| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2012 21:23 Post subject: |
|
|
| Da fikk dere viljen deres. Det var den kvelden. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 17.08.2012 21:24 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | KenMan wrote: |
Jeg vet ikke når taxisjåfører fikk taushetsplikt, men på sidene til Norges taxiforbund står det hvertfall at de har det  |
Da er saken klar. Se til å bure han inn raskest mulig. |
Hahaha |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 17.08.2012 21:27 Post subject: |
|
|
| Jelo wrote: | Da kommer det ikke mer fra meg  |
...du har jo kommet med dagens mest interessante.... |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 17.08.2012 21:28 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Da fikk dere viljen deres. Det var den kvelden. |
Men alt som sies her inne forblir jo mellom oss forumdeltakere!
SÃ¥ om Jelo skriver her inne, sier ikke vi det videre til omverdenen...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Jelo Junior
|
Posted: 17.08.2012 21:39 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 17.08.2012 21:47 Post subject: |
|
|
Ekstremt kjedelig signering, men han holder nivået og det er langt viktigere enn å være eksotisk.
Det er for lenge siden jeg har studert Ruud, men farta hans er vel ikke mye å skryte av selv om han ikke er treg. Og den store styrken hans er vel dødballs - og innleggsfot? Hva eller hvem skal han legge inn på? Iversen og Prica er så godt som historie og inne i feltet skal blant annet Midtsjø og Tarik stå. Ikke akkurat noen tanksettere å sikte på lenger...
Men han er bedre enn Høiland og Ankersen så fremt han er i matchform, altså presterer Hoftun å styrke elleveren igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 17.08.2012 21:56 Post subject: |
|
|
Ruud, landslagsspiller er han jo, MEN det er ene og alene pga Drillo.
Mannen har i mine øyne aldri forsvart en plass på landslaget.
Han er svakere enn både JIH og PA offensivt, men er nok samtidig også noe sterkere defansivt.
Fart var et nøkkelord når forsvaret ble nevnt tidligere i år på Lerkendal, men Ruud har faktisk ikke noe spesielt god toppfart.
Men for all del, som sagt defansivt er han et bedre valg enn JIH.
HÃ¥per derimot at han ikke kommer! Vil heller ha Vilsvik eller Krafth! _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2012 22:02 Post subject: |
|
|
| Synes selv at Ruud er et bittelite hakk svakere defensivt, men derimot et hakk bedre offensivt enn dagens Høiland |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 17.08.2012 22:10 Post subject: |
|
|
| Vanskelig å si hva Ankersen kunne blitt, men på kort sikt er vi ihvertfall styrket med Espen Ruud inn. Det er det ingen tvil om! |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 17.08.2012 22:11 Post subject: |
|
|
Ruud er en kvalitetsspiller. Han har vært det i OB, og kan komme til å være det hos oss også. Vi er ikke akkurat Barcelona, men nå er det sånn at Ruud er en forsterkning for dette laget.
Da Lars Jacobsen var "aktuell" oppfattet jeg det som at mange også var negative til han, og det samme skjer med Ruud nå. Generellt er jeg veldig positivt innstillt til spillere som har vært noen år i Danmark og som tidligere har spillt i europæisk sammenheng (UEFA cup?) Det viser en viss kvalitet _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.08.2012 22:31 Post subject: |
|
|
| Ang sammenligningen Ruud og Høyland: 28 år vs 34 år... Espen Ruud må vel i så måte kunne sies å være et litt mer langsiktig prospekt. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 17.08.2012 22:37 Post subject: |
|
|
| Tror Ruud vil være et trygt og godt kjøp. Ikke noe som tirrer, men en god forsterkning som kan bekle begge backene. Ja takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.08.2012 22:46 Post subject: |
|
|
Synes det er utrolig synd at Ankersen reiser hjem igjen. Tror nok han hadde blitt en veldig god spiller for Rosenborg etterhvert. Synd han ikke fikk flere sjanser ettersom jeg syntes å se, at han ble bedre og bedre for hvert minutt han spilte.
Nå er vi satt litt tilbake igjen på høyreback-plassen. Til venstre også, for den saks skyld. Ankersen kunne også bekle den posisjonen. Nå er det viktig og få inn en ny spiller før vinduet stenger. Noe Hoftun også indikerer, ved å si at det jobbes med å få på plass en kort- eller langsiktig løsning før kampen mot Legia neste torsdag. Jeg håper selvfølgelig på det siste.
Egentlig så hater jeg virkelig at denne problemstillingen oppstår igjen. Jeg tenker med gru på forrige gang vi måtte ha ny høyreback. Det fine er vel at Hoftun & Co. sikkert har mange navn på papiret etter forrige gang. Også ting som tyder på noe er i gjæring, hvis man leser i trådene «Peter Ankersen» og «Ny høyreback» på RBKweb.
Når det kommer til denne Ruud, må jeg si at jeg ikke vet så mye om han. At han kan/kunne blitt en verdifull spiller for oss, er jeg ikke så mye i tvil om. Han har rutine så det holder - for oss. Men om han er rett spiller, det vet jeg ikke, da jeg kanskje hadde ønsket meg et mer spennende navn. Vet heller ikke om mannen kan bekle både høyre og venstreback-posisjonen.
Så derfor kjære Hoftun: Show Us Your Magic, One More Time! For vinduet har vært fint hittil, la det endelig ikke drukne med dette. Vi er nødt til å få inn en ny høyreback! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Jelo Junior
|
Posted: 17.08.2012 22:49 Post subject: |
|
|
Da var turen kjørt... Taushetsplikt....
Men for at dere skal slippe å lure for mye, så var dette en S. Ruud og ikke E.Ruud 
Last edited by Jelo on 17.08.2012 22:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.08.2012 22:53 Post subject: |
|
|
Ikke Roger Ruud heller altså, skuffende!  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 17.08.2012 23:01 Post subject: |
|
|
Håpet på van Nistelrooy. Faen ta deg S. Ruud. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2012 23:03 Post subject: |
|
|
Hensynsløs denne S. Ruud.
Men takk for "turen", Jelo. Arti læll! |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 17.08.2012 23:04 Post subject: |
|
|
Er nok bare S-pen Ruud  |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 17.08.2012 23:07 Post subject: |
|
|
| ricko11 wrote: | Er nok bare S-pen Ruud  |
Brrrrrmpshhhh...
Så får vi bare fortsette og vente i spenning. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Jelo Junior
|
Posted: 17.08.2012 23:10 Post subject: |
|
|
Venter nå på mitt oppgjør med lovens lange arm for brudd på taushetsplikten...  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.08.2012 23:35 Post subject: |
|
|
Kommer Ruud som erstatter for Ankersen er den er styrkelse av stallen, sannsynligvis elleveren og jaggu også handlingsfriheten, siden det da frigjøres en ny kvoteplass. Jeg ser liksom ikke helt for meg at Ho0ftun er i stand til å prestere ett slikt Kinderegg, men ingenting ville gledet meg mer.
Men så har jo jeg siklet på Ruud helt siden han var i Odd, også da.
Synd med Peter. Jeg tror han kunne blitt store, hadde noe Vegard Heggem-sk over seg, uten sammenligning for øvrig.
Hvis han har såpass kraftig hjemlengsel at det kun er Esbjerg som gjelder, så spørs det vel om han vil få en særlig til fotballkarriere overhodet. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.08.2012 23:39 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | jadda wrote: | | Ingen bombe om det blir Ruud, men like kjedelig signering som leverpostei på brødskiva. |
Ruud er god. Har en høy stjerne i dansk fotball (årets spiller i OB for et år siden, med tre ganger så mange stemmer som nummer to) og vil gå inn og heve oss på en plass der vi sliter litt.
Er absolutt positiv om han kommer. |
Leverpostei er da også bra, bare kjedelig. Med personlighet som en raggsokk, glir han bare inn i den grå massen som troppen består av.
Ankersen var i det minste stor i kjeften ved noen anledninger... |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.08.2012 00:01 Post subject: |
|
|
Hvordan ståpr det til på back-siden i Junioravdelingen, forretsen? Er det noe brukbart der, om ikke nå, så kanskje til neste år når Høiland virkelig begynner å slite med nivået?
Kan Tutu eller Jatta, f.eks., ta nivået? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 18.08.2012 00:15 Post subject: |
|
|
| Jelo wrote: | Venter nå på mitt oppgjør med lovens lange arm for brudd på taushetsplikten...  |
Lykke til med nattesøvnen framover, kamerat. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.08.2012 00:26 Post subject: |
|
|
| Ingen backer i nærheten av nivået på juniorlaget. |
|