English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mikkel Diskerud
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 01.09.2012 13:17    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
En merkelig skrue og en skikkelig fargeklatt. Akkurat hva klubben trenger. Smile
Vi trenger smilende og leende spillere som tuller og gjør rare ting, som går imot strømmen og som mediaavdelingen vår ikke klarer å lære opp. Det skaper engasjement.

I tillegg er han er meget god spiller som kan bli langt bedre. Håper for guds skyld at han skriver under ny kontakt! Tommel'n opp!

Tommel'n opp! Et stort friskt pust, både på og utenfor banen. Herlig.
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 01.09.2012 13:21    Post subject: Reply with quote

Mix virker som en fin fyr, men jeg er litt redd for at han fort kan prate med to tunger. Vis så jo hvordan det var i Stabæk hvor han i det ene øyeblikket gikk til sak mot klubben og i det neste sa han elsket den.

Uansett så er det utrolig digg å ha en spiller i klubben igjen som kan fløorte litt med media og ikke bare kommer med "Revansj i neste kamp"

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 01.09.2012 15:51    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Familien til diskerud superrik. Så Mix gir faen i pengene, for de som trodde det betydde noe.

Ser at hr. Diskerud har syltet ned 30 mill. i ting som ikke går på ligninga, ja.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bruttern
Proff

PostPosted: 01.09.2012 18:31    Post subject: Reply with quote

Woops. 29 mill ble til 22 - og deretter til 0 gitt... De rike har liksom sine egne ordninger de... Må være jævlig kjekt å bare kunne sylte ned penger på den måten. Regner med han fortsatt har tilgang til midlene, for å si det sånn. Faen te folk.

Men sønnen er jo veldig ålreit, og mer enn velkommen i klubben.

At rike folk driter i penger er derimot bare bullshit. Martin Andresen tjener hva, 5 mill i året, i Engen? Rikfolk er vanligvis veldig OPPTATT av penger, det er min opplevelse.

Off topic, dog... Smile
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 01.09.2012 19:19    Post subject: Reply with quote

Bruttern wrote:
Woops. 29 mill ble til 22 - og deretter til 0 gitt... De rike har liksom sine egne ordninger de... Må være jævlig kjekt å bare kunne sylte ned penger på den måten. Regner med han fortsatt har tilgang til midlene, for å si det sånn. Faen te folk.

Hvorfor så sint? Han gjør jo det eneste fornuftige. Det er jo såre enkelt å kvitte seg med formuen, så hvorfor skal han ikke gjøre det hvis han kan og vil det? Det er jo bare idioter som finner seg i å betale formueskatt.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 01.09.2012 23:30    Post subject: Reply with quote

Rike folk er opptatt av penger, det er derfor de har blitt rike.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Strand
Veteran

PostPosted: 01.09.2012 23:42    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Familien til diskerud superrik. Så Mix gir faen i pengene, for de som trodde det betydde noe.

Ser at hr. Diskerud har syltet ned 30 mill. i ting som ikke går på ligninga, ja.

For å ikke snakke om millionbeløpene i alle ASene han eier. Ett av dem med tresifret antall millioner.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 01.09.2012 23:52    Post subject: Reply with quote

Dropp rikmannspraten..halve RBK er rikere enn hva de fleste av oss kan drømme om..

Mix har en letthet og positivitet som vi trenger 110% etter en periode med mye "skit". Samme med Reggi.

God spiller, og en fargeklatt av positiv karakter.
Jeg er rimelig sikker på at han blir med videre om ikke Brugge etc begynner å mase igjen. Han og faren ser nok at her får han ut greiene sine, og her kan han utvikle seg. Og når det gjelder BI, vel, jeg går på BI i Oslo og Drammen samtidig, og det er ett fett hvor du går. Koster en milliard for hvert studiepoeng, selv om alt handler om egeninnsats. Forelesningene er bare krydder. Seriøst, hadde ikke trengt å delta for å få de resultatene jeg fikk forrige skoleår.
Dersom Mix også deltar på samlingsbaserte kurs etc tipper jeg han opplever det samme. Ikke noe argument for ikke å resigne i alle fall.

Tipper nok det koker ned til spørsmål om generell trivsel.

Dette med to tunger sin noen nevner..jeg tror han er knall så lenge han spiller på samme lag. Men faren forekommer meg som litt knotete motstander i en tvist. Får håpe begge parter klarer å samarbeide godt å skape god stemning.
Hørte du det Hoftun?! Frem med vaffeljernet!

RBK
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 02.09.2012 00:00    Post subject: Reply with quote

Hva er BI-problematikken egentlig? Skal han ta et studie som ikke tilbys i Trondheim?

Edit: Fant svaret på Db.no. Han skal sjekke om lærerne er bra nok.. he he. pompøs type denne Diskerud. Han skal vel bare ta en bachelor i øk. ad(?) - det klarer man jo fint gjennom nettstudier. Snakk om å lete etter grunner til å unngå å skrive langtidskontrakt..
Back to top
Everest
Junior

PostPosted: 02.09.2012 00:53    Post subject: Reply with quote

Kan vi roe ned drittpreikey om rikfolk her inne? Denne tråden handler om Diskerud. Det er ikke og bør ikke være en 'circlejerk' om jantelov eller typisk norsk sjalusi for folk som har gjort det bra.

Jeg liker Mix. Han er en sjarmerende type, og publikumsfavoritter er det ikke akkurat mange av for tiden, kanskje med unntak av Dockal. Å få litt engasjement rundt spillerne i RBK, og ikke bare klubben, tror jeg alle har godt av.

Sjarm og glimt i øyet har det vært manko på.

God lørdag (3 minutter igjen av den her i UK, iallfall)!

Last edited by Everest on 02.09.2012 18:58; edited 1 time in total
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 02.09.2012 01:00    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Tommel'n opp!
abjoern
Veteran

PostPosted: 02.09.2012 03:49    Post subject: Reply with quote

Quote:
Kan vi roe ned drittpratet om rikfolk her inne?

Tommel'n opp!

Lite som er så usjarmerende som akkurat dette.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 02.09.2012 13:01    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:

Evt at de kan å bruke penger fornuftig? Satt opp mot folk som 'havner på luksusfellen', opptatt av penger de også.

Mix er en festlig fyr og en dyktig fotballspiller, håper han blir.
DelPiero
Proff

PostPosted: 03.09.2012 21:26    Post subject: Reply with quote

Mikkel var igjen god idag.
Herlig driv med ballen, og den fremste eksponenten på vår midtbane til å tre ballen gjennom ledd. Viktig egenskap i et lag som trer ballen for mye sideveis.
2mas
Sjef

PostPosted: 03.09.2012 22:17    Post subject: Reply with quote

Under hjemmekampen mot Lillestrøm tidligere i sommer tok han plass sammen med Stabæk Support for å støtte laget.

- Jeg er medlem i Stabæk Support og vurderte faktisk å droppe kampen. Jeg bestemte meg for å spille kampen etter å ha pratet med folk rundt meg og noen Stabæk-spillere, hevder ”Mix”.

Les mer: Mix:- Glad jeg ikke scorte

Syns likevel det blir tullete at $$ tilsynelatende krever at Diskerud ikke kan spille for andre enn favorittlaget sitt.

Forstår heller ikke helt hva for "invitasjon" Aftenposten omtaler. Var det en invitasjon om å stå sammen med $$ på tribunen i stedet for å spille?
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 03.09.2012 22:23    Post subject: Reply with quote

Blir for dumt. Syns Mix gjorde en bra kamp med tanke på at han spillte mot et lag som betyr mye for han. Stabæksupporterne burde kanskje innse hvor de er på tabellen og heller konsentrere seg om det framfor å hetse tidligere spillere. Lojalitet i fotball er det desverre slutt på stort sett. En har en og annen men jevnt over så må en regne med at spillere forsvinner der de føler de tjener og utvikler seg best. Sånn er det blitt desverre...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.09.2012 23:21    Post subject: Reply with quote

$$-medlemmer som er oppvokst med penger og karrierejag er de mest skinnhellige i hele Fotball-Norge.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 04.09.2012 17:14    Post subject: Reply with quote

Hvordan har den første tiden i RBK vært?

– Annerledes. Utrolig mye kunnskapsrike folk og mye tradisjon som jeg prøver å sette meg inn i og fordøye. Men annerledes fordi du har supportere som er langt mer kravstore enn hva jeg har sett av noen tidligere. Lerkendal er kanskje den eneste arenaen i Norge hvor det er verre å slå en feilpasning som hjemmelag enn bortelag i forhold til reaksjoner fra tribunen, sier han.

Og:

Diskerud forteller at ting var litt annerledes i gamleklubben.

– I Stabæk hvor jeg kommer fra er drakta hellig, spillerne og laget som bærer drakta blir hyllet selv om de taper så det synger og laget ligger sist på tabellen. Det er en fantastisk kultur det også. Jeg skal suge til meg av kulturene rundt begge lag, og så får jeg bedømme ved endt karriere hvordan de "rater" opp mot hverandre, sier 21-åringen.

http://www.tv2.no/sport/f...68422.html

- Torgeir Børven
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 20:11    Post subject: Reply with quote

Man når ikke toppen ved å hylle middelmådige prestasjoner, men dette er vel også den generelle trenden i dagens samfunn. Hvis man ikke tåler presset passer man ikke inn i klubb som Rosenborg, her skal kravene være skyhøye. Men, det er fint at Stabæææææk har funnet tilbake til den plassen de tilhører i norsk fotball. Hva hadde Stabæk vært uten en jævel som Nannskog? Man trenger folk som hater å tape for å bli best.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
*Thor*
Senior

PostPosted: 04.09.2012 23:12    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Forstår heller ikke helt hva for "invitasjon" Aftenposten omtaler. Var det en invitasjon om å stå sammen med $$ på tribunen i stedet for å spille?

Som medlem av $$ fikk han en felles-sms som oppfordret til å komme på kamp og synge for Stabæk. Slik forsto jeg papir-AP, i allefall.

Thor
Back to top
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 05.09.2012 22:59    Post subject: Reply with quote

Var det i løpet av september det skulle forhandles om forlengelse? Kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede. Smile
Back to top
HOFFA
Veteran

PostPosted: 06.09.2012 09:52    Post subject: Reply with quote

Innen utgangen av oktober tror jeg..
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 06.09.2012 10:06    Post subject: Reply with quote

Tipper nok de alt har begynt å prate om det..
Mix har i alle fall overbevist nok sportslig til at det er indikasjon for å reforhandle!
Som flere har nevnt ellers på andre linker: Hoftun bør ha startet reforhandlinger med en drøss spillere nå! Overgangsmarkedet er stengt og de har gjort det godt der, sportslig er vi med i gullkampen og har kvalifisert oss for EL!
Det burde absolutt ligge til rette for at Hoftun nå har tid til å se på kontrakter og reforhandlinger!
sunnhetsmannen
Senior

PostPosted: 08.09.2012 16:23    Post subject: Reply with quote

Diskerud postet dette på sin twitter for noen minutter siden:

http://twitter.com/MixDis...40/photo/1
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 08.09.2012 16:31    Post subject: Reply with quote

Ouch.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 103, 104, 105  Next
Page 19 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb