English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tarik Elyounoussi
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 59, 60, 61  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:10    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
momonster wrote:
Hjelde wrote:
Hvis vi ender opp med Alas, Reginiussen, Diskerud og Elyonussi.... så skal jeg sannelig holde kjeft jeg også...

Ja da har Hoftun gjort en veldig god jobb og bør roses, til og med av de hardeste kritikerne.
Da har han gjort det som kreves av han, intet mer. Man kan ikke glemme alle de vinduene hvor erstattere har kommet halvår/år for sent. At han "retter" opp dette nå, er jeg ikke enig i.

Hoftun fortjener aldri ros uansett han? Alt vondt som har skjedd er hans skyld og ingenting kan gjør det bedre? Den sangen begynner å bli gammel.
Nå ser det ut som Hoftun får inn tre-fire forhåpentligvis sterke spillere, i tillegg til de som kom inn på tampen av forrige sesong. Syns det begynner å se ut som han gjør en grei jobb jeg. Han har kanskje ikke virket kompetent fra starten av, men til og med kravstore fans kan tillate seg å gi ham et aldri så lite klapp på skuldra når han gjør noe bra.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 06.08.2012 14:14    Post subject: Reply with quote

Javisst, skulle bare mangle om vi ikke gjorde det når han etter 5 år nå en og annen gang toucher minimumskravene for stillingen.

Du syns han begynner gjøre en god jobb, jeg har selvrespekt. Vi blir neppe enige.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:17    Post subject: Reply with quote

Recon, hva forventer du av en SD?
Fortell meg om du mener at Hoftun har underprestert på overgansmarkedet de siste 2 årene...

Det er så mange her inne som konstant er negative. Hvorfor skifter dere ikke klubb hvis alt er så dritt?

Hoftun har iallefall fått min tillit og jeg mener vi ikke er i en posisjon der vi kan forvente mer.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:19    Post subject: Reply with quote

momonster wrote:
Hoftun fortjener aldri ros uansett han? Alt vondt som har skjedd er hans skyld og ingenting kan gjør det bedre? Den sangen begynner å bli gammel.
Nå ser det ut som Hoftun får inn tre-fire forhåpentligvis sterke spillere, i tillegg til de som kom inn på tampen av forrige sesong. Syns det begynner å se ut som han gjør en grei jobb jeg. Han har kanskje ikke virket kompetent fra starten av, men til og med kravstore fans kan tillate seg å gi ham et aldri så lite klapp på skuldra når han gjør noe bra.
Han fortjener ros om han lander disse fire spillerne. Han har gjort en god jobb. Men han retter ikke opp noe inntrykk herfra hvertfall. Etter så mange elendige vindu og handler, så skal det mer til enn dette for å få godkjent sett under ett.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 06.08.2012 14:19    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Hvorfor skifter dere ikke klubb hvis alt er så dritt?

Hoftun har iallefall fått min tillit og jeg mener vi ikke er i en posisjon der vi kan forvente mer.

Du gjorde deg vel akkurat for betydningsløs til å forklare noe overfor. Bye bye.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:23    Post subject: Reply with quote

Er det selvrespekt å ikke endre mening? Jeg mener det er en barnslig holdning
Ingeman
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:25    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Ingeman wrote:
Hvorfor skifter dere ikke klubb hvis alt er så dritt?

Du gjorde deg vel akkurat for betydningsløs til å forklare noe overfor. Bye bye.

Jeg klapper for deg Recon. Tommel'n opp!

Greit å være negativ til klubben men sånn som du holder på, og noen andre er bare tullete.

Last edited by Ingeman on 06.08.2012 14:29; edited 1 time in total
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:27    Post subject: Reply with quote

Så om noen er misfornøyd med jobben Hoftun utfører og har gjort til nå i Rbk, så må vi heie på noen andre?? Jeg lurer på om det er du som bør skifte klubb Ingemann, da jeg og de andre forumbrukerne kan mene hva vi vil. Confused
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:29    Post subject: Reply with quote

Om man vil til en klubb der man ikke kan kritisere sjefer så er vel Nord-Korea landet å forsøke seg på, der er alt sammen nydelig og perfekt samme hvordan det går.

Hoftun fortjener skryt om han signerer ToreR, Mix, Tarik og kanskje enda en spiss(storforlangende, ja). Det gjør likevel ikke om tidligere synder. Det gjør ikke at han har vært feilfri alle tidligere år og vindu. Trond Olsen ble ikke erstattet før Alas kom inn - det har tatt lang tid det.
frehan
Proff

PostPosted: 06.08.2012 14:34    Post subject: Reply with quote

Ta Hoftun debatten i riktig post.
Ingeman
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:34    Post subject: Reply with quote

Jeg må skifte klubb fordi jeg synes Hoftun har forbedret seg og har etterhvert begynt å gjøre en god jobb for oss?

Recon er aldri fornøyd. Det var han jeg rette "skifte klubb greia til". Jeg mener det selfølgelig ikke, men jeg er så lei av den forbanna negativiteten og at han/med flere ikke klarer å se ting som skjer, men bare tenke på fortiden.

Edit: Faen så dårlig skrevet. Noen skjønner det sikkert. Gidder ikke å konsentrere meg på dette.....

Last edited by Ingeman on 06.08.2012 14:36; edited 1 time in total
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 06.08.2012 14:35    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi kan komme til en slags enighet her. Jeg er ihvertfall litt enig med begge sider;

Hvis dette vinduet gir oss Alas, Reginiussen, Mix, Tarik og ev. enda fler, så har Hoftun m.fl. gjort en god jobb, i dette vinduet.

Det bøter på, men forandrer ikke det faktum at vi lenge har spilt med tynn stall, tynt støtteapparat rundt hovedtrener, og andre ting som Hoftun har fått kritikk for. Vi skal kanskje ikke gi ham skylda for at alle CL-millionene er borte, men samtidig så er det vel ikke sånn at all kritikken til ham har handlet om forrige/neste overgangsvindu?
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:40    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner jo at du som Profesjonell revolusjonær da selvfølgelig må kreve en drastisk endring Recon, men du fiser jo i motvind om du mener ditt innlegg er no mer forklarende enn Ingemann sitt.. Et forum er til for diskusjon, og ingen er betydningsløse selv om man har en annen mening! Høres ut som om du bør stige ned fra din alt for høye hvite hest...
Når det er sagt er jeg også enig med Jangusk i at Ingemann ikke levner mye rom for misnøye dersom man som misfornøyd med enkelte ting bør skifte klubb...
Ting er sjelden SÅ svart/hvitt. Hoftun har gjort ok innkjøp de siste to sesongerne, men har også gjort sykt mye rart (og helt eller delvis ulovlig) i sin tid som SD. Jeg både håper og tror han fratrer sin stilling om ikke alt for lang tid, men han burde jo helst blitt avskjediget da - i all respekt.. SD er en stilling som bør profesjonaliseres langt utover Hoftuns evner, og det burde RBK ha innsett.
Som Recon er jeg svært oppgitt over at RBK har Hoftun som SD, men jeg mener likevel ikke at folk som mener noe annet er betydningsløse!
Og ja, jeg vet - Hoftun har en egen link her inne.. Sorry!
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 06.08.2012 14:44    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:

Greit å være negativ til klubben men sånn som du holder på, og noen andre er bare tullete.

Recon (og andre) er ikke kritisk til klubben, men til Hoftun og enkelte andre i organisasjonen.

Hvis du lurer på hvorfor enkelte er så kritiske til Hoftun er det bare å bla seg litt bakover i tråden hans. Det er godt og grundig dokumentert der, vil jeg påstå.Så kan jo folk på andre siden av debatten fortelle hvorfor de er så fornøyde over at Hoftun kankje leverer et bra overgangsvidnu etter fem år, over 150 millioner, solokjør, feilskjær og behov for flere støttehjul.

Uansett - denne tråden handler ikke om Hoftun. Vi tar det der i stedet.
h b
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:46    Post subject: Reply with quote

Man sparker ikke en som gjør en god jobb fordi han var då årlig før Cool
man diskuterer hans leder da, hans jobb å gi han sparken
h b
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:47    Post subject: Reply with quote

Man sparker ikke en som gjør en god jobb fordi han var då årlig før Cool
man diskuterer hans leder da, hans jobb å gi han sparken
Ivar
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:48    Post subject: Reply with quote

La nå Hoftun-praten bli tatt i Hoftun-tråden, så lenge det ikke er Tarik-relatert i det heletatt.
eksil
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 14:52    Post subject: Reply with quote

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg ønsker Tarik.
Han er knallgod og en forsterkning uansett, men det er jo helt klart at det vi trenger nå er en S P I S S som bøtter inn.

Er Tarik denne spissen, eller først og fremst en eminent offensiv midtbanespiller/tilrettelegger?
solbakken13
Proff

PostPosted: 06.08.2012 14:58    Post subject: Reply with quote

Hva er greia med å kritisere hoftun nå? Joda han har vært en elendig SD og har hatt noen forferdelige vinduer, men det han har gjort får ikke vi gjort noe med og de spillerne er tross alt solgt. De 3 siste vinduene har hoftun gjort en bra jobb og vært tidlig ute med signeringene og det ser ut som han jobber etter en liste for en gang skyld. Han har skjerpet seg betraktelig i det siste og så begrunningen at hoftun har gjort ræva signeringer for 4 vinduer tilbake blir for tynt. Han er i ferd med å gjøre et nytt fabelaktig signering så hver fornøyd å glem tabber i fortiden. Vi har tross alt norges beste lag på papiret og hvem sin jobb er det? jo erik hoftun
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 15:00    Post subject: Reply with quote

Idea Tommel'n opp!
Back to top
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 15:02    Post subject: Reply with quote

Et godt argument Eksil, men jeg mener Tarik er så god uansett at han vil bli en kanonsuksess i RBK-trøya.. Faan - merker jeg smiler med adamseplet oppi gapet til tanken på Tarik i RBK-skjorte.. I min mening hadde det (åpenbart) vært en sykt sykt bra signering!!!
Som en forlengelse av ting jeg har sagt før innebærer et godt kjøp at vi ikke sprenger banken hverken i overgang eller lønn - det fucker opp økonomien både på kort og lang sikt..
Er interesse for Söderlund forresten reelt, eller bare et ønske her inne som har fått kjøtt på beina?
Strand
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 16:52    Post subject: Reply with quote

momonster wrote:
Hjelde wrote:
Hvis vi ender opp med Alas, Reginiussen, Diskerud og Elyonussi.... så skal jeg sannelig holde kjeft jeg også...

Ja da har Hoftun gjort en veldig god jobb og bør roses, til og med av de hardeste kritikerne.

Rose fordi man klarer å hente spillere? Roser du butikkdama om hun klarer å pipe inn varene dine? Det skal litt mer til.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 06.08.2012 17:16    Post subject: Reply with quote

Rosenborg-bud på Tarik!

7,5 mill ifølge NRK.

http://www.nrk.no/sport/f.../1.8271203
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 06.08.2012 17:20    Post subject: Reply with quote

Dæven!

Det har de jo ikke råd til å si nei til.

Endelig vises Larsen/Bakenga pengene!

- Torgeir Børven
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 06.08.2012 17:25    Post subject: Reply with quote

Hvis ryktene er riktige så er det ikke FFK som har særlig de skulle ha sagt i denne saken. Mener det har vært snakk om at FFK er nødt til å si ja til bud på 1 mill euro eller mer, en avtale de gjorde med Heerenveen. FFK får vel heller ikke så mye av pengene heller.

Men det virker som dette er tilfellet da, siden RBK tydeligvis byr nøyaktig 1 million euro... Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 59, 60, 61  Next
Page 4 of 61

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb