| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 20.09.2012 22:28 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Men er redd for at det kan bli særdeles stygt mot Bayern og Metalist med slik spill som i dag.
1. Kontringsspillet var alt for dårlig. Piruetter over hele linja.
2. Pasningsspillet var elendig.
3. Klarte ikke holde på ballen.
Akkurat dette har jeg påpekt tidligere. Takk og lov for at vi spilte mot et middelmådig TL-nivå lag. |
Men hver kamp lever sitt eget liv, og vi har nå hatt en evne til å være akkurat god nok stort sett.
Det finnes i hvert fall 20 kamper i år hvor vi kunne sagt at vi hadde tapt stort om vi hadde spilt mot noen som hadde vært litt bedre, men vi har bare tapt to av dem.
Hadde vi levert to omganger mot Rapid ala 1. omgang mot VÃ¥lerenga hadde vi vunnet 5-0 i dag. Og vi burde absolutt ha scoret minst et par til i andre omgang i dag selv om vi ikke var imponerende gode. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.09.2012 22:31 Post subject: |
|
|
Børs:
Örlund - 10
Gamboa - 4
Reginiussen - 10
Rønning - 7
Dorsin - 10
Dockal - -3
Svensson - 02
Mix - 00
Fredheim Holm - 02
Elyounoussi - 4
Prica - 4 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 20.09.2012 22:33 Post subject: |
|
|
| Prica var jo like alene på topp som vi er på alene på topp av gruppa. Syns han jobbet bra, jeg. Mer en 6-7 på tierbørs, imo. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.09.2012 22:34 Post subject: |
|
|
Kristobal
Poenget er det er ikke lenge til vi møter mye bedre motstand og da er det relevant å se hvordan vi gjøre det mot et middels TL-lag fra Østerike. Det skal mye til for at RBK retter på disse problemene, ettersom pasningskvalitet og elendig kontringsevne har vært et vedvarende problem.
Flott med 3poeng, men det var flaks. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.09.2012 22:34 Post subject: |
|
|
| Vurderte en 7-er, men fikk 4. Muligens feilvurdering av meg der. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 20.09.2012 22:35 Post subject: |
|
|
| Den børsen var litt useriøs. Prica gjorde jobben sin i dag. Ellers var det en lagseier fremfor noe |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.09.2012 22:35 Post subject: |
|
|
| solbakken13 wrote: | DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi spilte ikke bra fotball og lå defensivt, men hvis dere har en viss grad for fotballforståelse så er det helt riktig av JJ og legge den taktikken. Vi spiller på bortebane og da vi leder store deler av kampen så hadde det bare vært idioti og blåttlegge seg defensivt med å gå med mange mann i angrep. Derfor må man akseptere lange baller på Prica.
Hadde det derimot vært på hjemmebane og vi hadde spilt sånn hadde jeg fortstått missnøyen. Ros til JJ for fornuftig kamptaktikk og til Ørlund. Dockal var sinnsyk dårlig i dag, virket ikke som han hadde lyst til å spille e-kamp...
RBK<3 |

Last edited by Hedning on 20.09.2012 22:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.09.2012 22:36 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | | Den børsen var litt useriøs. |
12: gives for den fremragende præstation.
10: gives for den fortrinlige præstation.
7: gives for den gode præstation.
4: gives for den jævne præstation.
02: gives for den tilstrækkelige præstation.
00: gives for den utilstrækkelige præstation.
-3: gives for den helt uacceptable præstation.
Grunnen var at jeg ville gi minus til Dockal. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 20.09.2012 22:36 Post subject: |
|
|
| Frodo wrote: |
Like mange poeng i Europa etter én kamp som Eggen greide etter seks kamper sist! |
Mener du den samme Eggen som den samme sesongen tok RBK til seriegull uten å tape en eneste seriekamp, og ellers har kvalifisert RBK for 8 strake CL-deltakelser? Uendelig mange flere enn Jønsson altså.
Forøvrig kan du enda en gang prøve å slutte med disse trolle-innleggene dine, som du bare skriver for å prøve å starte en unødvendig diskusjon. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 20.09.2012 22:37 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Kristobal
Poenget er det er ikke lenge til vi møter mye bedre motstand og da er det relevant å se hvordan vi gjøre det mot et middels TL-lag fra Østerike. Det skal mye til for at RBK retter på disse problemene, ettersom pasningskvalitet og elendig kontringsevne har vært et vedvarende problem.
Flott med 3poeng, men det var flaks. |
Ban? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.09.2012 22:40 Post subject: |
|
|
| Deilig med seier i dag! |
|
| Back to top |
|
 |
Everest Junior

|
Posted: 20.09.2012 22:42 Post subject: |
|
|
| Skal legge meg meg 3-poengerssmilet, drømme om den deilige seieren, og våkne med en 3-poengsstake i morgen tidlig. Faen SÅ DEILIG! |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 20.09.2012 22:45 Post subject: |
|
|
| Everest wrote: | | Skal legge meg meg 3-poengerssmilet, drømme om den deilige seieren, og våkne med en 3-poengsstake i morgen tidlig. Faen SÅ DEILIG! |
Du gjør så absolutt det riktige  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 20.09.2012 22:45 Post subject: |
|
|
| Er det bare meg, eller er ballsikkerhet, tekniske spillere og fullstendig tannløshet på siste 1/3 (elendig til å komme seg til store målsjanser forutenom ved enkeltmannsprestasjoner og dødballer) et kjennetegn på de fleste øst-europeiske lag? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 20.09.2012 22:46 Post subject: |
|
|
| Google translate wrote: |
Ghosts play ends for the Rapid EL- opener creepy
Nothing has made it a complete success with the so hoped to start in the Europa League season. The much-quoted ghost game against Rosenborg in Vienna Ernst Happel Stadium ended for SK Rapid on Thursday evening behind closed doors with a creepy 1- 2 - defeat. Elyounoussi (18.) and Dorsin (60) took advantage of bumbling mistake in the Rapid Defense for 2: 0 - the visitors' lead, Katzer shortened in the 66th Minutes to 1:2. Alar awarded in the 70th even a penalty.
An almost eerie silence enveloped the two teams in - except for a few journalists and about 100 invited guests - empty Happel Oval. Loud it was at best on the pitch.
Weak defense at 0:1
To properly and the amount of noise the first time jumped into the 18th Minute, and due to the cheers of guests from Norway. midfield director Tarik Elyounoussi had scored the opening goal after rapid central defender Gerson equal lost two fights and goalkeeper Lukas Königshofer not control the ball had to.
Rather than run back into its housing to Königshofer had complained about the boarding of Fredheim Holm. Even with a difficult ball flutter by Mikkel Diskerud showed - 23 years a small uncertainty (32).
Hütteldorfer did have more possession from the start, but hardly clear-cut chances. Before the break ensured only shots from just outside the penalty area by Burgstaller (14) and Boyd (41) for something similar to danger. With it went 0-1 at the break.
0:2 after a corner kick
After paging put third-placed Norwegian league after by Mikael Dorsin. The defender recovered a corner kick in the six-yard box to head detached. The indisposed Gerson had missed the ball once more.
Katzer could germinate hope
Rapid repulsed by Katzer to a far corner again drawn alarms recessed corner of the net. Previously Hütteldorfer had by a long shot of Captain Hofmann (64th) and a solo by Muhammed Ildiz (65th) also made the game two notable scenes accomplished. After the penalty awarded by Alar found before Boyd (84th) and substitute Luke Grozurek (86th) are two good opportunities.
As well as a cross pass from Christopher Trimmel in injury time was no takers, Rapid conceded his fourth consecutive defeat in the Europa League group stage. The most recent success countable dated 21 October 2010, a 2-0 win at CSKA Sofia. The next task in Group K leads the Green- Whites on 4 October in the Ukraine to Metalist Kharkiv. The third group is called opponents Bayer Leverkusen. The Germans are at the 25th October in the Happel stadium received - then with a full house.
Leverkusen vs Kharkiv only 0:0
Rosenborg has with the 2: 1 - shot victory contrast to the top of Group K. For in the same match Bayer Leverkusen and parted Rapids upcoming opponents Metalist Kharkiv 0-0. The Germans were clearly superior, but forgave before 15,300 spectators in the half-filled BayArena many opportunities. |
http://www.krone.at/Sport...ory-334790 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 20.09.2012 22:47 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | solbakken13 wrote: | DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi spilte ikke bra fotball og lå defensivt, men hvis dere har en viss grad for fotballforståelse så er det helt riktig av JJ og legge den taktikken. Vi spiller på bortebane og da vi leder store deler av kampen så hadde det bare vært idioti og blåttlegge seg defensivt med å gå med mange mann i angrep. Derfor må man akseptere lange baller på Prica.
Hadde det derimot vært på hjemmebane og vi hadde spilt sånn hadde jeg fortstått missnøyen. Ros til JJ for fornuftig kamptaktikk og til Ørlund. Dockal var sinnsyk dårlig i dag, virket ikke som han hadde lyst til å spille e-kamp...
RBK<3 |
 |
hva er greia med å rette på skrive feil hele tiden? er ikke en norsk innlevering heller;) |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 20.09.2012 22:50 Post subject: |
|
|
Knerten, det har i hvertfall vært sveits, østerrike og Polens bane mot oss i år. Veldig gode til å trille ballen rundt midtsirkelen, men der stopper det. De skjønner tydeligvis ikke at det å ha ballen ikke alene fører til seier, de må tørre å ta sjanser i pasningsspillet også. Blir utrolig mye balltrilling i trekanter mellom back, midtbane og stoppere.
Last edited by bommel on 20.09.2012 22:50; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 20.09.2012 22:50 Post subject: |
|
|
| Everest wrote: | | Skal legge meg meg 3-poengerssmilet, drømme om den deilige seieren, og våkne med en 3-poengsstake i morgen tidlig. Faen SÅ DEILIG! |
da er det bare å fyre på stake-tten  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.09.2012 22:52 Post subject: |
|
|
| solbakken13 wrote: |
hva er greia med å rette på skrive feil hele tiden? er ikke en norsk innlevering heller;) |
Jeg retter ikke på skrive feil, jeg retter på skrivefeil. Fordi det er et helvete å lese, og ønsker høyere kvalitet på forumet. Brukte 2 minutter på å skjønne hvordan man legger seg blått. Det er ikke en norskinnlevering, men det er et skriftlig medie, og da må man lære seg å skrive før man bruker det. På samme måte som du må lære deg å snakke før noen andre enn foreldrene dine gidder å høre på deg når du åpner munnen. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.09.2012 22:58 Post subject: |
|
|
Prica var jo krigeren som sendte DFH gjennom ved 1-0-målet og rett etterpå serverte målgivende til Tarik.
Vanskelig jobb ellers; god innsats.
Ikke skarp nok foran mål på spesielt to sjanser. |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 20.09.2012 23:05 Post subject: |
|
|
| Synes Prica var litt for dårlig til å holde på ballen, og det å true bakrom. Samt kunne han vært litt vassere foran målet. Endog skal det legges til at han hadde en veldig vanskelig oppgave i dagens kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.09.2012 23:05 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | solbakken13 wrote: |
Jeg retter ikke på skrive feil, jeg retter på skrivefeil. Fordi det er et helvete å lese, og ønsker høyere kvalitet på forumet. Brukte 2 minutter på å skjønne hvordan man legger seg blått. Det er ikke en norskinnlevering, men det er et skriftlig medie, og da må man lære seg å skrive før man bruker det. På samme måte som du må lære deg å snakke før noen andre enn foreldrene dine gidder å høre på deg når du åpner munnen. |
Seriøst? Skjerp deg. Hva om han har lese og skrivevansker? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.09.2012 23:12 Post subject: |
|
|
| Heia Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.09.2012 23:15 Post subject: |
|
|
Unnskyldning godtas
Forstår at du reagerer, men om man har det så er det jo ikke noe man kan noe for  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 20.09.2012 23:16 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Jeg retter ikke på skrive feil, jeg retter på skrivefeil. Fordi det er et helvete å lese, og ønsker høyere kvalitet på forumet. Brukte 2 minutter på å skjønne hvordan man legger seg blått. Det er ikke en norskinnlevering, men det er et skriftlig medie, og da må man lære seg å skrive før man bruker det. På samme måte som du må lære deg å snakke før noen andre enn foreldrene dine gidder å høre på deg når du åpner munnen. |
haha, stå på! Skal du få høyere kvalitet på forumet kan du ihvertfall starte med å å hakke på folka som bare kommer med usaklige innlegg osv. Skrivefeil er bare en småting og forbedrer ikke kvaliteten noe særlig. Okei jeg kan kan ta selvkritikk og skjerpe meg skriftlig:) Lære meg å snakke? har du hørt meg snakke? Svaret er nei, så skjerp deg. |
|
| Back to top |
|
 |
|