English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Fredrikstad
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 03:07    Post subject: Reply with quote

Å skylde på at spillerne er slitne når man bruker 1/3 bytter holder ikke. Hvis spillerne virkelig er så slitne, så har man bytter til disposisjon. Jeg har vær tålmodig med JJ helt frem til ikveld. Ikveld var dråpen som virkelig fikk det til å renne over for meg. Nå er jeg lei, motløs og irritert over hva som skjer med Rosenborg. Omtrent 7000 tilskuere på nest siste kamp, et begredelig tap mot tippeligaens nest dårligste lag på HJEMMEBANE. Det forteller meg at akkurat nå er vi tippeligaens dårligste lag. Med det spillermateriellet vi har nå bør vi i det minste kunne skape noe entusiasme.

Nei. Nok er nok.
Veginho
Senior

PostPosted: 12.11.2012 04:19    Post subject: Reply with quote

Det er meninga at det skal være enveiskjøring på Lerkendal, noe som ikke har skjedd siden 3-0 kampen mot Ålesund, en gang for lenge siden. Makan til tamt lag. Ingen tegn til det minste spor av kreavitet i offensivt spill.
Snipp snapp snute, da var Plan Jönsson, ute!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 12.11.2012 09:27    Post subject: Reply with quote

Jeg tror dette tapet vil ende i noe positivt. Nå er Adressa kritisk, Kjernen kritisk på NRK, alle spillerne som uttaler seg er kritisk, da er snøballen i bevegelse og da er det ikke langt tid til Jönsson er det samme.

Da er det bare å grue seg til hvilken ny trener Hoftun drar opp fra treningsbuksa.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 10:22    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg tror dette tapet vil ende i noe positivt. Nå er Adressa kritisk, Kjernen kritisk på NRK, alle spillerne som uttaler seg er kritisk, da er snøballen i bevegelse og da er det ikke langt tid til Jönsson er det samme.

JJ kritisk? Njaaaa, njoooo, vi må få litt mere energi og humør inn i laget. Dette er vel det nivået vi kan vente på kritisk tenking fra den kanten.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 12.11.2012 11:27    Post subject: Reply with quote

Jeg mente at Jönsson er i bevegelse ut porten, men jeg ser at det var litt for kryptisk formulert Very Happy
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 14:42    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jan Jönsson synes å ha det fagfeltet mitt kaller en ekstern kontrollokus. Kampprogrammet har skylda. Været. Alderssammensetningen. Rammebetingelsene. Fraværene. Moralen (til noen andre).

Fordelen må jo være at dette øker sannsynligheten for jobbstress og utbrenthet. Det er antagelig det beste vi kan håpe på, selv om det sikkert ville vært trist for Janne selv.

Man blir rask helbredet når kontoen sjekkes.
5,8 mil. pr år er masse Smile
Back to top
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 14:53    Post subject: Reply with quote

Etter en hektisk helg prioriterte jeg en gammel episode av House og et opptak av Goodfellas på GET boksen min.. Ikke f.. om JJ fikk ødelegge helgens eneste pust i bakken søndag kveld! Det har skjedd for ofte i år..
nidaros997
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 15:05    Post subject: Reply with quote

Forventet tap mot både Molde og Strømsgodset, og etter de to kampene også tap mot Fredrikstad. Jeg så derfor kampen Haugesund-Viking med en kompis som er vikingsupporter i stedet for å se RBK-kampen alene eller på en parallel skjerm. Kampen Haugesund-Viking var skikkelig dårlig, men det ser allikevel ut som jeg tok et riktig valg.

Forøvrig interessant at ingen har lagt ut børs over kampen enda, eller har det gått meg hus forbi?
Back to top
Hauger2000
Junior

PostPosted: 12.11.2012 15:31    Post subject: Koko? Reply with quote

Så håpløst sagt! Er du lagt inn på psykiatrisk sykehus?

Vollrik wrote:
Impulsene mine sier at Jønsson og Hoftun bør bli korsfestet i toppen av Tyholttårnet, til skrekk og advarsel for hvor lite middelmådighet hører hjemme i RBK. :x
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 15:43    Post subject: Reply with quote

Nei, det er jeg ikke. Og jeg tror det er flere som hadde ganske ondsinnede impulser igår for å si det sånn, uten at de nødvendigvis posta det på forumet. Det er nemlig flere som er veldig glad i Rosenborg i Trondheim og generelt i Norge.

Når noe du er glad i blir så til de grader rasert og vannstyrt som det Rosenborg blir om dagen, ja da blir man rasende. At jeg skrev det innlegget jeg skrev i går betyr ikke at jeg faktisk har en plan om å samle en liga å gjennomføre det, det betyr bare at jeg på generel basis blir rasende av håpløst spill på hjemmebane mot en nedrykkskandidat, paralelt med at Molde vinner seriegull. Om du ikke klarer å forstå at supportere som er glad i Rosenborg kan ha sånne impulser uten at de faktisk gjennomfører det, foreslår jeg at du legger deg selv inn for paranoia.

Du kan også notere deg at det ble postet i en kamptråd, der takhøyden er generelt høy. Tidligere har spillere blitt påønsket blant annet AIDS i kamptråder, og det har noe med impulser å gjøre, ikke hva en generel forumbruker er i stand til å gjøre.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 12.11.2012 17:01    Post subject: Reply with quote

Like smakløst er det uansett Mad
John Ass
Senior

PostPosted: 12.11.2012 18:00    Post subject: Reply with quote

Tynn hud på internett? Det høres smertefullt ut. At kamptråder har ekstra takhøyde er en grei regel jeg tror de aller fleste har akseptert.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Page 14 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb