View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 23.08.2012 15:58 Post subject: |
|
|
Jeg har brukt Csports lenge,er fornøyd med det! Bra nok kvalitet,men sumon er bedre pga HD!
Men pc og linje har mye og si også: ) |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.08.2012 16:02 Post subject: |
|
|
Coolsport stream med polske kommentatorer. Mulig de legger ut en stream til med norske kommentatorer, med det er jo tross alt bildet og ikke plappringen som er viktigst da
Alt er uansett bedre enn
 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.08.2012 16:26 Post subject: |
|
|
Csports får ikke kloa i mine penger etter den famøse Danmark-Norge-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Johnnybravo Junior
|
Posted: 23.08.2012 16:34 Post subject: |
|
|
Blir nok å kjøpe kampbillett på csports. En ting er at det er greit å være "sikker" på grei kvalitet, men også greit å støtte de eneste som har gidda å tilby kampen i Norge. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 23.08.2012 16:43 Post subject: |
|
|
@ Mustrum
Heia hvit strek! |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 23.08.2012 16:45 Post subject: |
|
|
Jeg hadde også kjøpt på csports om jeg hadde vært hjemme. Ca alltid tryggere og bedre teknisk enn gratis-streamer, og greit å vise at det faktisk er et marked for slike kamper.
pingvindrops: De dreit seg ut på den kampen, og la seg da også langflate og gjorde opp for seg i ettertid. Det var vel en av de aller første store sendingene deres på nett, typisk barnesykdom. Sumo hadde også trøbbel i starten, de siste årene har jeg derimot aldri opplevd problem der. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 16:48 Post subject: |
|
|
Quote: | - Uavgjort er et utmerket resultat
Rosenborg har reist til Polen for å møte Legia Warszava på Stadion Wojska Polskiego.
Hvis trønderne får med seg poeng, og helst bortemål, hjem til Lerkendal vil det være et godt resultat.
- Hvis man klarer å få med seg poeng til returkampen vil det være et godt resultat. Uavgjort er et utmerket resultat. Bortemål er selvfølgelig ikke å forrakte heller, sier Eggen.
Han mener at Rosenborgs lag ser interessant ut foran kveldens kamp.
- Laget som er tatt ut ser interessant ut. Løpskraft er prioritert på topp med Tarik og Markus Henriksen. Det gjelder å få en ro i spillet slik at de klarer å spille seg til målsjanser. Jeg har god tro på at Rosenborg skal kunne vinne kampen, forteller Eggen til Nettavisen.
- Husker kampen godt
Det er 17 år siden europaeventyret begynte for RBK og den første kampen ble spilt mot nettopp Legia Warszawa i 1995. Det oppgjøret husker Nils Arne Eggen godt.
- Selvfølgelig, jeg husker kampen godt. Vi kom godt i gang og ledet et stykke ut i andre omgang. Dessverre fikk de servert noen enkle mål mot slutten, slik at vi tapte kampen, forteller den tidligere treneren og siktet blant annet til keepertabben til Jørn Jamtfall.
Rosenborg tapte tilslutt kampen 3-1. |
Hentet fra artikkelen i Nettavisen: - Jeg krysser alle fingrene _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.08.2012 16:50 Post subject: |
|
|
Csports får ikke noe mer fra meg heller. Har utelukkende dårlige opplevleser med dem. Danmark - Norge, Barca - RM, og i år noen TL-kamper. Har aldri vært prikkfritt. Opplevde i to serierunder på rad at tjenesten ikke fungerte i det hele tatt (fikk ikke sett bortekampen mot ULF). Har hatt abonnement i et års tid og sendte en misfornøyd mail med beskjed om at de holdt et uakseptabelt nivå. Fikk en beklagelse i retur, men absolutt ingen tilbud om kompensasjon overhodet - på tross av at jeg har brukt tusenvis av kroner hos dem. Hos Sumo får du en gratis måned med en gang noe skjærer seg.
Sa opp abonnementet og vil ikke bruke dem igjen. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:06 Post subject: |
|
|
Ja, TV2/Sumo vet å ordne opp for seg. For halvannen måned siden, fikk bruttern en telefon fra TV2, hvor de opplyste ham om at de hadde sendt ut én regning for mye. Noe bruttern ikke hadde fått med seg og som han da selvfølgelig hadde betalt. Løsningen til TV2: Vi overfører tilbake pengene du har betalt for mye + at du får TL- og filmkanalene gratis ut året!
Her snakker vi kundebehandling!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.08.2012 17:15 Post subject: |
|
|
Bet365 har 4.20 i odds på B, det var ganske høyt synes jeg. Norsk Tipping har "bare" 3.35. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.08.2012 17:29 Post subject: |
|
|
Quote: | Rosenborg Ballklub @RBKfotball
Følg med på RBK.no straks. Gode nyheter! |
Ny info om hvor man kan se kampen? Ny spiller? |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:33 Post subject: |
|
|
Jonas Svensson (19) og Mikkel «Mix» Diskerud (21) har funnet hverandre på RBKs sentrale midtbane. Nå skal de spille laget inn i Europa.
De har blitt drillet sammen som sentral midtbaneduo på trening hele uka, og så svært friske ut på kveldstreningen på Pepsi Arena i Warszawa i går.
I dag spiller etter alle solemerker Jonas Svensson og Mikkel «Mix» Diskerud sammen fra start for første gang, når Rosenborg møter Legia Warszawa i den første av to kamper i fjerde og siste kvalifiseringsrunde til Europaligaen.– Det er en spennende konstellasjon. Jonas og «Mix» er to spillere som utfyller hverandre godt, sier trener Jan Jönsson til Trønder-Avisa.Svensson og Diskerud mener også at de passer godt til hverandre.– «Mix» er en veldig ballsikker spiller, som samtidig har vist at han har gode defensive egenskaper. Det er ikke sånn at det er en som holder og en som går, begge har mulighet og ferdigheter til å gjøre begge deler, sier Svensson.
Verdalingen har for alvor gjort den ene sentrale midtbaneposisjonen til sin egen de siste kampene, og henviser sammen med Diskerud både Mohammed-Awal Issah og Ole Selnæs til benken i dag.
– Det er mange gode spillere, men jeg har tro på at «Mix» og jeg kan gjøre jobben, sier Svensson.
Skal vinne midtbanekrigen
Det er Diskerud enig i.
– Jeg tror vi har det som trengs for å vinne midtbanekrigen, som det så fint kalles. I tillegg er vi ballspillende typer begge to. Jonas jobber knallhardt, samtidig som han kan dra av en spiller og ta dype løp når det trengs, sier «Mix».
Han kaller det «en ære» å få spille sammen med Jonas Svensson på Rosenborgs sentrale midtbane.
– Jonas er en spiller som RBK er veldig glad for å ha på laget, og det er lett å skjønne. Det er stort å få spille med ham, og det er selvfølgelig stort å få spille sentralt på midtbanen, sier Diskerud, som ofte – i likhet med Svensson i RBK – ble brukt som flankespiller da han spilte i Stabæk.– Vi er to gutter som trives godt i midten og som trives godt med ballen i føttene, forklarer han.
Tror på gruppespill
Han har spilt kvalifisering til Europa tidligere med Stabæk, men ikke kommet til gruppespillet. Med seier i dobbeltoppgjøret mot Legia Warszawa blir det endelig hans tur.
– Det hadde vært veldig stort, og jeg har tro på at vi klarer det. Vi må starte med å gjøre jobben her i Polen, så får vi se, sier Diskerud offensivt.
Fra artikkelen i Trønder-avisa: RBKs herlige midtbane-Mix _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.08.2012 17:33 Post subject: |
|
|
Yes, Gamboa. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 17:35 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Csports får ikke noe mer fra meg heller. Har utelukkende dårlige opplevleser med dem. Danmark - Norge, Barca - RM, og i år noen TL-kamper. Har aldri vært prikkfritt. Opplevde i to serierunder på rad at tjenesten ikke fungerte i det hele tatt (fikk ikke sett bortekampen mot ULF). Har hatt abonnement i et års tid og sendte en misfornøyd mail med beskjed om at de holdt et uakseptabelt nivå. Fikk en beklagelse i retur, men absolutt ingen tilbud om kompensasjon overhodet - på tross av at jeg har brukt tusenvis av kroner hos dem. Hos Sumo får du en gratis måned med en gang noe skjærer seg.
Sa opp abonnementet og vil ikke bruke dem igjen. |
Da er det utrolig hva slags svar jeg fikk på følgende mail jeg sendte dem:
Hei!
Under kampen mellom Sandes Ulf-Rosenborg(13.05, tror det var denne kampen) opplevde jeg veldig mye problemer, da jeg ikke fikk sett kampen grunnet tekniske problemer. Dette kom også opp på skjermbildet. På bakgrunn av dette ønsker jeg en kompensasjon for de problemene jeg opplevde under kampen.
Som svar av csports.no, fikk jeg:
Tack för ditt mail!
Jag beklagar att du hade tekniska problem med matchen!
Csports hade inga problem med sändningen. Jag rekommenderar därför att du kollar upp så att det inte är något med hastigheten på ditt internet eller något annat tekniskt problem.
Jag har nu förlängt ditt abonnemang 1 vecka. Du har nu tillgång till Csports till 08. jul 2012.
Har du ytterligare frågor är du varmt välkommen att kontakta mig eller mina kollegor!
Med vennlig hilsen,
***** _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.08.2012 17:41 Post subject: |
|
|
Seriøst? For en gjeng, småfrekt å skylde på deg for at de har tabba seg ut da  _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 17:46 Post subject: |
|
|
Ja, merker jeg ble ekstra irritert nå, siden også Hedon opplevde det samme. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Podgy Senior
|
Posted: 23.08.2012 17:48 Post subject: |
|
|
Mulig at dette skulle vært postet i en ikke-sportslig tråd, men prøver meg likevel. Jeg har brukt wizwigtv og sopcast i enkelte kamper, noe som har fungert utmerket. Problemet nå er at jeg ikke får logget inn på sopcast mer. Har prøvd å slette og reinnstallere programmet, samt restarte pc-en flere ganger, uten hell. Noen her inne som har tips? Alternativt andre sider og program som fungere like bra? Flash-stream har jeg ikke gode erfaringer med. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 23.08.2012 17:49 Post subject: |
|
|
De viser godt keeperspill fra 1995 og vår ekselente keeper fra de dager, vår alles Jørn på vg nett  |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 17:52 Post subject: |
|
|
Podgy: Har opplevd det samme selv en gang. Den gangen var det vel virusprogrammet eller brannmuren som hadde stengt av sopcasten, så jeg ikke fikk startet programmet i sopcast. Kan hende det er problemet  _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 23.08.2012 17:53 Post subject: |
|
|
Har opplevd det samme med csports. Kommer aldri til å kjøpe noe der igjen.
Satt på en 50 mb linje og en ny pc til 9000,- som har hardware til å takle det meste, men fikk slengt i trynet at dette var min feil og mitt problem. De hadde ikke noen problemer med sin sending, så dette fikk jeg løse selv. |
|
Back to top |
|
 |
Podgy Senior
|
Posted: 23.08.2012 18:00 Post subject: |
|
|
Tusen takk, biffen! Enn at det var noe så enkelt.. Rart at den ikke slo inn de første gangene. Kan ikke komme på å ha isolert noen program i antivirusprogrammet heller, men mulig det har blitt gjort uten at jeg tenkte over det. Da er det bare å satse på at ungen sover godt før kampstart! Lenge siden jeg har følt på den her spenninga og nervøsiteten før kamp.. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 18:07 Post subject: |
|
|
Jeg begynner også å kjenne at det sitrer i kroppen, nå. Også for meg er det lenge siden. Måtte vi klare å ri av stormen som møter oss og gjøre et godt resultat i denne kampen.
Men: KAN VI FÃ… EN ENDELIG BEKREFTET LAGOPPSTILLING!? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 18:11 Post subject: |
|
|
Herlig å høre at likegyldigheten overfor Rosenborg er borte, som eksisterte en stund da det meste så mørkt ut! Gleder meg veldig, men er samtidig nervøs og spent! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 18:16 Post subject: |
|
|
Spent på Ljuboja, som også utmerket seg i første seriekamp for Legia. Husker han godt fra PSG, som jeg spilte en del med på Fifa 05  _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
|