View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 01.09.2012 13:17 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | En merkelig skrue og en skikkelig fargeklatt. Akkurat hva klubben trenger.
Vi trenger smilende og leende spillere som tuller og gjør rare ting, som går imot strømmen og som mediaavdelingen vår ikke klarer å lære opp. Det skaper engasjement.
I tillegg er han er meget god spiller som kan bli langt bedre. Håper for guds skyld at han skriver under ny kontakt!  |
Et stort friskt pust, både på og utenfor banen. Herlig. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 01.09.2012 13:21 Post subject: |
|
|
Mix virker som en fin fyr, men jeg er litt redd for at han fort kan prate med to tunger. Vis så jo hvordan det var i Stabæk hvor han i det ene øyeblikket gikk til sak mot klubben og i det neste sa han elsket den.
Uansett så er det utrolig digg å ha en spiller i klubben igjen som kan fløorte litt med media og ikke bare kommer med "Revansj i neste kamp" _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.09.2012 15:51 Post subject: |
|
|
Sjt. Viseth wrote: | Familien til diskerud superrik. Så Mix gir faen i pengene, for de som trodde det betydde noe. |
Ser at hr. Diskerud har syltet ned 30 mill. i ting som ikke går på ligninga, ja. |
|
Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 01.09.2012 18:31 Post subject: |
|
|
Woops. 29 mill ble til 22 - og deretter til 0 gitt... De rike har liksom sine egne ordninger de... Må være jævlig kjekt å bare kunne sylte ned penger på den måten. Regner med han fortsatt har tilgang til midlene, for å si det sånn. Faen te folk.
Men sønnen er jo veldig ålreit, og mer enn velkommen i klubben.
At rike folk driter i penger er derimot bare bullshit. Martin Andresen tjener hva, 5 mill i året, i Engen? Rikfolk er vanligvis veldig OPPTATT av penger, det er min opplevelse.
Off topic, dog...  _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 01.09.2012 19:19 Post subject: |
|
|
Bruttern wrote: | Woops. 29 mill ble til 22 - og deretter til 0 gitt... De rike har liksom sine egne ordninger de... Må være jævlig kjekt å bare kunne sylte ned penger på den måten. Regner med han fortsatt har tilgang til midlene, for å si det sånn. Faen te folk.
|
Hvorfor så sint? Han gjør jo det eneste fornuftige. Det er jo såre enkelt å kvitte seg med formuen, så hvorfor skal han ikke gjøre det hvis han kan og vil det? Det er jo bare idioter som finner seg i å betale formueskatt. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 01.09.2012 23:30 Post subject: |
|
|
Rike folk er opptatt av penger, det er derfor de har blitt rike. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 01.09.2012 23:42 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Sjt. Viseth wrote: | Familien til diskerud superrik. Så Mix gir faen i pengene, for de som trodde det betydde noe. |
Ser at hr. Diskerud har syltet ned 30 mill. i ting som ikke går på ligninga, ja. |
For å ikke snakke om millionbeløpene i alle ASene han eier. Ett av dem med tresifret antall millioner. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 01.09.2012 23:52 Post subject: |
|
|
Dropp rikmannspraten..halve RBK er rikere enn hva de fleste av oss kan drømme om..
Mix har en letthet og positivitet som vi trenger 110% etter en periode med mye "skit". Samme med Reggi.
God spiller, og en fargeklatt av positiv karakter.
Jeg er rimelig sikker på at han blir med videre om ikke Brugge etc begynner å mase igjen. Han og faren ser nok at her får han ut greiene sine, og her kan han utvikle seg. Og når det gjelder BI, vel, jeg går på BI i Oslo og Drammen samtidig, og det er ett fett hvor du går. Koster en milliard for hvert studiepoeng, selv om alt handler om egeninnsats. Forelesningene er bare krydder. Seriøst, hadde ikke trengt å delta for å få de resultatene jeg fikk forrige skoleår.
Dersom Mix også deltar på samlingsbaserte kurs etc tipper jeg han opplever det samme. Ikke noe argument for ikke å resigne i alle fall.
Tipper nok det koker ned til spørsmål om generell trivsel.
Dette med to tunger sin noen nevner..jeg tror han er knall så lenge han spiller på samme lag. Men faren forekommer meg som litt knotete motstander i en tvist. Får håpe begge parter klarer å samarbeide godt å skape god stemning.
Hørte du det Hoftun?! Frem med vaffeljernet!
 _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 02.09.2012 00:00 Post subject: |
|
|
Hva er BI-problematikken egentlig? Skal han ta et studie som ikke tilbys i Trondheim?
Edit: Fant svaret på Db.no. Han skal sjekke om lærerne er bra nok.. he he. pompøs type denne Diskerud. Han skal vel bare ta en bachelor i øk. ad(?) - det klarer man jo fint gjennom nettstudier. Snakk om å lete etter grunner til å unngå å skrive langtidskontrakt.. |
|
Back to top |
|
 |
Everest Junior

|
Posted: 02.09.2012 00:53 Post subject: |
|
|
Kan vi roe ned drittpreikey om rikfolk her inne? Denne tråden handler om Diskerud. Det er ikke og bør ikke være en 'circlejerk' om jantelov eller typisk norsk sjalusi for folk som har gjort det bra.
Jeg liker Mix. Han er en sjarmerende type, og publikumsfavoritter er det ikke akkurat mange av for tiden, kanskje med unntak av Dockal. Å få litt engasjement rundt spillerne i RBK, og ikke bare klubben, tror jeg alle har godt av.
Sjarm og glimt i øyet har det vært manko på.
God lørdag (3 minutter igjen av den her i UK, iallfall)!
Last edited by Everest on 02.09.2012 18:58; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 02.09.2012 01:00 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Rike folk er opptatt av penger, det er derfor de har blitt rike. |  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 02.09.2012 03:49 Post subject: |
|
|
Quote: | Kan vi roe ned drittpratet om rikfolk her inne? |
Lite som er så usjarmerende som akkurat dette. |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 02.09.2012 13:01 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Rike folk er opptatt av penger, det er derfor de har blitt rike. |
Evt at de kan å bruke penger fornuftig? Satt opp mot folk som 'havner på luksusfellen', opptatt av penger de også.
Mix er en festlig fyr og en dyktig fotballspiller, håper han blir. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 03.09.2012 21:26 Post subject: |
|
|
Mikkel var igjen god idag.
Herlig driv med ballen, og den fremste eksponenten på vår midtbane til å tre ballen gjennom ledd. Viktig egenskap i et lag som trer ballen for mye sideveis. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.09.2012 22:17 Post subject: |
|
|
Under hjemmekampen mot Lillestrøm tidligere i sommer tok han plass sammen med Stabæk Support for å støtte laget.
- Jeg er medlem i Stabæk Support og vurderte faktisk å droppe kampen. Jeg bestemte meg for å spille kampen etter å ha pratet med folk rundt meg og noen Stabæk-spillere, hevder ”Mix”.
Les mer: Mix:- Glad jeg ikke scorte
Syns likevel det blir tullete at $$ tilsynelatende krever at Diskerud ikke kan spille for andre enn favorittlaget sitt.
Forstår heller ikke helt hva for "invitasjon" Aftenposten omtaler. Var det en invitasjon om å stå sammen med $$ på tribunen i stedet for å spille? |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 03.09.2012 22:23 Post subject: |
|
|
Blir for dumt. Syns Mix gjorde en bra kamp med tanke på at han spillte mot et lag som betyr mye for han. Stabæksupporterne burde kanskje innse hvor de er på tabellen og heller konsentrere seg om det framfor å hetse tidligere spillere. Lojalitet i fotball er det desverre slutt på stort sett. En har en og annen men jevnt over så må en regne med at spillere forsvinner der de føler de tjener og utvikler seg best. Sånn er det blitt desverre... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.09.2012 23:21 Post subject: |
|
|
$$-medlemmer som er oppvokst med penger og karrierejag er de mest skinnhellige i hele Fotball-Norge. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 04.09.2012 17:14 Post subject: |
|
|
Hvordan har den første tiden i RBK vært?
– Annerledes. Utrolig mye kunnskapsrike folk og mye tradisjon som jeg prøver å sette meg inn i og fordøye. Men annerledes fordi du har supportere som er langt mer kravstore enn hva jeg har sett av noen tidligere. Lerkendal er kanskje den eneste arenaen i Norge hvor det er verre å slå en feilpasning som hjemmelag enn bortelag i forhold til reaksjoner fra tribunen, sier han.
Og:
Diskerud forteller at ting var litt annerledes i gamleklubben.
– I Stabæk hvor jeg kommer fra er drakta hellig, spillerne og laget som bærer drakta blir hyllet selv om de taper så det synger og laget ligger sist på tabellen. Det er en fantastisk kultur det også. Jeg skal suge til meg av kulturene rundt begge lag, og så får jeg bedømme ved endt karriere hvordan de "rater" opp mot hverandre, sier 21-åringen.
http://www.tv2.no/sport/f...68422.html _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 04.09.2012 20:11 Post subject: |
|
|
Man når ikke toppen ved å hylle middelmådige prestasjoner, men dette er vel også den generelle trenden i dagens samfunn. Hvis man ikke tåler presset passer man ikke inn i klubb som Rosenborg, her skal kravene være skyhøye. Men, det er fint at Stabæææææk har funnet tilbake til den plassen de tilhører i norsk fotball. Hva hadde Stabæk vært uten en jævel som Nannskog? Man trenger folk som hater å tape for å bli best. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
*Thor* Senior
|
Posted: 04.09.2012 23:12 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Forstår heller ikke helt hva for "invitasjon" Aftenposten omtaler. Var det en invitasjon om å stå sammen med $$ på tribunen i stedet for å spille? |
Som medlem av $$ fikk han en felles-sms som oppfordret til å komme på kamp og synge for Stabæk. Slik forsto jeg papir-AP, i allefall.
Thor |
|
Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 05.09.2012 22:59 Post subject: |
|
|
Var det i løpet av september det skulle forhandles om forlengelse? Kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede.  |
|
Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 06.09.2012 09:52 Post subject: |
|
|
Innen utgangen av oktober tror jeg.. _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 06.09.2012 10:06 Post subject: |
|
|
Tipper nok de alt har begynt å prate om det..
Mix har i alle fall overbevist nok sportslig til at det er indikasjon for å reforhandle!
Som flere har nevnt ellers på andre linker: Hoftun bør ha startet reforhandlinger med en drøss spillere nå! Overgangsmarkedet er stengt og de har gjort det godt der, sportslig er vi med i gullkampen og har kvalifisert oss for EL!
Det burde absolutt ligge til rette for at Hoftun nå har tid til å se på kontrakter og reforhandlinger! _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
 |
sunnhetsmannen Senior

|
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|