English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Legia Warszawa
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stenex
Rutinert

PostPosted: 30.08.2012 20:01    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Noen som vet når gruppene trekkes?

I morra ved lunsjtider.
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:02    Post subject: Reply with quote

Gratulerer alle mann, supportere, spillere, adm og alle.. I kveld bør man ikke skrive negative innlegg, bare glede seg.. Fantastisk RBK RBK RBK
Back to top
KenMan
Veteran

stenex wrote:
PLZ Athletic Bilbao PLZPLZ

Har så jævlig lyst til å besøke den stadion. Bryr meg ikke om vi taper 6-0 der nede.

Hmmm.... Er det mulig for oss å møte både Newcastle og Inter? Det er mine favorittlag i utlandet, så det hadde vært morro. Selvsagt er det RBK som har størst plass i mitt hjerte Wink
1972 Miami Dolphins
Legende

sidney wrote:
Må være ganske så bittert å ha vært sutrende "supporter" gjennom hele kampen, for så å våkne opp til avansement - skjerpings eller?

Det er det her som er så sykt med dere som mener klubben har helt rett uansaett hva den gjør. Dere tror faktisk at "vi" som er kritiske til ting i og rundt klubben at vi blir skuffet når vi oppnår noe. Vi elsker klubben, derfor er vi kritiske til de tingene man bør være kritisk til. Og derfor blir vi utrolig glad når vi oppnår ting også.

Ingen skjerpins, spillet er under enhver kritikk, innsatsen er utrolig god. Det holdt idag. Heldigvis Smile
Back to top
Harceïde
Veteran

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Back to top
haavarl
Forumsjef

Mitt negative tips ble i alle fall gjort til skamme.

Synes kampen var ganske bra. Litt uflaks oppveid med litt flaks, men vi hadde jo faktisk mye av spillet.

Mangler bare en spiss som skårer nå, så kan vi kanskje ha noe i Europa å gjøre.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:03    Post subject: Reply with quote

I kveld er jeg stolt av å være RBK-supporter RBK
Back to top
Komatic
Proff

Ekstase! Dette var så deilig, så deilig! Nå skal jeg feire hele natta med, eh, jobb RBK
sidney
Veteran

Så glad nå at jeg tar en skarp en og inntar sofaen... Fy flate RBK var bra i kveld!
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:04    Post subject: Reply with quote

Hoillll Brillan!
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:06    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det er det her som er så sykt med dere som mener klubben har helt rett uansaett hva den gjør. Dere tror faktisk at "vi" som er kritiske til ting i og rundt klubben at vi blir skuffet når vi oppnår noe. Vi elsker klubben, derfor er vi kritiske til de tingene man bør være kritisk til. Og derfor blir vi utrolig glad når vi oppnår ting også.

Jepp - dere støtter klubben gjennom å være dønn negative UNDER kamp - supporter of the year! Kanskje på tide å finne fram smilet. RBK er videre, og det må da være positivt, eller?
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:07    Post subject: Reply with quote

I dag spiller vi en knallgod kamp! Det er til tider høy bevegelse, spill på få touch, jobber utrettelig for hverandre begge veier, gjenvinner ballen etter kun få sekunder. Vi eier banespillet omtrent hele kampen. Spillet var på høyde med Aafk-kampen.

Høiland og Tarik ville nok sovet ekstra dårlig i dag om vi hadde røket.
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:07    Post subject: Reply with quote

I dag synes jeg Svensson var banens gigant. For en løpskapasitet, for en teknikk, for en spilleforståelse - kort sagt, for en spiller!

Eneste negative spiller i dag er Høiland, gjennom hele kampen.

Men fyfaen gutter, dette er så jævla herlig! Driter i alt nå, nå åpner jeg Jägerflaska! Very Happy
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:08    Post subject: Reply with quote

Noen andre enn meg som så at det skuddet i 92 min hadde gått inn om ikke Reginiussen lå i veien!?

MARGINER! <3
Harceïde
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:08    Post subject: Reply with quote

Det er så mye som ikke stemmer i Rosenborg, men fy faen for en opptur dette er Smile

Takk Tore, for at du utligner... takk Mix, for drømmescoringa... TAKK Dockal, for at du sendte oss til EL... og takk til Bakenga som ga oss EL-kval!
Back to top
KenMan
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:09    Post subject: Reply with quote

Det må da være lov å være kritisk! Å være kritisk vil jo si at man ser forbedringspotensial - og det må jo være bra, eller?! Ellers synes jeg vi gjør en god kamp i dag, og vi vinner fortjent. Legia hadde et par målsjanser etter svake involveringer fra våre forsvarsspillere, ellers hadde de lite å stille opp med.

RBK
Frodo
Rutinert

PostPosted: 30.08.2012 20:09    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Noen andre enn meg som så at det skuddet i 92 min hadde gått inn om ikke Reginiussen lå i veien!?

MARGINER! <3

Vi fikk vel ikke sett det fra en vinkel som kunne bekrefte det 100 % (eller), men det så slik ut. Kjempeflaks i så fall, men ikke desto mindre fantastisk Smile
Back to top
davus
Rutinert

PostPosted: 30.08.2012 20:10    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Quote:

Jepp - dere støtter klubben gjennom å være dønn negative UNDER kamp - supporter of the year! Kanskje på tide å finne fram smilet. RBK er videre, og det må da være positivt, eller?

Du må ha vært her for lite tid til å se at selv de negative er glad for at vi går videre. Ta deg sammen. Du er som den nye spilleren som skal bli kaptein med en gang.
Hedley
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:11    Post subject: Reply with quote

Men fy faen som vi kommer til å bli rundspilt i gruppa. Får håpe Gamboa virkelig slår til. Det er noe slikt vi trenger nå. + Iversen i form ala høsten 2006 eller noe. Man kan drømme.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:11    Post subject: Reply with quote

Liker spissparet Prica - Tarik. - Prica jobber bra idag, og er alltid farlig på hodet og kan holde på ballen. Det komplementerer hverandre fint!
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:12    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det må da være lov å være kritisk! Å være kritisk vil jo si at man ser forbedringspotensial - og det må jo være bra, eller?! Ellers synes jeg vi gjør en god kamp i dag, og vi vinner fortjent. Legia hadde et par målsjanser etter svake involveringer fra våre forsvarsspillere, ellers hadde de lite å stille opp med.

Ja det er lov å være kritisk, men dette er en dårlig anledning Smile RBK er faen meg videre for faen!
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 30.08.2012 20:12    Post subject: Reply with quote

Syyyykt happy naa! Skrek saa hoeyt paa internettcafeet at de som var her fikk hjerteinfarkt Very Happy RBK Beer RBK

Grattis til dere alle!
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2012 20:13    Post subject: Reply with quote

Må for øvrig også slenge inn at dommeren var horribelt dårlig i dag. Overser to klare handser, en som skulle vært straffe (og i realiteten kunne gitt oss 1-0 nesten ved kampstart) og en som skulle vært frispark fra 18 meter. Han bommer på flere innkast, og gir nesten ikke kort til Legia før det er passert 80 minutter til tross for mye rimelig drøye taklinger. Han ene polakken skulle jo også hatt sitt andre gule da han fikk sitt første, noe som hadde gitt oss omtrent en time med en mann mer.

Samma kan det være. Vi vinner!
Jangusk
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:13    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Frodo wrote:

Nå er det slik at mange av mine "sure oppstøt" kommer som et svar på folk som enten hetser JJ, EH eller spillere (eller debattanter som meg selv), hvilket det bør være takhøyde for. Jeg har ellers ikke problemer med å forstå budskapet ditt, og tar det foreløpig til etterretning.

Så det er sagt, et spydig innlegg i ny og ne er bare morsomt, men når det blir nesten hvert eneste innlegg så -er- det slitsomt. For all del, jeg har da sagt mye idiotisk her inne jeg også, vanskelig å legge skjul på det liksom Embarassed

Ok at det kommer en haug med usakligheter, men husk dette alle mann. Det er Rosenborg det handler om. Det er vel tingen i verden som utløser største/fleste/beste osv følelser og da er det ikke bestandig så lett og holde seg i sjakk. Men jeg kaller ikke folk for fitte og andre kjønnsdeler. Så det bør alle kutte ut!
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 30.08.2012 20:14    Post subject: Reply with quote

Fortsatt ikke helt overbevist. Men greit nok, vi avanserte!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Next
Page 21 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb