| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.11.2012 20:50 Post subject: |
|
|
Gleder meg til sesongen er over.
At Godset liksom spiller så mye penere enn oss er jeg dog ikke enig i. Fremstår sørgelig primitive de også, spør du meg. Mye kjemping, muskler og lange baller. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:51 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Vi fortjener ikke og vinde tippeligaen med den triste gampe-fotballen som genemsyrer langt de fleste kampe denne sesong. |
Helt enig.
Deprimerende å se RBK spille under Jønsson. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:52 Post subject: |
|
|
| Hver eneste trønder som nikker med hodet når de ser hvordan vi spiller har et hjerte av kull. Så enkelt er det. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 04.11.2012 20:53 Post subject: |
|
|
Første omgang bærer preg av at begge lagene vet så alt for godt at denne kampen er vinne eller forsvinne. Blir det ikke en tidlig scoring i 2. omg så er jeg stygt redd for at dette kommer å ebbe ut i 0-0. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 04.11.2012 20:53 Post subject: |
|
|
| Nesten så jeg driter i hele kampen snart. Regner med vi klarer å rote oss bort mot enten FFK eller Hønefoss uansett. Nå kommer JJ på TV ser jeg. blablabla njaaaa joda blablabla |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 04.11.2012 20:54 Post subject: |
|
|
| Hvorfor står det "Kjempesjanse til Strømsgodset!" på forsiden til VG? |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
|
|
| Angrepsspillet er jo totalt fraværende! Får en følelse av at vi har færre spillere på banen når vi er i angrep! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
Det høres kanskje litt corny ut, men jeg synes det er lite "sjel" i årets RBK-utgave. Tenker da først og fremst på førsteelleveren.
Mitt bånd til RBK var sterkere selv i 2011. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
|
| Godset har ikke hatt noen sjanser, det er det eneste positive.. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:55 Post subject: |
|
|
| Tror vi kan hente frem hvert eneste pauseintervju av Jønsson i år og høre han si at vi bør bli mer presise. Samme regla hver gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:55 Post subject: |
|
|
Selv om Godset ikke har imponert voldsomt i denne kampen, spiller de gladfotball sammenlignet med oss.
Tar av meg hatten for hva Deila har fått til med særdeles beskjedne ressurser. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 04.11.2012 20:56 Post subject: |
|
|
| Bongo wrote: | | Angrepsspillet er jo totalt fraværende! Får en følelse av at vi har færre spillere på banen når vi er i angrep! |
Helt enig. Jeg får den følelsen av at Godset har evnen til å skape sjanser gjennom både spill og dødball. Det kan ikke vi. Derfor er jeg redd det ebber ut i 1-0 til hjemmelaget dessverre. Vi har ingen verdens ting fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:56 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | nidaros997 wrote: | | abjoern wrote: | | nidaros997 wrote: | | Mustrum Ridcully wrote: | Finns ikke stream til kampen i dag ser det ut som, finner man den ikke uten å lete seg ihjel så finns den ikke. Så da er det bare å kjøpe eller følge oppdateringen her  |
Kjøpe hvor? På tv2 sendes kampene kun 24 timer i opptak, og på C more begynner man ikke å vise kampene på nett før i 2013...
Det ser ut som at etter at C more fikk rettighetene så streames ikke kampene direkte, slik at de eneste streamene som ligger ute er fra selskap som elv konverterer satelitt til stream, slik som coolsports gjør... |
Dersom du har Sumo, kan du se TV2 direkte. Tror ikke du trenger sport heller, men det kan jeg ikke garantere. |
Hei, nei, jeg logget meg på nå, bare for å sjekke, og fordi jeg er i utlandet var all tilgang til sumo-sport blokkert for direkte visning... |
Må du læs i tråden da gutvott! CSports dått no!  |
Takk! Var inne på C-sports hjemmeside tidligere mens de første kampene hadde startet (kompisen er Viking-supporter og vi var desperate...) men der sto det faktisk at C-sports ikke ville vise TL-kamper før 2013... men nå er alt ok, for 179,- i måneden (selv om ip-adressen er i utlandet og de ba om norsk, svensk eller dansk mobilnummer) |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:57 Post subject: |
|
|
| Kent wrote: | | Harald wrote: | | Vi fortjener ikke og vinde tippeligaen med den triste gampe-fotballen som genemsyrer langt de fleste kampe denne sesong. |
Helt enig.
Deprimerende å se RBK spille under Jønsson. |
Enig angående Jønsson, men selvsagt fortjener vi å vinne serien !!!!!!! fortjener ALTID å vinne serien _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
|
|
| Hjelde wrote: | | jadda wrote: | Svensson er som skapt for rollen som backup - ingen spisskompetanse, men helt ålreit spiller...
|
Uenig: spisskompetansen til Svensson er hans ballvinneregenskaper... som passer perfekt sentralt i midtbanen. |
Svensson er en utmerket ballvinner, en utrolig viktig rolle i en 4-2-3-1-formasjon. Helt nødvendig å ha en slik spiller selv om han gjør lite direkte utslagsgivende. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Jønsson plan funker til fingerspissene. All fokus på kontroll bakover, og satse på at langballer og dødballer til slutt skal føre til at vi får et mål.
Sørgelig fotball  |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 04.11.2012 20:58 Post subject: |
|
|
| momonster wrote: | | Hjelde wrote: | | jadda wrote: | Svensson er som skapt for rollen som backup - ingen spisskompetanse, men helt ålreit spiller...
|
Uenig: spisskompetansen til Svensson er hans ballvinneregenskaper... som passer perfekt sentralt i midtbanen. |
Svensson er en utmerket ballvinner, en utrolig viktig rolle i en 4-2-3-1-formasjon. Helt nødvendig å ha en slik spiller selv om han gjør lite direkte utslagsgivende. |
Synes han har virket "nervøs" og urutinert i de siste kampene.. Ingen skal ta ifra ham at han jobber som bare fy! _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 04.11.2012 20:58 Post subject: |
|
|
| Kan ikke se at vi har noen på benken som er kapable til å endre kampbildet til vår fordel. Jeg syns fortsatt vi har for tynn og dårlig stall. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.11.2012 20:59 Post subject: |
|
|
Sjelden har det vel vært mer synlig i år at spillestilen vår er slik LSK har gjort sin suksess på. Lange baller, trøkk, aggressivitet, lang tid på dødballer.
Er ikke spillestil et tema for det nåværende styret? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
|
|
Ri på 0-0 når vi må vinne. Jaggu! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Det skal også sies at det svekker oss at Dorsin ikke spiller. Han har hvertfall litt lyst til å bidra fremover. Høiland vil ikke over midtbanen. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2175 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
|
|
Synes ikke godset er så farlige. De spiller seg fram til sine muligheter mens vi pælmer oss fram til våre. De vinner omgangen på stil. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 04.11.2012 21:00 Post subject: |
|
|
| momonster wrote: | | Hjelde wrote: | | jadda wrote: | Svensson er som skapt for rollen som backup - ingen spisskompetanse, men helt ålreit spiller...
|
Jeg er enig i at det er viktig, og jeg kan til og med akseptere at det kan sees på som spisskompetanse, men det hjelper ikke så veldig mye når han har tilsvarende ballmisteregenskaper og en pasningsfot på linje med PVR. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.11.2012 21:00 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Gamboa jobber som en terrier på høyresiden, tenk hvis vi hadde hatt en kloning av ham på venstresiden. |
Gamboa er mye av grunnen til at Vilsvik ikke kommer mer til sin rett. VÃ¥r bestemann hittil? |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 04.11.2012 21:02 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Det skal også sies at det svekker oss at Dorsin ikke spiller. Han har hvertfall litt lyst til å bidra fremover. Høiland vil ikke over midtbanen. |
Går ikke å slå langballer når du er over midten |
|
| Back to top |
|
 |
|