| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bakke Junior
|
Posted: 28.07.2012 22:59 Post subject: |
|
|
| Eksil wrote: | | Hadde NAE takket ja dersom han ble spurt i dag? |
Med tanke på det han har opplevd de siste årene så tror jeg ikke han hadde nølt med å takke ja. Er sikker på at det gjør vondt langt inne i hjerterota når han sitter på VIPen og ser dagens RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2012 11:13 Post subject: |
|
|
Se der, ja. Selv ikke i 4. divisjon er man uovervinnelig... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 13.08.2012 14:54 Post subject: |
|
|
| Føler du at du har vunnet en diskusjon nå? At et tap i 4.div viser at mannen helt klart ikke hører hjemme i eliteserien? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 13.08.2012 15:07 Post subject: |
|
|
| Fantastisk at du presterer å vinkle en sak om en mann som ikke har tapt en seriekamp på 10 år som "at man selv ikke i 4. divisjon er uovervinnelig." Det oser svært dårlig skjult agenda. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2012 16:16 Post subject: |
|
|
Nå er det jo en ekstremt tabloid vinkling i utgangspunktet - selvfølgelig har man ikke tapt en fortballkamp på ti år når man ikke har vært trener i 9 av dem. Skal de vri det på den måten kan de jo like gjerne lage en sak på at Johan Cruyff ikke har tapt en kamp på 16 år - for det er jo faktisk like sant.
Ja, uttalelsen min var idiotisk, men det var da jaggu den opprinnelige sakens vinkling også. Jeg vinkler den bare like langt og idiotisk i motsatt satt retning for å få frem poenget. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 13.08.2012 17:03 Post subject: |
|
|
| Hvilket poeng? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2012 17:52 Post subject: |
|
|
Hvor idiotisk VG-vinklinga var. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 13.08.2012 20:10 Post subject: |
|
|
| Fatter ikke hvorfor du er så ekstremt surmaga når det kommer til NAE, Bakklandia. Blir ikke irritert lenger, synes bare synd på deg.. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 13.08.2012 22:10 Post subject: |
|
|
| Man skal ha bra sære interesser for å godte seg over sånt. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 13.08.2012 22:26 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Hvor idiotisk VG-vinklinga var. |
Har ikke lest VG sin vinkling bare Adressa sin som det også linkes til. Dem sin vinkling er veldig langt unna å være like idiotisk som din. Veldig tidlig i artiklen klargjør de at Eggen la opp i 2002 og at det derfor ikke var fare for noen tap før i 2010 da han igjen kom tilbake som trener.
Artiklen bare opplyste om at etter mange kamper uten tap siden comeback'et så kom til slutt det første tapet. Mulig VG har en vinkling som er mye mer idiotisk enn adressa sin men den dårlig skjulte skadefryden din er rett og slett motbydelig og smakløs. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.08.2012 22:29 Post subject: |
|
|
Var jo også noe å fokusere på. Han tapte en del kamper på 90-tallet også, så det bør vel neppe være avisstoff at det kan skje i 4.divisjon også  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2012 23:29 Post subject: |
|
|
| FanFraSør wrote: | | Bakklandia wrote: | | Hvor idiotisk VG-vinklinga var. |
Har ikke lest VG sin vinkling bare Adressa sin som det også linkes til. Dem sin vinkling er veldig langt unna å være like idiotisk som din. Veldig tidlig i artiklen klargjør de at Eggen la opp i 2002 og at det derfor ikke var fare for noen tap før i 2010 da han igjen kom tilbake som trener.
Artiklen bare opplyste om at etter mange kamper uten tap siden comeback'et så kom til slutt det første tapet. Mulig VG har en vinkling som er mye mer idiotisk enn adressa sin men den dårlig skjulte skadefryden din er rett og slett motbydelig og smakløs. |
My bad, jeg mente selvsagt Adressa. Se ellers innlegget over mitt her, det er akkurat det som bli sagt der som er poenget - det er rett og slett en ikke sak, men de må kjøre "sensasjon-vinkling" hvis de først skal kjøre den, rett og slett for å kunne faglig forsvare å kjøre den i det hele tatt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2012 23:32 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | Fatter ikke hvorfor du er så ekstremt surmaga når det kommer til NAE, Bakklandia. Blir ikke irritert lenger, synes bare synd på deg.. |
Jeg er faktisk ikke surmaget over Eggen i dette tilfelle - jeg unner han suksessen til og med. Det som irriterer meg i denne saken er at det lages en så stor sak av en i utgangspunktet ikke-sak.
Jeg forventer oveghodet ikke at du,. av alle, tror meg, men det er faktisk sant. Men jeg håper fakitsk Eggen lykkes i å ta Orkla opp, gjerne helt opp til Eliten hvis han skulle makte det (selv om jeg tror det blir tungt å å ta steget opp fra 2. når de kommer dit) for jeg unner han ett siste eventyr, men at folk taper fotballkamper i 4. divisjon er ingen nyhetssak. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 14.08.2012 00:02 Post subject: |
|
|
Da kan du like gjerne beklage da, om det ligger i deg.
Når jeg linker til en Adressa-sak hvor de atpåtil informerer om det faktum at det ikke var noen fare mellom 2003 og 2010, og du svarer med et surt oppgulp så er det en grunn til at mange her inne reagerer på kommentaren din. På tide å skjerpe seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.08.2012 00:09 Post subject: |
|
|
Det at de informerer om det underbygger jo bare poenget mitt - de veit selv at de har en syltynn sak, og de opplyser til og med om det selv. Adressas sportsredaksjon er en gjeng brødhuer som knapt fortjener lønna si. Hadde det vært kristobal og gjengen i Verdalingen kunne jeg jo skjønt det, for lokalaviser er innimellom ekstremt vanskelig å fylle opp. Men en avis av Adressas størrelse? Nei! (Sorry, kristobal, jeg veit du jobber i Adressa nå, det re ikke noe personlig mot deg, altså)
Jeg skjønner ikke helt hva det er du vil ha meg til å beklage, men jeg kan da godt beklage jeg. Har ingen problemer med det, jeg.
Men bare så det er sagt: Det er en grunn til at jeg skrev "man" og ikke "Han" i det første innlegget mitt - det var for å signalisere at det ikke var ment som ett stikk mot Eggen personlig, men mer en generell kommentar. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 14.08.2012 00:38 Post subject: |
|
|
Du er en god politiker.
Ikke innrøm noe,selv om du blir tatt med buksa nede..  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 14.08.2012 00:48 Post subject: |
|
|
Heheh, nå synes jeg faktisk synd på deg, bakklandia Her hadde du anledningen til å beklage et lite sleivspark, så velger du å bli løs kanon på dekk, skyte vilt mot Adressa (Hva faen?!), late som du beklager, og generelt vise enorm ignoranse.
Gratulerer, du er soleklar vinner av ukens kaktus! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 14.08.2012 00:58 Post subject: |
|
|
| Tror han kjørte den taktikken den gangen han ønsket Eggen død også, så det overrasker lite. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.08.2012 01:13 Post subject: |
|
|
Jeg har aldri ønsket Nils Arne Eggen død. Det har vi vært igjennom før.
Dessuten har jeg ikke blitt løs kanon på dekk, jeg har bare prøvd å forklare dere hva jeg egentlig mente hele veien - hvilket jeg egentlig tror dere er smarte nok til å skjønne, men rett og slett ikke vil skjønne. Det, derimot, er ikke mitt problem.
Jeg later ikke som jeg beklager, men jeg sa at jeg ikke skjønte hva du ville jeg skulle beklage. jeg antar at du vil at jeg skal beklage det du anser som ett nytt sleivspark mot din O, store helt og frelser, men siden jeg faktisk aldri her rettet skytset mot han i utgangspunktet denne denne gangen, men hele tiden har siktet meg inn på Adressa, syns jeg faktisk en slik beklagelse blir i overkant malplassert. Det tror jeg du skjønner også, hvis du bare vil.
Jeg har jo til og med skrevet at jeg unner Eggen suksess med Orkla. Jeg unner han gjerne suksess i Tippeligaen igjen også - bare helst ikke med Rosenborg, for det har ikke klubben godt av. Den er innavla nok som den er.
Eggen er en fantastisk trener, noe annet har jeg heller aldri påstått, men jeg tror klubbens fremtid har best av at han ikke har mer med klubben å gjøre. Denne avissaken har intet med mitt forhold til Nils Arne Eggen å gjøre, uansett hva dere måtte påstå. Det er en idiotisk, oppblåst og meningsløs vinkling på en ikke-sak, og jeg ville reagert uansett hvilken trener de evt. hadde skrevet om - derav også Cruyff-sammenligningen i en tidligere post.
For øvrig tror jeg, hvis Eggen hadde blitt spurt om å ta over RBK i dag, at svaret hadde vært nei. Både fordi jeg tror han selv trives godt på 4. divisjonsnivå uten alt det voldsomme (medie)trykket, og i tillegg er lojalitet viktig for han - han har begynt ett prosjekt med Orkla, og jeg tror han vol vise lojalitet til det prosjektet og ikke forlate det før han føler han er ferdig/han rett og slett ikke orker mer. Tross alt, det er en meget hederlig og ærlig mann det er snakk om her. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.08.2012 08:08 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | - hvilket jeg egentlig tror dere er smarte nok til å skjønne, men rett og slett ikke vil skjønne. Det, derimot, er ikke mitt problem. |
Du ser ut til å veldig ofte havne i situasjoner hvor dette er din forklaring på det hele, nemlig at alle andre enten har feil, ikke vil skjønne, eller er imot deg kun på grunn av at det er deg.
Det er fascinerende at du klarer opprettholde denne svært feilaktige virkelighetsoppfatningen. Har du noengang tenkt over at når "alle andre" mener det motsatte så ligger som regel feilen hos deg og ikke "dem"...?.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.08.2012 11:02 Post subject: |
|
|
Altså, jeg ser poenget ditt, men dette handler nok mer om at jeg er stemplet som "anti-Eggen" her inne - hvilket egentlig er feil. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 14.08.2012 15:26 Post subject: |
|
|
Man er ikke litt humørløse her nå?
Det må da være mulig å både ha enorm respekt for Eggen og samtidig mene at adressas overskrift er av en kvalitet man er mest vant til å finne i Se og Hør?
Anyway, back on topic: Hvordan kan vi utnytte dette til å få Eggen tilbake der han hører hjemme (i rbk, hvis noen var i tvil )? _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.08.2012 16:55 Post subject: |
|
|
| frank wrote: | Man er ikke litt humørløse her nå?
Det må da være mulig å både ha enorm respekt for Eggen og samtidig mene at adressas overskrift er av en kvalitet man er mest vant til å finne i Se og Hør? |
Nettopp. Det bør være mulig. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 14.08.2012 16:58 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Altså, jeg ser poenget ditt, men dette handler nok mer om at jeg er stemplet som "anti-Eggen" her inne - hvilket egentlig er feil. |
Jeg har deg mistenkt for å bruke dette forumet som politisk trening noen ganger. Altså innta merkelige standpunkt du vet kommer til å skape reaksjoner for så å gjøre alt du kan for å forsvare standpunktet ditt. |
|
| Back to top |
|
 |
|