| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ace Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:05 Post subject: |
|
|
Hyller ikke Hoftun bare fordi han gjør det han skulle ha gjort for over et år siden. Denne karen skulle vært plukket opp før han gikk til FCK, var ganske så god på FFK, bra fart og god med ball i beina. Blir bra herre, sjø! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:11 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Hyller ikke Hoftun bare fordi han gjør det han skulle ha gjort for over et år siden. Denne karen skulle vært plukket opp før han gikk til FCK, var ganske så god på FFK, bra fart og god med ball i beina. Blir bra herre, sjø! |
Geezes, sånne som deg som gjør at sportslige ledere i Rosenborg blir utbrent!
København er jo en stor klubb, som opptil flere ganger har kommet Rosenborg i forkjøpet. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnnybravo Junior
|
Posted: 23.08.2012 17:11 Post subject: |
|
|
Velkommen
Spennende. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 23.08.2012 17:21 Post subject: |
|
|
| Har Gamboa spilt seriekamper for FCK forrige sesong? Står ikke at han har gjort det på Wikipedia. |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 23.08.2012 17:27 Post subject: |
|
|
Kanooooooooon
Velkommen til RBK Gamboa! Måtte du spille godt og signere for klubben _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:43 Post subject: |
|
|
Nå mangler bare en seier i dag så er dagen komplett!! _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:45 Post subject: |
|
|
| Fantastisk signering! Synes han imponerte stort når han var i FFK. |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:45 Post subject: |
|
|
| Ivar wrote: | | Nå mangler bare en seier i dag så er dagen komplett!! |  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 23.08.2012 17:47 Post subject: |
|
|
| Satan for et lag vi har på gang nå, Gamboa var sykt god i FFK! Stort tempo, offensiv, en moderne back spør du meg.. Hadde han ikke også et tungt skudd? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 23.08.2012 18:25 Post subject: |
|
|
| Er det en opsjon i ordets rette forstand, dvs med kontraktuelt signert RETT til å kjøpe til en AVTALT pris, eller er dette nok et misbruk av ordet 'opsjon' for å tåkelegge et utlån til å fremstå som noe bedre? Tror ikke noe som helst på dette opsjonspratet fra Hoftun før det er stilt kritiske spørsmål rundt dette. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 23.08.2012 18:28 Post subject: |
|
|
| Skammels10 wrote: | | ace wrote: | | Hyller ikke Hoftun bare fordi han gjør det han skulle ha gjort for over et år siden. Denne karen skulle vært plukket opp før han gikk til FCK, var ganske så god på FFK, bra fart og god med ball i beina. Blir bra herre, sjø! |
Geezes, sånne som deg som gjør at sportslige ledere i Rosenborg blir utbrent!
København er jo en stor klubb, som opptil flere ganger har kommet Rosenborg i forkjøpet. | Jizzez! Sånne som deg som ikke ser at en høyreback skulle vært hentet for over et år siden, da Lustig ikke ville resignere. Hoftun har gjort en slett jobb frem til nå, men har gjort et bra vindu nå. Men forbeholder meg retten til å være kritisk så mye jeg vil. Tar ikke av etter et vindu! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 23.08.2012 18:35 Post subject: |
|
|
| Høiland ble hentet i god tid før Lustig stakk. Deretter ble Ankersen hentet i samme vindu som Lustig stakk i. Nå ble også Gamboa hentet i samme vindu som Ankersen stakk i. På hvilken måte har Hoftun neglisjert høyrebackjakten? |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 23.08.2012 18:54 Post subject: |
|
|
| HofnerBass wrote: | | Har Gamboa spilt seriekamper for FCK forrige sesong? Står ikke at han har gjort det på Wikipedia. |
Jeg mindes at han havde fået et par minutter et par gange i ligaen, men han har mest spillet cup kampe hvor han har givet et meget dårligt indtryk af sig selv og foræret den ene chance væk efter den anden. Han er siden da blevet overhalet en af vores egne talenter så han i denne sæson har været 3 valg på højrebacken.
Håber i køber ham... I kan få Pate Diouf med gratis hvis ikke Molde gider ham alligevel.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 23.08.2012 19:02 Post subject: |
|
|
Jeg husker han litt fra Ffk, og husker han var rask og veldig offensiv, kanskje litt i meste laget. Det er jo bra for oss som liker offensive backer som sjelden er på egen banehalvdel, men kan bli litt skummelt til tider, da er det bra at vi har arbeidsjern på midten som kan demme opp..
Husker også jeg ble litt overrasket når FCK hentet han, men får håpe han blir god i RBK:) |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.08.2012 20:22 Post subject: |
|
|
Etter min oppfatning var det en periode der FCK kjøpte opp det meste av ok spillere i det nordiske markedet med en gang de fikk høre at RBK var interessert i dem. Faanskapen var (ihvertfall til å begynne med) satt i scene av SS (Store Satan alias Ståle Solbakken), men ble vel etterlevd et års tid etter at han forsvant.
Gamboa er et eksempel på en slik spiller, som et fåtall knapt har sett spille, langtmindre husker. Derfor er jeg litt avventende, men denne spillertypen er helt riktig å hente, pluss at det virker å være et av de absolutt bedre tilgjengelige alternativene på markedet per dags dato.
Smått skeptisk, men gryende optimistisk. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 23.08.2012 20:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.08.2012 20:23 Post subject: |
|
|
| Mener da bestemt at jeg skrev "Cristian" (som er det riktige) og ikke "Christian" med H som det står nå... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.08.2012 20:31 Post subject: |
|
|
Jørgen Stenseth @jorgenstenseth
Og før noen begynner å mase om det: Christian skrives med H #gamboa #rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 23.08.2012 20:31 Post subject: |
|
|
Siden det er med H som er riktig så er det like greit å la det bli stående  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 23.08.2012 20:34 Post subject: |
|
|
| Spørsmålet er om JJ har baller nok til å la Gamboa ta over plassen hos sin yndling Høiland. Frykter at det blir mye benk om ikke Høiland sliter seg ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.08.2012 20:37 Post subject: |
|
|
| Dobbelt så mange treff på Cristian uten H enn med H... men om du sier det så. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.08.2012 20:37 Post subject: |
|
|
Oioi, dette er helt klart Hoftuns beste vindu noensinne - for dette er en klassesignering, det er faktisk ett slags kinderegg:
1) Vi får dekke opp backbehovet.
2) vi får inn en ny spansktaledne for å holde Alas med selskap
3) vi får da vel jaggu også en spiller som kjenner Tarik godt, og som har hatt ett godt samspill med han (hvis jeg ikke husker helt feil)
og jaggu sitter vi ikke nå med en spiller som er bedre enn Ankersen, i hvert fall hvis han får litt kamptreningen i kroppen igjen. Fy faen ,dette laget begynner det faktisk å lukte svidd av. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.08.2012 20:42 Post subject: |
|
|
| calculatinginfinity wrote: |
Håber i køber ham... I kan få Pate Diouf med gratis hvis ikke Molde gider ham alligevel.  |
Vi kunne tatt diouf hvis dere hadde tatt kaptein langpassning ska Høiland _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 23.08.2012 20:43 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: |
1) Vi får dekke opp backbehovet.
2) vi får inn en ny spansktaledne for å holde Alas med selskap
3) vi får da vel jaggu også en spiller som kjenner Tarik godt, og som har hatt ett godt samspill med han (hvis jeg ikke husker helt feil)
|
Ingen som kan være uenige i de punktene, håper bare vi kjøpte en god fotball spiller og |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.08.2012 20:48 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Dobbelt så mange treff på Cristian uten H enn med H... men om du sier det så. |
Jeg sier ingenting. Rosenborg som sa det.
Men forsket litt på det nå. Han skriver selv Cristian på sin offisielle Facebook-side. |
|
| Back to top |
|
 |
|