| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stenex Rutinert
|
Posted: 30.08.2012 20:01 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | | Noen som vet når gruppene trekkes? |
I morra ved lunsjtider. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:02 Post subject: |
|
|
Gratulerer alle mann, supportere, spillere, adm og alle.. I kveld bør man ikke skrive negative innlegg, bare glede seg.. Fantastisk  |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
| stenex wrote: | PLZ Athletic Bilbao PLZPLZ
Har så jævlig lyst til å besøke den stadion. Bryr meg ikke om vi taper 6-0 der nede. |
Hmmm.... Er det mulig for oss å møte både Newcastle og Inter? Det er mine favorittlag i utlandet, så det hadde vært morro. Selvsagt er det RBK som har størst plass i mitt hjerte  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
| sidney wrote: | | Må være ganske så bittert å ha vært sutrende "supporter" gjennom hele kampen, for så å våkne opp til avansement - skjerpings eller? |
Det er det her som er så sykt med dere som mener klubben har helt rett uansaett hva den gjør. Dere tror faktisk at "vi" som er kritiske til ting i og rundt klubben at vi blir skuffet når vi oppnår noe. Vi elsker klubben, derfor er vi kritiske til de tingene man bør være kritisk til. Og derfor blir vi utrolig glad når vi oppnår ting også.
Ingen skjerpins, spillet er under enhver kritikk, innsatsen er utrolig god. Det holdt idag. Heldigvis  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
| JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Mitt negative tips ble i alle fall gjort til skamme.
Synes kampen var ganske bra. Litt uflaks oppveid med litt flaks, men vi hadde jo faktisk mye av spillet.
Mangler bare en spiss som skårer nå, så kan vi kanskje ha noe i Europa å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:03 Post subject: |
|
|
I kveld er jeg stolt av å være RBK-supporter  |
|
| Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
|
|
Ekstase! Dette var så deilig, så deilig! Nå skal jeg feire hele natta med, eh, jobb  _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
|
|
| Så glad nå at jeg tar en skarp en og inntar sofaen... Fy flate RBK var bra i kveld! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:04 Post subject: |
|
|
| Hoillll Brillan! |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:06 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det er det her som er så sykt med dere som mener klubben har helt rett uansaett hva den gjør. Dere tror faktisk at "vi" som er kritiske til ting i og rundt klubben at vi blir skuffet når vi oppnår noe. Vi elsker klubben, derfor er vi kritiske til de tingene man bør være kritisk til. Og derfor blir vi utrolig glad når vi oppnår ting også. |
Jepp - dere støtter klubben gjennom å være dønn negative UNDER kamp - supporter of the year! Kanskje på tide å finne fram smilet. RBK er videre, og det må da være positivt, eller? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:07 Post subject: |
|
|
I dag spiller vi en knallgod kamp! Det er til tider høy bevegelse, spill på få touch, jobber utrettelig for hverandre begge veier, gjenvinner ballen etter kun få sekunder. Vi eier banespillet omtrent hele kampen. Spillet var på høyde med Aafk-kampen.
Høiland og Tarik ville nok sovet ekstra dårlig i dag om vi hadde røket. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:07 Post subject: |
|
|
I dag synes jeg Svensson var banens gigant. For en løpskapasitet, for en teknikk, for en spilleforståelse - kort sagt, for en spiller!
Eneste negative spiller i dag er Høiland, gjennom hele kampen.
Men fyfaen gutter, dette er så jævla herlig! Driter i alt nå, nå åpner jeg Jägerflaska!  |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:08 Post subject: |
|
|
Noen andre enn meg som så at det skuddet i 92 min hadde gått inn om ikke Reginiussen lå i veien!?
MARGINER! <3 _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:08 Post subject: |
|
|
Det er så mye som ikke stemmer i Rosenborg, men fy faen for en opptur dette er
Takk Tore, for at du utligner... takk Mix, for drømmescoringa... TAKK Dockal, for at du sendte oss til EL... og takk til Bakenga som ga oss EL-kval! |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:09 Post subject: |
|
|
Det må da være lov å være kritisk! Å være kritisk vil jo si at man ser forbedringspotensial - og det må jo være bra, eller?! Ellers synes jeg vi gjør en god kamp i dag, og vi vinner fortjent. Legia hadde et par målsjanser etter svake involveringer fra våre forsvarsspillere, ellers hadde de lite å stille opp med.
 _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 30.08.2012 20:09 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | Noen andre enn meg som så at det skuddet i 92 min hadde gått inn om ikke Reginiussen lå i veien!?
MARGINER! <3 |
Vi fikk vel ikke sett det fra en vinkel som kunne bekrefte det 100 % (eller), men det så slik ut. Kjempeflaks i så fall, men ikke desto mindre fantastisk  |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 30.08.2012 20:10 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | | Quote: | | Det er det her som er så sykt med dere som mener klubben har helt rett uansaett hva den gjør. Dere tror faktisk at "vi" som er kritiske til ting i og rundt klubben at vi blir skuffet når vi oppnår noe. Vi elsker klubben, derfor er vi kritiske til de tingene man bør være kritisk til. Og derfor blir vi utrolig glad når vi oppnår ting også. |
Jepp - dere støtter klubben gjennom å være dønn negative UNDER kamp - supporter of the year! Kanskje på tide å finne fram smilet. RBK er videre, og det må da være positivt, eller? |
Du må ha vært her for lite tid til å se at selv de negative er glad for at vi går videre. Ta deg sammen. Du er som den nye spilleren som skal bli kaptein med en gang. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:11 Post subject: |
|
|
| Men fy faen som vi kommer til å bli rundspilt i gruppa. Får håpe Gamboa virkelig slår til. Det er noe slikt vi trenger nå. + Iversen i form ala høsten 2006 eller noe. Man kan drømme. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:11 Post subject: |
|
|
| Liker spissparet Prica - Tarik. - Prica jobber bra idag, og er alltid farlig på hodet og kan holde på ballen. Det komplementerer hverandre fint! |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:12 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det må da være lov å være kritisk! Å være kritisk vil jo si at man ser forbedringspotensial - og det må jo være bra, eller?! Ellers synes jeg vi gjør en god kamp i dag, og vi vinner fortjent. Legia hadde et par målsjanser etter svake involveringer fra våre forsvarsspillere, ellers hadde de lite å stille opp med. |
Ja det er lov å være kritisk, men dette er en dårlig anledning RBK er faen meg videre for faen! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 30.08.2012 20:12 Post subject: |
|
|
Syyyykt happy naa! Skrek saa hoeyt paa internettcafeet at de som var her fikk hjerteinfarkt
Grattis til dere alle! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.08.2012 20:13 Post subject: |
|
|
Må for øvrig også slenge inn at dommeren var horribelt dårlig i dag. Overser to klare handser, en som skulle vært straffe (og i realiteten kunne gitt oss 1-0 nesten ved kampstart) og en som skulle vært frispark fra 18 meter. Han bommer på flere innkast, og gir nesten ikke kort til Legia før det er passert 80 minutter til tross for mye rimelig drøye taklinger. Han ene polakken skulle jo også hatt sitt andre gule da han fikk sitt første, noe som hadde gitt oss omtrent en time med en mann mer.
Samma kan det være. Vi vinner! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 30.08.2012 20:13 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | Frodo wrote: |
Nå er det slik at mange av mine "sure oppstøt" kommer som et svar på folk som enten hetser JJ, EH eller spillere (eller debattanter som meg selv), hvilket det bør være takhøyde for. Jeg har ellers ikke problemer med å forstå budskapet ditt, og tar det foreløpig til etterretning. |
Så det er sagt, et spydig innlegg i ny og ne er bare morsomt, men når det blir nesten hvert eneste innlegg så -er- det slitsomt. For all del, jeg har da sagt mye idiotisk her inne jeg også, vanskelig å legge skjul på det liksom  |
Ok at det kommer en haug med usakligheter, men husk dette alle mann. Det er Rosenborg det handler om. Det er vel tingen i verden som utløser største/fleste/beste osv følelser og da er det ikke bestandig så lett og holde seg i sjakk. Men jeg kaller ikke folk for fitte og andre kjønnsdeler. Så det bør alle kutte ut! |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 30.08.2012 20:14 Post subject: |
|
|
| Fortsatt ikke helt overbevist. Men greit nok, vi avanserte! |
|
| Back to top |