sitt snitt til... denne gangen er det banen som får unngjelde, og for å understreke det hele slenger han på standardsunnskyldningen sin: Spillerne er såååå slitne.
Huff.... |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 30.11.2012 22:10 Post subject: |
|
|
| Etter å ha lest intervjuene med JJ så tror jeg han gjør en Rekdal ved å komme med så mange merkelige uttalelser som mulig for å få sparken med fet sluttpakke.. Har nok sikkert sikret seg ny jobb hos Dalapojkerna i Skåne. |
|
| Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 30.11.2012 23:37 Post subject: |
|
|
Hva skal til for å bli kvitt denne fjotten av en trener?
Kanskje vi skal bønnfalle jønsson selv om at han må resignere?
Neste tips til media? Overskrift: Supporterne trygler!
Ingress: Supporterne til RBK trygler om at Jønsson skal forlate sin jobb som trener for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 01.12.2012 00:34 Post subject: |
|
|
Er det noen som har klart å bevise med 100% sikkerhet at det virkelig er Jan Jönsson som trener RBK? Virker nesten som Komiske Ali har skaffa seg forkledning... _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.12.2012 03:12 Post subject: |
|
|
| Du kan søke i gamle poster da. sykt! |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 02.12.2012 12:52 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Du kan søke i gamle poster da. sykt! |
Ja, ikke sant. Ser for øvrig at du har hele 170 poster hvor ordet "sykt" blir nevnt. I det hele en ganske bra søkfunksjon på denne siden! |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.12.2012 14:38 Post subject: |
|
|
Etter at Frodo nå har knekt koden for søking så anbefaler jeg resten av forumet å kun bruke bokstaver som ikke har blitt skrevet før her inne for å unngå flere pinlige situasjoner.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 02.12.2012 15:44 Post subject: |
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 02.12.2012 15:58 Post subject: |
|
|
| õãô |
|
| Back to top |
|
 |
sneasnu Junior
|
Posted: 02.12.2012 19:23 Post subject: |
|
|
Hei alle sammen! I morgen skal jeg på brakka og intervjue Janne angående hans stilling, hadde vært supert med forslag fra dere! Vet at det er flere som er syke på statistikker her inne, som jeg kunna putta inn i spørsmålene!
På forhånd, TAKK!
PS: skal også intervjue Dorsin. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 02.12.2012 19:37 Post subject: |
|
|
| Intervjues i forbindelse med hva? |
|
| Back to top |
|
 |
sneasnu Junior
|
Posted: 02.12.2012 19:53 Post subject: |
|
|
| Går videregående media. Det kalles en PTF, nesten som eksamen for almennfags elever. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.12.2012 20:02 Post subject: |
|
|
| Spør om han er sugen foran neste sesong. |
|
| Back to top |