English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lars-Christopher Vilsvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pingvin
Veteran

PostPosted: 22.08.2012 16:26    Post subject: Reply with quote

Flott arbeid Attaboy. Ser at det nevnes "faktabasert", da stusser jeg. Er vel hva man legger i ordet fakta, børser for meg er langt unna fakta. Karakterer settes i hytt og pine.

Skal legges til at jeg er av typen som har forsvart både Høiland og Issah i hele år. Jeg synes de har gjort en meget god jobb begge to, og synes de forsvarer en startplass.
Back to top
View user's profile Send private message
torerik
Veteran

PostPosted: 22.08.2012 18:38    Post subject: Reply with quote

Hvem havner på backen i Godset om han forsvinner (og de ikke henter erstatter)?
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 22.08.2012 18:49    Post subject: Reply with quote

Antar at Nuhu og Hamoud tar hver sin back.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 24.08.2012 08:39    Post subject: Reply with quote

Villsvik tidligst aktuell for RBK i januar nå som klubben har hentet Gamboa.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.08.2012 09:08    Post subject: Reply with quote

Cpt. Obvious to the rescue!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
^Mirth
Veteran

PostPosted: 24.08.2012 09:54    Post subject: Reply with quote

Captain Obvious

Forøvrig, Gamboa har jo litt av et press på seg. Han får et halvt år på å imponere i RBK, mislykkes han, er det tilbake på benken for FCK. Og han vet at konkurransen hans er Vilsvik, som egentlig er RBKs førstevalg, og som ikke er tilstedeværende konkurranse engang. Litt småvriene forutsetninger for å lykkes.

Skjønt han trenger bare å spille knallbra i hver kamp han får sjansen, så går det jo bra.

Last edited by ^Mirth on 24.08.2012 10:40; edited 1 time in total
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 24.08.2012 10:36    Post subject: Reply with quote

Det er plass for både Gamboa og Villsvik neste sesong da Høiland og Dorsin ikke akkurat er noen ungdommer. Etter å ha hørt Tom Freddy Aune sine uttalelser om Gamboa må jeg si at jeg har store forhåpninger til spilleren. Gamboa var faktisk på vei til RBK i fjor før FCK snappet ham opp Rolling Eyes
Back to top
Lynvingen
Junior

PostPosted: 27.08.2012 14:49    Post subject: Reply with quote

Krysser fingrene for Vilsvik nå som Storbæk er klar for Godset!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.08.2012 14:54    Post subject: Reply with quote

Lite sannsynlig at vi henter inn Vilsvik nå. Vi har akkurat hentet inn Gamboa på lån med opsjon.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 27.08.2012 15:11    Post subject: Reply with quote

"Med opsjon" behøver ikke være mer enn en talemåte for å fremstå bedre utad på kortsiktige løsninger. Jeg tror at Gamboa er et lån for å ha dekning på sidebackene gjennom høsten og at Vilsvik fremdeles er førstevalget.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.08.2012 15:16    Post subject: Reply with quote

Ja jeg tror også at Vilsvik fortsatt er et mål, men ikke før i januar tror jeg. Når man nå har fått inn backup i Gamboa så skønner jeg ikke hvorfor vi i så fall skal ha inn enda en back, og særlig ikke en som går på kvota og som kommer til å bli grusomt dyr å kjøpe ut i august, men sikkert endel mer rimelig i januar når Godset er ferdig med denne "gullkampen".
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 27.08.2012 15:45    Post subject: Reply with quote

Ser ikke hva problemet med å hente in Villsvik etter Gamboa, vi trenger fortsatt en tosidig backup, og da passer Villsvik perfekt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.08.2012 17:27    Post subject: Reply with quote

Vilsvik går ikke fra Godset største sjanse noensinne til å ta gull for å sitte resten av sesongen på benken som backup i RBK. Da skal han ha fast plass på høyrebacken og da står Høiland først i køen på benken og da sitter plutselig Gamboa så langt ute i kulda at han er sikret omtrent null spilletid.

Det er greit å hente Vilsvik nå, men da er hentingen av Gamboa for en uke siden uforståelig.
Derfro tviler jeg på at vi henter Vilsvik før eventuelt i januar. Da har Gamboa fått mulighet til å overbevise, og hvis han ikke har vist seg som en klasseback så sendes vel han tlbake og så prøver en på Vilsvik.
Back to top
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 27.08.2012 17:59    Post subject: Reply with quote

Storbæk til Strømsgodset i følge bold.dk. Han er vel høyreback? I så fall kan vi jo være et skritt nærmere Vilsvik?
Back to top
Ahakrim
Rutinert

PostPosted: 27.08.2012 18:17    Post subject: Reply with quote

helt enig MD....jeg tror at SIFs kjøp av HB betyr at Villsvik kommer etter sesongen...
Back to top
Holmèn
Junior

PostPosted: 27.08.2012 18:42    Post subject: Reply with quote

Ertsaas wrote:
Storbæk til Strømsgodset i følge bold.dk. Han er vel høyreback? I så fall kan vi jo være et skritt nærmere Vilsvik?

Han er nok hentet inn for å spille midtstopper. Som en følge av Aas sin skade.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.08.2012 19:43    Post subject: Reply with quote

Ertsaas wrote:

Storbæk kan spille på alle plassene i forsvaret. Han har feks spilt både høyre- og venstreback på landslaget.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 19.12.2012 12:42    Post subject: Reply with quote

http://www.t-a.no/sport/a...837369.ece

Quote:
Etter det Trønder-Avisa erfarer skal Strømsgodsets ettertraktede back Lars-Christopher Vilsvik (24) være høyaktuell for trønderne.

Er vel på tide å løfte denne tråden når trønderavisa er så klare på at vi jakter Vilsvik.

Dette er jo en overgang man har sett for seg har vært klar siden i sommer, det har liksom ligget veldig i lufta.

Men tanken da er jo nødt til å være å omskolere han(tilbake igjen?) til venstreback som erstatter for Dorsin.

Lukter litt at Dorsin er på vei ut døra eller? Strandberg hinter om at han gjerne tar over som kaptein og t-a mener vi henter Vilsvik...
Dorsin kommer ikke til å bli værende i klubben om man stripper han for kapteinsansvaret og setter han på benken. Og Vilsvik kommer ikke til oss for å sitte på benken som backup for Gamboa og Dorsin.

Spennende Smile
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 19.12.2012 13:05    Post subject: Reply with quote

Ser ikke helt hvorfor Strømsgodset spillere skal gå til RBK jeg da. Tror ikke vi får napp på noen av de. Det er nok godset som er laget deres her i norge.
quentez
Veteran

PostPosted: 19.12.2012 13:17    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Lukter litt at Dorsin er på vei ut døra eller? Strandberg hinter om at han gjerne tar over som kaptein og t-a mener vi henter Vilsvik...
Dorsin kommer ikke til å bli værende i klubben om man stripper han for kapteinsansvaret og setter han på benken. Og Vilsvik kommer ikke til oss for å sitte på benken som backup for Gamboa og Dorsin.

Spennende Smile

Dersom første steg for å finne tilbake til røttene er å kvitte seg med vår kaptein og den eneste som sånn nogenlunde faktisk har vært med på røttene, da har jeg offisielt gitt opp denne klubben.

Håper ikke de bruker en for stor del av pengesekken på en venstreback som tvilsomt holder et spesielt høyere nivå enn det vi allerede har. Spesielt med tanke på at vi er uhyre avhengig av forsterkninger lengre frem på banen.

Skal vi hente en venstreback vil jeg se en (billig) løsning med en ung spiller som kan være en potensiell utfordrer om halvannet til to år.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 19.12.2012 13:17    Post subject: Reply with quote

@Sjt. Viseth

De beste spillerne i Godset tjener toppen en halv millioner i året, hos oss ville de vi henter landet på 1-1.3 mill, de ville fått bedre treningsfasiliteter, bedre støtteapparat, bedre bonuser og mer oppmerksomhet fra utlandet.

Det er en haug av grunner til å gå til nordens nest største klubb kontra et potensielt one-hit-wonder lag som Godset.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 19.12.2012 13:32    Post subject: Reply with quote

Går det i orden med Vilsvik så begynner i hvertfall forsvaret vårt å se bra ut; dobbel dekning på alle plasser, det er noen år siden vi hadde det sist.! Det betyr også at Hoftun for en gangs skyld er på forskudd i forhold til spillere på tur ut (tenker da på Høiland som sannsynligvis er ferdig etter neste år).

Og ja, som nevnt over; det er hauger av gode grunner til å gå fra godset til rbk.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 19.12.2012 15:34    Post subject: Reply with quote

At Rosenborg henter nøkkelspillere i små jyplingklubber er alltid like festlig. Reaksjonene etterpå.
Back to top
Dantell
Proff

PostPosted: 19.12.2012 15:44    Post subject: Reply with quote

Liker ikke at slike rykter står i avisa. Vips så er spilleren klar for VIF...
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 19.12.2012 16:34    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Ser ikke helt hvorfor Strømsgodset spillere skal gå til RBK jeg da. Tror ikke vi får napp på noen av de. Det er nok godset som er laget deres her i norge.

Du er like ute av kontakt som hele Drammen. Her har de prestert ett sølv, og plutselig er Deila reinkarnasjonen av Eggen, Godset hele Norges fotball lokomotiv og fansen deres overlegen andre, ja nesten i verdens klasse. Vennligst, stikk fingeren i jorden og innse at RBK er den absolutt, enerådende, numero uno, klubben i Norge.

Er det en ting jeg gleder meg til i 2013 så er det valse over Godset, Deila og resten av disse små by folka.

/rant.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Next
Page 8 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb