| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 20.07.2012 16:53 Post subject: |
|
|
Og det er ST sin feil? Hahaha... Du snakker vel mye imot deg selv nå, Joffa. Anbefaler at du tenker over det du har skrevet og konkludert med, før du trykker på ok knappen, neste gang! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.07.2012 16:56 Post subject: |
|
|
At Boti Goa var en bommert er det liten tvil om, det er også enighet om at ST har ufattelig lite å komme med. Han er god på å si at han har sett spillere som har slått igjennom før de slo igjennom..
Men ja jeg synes Konan var god på slutten. Men det er koselig at du troller litt Joffa  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 16:58 Post subject: |
|
|
Attaboy, det er bra du ikke har makt i klubben for å si det sånn. RBK tjener på å ha ST ansatt? Helt klart ikke!
HÃ¥per du klarer en fornuftig post snart og. Blir gledens dag den dagen iallefall! |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 17:02 Post subject: |
|
|
| Enig StranderGUD. ST bidrar ikke nok. Skal godt gjøres å treffe dårligere enn han gjør! Hvor fant han Boti Goa for eks. Finnes bedre bedriftspillere! |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 20.07.2012 17:07 Post subject: |
|
|
@Joffa: Hva mener du med at jeg forsvarer ST? Jeg snakker bare om hva du presterer å ytre på dette forumet. At du blir snurt over det, er jeg revnende likegyldig til. Kunne faktisk ikke ha brydd meg mindre. Intensjonen var bare å få deg til å tenke over det du skriver, før du poster et innlegg.
Og du er hjertlig velkommen til å blokkere mine innlegg, hvis de plager deg så inderlig.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 20.07.2012 17:28 Post subject: |
|
|
| Joffa wrote: | | Utrolig å få stempel som troll når jeg har støttet klubben i deres hjerter i snart 30 år. |
Skal vi se om det er mulig å få en forklaring hvorfor.
| Quote: | | Så dere forsvarer STs kjøp av spillere som Ankersen, Kone, Konan Ya, Issah, Traore og Boti Goa? |
Hvorfor slakte Ankersen? Konan Ya og Traoré hadde vært fantastiske på dagens lag. Issah er jo heller ingen dårlig spiller.
| Quote: | Vegard Forren.
Knallstopper. Trønder med stor T. Tippeligans beste stopper. Spillende og kan kompanser for Dorsins manglende fotballhode.. |
Dette sammen med resten av det innlegget.
| Quote: | Synes ikke vi har noen spisskrise i det hele tatt.
Vi har fjorårets beste spiss i Sverige og Norge. (Chibuike og Prica).
I tilegg er Steffen i form i en egen klasse.
De har bare ikke troen på seg selv, og det kan vi fans takke oss selv for.
Vi støtter ikke opp på kamp og synger ikke nok!
Med mer trøkk hadde vi valsa over lag i TL! |
Steffen og Prica er vel begge forhåpentligvis på vei ut. Steffen bør være ute før han blir for stor for døren.
Det å klage på fansen er nok til troll-stempel alene.
| Quote: | | Men hva synes dere forresten om å få Fredrik Gulsvik gratis? |
En spiller som var god for 4 år siden, og som antageligvis legger opp etter å ha vært for dårlig for Mjøndalen?
| Joffa wrote: | | Dere har jo ikke nese for business. Her kan vi signere en av norges beste merkevarer når det gjelder dødballsfot, for å så selge han for 10 mill om 1 år, så sender vi ST som ikke kan noe om speiding ned til Africa for å plukke opp Boti Goa..... |
Armenia er vel nærmere Asia enn Afrika. Og dissing av ST, så unyansert som det der, det burde du holde deg for god til, Hoftun.
Sånn. Nok mat. Nå husj, gå hjæm, troll. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 17:39 Post subject: |
|
|
Ivar, prøver du å henge ut meningene mine ?
Ingen som rakker ned på dine håpløse meninger!
Hadde du ikke hatt blogg og spilt fotball selv på høyere enn barneskole nivå skulle jeg tatt deg seriøst ! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.07.2012 17:55 Post subject: |
|
|
Det gjør han vel ikke, men han påpeker hva som tyder på at du er en som kommer kun for å være tulling på forumet her. Og mye av dette tyder på det:P Så om det er meningene dine så får det være din bør å bære, men du må iaff passe på så du ikke blir "troillpult" t slutt;) _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 20:53 Post subject: |
|
|
| Hva med denne Emeh fra Ranheim? Han er jo kompis av Chibuike og de kan utfylle hverandre på topp! Uforutsigbar og målfarlig for Ranheim i år på de minuttene han har spilt! |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 20.07.2012 21:03 Post subject: |
|
|
Must.resist.urge.to.feed.it.. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 20.07.2012 22:40 Post subject: |
|
|
| Joffa wrote: | Ivar, prøver du å henge ut meningene mine ?
Ingen som rakker ned på dine håpløse meninger!
Hadde du ikke hatt blogg og spilt fotball selv på høyere enn barneskole nivå skulle jeg tatt deg seriøst ! |
Ikke vant med å være på nettforum, er dette første gangen? |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 21.07.2012 11:00 Post subject: |
|
|
Utrolig å få stempel som troll når jeg har støttet klubben i deres hjerter i snart 30 år.
Får status som troll når jeg har meninger som dere ikke er enig i!
Eller er det kanskje du som går ut og er uenig i det vi skriver?? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 21.07.2012 11:01 Post subject: |
|
|
Er det du som er Joffa-trollet?
Du har vel ikke blitt kalt troll. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 21.07.2012 11:08 Post subject: |
|
|
Ho.ho her er jeg, et ekte troll, men nei Joffatrolletstempelet vil jeg ikke ha på meg, og jeg tror faktisk eplet faller nærmere deg Kristobal.
Ps.Selv om jeg faktisk vokste opp rett ved siden av døvekirka. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.07.2012 12:12 Post subject: |
|
|
JJ bekrefter at det er en ny keeper på vei, men vil ikke si noe mer om det enda. Lurer på om det er Andre Hansen eller om de har funnet noe spennende rundt i verden.
Må si jeg blir direkte sjokkert om vi har signert 2 spillere før vinduet åpner. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.07.2012 12:47 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...243621.ece
Mye omtalte Celik har fått ny klubb. Igjen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 21.07.2012 16:44 Post subject: |
|
|
| Quote: | | det er også enighet om at ST har ufattelig lite å komme med |
Tullball. Det er _ikke_ enighet om at han har ufattelig lite å komme med, men den ensidige hyllesten av Stig som man tidligere har sett, ser man mindre til nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 21.07.2012 18:24 Post subject: |
|
|
Vær så snill, alle sammen. Jeg vil ikke være noe forumpoliti, men la oss holde oss til topic. At Joffa har sine meninger må vi respektere, men du joffa må lære deg noe om forumbruk og de normene som brukes her inne. Man må finne seg i å bli quotet og tildels angrepet om man mener noe som er litt annerledes enn gjengs oppfatning, Joffa, uten å bruke mange innlegg på å diskutere det som personangrep. Blir irriterende for de forumdeltagerne som vil lese om 'nye spillere', å må scrolle forbi diskusjoner om en enkeltbrukers uvaner eller uvitenhet.
Takk for ontopic innlegg, til dere som har delt det. Noen som aner om det er andre Hansen som er på vei? Ligger vel i kortene? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 21.07.2012 18:31 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | JJ bekrefter at det er en ny keeper på vei, men vil ikke si noe mer om det enda. Lurer på om det er Andre Hansen eller om de har funnet noe spennende rundt i verden.
Må si jeg blir direkte sjokkert om vi har signert 2 spillere før vinduet åpner. |
Superspennende. Dette håper jeg det er hold i.  |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 21.07.2012 18:39 Post subject: |
|
|
| Andre Hansen har hatt en utrolig utvikling de siste årene og er helt klart en spennende keeper. Kom fra Skeid, før han var backup i LSK ei god stund. Ble vel lånt ut til Island, før han Odd gjorde et kjempekupp ved å signere han. Skulle ønske vi plukket han opp gratis da, men en overgang på ca 4 mill. er vel greit også. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 21.07.2012 22:17 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | JJ bekrefter at det er en ny keeper på vei, men vil ikke si noe mer om det enda. Lurer på om det er Andre Hansen eller om de har funnet noe spennende rundt i verden.
Kjenner jeg Hoftun rett har han innstilt på å hente hjem Lunna... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2012 13:57 Post subject: |
|
|
| Tviler på at Lunna vil tilbake til RBK-benken - sjøl om jeg ikke hadde hatt så mye i mot ham som reserve, nå som han står fast for Start. |
|
| Back to top |
|
 |
scrazz Junior
|
Posted: 22.07.2012 18:26 Post subject: |
|
|
Hva med Tore Reginiusen? Satt på benken i Danmark i dag? (skade?)
Selv om vi ikke skal ha en erstatter for Larsen! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.07.2012 20:25 Post subject: |
|
|
| Ja, hvorfor ikke. Men han vil vel heller til TIL viss han skal til Norge. Tore R har kanskje noen år igjen av kontrakten sin? |
|
| Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 23.07.2012 09:26 Post subject: |
|
|
| scrazz wrote: | Hva med Tore Reginiusen? Satt på benken i Danmark i dag? (skade?)
Selv om vi ikke skal ha en erstatter for Larsen! |
Dersom man skal hente inn en erstatter for Larsen mener jeg det bør være en som ikke går på kvota og som er bedre enn de vi har i dag. Det begrenser mulighetene, men Reginiussen er en som absolutt passer i denne kategorien. Nå som Demidov ryker er det i mine øyne ikke så mange kandidater igjen foruten Reginiussen. Kim André Madsen er den eneste jeg kommer på. |
|
| Back to top |
|
 |
|