View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 22.08.2012 15:46 Post subject: |
|
|
Eller å sparke i hjel noen... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 22.08.2012 16:10 Post subject: |
|
|
Ja, jeg vet, men det var bare en måte å si greit, jeg bæsja på leggen. Ellers er det flott at vi har strutsepoliti på forumet. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 22.08.2012 16:48 Post subject: |
|
|
 _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 22.08.2012 18:14 Post subject: |
|
|
Hahaha! Strutsepoliti! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.08.2012 21:14 Post subject: |
|
|
Adressa: Slik er RBKs Legia-plan
Quote: | Hurtighet, offensivt – og balanse
Etter at først spillerutvikler Trond Nordsteien, så Jönsson selv, har vært i Polen og sett Legia spille i serien, medgir svensken at det særlig handler om tre ting i morgen kveld:
- Vi har bra hurtighet i troppen nå. Det er noe jeg har sans for, og noe som er godt å ha i en slik kamp. Hurtigheten blir en nøkkel, sier han.
- Videre skal vi tørre å angripe mot dem. Vi må ha samme inngang til kampen som vi har når vi spiller på Lerkendal – og som vi gjorde i Sveits (1-1). Det ga oss et resultat mot Servette, og ga oss det utgangspunktet vi ønsket før returmøtet.
- I tillegg handler det om balanse. Vi må opptre disiplinert og balansert i vårt eget forsvarsspill. Men der har vi vært solide i de siste kampene, så i morgen gjelder det å gjenskape dette, sier treneren – og tenker på at RBK holdt nullen mot Servette på Lerkendal – og også i Sogndal. |
_________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 23.08.2012 11:02 Post subject: |
|
|
Adressa har i dag en liten sammenligning mellom 2007 utgaven og 2012 utgaven av RBK. "Eksperter" som Sørloth og Mini mener RBK var bedre defensivt i 2007 men bedre offensivt i 2012. Det trekkes spesielt fram at stopperne var bedre og mer rutinerte i 2007 mens Tarik er bedre enn spissene i 2007 og Fredheim Holm bedre enn Traore.
Jeg er ganske uenig, synes vi er bedre forspent defensivt men litt dårligere offensivt. Min vurdering:
Hirschfeld vs Orlund
Ganske like typer, gode på strek - Hirschfeld er kanskje jevnere og gjør færre tabber. Favør Hirschfeld
Stoor vs Høiland
Stoor var mer med offensivt og kanskje noe raskere. Høiland mer rutinert defensivt. Jevngode
Kvarme vs Reginiussen
Kvarme var mer rutinert men Reginiussen i sin beste alder er bedre enn Kvarme var på slutten av sin karriere.
Riseth vs Strandberg
Likt Kvarme vs Reginiussen. Riseth var mer rutinert men i 2007 var han en skygge av sitt gamle jeg. Favør Strandberg
Dorsin vs Dorsin
Synes Dorsin er bedre nå enn i 2007
Sapara vs Dockal
Dockal er kanskje vel så lovende men Sapara var bedre på daværende tidspunkt enn Dockal er nå. Favør Sapara
Skjelbred vs Svensson
Svensson er talentfull men ikke på nivå med Skjelbred. Favør Skjelbred
Tettey vs Diskerud
Likt Skjelbred vs Svensson. Tettey og Skjelbred var på et høyere nivå en noen RBK talenter er i dag.
Traore vs Holm
Vanskelig vurdering. Traore var utvilsomt veldig talentfull og slutten av 2007 sesongen var nok hans beste periode i RBK. På sitt beste var han veldig god og hadde ferdigheter med ball som selv den ballsikre Holm ikke innehar. Men Holm har vært jevnere. Jevngode
Iversen vs Henriksen
Veldig forskjellige typer, vanskelig å vurdere opp imot hverandre men Iversen i 2007 form var høy internasjonal klasse. Favør Iversen
Kone vs Tarik
Føler at Kone var ganske undervurdert, god allround spiss med god fysikk og brukbar målteft. Tarik er kvikkere men har ikke bevist noe mot denne type mostand ennå. Ørliten favør Kone
Alt i alt synes jeg RBK var bedre i 2007, men svakere defensivt (spiller for spiller) _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 23.08.2012 12:43 Post subject: |
|
|
Forøvrig kan det sies om strutsen at når man binder for øynene så kobles hjernen ut, derav uttrykket. Bind for strutseøynene brukes når den skal ribbes for fjær, og før strutserace. En populær, fartsfylt og livsfarlig idrett. Ikke så ulikt et visst ballspill. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 23.08.2012 12:55 Post subject: |
|
|
Jeg ble nesten angrepet av en struts en gang. Skal sies at jeg var på fylla. |
|
Back to top |
|
 |
zdzis Junior
|
Posted: 23.08.2012 13:19 Post subject: |
|
|
Orange Sport in official site streaming live his chanel, but probably during match turn off stream.
http://www.orange.pl/kid,...ticle.html
But here is one of the best polish site with free sport stream. You can watch here match in good quality.
http://www.drhtv.com.pl/
FORZA LEGIA! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.08.2012 13:34 Post subject: |
|
|
Thank you  |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 23.08.2012 14:23 Post subject: |
|
|
Ser at noen linker til streamer har blitt lagt ut, men legger ut en her jeg også.. For de som ikke vet det, kanskje alle vet det, så viser den siden her også ofte Rosenborg kampene som ikke vises på annet enn tv2sport.
http://www.wiziwig.tv/bro...art=sports
Står at det er 4 kanaler som blir lagt ut der, men linkene kommer først en time før kampstart. |
|
Back to top |
|
 |
netrom84 Senior
|
Posted: 23.08.2012 14:44 Post subject: Hvorfor ulovlig stream? |
|
|
Nå har folk syte over at ingen har kjøpt rettighetene til tidligere bortekamper i EL. Så når Csports gjør det skal dere streame dette ulovlig? Trur dere virkelig det øker sjansene på at kanalene gidder å kjøpe rettigheter senere?
Kjipt nok at de ikke gjør plass på TV-kanalen, men syns vi bør kunne betale de kronene det koster å få tilgang på nett istede for ulovlig stream. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 14:54 Post subject: |
|
|
Får man kjøpt kampbillett eller må man tegne abonnement? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 23.08.2012 14:57 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | Får man kjøpt kampbillett eller må man tegne abonnement? |
Samme spørsmål. Jeg tiltet litt innpå siden i går men fant ingenting. Kan man kjøpe billett til bare den ene kampen hadde jeg gjort det, nettopp for å vise at det lønner seg for norske kanaler å kjøpe rettighetene, men jeg gidder ikke tegne abbonement bare for en kamp. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 14:57 Post subject: |
|
|
Du får kjøpt kampbillett for 79 kroner!  _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 15:00 Post subject: |
|
|
Har gjort dette flere ganger, og var også nettopp inne på siden, og det overhodet ikke noe problem å bestille kun denne kampen. Vet ikke hvor du/dere har det motsatte fra. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.08.2012 15:05 Post subject: |
|
|
Man må sikkert logge inn osv. før det er åpenbart hva og hvordan man betaler. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 15:08 Post subject: |
|
|
Jeg for min del har aldri prøvd ut en slik tjeneste. Nettopp derfor jeg spurte.
Et nytt spørsmål: Hvordan blir kvaliteten? Vet etter å ha streamet noen kamper, at kvaliteten er så ymse. Ikke at jeg forventer HDTV kvalitet, da... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 15:13 Post subject: |
|
|
Om du har en grei hastighet på bredbåndet, så er kvaliteten slettes ikke verst. Jeg har en adsl-linje på 6 Mbps, og da fungerer streamen veldig greit. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 23.08.2012 15:15 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | Man må sikkert logge inn osv. før det er åpenbart hva og hvordan man betaler. |
Jepp, det stemmer Kleviño! Man må opprette en profil, så kommer ulike abonnementstyper opp, og deretter betalingsmuligheter. I og med at man må igjennom disse trinnene, er det greit å starte litt før fem på sju  _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
hke Junior
|
Posted: 23.08.2012 15:16 Post subject: |
|
|
Bildekvaliteten på både Sumo og Csports er ganske tilsvarende, og blant det bedre av norsk stream. Har du 4 Mb linje eller mer så er det mer enn bra nok! _________________ Skaptrønder (",) |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.08.2012 15:19 Post subject: |
|
|
En like viktig faktor er hvor kjapp maskina di er. Har du en ræva mini-pc som meg, så hjelper det lite med 100 Mbit. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.08.2012 15:27 Post subject: |
|
|
Har bærbar pc og bredbånd (fiber), som er koblet opp mot TV. Så tror det skal være godt nok. Dét som er viktigst for meg er at man ser spillerne. Såpass kvalitet må det være. Sist jeg streamet, så jeg knapt hvem som hadde ballen og da er hele poenget så og si vekke, for min del.
Ellers: Noen som vet når vi får bekreftet endelig lagoppstilling? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.08.2012 15:40 Post subject: |
|
|
Jeg har alltid hatt problemer med den dritten, kommer aldri til å bestille meg noe nytt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
|