| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2012 10:29 Post subject: |
|
|
Ikke alle vinger må være innleggsvinger. Han kan nok sikkert spille vid spiss til venstre også! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 03.08.2012 10:33 Post subject: |
|
|
Jeg mente ikke at han skulle komme til oss for å spille ving i 4-3-3, jeg tviler på at vi legger om til den formasjon med det første, selv om det hadde vært lurt.
Jeg beskrev kun hvor jeg mente at Tarik er best.
Men han ville i så fall konkurrert med Alas på venstre siden tenker jeg.
@Recon:
Uheldigvis så ville det noe ikke gjort noe med langballene. Vi har da spilt langt i all mass på både Chuibike alene, Midtsjø alene, Midtsjø+Chiubike, Midtsjø+DFH og DFH+Chuibike.
Langballer er både våre forsvasspillere og vår treners foretrukne panikkvalg. |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 03.08.2012 10:35 Post subject: |
|
|
Spilte ikke Tore noen veldig gode kamper i Kara "rollen" for Tromsø??
får vi han på beina igjen og han holder seg skade-fri er jeg positiv til signeringen. Håper ikke vi betaler alt for mye... |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2012 11:07 Post subject: |
|
|
Hvis overgangssum og betingelser er gunstige er jeg veldig positiv  |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 03.08.2012 11:49 Post subject: |
|
|
Rett skal være rett: Kjære Hoftun, hvis prisen og lønn er innenfor rimelighetens grenser så skal du få skryt for denne. Håper han er ferdig med å være kjeks.
Tipptopp _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 03.08.2012 11:50 Post subject: |
|
|
| RBK har god statistikk på helbrede skadeutsatte spillere når de kommer til klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 03.08.2012 11:53 Post subject: |
|
|
| SÃ¥nn bortsett fra Stadsgaard. Hvor god er egentlig den statistikken? |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 03.08.2012 11:55 Post subject: |
|
|
Hopper på ingen måte i taket av Reginiussen, men forsvaret vårt skriker etter rutine, og selv halvskadet er Reginiussen bedre enn det vi har fra før.
Vi får nok ikke ligaens beste midtforsvar bare av å hente TR, men vi hever kvaliteten betraktelig.
Så får vi bare stole på at Schwabe nok en gang gjør seg fortjent til lønna si. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 03.08.2012 12:01 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | | SÃ¥nn bortsett fra Stadsgaard. Hvor god er egentlig den statistikken? |
Tja DFH har jo også spilt mye mer i år enn han har brukt. Vil si han er fikset. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 03.08.2012 12:02 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | | SÃ¥nn bortsett fra Stadsgaard. Hvor god er egentlig den statistikken? |
Daniel Fredheim Holm har spilt en god del denne sesongen, og det er vel kun den håpløse taklingen tidligere i år som satte ham ut i lengre tid. Steffen Iversen spilte også svært mye i 2010. I tillegg er det generelt mange som har spilt mye og unngått skader. Det er vanskelig å vite hva som eventuelt er Schwabes fortjeneste, men man kan ikke utelukke at han har vært en reddende engel for mange.
Kan vel også legge til at det ser ut til at han gjør en god jobb med Stefan Strandberg. _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 03.08.2012 12:05 Post subject: |
|
|
Høiland har også vært så og si skadefri i år. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 03.08.2012 12:13 Post subject: |
|
|
| Et godt og nødvendig kjøp! Skal bli interresant å se hvor mye mindre enn de 20 mill(!) vi bød for han tidligere, som vi kjøper han for nå... Hva er egentlig en naturlig pris for Reginiussen i dag? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 03.08.2012 12:16 Post subject: |
|
|
| Under fem millioner. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 03.08.2012 12:16 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | Hva er egentlig en naturlig pris for Reginiussen i dag? |
Sjeldent at det blir tosifret millionbeløp når man henter spillere til TL, antar det er 4-8 mill, men det blir bare spekulasjon fra min side. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
|
Posted: 03.08.2012 12:24 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvordan det står til med økonomien i Odense? Spørsmålet er vel om de må selge eller ikke.
Jeg håper det er omtrent 4-5 millioner, men jeg frykter det er omtrent 7-8. Uansett en god spiller. _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 03.08.2012 13:00 Post subject: |
|
|
Er vel en grei signering om prisen er grei.. Absolutt ikke den type signering jeg håpet på, men han kjenner selvfølgelig serien godt og hadde et bra nivå den gang vi bød 20 mill..... Kan håpe han holder seg skadefri og går inn med selvtillit og pondus - med 12 landskamper har han vel et nivå over det de har der fra før (minus Strandberg kanskje!?).. Jeg føyer meg inn i rekken av de som hyller Schwabe for utrolig godt arbeid - den mannen er gull verd for oss! Når det er sagt bør det vel ikke bli en alt for stor vane å kjøpe skadeutsatte spillere!? _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 03.08.2012 13:03 Post subject: |
|
|
| ZOOlander wrote: | | Jeg føyer meg inn i rekken av de som hyller Schwabe for utrolig godt arbeid - den mannen er gull verd for oss! Når det er sagt bør det vel ikke bli en alt for stor vane å kjøpe skadeutsatte spillere!? |
Er man smart og flink så er jo oppussingsprosjekter god business kjøpe billig og fikse opp for en (sportslig) fortjeneste. Men RBK bør være forsiktig med å kjøpe så mange skadeutsatte spillere, høy risikofaktor. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
|
Posted: 03.08.2012 13:10 Post subject: |
|
|
Gjør ikke noe om han er skadet innimellom, vi har jo så utrolig god dekning på stopperplass  _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 03.08.2012 13:38 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt på rehabilitering, men vi har definitivt fått langt færre belastningsskader de siste sesongene. Lenge siden vi har fått tretthetsbrudd, strekker, overtråkk etc. Jeg mener å huske at vi fikk mye flere hamstringsrupturer før Schwabe kom inn. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 03.08.2012 13:51 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt hva jeg synes om dette kjøpet. Er egentlig Tore Reginiussen like god nå som før ?
Registrerer at en ekspert sier han har tempo. Synes egentlig han alltid har virket treig.
Men for all del, sikkert bedre enn Rønning og Wangberg. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 03.08.2012 14:06 Post subject: |
|
|
| Basert på Transfrmarkt ga Odenese i underkant av 4 mill. At vi skal betale over 5 mill er jo da selvfølgelig uakseptabelt. Tipper derfor vi gir det samme som Odense ga til Schalke.(?!) |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.08.2012 16:27 Post subject: |
|
|
| Molde var visst ute etter han i mai. |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 03.08.2012 16:40 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett de fleste Tromsø-kampene på Alfheim de siste tre sesongene kan jeg trygt si at vi har gjort et kjempekjøpt. Så enkelt.  |
|
| Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 03.08.2012 17:29 Post subject: |
|
|
Dette er en veldig bra signering. Med han får vi en ledertype i forsvar i sine beste år. Han har også fått prøvet seg ute i noen år uten hell og har kanskje ikke den samme trangen til å komme seg ut, slik at han blir over lengre tid. Vi får også fart, noe forsvaret vårt skriker etter og en midtstopper som har en tendens til å alltid være der ballen kommer ved innlegg, noe vi har savnet i flere år.
Farten hans gjør også at vi kan stå litt høyere med forsvaret, noe som kan gjøre at vi vinner ballen høyere og kan skape flere sjanser framover. I tillegg er han rolig og god med ballen, så med han og Strandberg håper jeg at vi kommer til å spille oss ut av forsvaret langs bakken framfor panikk-kælkingene forsvaret til tider kommer med. Klarer Ankersen i tillegg og holde seg skadefri så han kan ta plassen til Høiland fast, begynner vi faktisk å få et ballsikkert forsvar
Som sagt en veldig bra signering som jeg tror vil gagne oss både defensivt og offensivt Forutsatt at han holder seg skadefri  |
|
| Back to top |
|
 |
|