| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.08.2012 21:47 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | http://www.fotbolltransfe...news/22011
GAIS må selge Wanderson for å unngå konkurs og det meldes om norsk interesse!
Ender han opp hos oss, molde, VIF eller Aalesund? Det er vel de eneste som har penger av en sånn størrelse...? |
Tror også at Helsingborg vil være med her,de har jo gjort et kraftig fremstøt tidligere....kanskje kan vi gi dem Prica i en Player/Cash Deal....??? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.08.2012 21:56 Post subject: |
|
|
| Ja Helsingborg bød nærmere 20 millioner i vinter så de er sikkert med i racet nå også. Spennende å se hvem som ender opp med Wanderson, men tviler egentlig på at det blir oss. Ikke sikkert at vi er interessert etter at vi hentet Chuibike heller for den saks skyld. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.08.2012 22:06 Post subject: |
|
|
Foreløbig Ønskeliste:
Inn:
Reserverkeeper: Ørjan Håskjold Nyland
Midtstopper: Fredrik Semb Berge / Brede Moe
angriper 1: Wanderson
Angriper 2: Tarik Elyounoussi
Ut: Angriper 1: Rade Prica
Angriper 2: Steffen Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.08.2012 22:08 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Ja Helsingborg bød nærmere 20 millioner i vinter så de er sikkert med i racet nå også. Spennende å se hvem som ender opp med Wanderson, men tviler egentlig på at det blir oss. Ikke sikkert at vi er interessert etter at vi hentet Chuibike heller for den saks skyld. |
...ja,det kan veie tungt... |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 02.08.2012 22:10 Post subject: |
|
|
| Ahakrim wrote: | Foreløbig Ønskeliste:
Inn:
Reserverkeeper: Ørjan Håskjold Nyland
Midtstopper: Fredrik Semb Berge / Brede Moe
angriper 1: Wanderson
Angriper 2: Tarik Elyounoussi
Ut: Angriper 1: Rade Prica
Angriper 2: Steffen Iversen |
Ut sd 1: Hoftun
Ut assistent trener 1: Henriksen
Ut keepertrener 1: Jamtfall |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.08.2012 22:42 Post subject: |
|
|
Jeg mener fortsatt at vi br fryse alle kjøp så lenge EH (spesielt) og JJ sitter. Mer penger til de to er som å ete for å fore bendelormen i magan. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.08.2012 23:18 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | fore bendelormen i magan. |
Gi'n kålrabi. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 03.08.2012 00:25 Post subject: |
|
|
| Kanskje man får inn Djiby Fall etter Prica/Iversen har forsvunnet. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.08.2012 00:28 Post subject: |
|
|
| Djiby er i Lokeren. Ser ikke hvorfor han skulle dra hit.. med mindre han er misfornøyd der eller lengter hjem til norske vafler. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.08.2012 00:41 Post subject: |
|
|
Da må det vel ligge en skade i grunn der... nekter å tro at de fryser han helt ute etter 5 min på banen
.. da snakker man to selvmål og rødt kort eller noe.
Nei, gi Tarik det han skal ha i lønn og nyt litt hurtighet og ekstremferdigheter igjen. Dockal/Selnæs sine pasningferdigheter og en lynhurtig Tarik i bakrom... ah. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 03.08.2012 00:45 Post subject: |
|
|
Evnt Comboen Chibbe - Tarik
Fall
I en trekløver, gitt at ikke JJ er trener. |
|
| Back to top |
|
 |
TasmanianDevil Junior
|
Posted: 03.08.2012 08:41 Post subject: |
|
|
Reginiussen, Tarik og så Vilsvik - tre spillere med fart.... Jeg får fot av den tanken  _________________ excuses are like asholes - everybody has one |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 03.08.2012 09:25 Post subject: |
|
|
http://www.ta.no/sporten/...173863.ece
Børven på vei til Vålerenga?
Erstatter de Håvard Nielsen med en betydelig mer effektiv spiss og tjener samtidig millioner på det?
Tarik er det av ryktene jeg er mest positiv til i så måte. Men frykter at det blir dyrt...
Er også enig med Sjiraff at det ikke virker som det er noen plan bak salg/kjøp av spillere. Andre lag skaffer erstattere raskt og ikke før har en spiller gått ut før det er kommet en erstatter inn.
Mine ønsker:
1. En spiss som kan score mål
2. En sterk og solid midtstopper
3. En ung og lovende keeper som kan puste Örlund i nakken |
|
| Back to top |
|
 |
Njorken Junior
|
Posted: 03.08.2012 10:55 Post subject: |
|
|
Hallo, dette er min første post, håper på å ikke bli slakta.. for mye inni her.
Jeg mener Rosenborg bør forsterke med hvertfall 2 spillere i dette overgangsvinduet, Ser ut som Tore Reginiussen er på vei inn, som jeg er veldig positiv til.
Jeg mener at vi bør også få inn en spiss som faktisk ikke er vaksinert mot og score mål, Prica er ferdig, han gidder jo ingenting lengre, iversen er mer glad i gå ut på byen istedet for og spille, chibuke er jo helt håpløs, klarer jo ikke å slå en brukbar passning, skal gjøre alt selv og bli helt.
Fredheim holm har hatt en stigende kurve, som er veldig bra, håper det fortsetter.
Er veldig spent på alas, tror han komme med store bidrag fremmover.
Et lag som Burde være mulig og få sammen etter min mening er noe slikt:
Ørlund
Høiland - Reginiussen - Strandberg - Dorsin
Henriksen - Hauger
Dockal - Wanderson - Alas
Tarik
Benk:
Wangberg
Svennson
Ankersen
Midtsjø
Selnæs
Chibuke
Fredheim Holm
I en slags 4-2-3-1 formasjon som jeg tror kunne ha funket veldig bra med de spillerne vi har tilgjengelig, men er også veldig positiv til en 4-3-3 formasjon.
4-4-2 virker som en brukbar formasjon, men ikke alfa omega etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 03.08.2012 11:07 Post subject: |
|
|
Da kommer sikkert RBK også på banen i media. Ender nok opp med Børven, Tarik, Sønderlund. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2012 11:28 Post subject: |
|
|
Børven som ung backup-spiss er da greit, så lenge det handles klare førstevalg også. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 03.08.2012 11:32 Post subject: |
|
|
Tore R, Tarik og Børven inn, og jeg vurderer å la Hoftun få en uke fri fra kritikk, så lenge han ikke gjør, sier og/eller tenker noe dumt.  _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 03.08.2012 11:40 Post subject: |
|
|
Nærmest uansett hvem vi henter ser vi nok det samme som i fjor. Et lag som får en boost, men deretter faller tilbake i samme spor og neste år vil flertallet igjen unnskylde JJ med at MFK/Godset/hvemdetnåblir har en mye bedre og bredere stall.
Skal liksom spillere som Tarik og Hauger på egenhånd snu opp ned på alt ting? Det er ikke mangel på gode spillere som gjør at vi fremstår så hjelpeløse som vi gjør. Vi kan vinne serien uansett, men det sier dessverre ikke spesielt mye så laber konkurransen er. Det er en ting som betyr noe gitt vår pengebruk og svake liga - og det er europa. Å glemme det er å akseptere middelmådighet.
Tore Reg som en slags erstatning for Larsen er greit, men for øvrig er jeg svært lunken på å bruke masse penger på støttehjul til JJs prosjekt, og det vil bare sementere posisjonen hans i klubben ettersom jeg er ganske sikker på at Hoftun og Co ikke klarer å frigjøre seg fra "å kaste gode penger etter dårlige"-tenkemåten. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 03.08.2012 11:52 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke meningen de skal snu alt alene, men i tillegg til spillerne vi allerede har. Det å utvide troppen med kvalitet er intet annet enn positivt på alle måter da kvaliteten går opp både i kamp -og treningsituasjoner.
Så om vi kunne fått kloa i disse tre blir det en vinn vinn situasjon for oss.
Men jeg har jo ingen tro på at vi greier å få de alle til Rosenborg.
Men en stor negativitet er jo at vi kommer til å måtte fortsette med Janne som hovedtrener så lenge vi greier å ta noen poeng nå og da, men jeg tror ikke det blir noen revolusjon med disse forsterkningene. Det kommer nok til å fortsette like traurig spillemessig så lenge vi har det trenerapperatet vi har nå. Så kanskje vi skulle håpe på at de ikke greier å lokke disse tre til Rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 03.08.2012 12:06 Post subject: |
|
|
Nei noen revolusjon blir det garantert ikke uansett innkjøp, men det kan bli godt nok til å hanke inn et billig seriegull og kvalle til Europa hvis vi har flaks.
Det sørger for at JJ og Hoftun garantert blir sittende i flere år fremover...
Aaah, det er så vondt å ønske at RBK skal gjøre det resultatmessig dårlig for å få endret ting til det bedre :S |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 03.08.2012 12:10 Post subject: |
|
|
Bra med Tore R, men jeg/vi sitter jo fortsatt å venter på at en spiss skal komme! NÅR kommer han? Ingen rykter?
Ei celle i kroppen min forteller meg at det blir dobbelsignering når Tore R. blir presentert.... Men det skjer vel neppe! |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 03.08.2012 13:13 Post subject: |
|
|
@1972: Ha ha - det der er så jævla sant.. Helt pussig å på en måte håpe de gjør det så dårlig resultatmessig at vi får en endring.. Men hva kan man gjøre da - TL er så ekstremt dårlig kvalitetsmessig at selv med elendig spill gjør vi det 'godt nok' til at folk i styre og stell ikke får fyken.. Skulle jo tro at RBK har såpass ambisjoner at drit kjedelig fotball, uten åpenbar plan og entusiasme på noe vis, er nok til at det skjer noe!? Det fremstår utrolig at vi etter en til nå så utrolig kjip sesong bare har tapt én kamp (to inkl. cup)... Det er jo kvalitet i laget (vi spiller jo til seier og uavgjort mot Molde og godset - som man jo dessverre bare må innse spiller mye mer morsom fotball enn oss for tiden), men vi får det ikke ut i spill.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 03.08.2012 13:20 Post subject: |
|
|
| mirar wrote: |
Da kommer sikkert RBK også på banen i media. Ender nok opp med Børven, Tarik, Sønderlund. |
FÃ¥r vi inn en av disse blir jeg glad, spesielt sistnevnte. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 03.08.2012 13:22 Post subject: |
|
|
Enig - alle hadde vært bra forsterkninger! Min prioriterte liste må bli 1. Tarik, 2. Tarik, 3. Tarik, 4. Søderlund og 5. Børven... _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
|