| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 31.08.2012 09:19 Post subject: |
|
|
Mener vi må ha et skikkelig topplag som slår alle og vinner gruppen lett. Dette for at vi skal ha mulighet til å kapre andreplassen. Så gi meg Inter eller A.Madrid fra gruppen 1, kanskje brügge fra gruppe 2, og FC Fehérvár.
Litt usikker på nivået på siste laget, men skal vi ha sjanse må vi ikke trekke bra lag fra gruppe 2 og 4. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.08.2012 09:36 Post subject: |
|
|
Liker ikke Esten O. Sæthers analyse om at Molde er en klasse bedre enn RBK.
Kanskje det fyrer meg opp nettopp fordi han har litt rett..
Men vi er forhåpentligvis på gang, og kanskje vil vi klare oss bra i EL.. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 31.08.2012 09:40 Post subject: |
|
|
Jeg ønsker meg publikumsvennlige lag som trekker sykt mye folk. Og det er jo ekstra deilig og kvalle så lenge det ikke er e-cup spill med i budsjettet. Så dette gir jo masse klingende mynt. Men det er vel ca. 1,5 mil for seier, så et nesten utsolgt Lerkendal vil nok generere mer penger. Jeg har altid drømt om Liverpool og kanskje det enderlig skjer. Om vi trekker de, skal jeg på kamp om jeg må chartre meg et fly. Heia Rosenborg. Dette gjorde gått. Grattis til alle som jobber, spiller eller heier på Rosenborg  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2012 09:44 Post subject: |
|
|
Ønskegruppe for vår del:
Liverpool - Stor økonomisk gevinst
Club Brügge - Relasjoner, greie muligheter
Rosenborg
AIK - Meget gode muligheter
Ser helst at vi unngår Anzhi, FCK og Atletico Madrid. De to førstnevnte er to pengedopede plastikk-klubber uten sjarm, og ikke orker jeg nervene som kommer mot FCK heller. Atletico Madrid har vi møtt i nyere tid, og er egentlig ganske kjedelige.
HÃ¥per Molde trekker FCK. Hovmodige pengehorer i kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 31.08.2012 09:58 Post subject: |
|
|
| Eksil wrote: | Liker ikke Esten O. Sæthers analyse om at Molde er en klasse bedre enn RBK.
Kanskje det fyrer meg opp nettopp fordi han har litt rett.. |
Jeg synes han har fullstendig rett, og det er veldig relevant å se på hva JJ har fått til kontra det Solskjær har gjort.
Det eneste som taler til JJs fordel er at grunnstammen i molde-laget har spilt sammen over lengre perioder, mens vi har hatt store utskiftninger.
Utrolig deprimerende at molde spiller mer attraktiv fotball enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2012 10:07 Post subject: |
|
|
De spiller fotball på en veldig simpel og pen måte. Hele greia er Solskjær's fortjeneste... jeg misunner de å ha en trener som han.
Tror de kan gå videre uansett hvem de trekker. Dessverre - og det vil bare styrke Solskjærs selvbilde. Synes han blir eklere og eklere. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 31.08.2012 10:09 Post subject: |
|
|
Hvordan vil årets deltakelse påvirke neste års kvalifisering? Vil RBK slippe unna med færre kvalifiseringsrunder eller bestemmes dette av rankingpoeng og plassering i ligaen? _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.08.2012 10:11 Post subject: |
|
|
Antall kvalifiseringskamper vi må gjennom avgjøres av hvilken plasserng vi får i ligaen.  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2012 10:23 Post subject: |
|
|
Om vi vinner Europa League har vi derimot sikret plass i neste års turnering  |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 31.08.2012 10:23 Post subject: |
|
|
Jeg må først og fremst si at jeg er ekstremt godt fornøyd med at det blir gruppespill på oss. Selv om Europa League ikke akkurat er det øverste nivået vi kunne ha "herjet" i må vi innse at det er andre tider og at Europa League er en grei målsetning for oss i disse dager.
Vi må også berømme våre nye tilskudd Mix, Reginiussen og Tarik som jobber som de skulle være født på brakka og for at de bidrar sterkt til at vi tar seieren hjemme.
Andre ting vi bør ta til ettertanke er forsvaret. Vi ser tydelig at Høiland og Dorsin synger på siste vers. Etter min mening må vi forsterke forsvaret betraktelig. Ros til Rønning som gjør en god jobb sammen med Reginiussen.
Slakt til Prica som nok en gang ikke jobber godt nok og sutrer litt for mye med medspillere og dommer. Han er god i lufta, men blir alt for uinteressert når ballen spilles på bakken. Etter min mening bør vi hente en erstatter her også. En duellsterk spiller som kan gjøre Tarik god med stusser og ta drittjobben hjemmover.
Alt i alt er jeg meget godt fornøyd med at vi snudde kampen og at nysigneringene begynner å blomstre.
Ser fram til trekninga om et par timer og håper vi trekker Liverpool for økonomisk grunn og håper på overkommelige men interessante motstandere slik at vi har en mulighet til å gå videre
Gratulerer, troillonga! _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 31.08.2012 10:45 Post subject: |
|
|
HÃ¥per det blir VfB Stuttgart, fordi jeg kommer derfra  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.08.2012 10:47 Post subject: |
|
|
| Dere vet at det er 8 % sjanse for å trekke Liverpool? Kommer dessverre ikke til å skje. |
|
| Back to top |
|
 |
kettler Senior
|
Posted: 31.08.2012 10:52 Post subject: |
|
|
| Går trekninga på noen norske kanaler ? |
|
| Back to top |
|
 |
Njorken Junior
|
Posted: 31.08.2012 10:53 Post subject: |
|
|
| Uefa.com og kanal 9 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2012 10:56 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Jeg synes han har fullstendig rett, og det er veldig relevant å se på hva JJ har fått til kontra det Solskjær har gjort. |
Selvfølgelig er det rett. Det som provoserer meg, er at han skriver noe så selvfølgelig med den tyipske bedrevitertonen, og som om at han sitter og opplyser leserne om noe som helst. Alle som har fulgt norsk fotball med et halvt øye har jo sett dette i et halvannet år nå.
Er så møkklei av sportskommentatorer... |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 31.08.2012 11:00 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | De spiller fotball på en veldig simpel og pen måte. Hele greia er Solskjær's fortjeneste... jeg misunner de å ha en trener som han.
Tror de kan gå videre uansett hvem de trekker. Dessverre - og det vil bare styrke Solskjærs selvbilde. Synes han blir eklere og eklere. |
Ikke alt er Solskjærs fortjeneste. Mark Dempsey er Solskjærs viktigste brikke i Molde. For en trener han er, legger sjela si i hver enda trening. Jobber som et dyr vær gang. HAN skulle jeg ønske vi hadde hatt i RBK. Bytter gjerne Rambo mot Dempsey. |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 31.08.2012 11:02 Post subject: |
|
|
| varg88 wrote: | HÃ¥per det blir VfB Stuttgart, fordi jeg kommer derfra  |
Og nå bor du i Mannheim? Er der hvert år med familien for å besøke mama og min stefar. De bor halve året der, i bydelen Schwetzingerstadt, ikke langt fra Wasseturm.
En virkelig fin by, som passer perfekt for å småbarnsfamilie med bl.a. nydelige Luisenpark . Og alt de som finnes i området rundt Mannheim, så mye å finne på der, og mye god vin å smake på
SÃ¥ bl.a. championsleague kampen Chelsea-RBK der, med eldstejenta i RBK-nattdrakt  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2012 11:03 Post subject: |
|
|
@OzzeyH
Dempsey er da også Solskjærs fortjeneste  |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 31.08.2012 12:06 Post subject: |
|
|
Dette kan bli moro, nysigneringene er en klar 5 er på børsen, 6 når Tarik slår til for fullt. Men er det for mye å be om fra JJ at vi får se et offensivt spill som ikke er basert på stuss i bakrom og tilfeldigheter. Kanskje bevegelser i boks på innlegg som det er en tanke bak..?
Ergrer meg at Molde nå er "nye RBK" i alle media... |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.08.2012 12:09 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Dere vet at det er 8 % sjanse for å trekke Liverpool? Kommer dessverre ikke til å skje. |
Mix vil ha Liverpool. Disse Bærum-folka får da alt de ønsker seg...
Velkommen til Lerkendal, LFC. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.08.2012 12:14 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Dere vet at det er 8 % sjanse for å trekke Liverpool? Kommer dessverre ikke til å skje. |
Jeg har sluttet å tro på at disse trekningene er random trekning, altså ikke noen %sjans for å trekke noen. Får bare håpe noen mektige folk der ute har bestemt at vi skal havne i gruppe med Liverpool hehe |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 31.08.2012 12:15 Post subject: |
|
|
Ønsker meg:
Liverpool
FCK
Apollon Limassol
Så vil jeg ha enten Liverpool-kampen eller helst Kypros-kampen på bortebane helt til slutt, for da har jeg ferieuke. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 31.08.2012 12:31 Post subject: |
|
|
håper mest på denne gruppa:
Sporting Clube de Portugal (favoritt klubben utenfor Norge)
Panathinaikos (Har vi noen gang tapt mot grekera
RBK
Videoton (Da skal jeg finne en bar hvor de viser RBK-Videoton også klage i baren for at de ikke viser timevis med videoer av RBK ) _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 31.08.2012 12:46 Post subject: |
|
|
| kettler wrote: | | Går trekninga på noen norske kanaler ? |
Eurosport 2 sender den. |