| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.07.2012 13:01 Post subject: |
|
|
De to første stemmer vel bra uansett. Drøyt tjueårsjubileum for første gangen RBK skrapet ham opp av grøfta nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:04 Post subject: |
|
|
Terminer kontrakten.
Ingen vits i dette. Umotivert, går på fylla midt i det verste kampprogrammet og kommer tilbake feit etter en liten skade i tåa.
Dette er å kaste penger i dass. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 31.07.2012 13:10 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Det er gjennomført uprofesjonelt |
Godt poeng som de som bagatelliserer hendelsen burde tenke litt på. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Dani_B Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:13 Post subject: |
|
|
| Quote: | | HAHAHAHAHA, fyfaen så tynt. "Jeg gikk ut og drakk fordi jeg ble skadet og var frustrert". Seriøst, går "folk" på dette? |
Tynt at det påstås han er skadet, eller at han sier det var grunnen til at han drakk? Siste av de to alternativene dimensjonene ved saken er vel ikke så vesentlig, men den første er naturligvis det.
| Quote: | | De to første stemmer vel bra uansett. Drøyt tjueårsjubileum for første gangen RBK skrapet ham opp av grøfta nå. |
Hva skjedde for drøyt 20 år siden?
Trodde Steffen knapt var konfirmert på den tida... og spilte for Astor? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.07.2012 13:14 Post subject: |
|
|
Samme vanene da, som nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:20 Post subject: |
|
|
| Ryktes Ivers ute på søndag (natt til mandag også). Stemmer dette? |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:20 Post subject: |
|
|
| Nå var det vel helt andre ting enn livsstil og alkoholinntak RBK var med på å dra Iversen bort fra på den tida. |
|
| Back to top |
|
 |
Veginho Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:22 Post subject: |
|
|
Ja,han var ute. Sikkert en tur på butikken. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
pL Junior

|
Posted: 31.07.2012 13:23 Post subject: |
|
|
| Joffa wrote: | | Ryktes Ivers ute på søndag (natt til mandag også). Stemmer dette? |
99% sikker på at jeg gikk meg på han i trappa ned til Circus rundt klokken 01:00. |
|
| Back to top |
|
 |
Dani_B Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:23 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Samme vanene da, som nå. |
noe du vet, eller noe du har hørt? Altså at han drakk så mye i en alder av 15...
litt rart om RBK hadde befatning med gutten den gangen også, før han kom til klubben?
| Quote: | | Nå var det vel helt andre ting enn livsstil og alkoholinntak RBK var med på å dra Iversen bort fra på den tida. |
hva da? |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 31.07.2012 13:24 Post subject: |
|
|
Helt seriøst, burde ikke Steffen tilbys AKAN-opplegg? _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:25 Post subject: |
|
|
| Stemmer nok det. Fin helg for Ivers! |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:25 Post subject: |
|
|
Det skal du få lov til å lure på. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.07.2012 13:27 Post subject: |
|
|
Prøver å prøver, men klarer ikke å misslike Iversen  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Dani_B Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:27 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det skal du få lov til å lure på. |
hehe, det er på det nivået ja |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:29 Post subject: |
|
|
| Når skal Steffen beklage for Søndagens episode? |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:29 Post subject: |
|
|
| Dani_B wrote: |
hehe, det er på det nivået ja |
Ja. De som trenger å vite, vet det allerede. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 31.07.2012 13:32 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Prøver å prøver, men klarer ikke å misslike Iversen  |
Samme her. Er noe med hele fyren. |
|
| Back to top |
|
 |
Dani_B Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:32 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Ja. De som trenger å vite, vet det allerede. |
greit, men da skjønner jeg ikke poenget med å skrive det på et sted som også leses av en del som tydeligvis ikke vet...
du antyder potensielt ganske mye med en sånn kommentar. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 31.07.2012 13:34 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | gisp! wrote: |
Var sikkert i skarp konkurranse med Gazza. |
Å være spillesmart som dette handler om går jo absolutt ikke på verken kunnskap eller livsførsel.
Så jeg skjønner ikke helt det innlegget ditt Gisp. |
Tolkingen er det du som har foretatt. Da kan du vel spørre deg selv om du mener Gazza ikke også var spillesmart?
Når det gjelder Iversens forstand og livsførsel (i forståelsen generell forståelse av at ulike handlinger har ulike konsekvenser) så sier han selv til TV2.: "Det er ikke alltid man tenker at man er et forbilde."
Smart på banen og upassende som rollemodell utenfor.
Det viktigste i denne saken er ikke om Iversen har lært og er i stand til å tilpasse seg, men hva klubbledelsen har lært og hvordan denne kunnskapen brukes til klubbens beste. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 31.07.2012 13:35 Post subject: |
|
|
| Dani_B wrote: |
greit, men da skjønner jeg ikke poenget med å skrive det på et sted som også leses av en del som tydeligvis ikke vet...
du antyder potensielt ganske mye med en sånn kommentar. |
Jeg antyder ingenting. Jeg påpeker at han ikke slet med drikking og kosthold og at det var andre grunner til at han fikk hjelp av RBK. Sistnevnte er kjent, selv om årsaken ikke er det. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.07.2012 13:41 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | Tiltrekker RBKweb forumet konspirasjonsteoretikere.
Lavmål.
Klubben og spilleren sier at det var skade. Enkelt og greit. |
Kan godt hende det er både kospirasjon og lavmål å skrive, men både spiller og klubb har vist at man ikke automatisk skal ta deres ord for god fisk.
At du velger å tenke "klubben har sagt det så da stemmer det" får være din greie, da blir du ofte skuffa.
Spilleren Steffen Iversen har vært fantastisk på banen i form og han er det enda. Men mennesket Steffen Iversen har utenfor banen problemer med ting. Han har vært på fylla mange ganger tidligere mens han har spilt for RBK, han gjorde det nå, og han kommer til å gjøre det igjen. Det er veldig synd.
Normalt sett så kommer skaderapportene svært tidlig i disse nettider. Denne skaden ble ikke varslet om noe sted fra, eneste tilbakemeldinger var at Iversen tilsynelatende fullførte hele treningen uten problem.
Selvsagt kan det være at skaden kom helt på slutten og folk ikke merket det, at han ikke merket det før etter trening etc. Men det kan faktisk like gjerne hende at Iversen har vært på fylla og ble straffet av klubben når han ble tatt. Deretter lager man en historie til media om hvorfor han ikke var med til TIL. Dette er ikke unormalt. Man ønsker jo ikke å henge ut skittentøyet sitt hvis man tror man kan unngå det. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 31.07.2012 13:45 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | Tolkingen er det du som har foretatt. |
Nei det står videre i setningen at det handler om at han er en "smart guy" på banen, som beveger seg lurt. Så jeg tolker ingen ting som helst, jeg leser hele setningen.
NÃ¥r du drar Gazza-navnet fram handler det naturligvis ikke om en positiv sammenlikning med hans fotballsmartness. |
|
| Back to top |
|
 |
Dani_B Junior
|
Posted: 31.07.2012 13:49 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: |
Jeg antyder ingenting. Jeg påpeker at han ikke slet med drikking og kosthold og at det var andre grunner til at han fikk hjelp av RBK. Sistnevnte er kjent, selv om årsaken ikke er det. |
Du mener kanskje ikke å antyde noe, men du må jo se at det du skriver (a: gutten slet med noe og b: han fikk hjelp av RBK) åpner for mange muligheter.
At han fikk hjelp av RBK med "et eller annet" mens han spilte for Astor var ikke kjent for meg, så jeg ble derav nysgjerrig. |
|
| Back to top |
|
 |
|