View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pingvin Veteran

|
Posted: 16.07.2012 10:54 Post subject: |
|
|
Fosningen wrote: | Henning: Nettopp. Har sagt det helt siden starten på denne sagaen... Hadde Sociedad satset på ham, ville han nok blitt der. | Han har da spilt 23 kamper for Sociedad i år, om det er nok til å bli betraktet som "satset" på. Ja, spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.07.2012 11:31 Post subject: |
|
|
Ja, og det er derfor merkelig viss Demi vil dra til nivå 2 i England. I Wolves spiller han kun en sesong da Synnøve vil få fyken før et år er gått da de aldri kommer til å rykke opp kommende sesong. Da flytter vel Demi til Oslo og VIF viss han fortsatt er sammen med løpedama. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 16.07.2012 11:44 Post subject: |
|
|
Demi er nok en lett opphauset fotballspiller, som når motstanden blir god, som mot England og Kroatia, der jeg mente han virka direkte nervøs og utilpass i enkelte situasjoner, men at han var god og trygg i Rbk, ja det var han. Men jeg tror han faller igjenom i en bedre liga enn tippeligaen. Så noen kamper fra Spania og hans største problem i de kampene var at han svingte for mye i prestasjon. Ja faktisk fra det briliante til det begredelige. Og de virkelige gode midtstopperne i europa er mer på det jevne. Aldri riktig svake uansett hvem de møter og der ligger forskjellen. Men jeg ønsker han velkommen til Rbk selvsagt. Han passer hos oss.  |
|
Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 16.07.2012 14:07 Post subject: |
|
|
Wolves closing in on defender Vadim Demidov
Ser ut som han glipper nå, hvis han noen gang var høyaktuell. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 16.07.2012 14:17 Post subject: |
|
|
Var vel lite som tydet på at Hoftun ville skaffe en midtstopper etter hans uttalelser i ettertid.. |
|
Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 16.07.2012 14:22 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Jeg tror Demidov ble vraka av R. Sociedad og ikke omvendt slik han fremstiller det. |
helt enig. er sikker på at grunnen var at de ikke ønsket å satse videre på han. trening i spania for Christina V høst/vinter/vår hadde vell heller ikke vært å forakte! |
|
Back to top |
|
 |
JonXpstad Senior

|
Posted: 16.07.2012 16:41 Post subject: |
|
|
Sånn kan det gå når man bruker Kvarme som rådgiver. _________________ Verdensmester er ikke noe mann er!
Det er noe mann har vært og kan bli!
-Bjørn Dæhlie |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 16.07.2012 16:48 Post subject: |
|
|
Tja, trenger ikke vaere noen daarlig overgang for Demidov dette. Oekonomisk kan Wolves sikkert matche Real Sociedad, og sportslig sett er det ikke sikkert det er saa stor forskjell fra nedre halvdel av La Liga til toppen av Championship.
Uansett er Wolves flere hakk bedre, baade oekonomisk og sportslig, enn RBK og VIF. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
JonXpstad Senior

|
Posted: 16.07.2012 17:15 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | Uansett er Wolves flere hakk bedre, baade oekonomisk og sportslig, enn RBK og VIF. |
Det flaut men, championship er bedre en øvre halvdel av tippe ligean. _________________ Verdensmester er ikke noe mann er!
Det er noe mann har vært og kan bli!
-Bjørn Dæhlie |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.07.2012 17:18 Post subject: |
|
|
Riktig. Med norske lags innsats i e-cup kan vi slå fast at det meste er bedre enn TL. Jeg antar at nivå 2 i de fleste store fotballnasjonene er bedre enn TL. |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.07.2012 17:31 Post subject: |
|
|
JonXpstad wrote: | PauloSilas wrote: | Uansett er Wolves flere hakk bedre, baade oekonomisk og sportslig, enn RBK og VIF. |
Det flaut men, championship er bedre en øvre halvdel av tippe ligean. |
Er vel egentlig ikke særlig flaut at en del lag på det nest høyeste nivået i en av verdens største fotballnasjoner er like god eller bedre enn de beste lagene i lille Norge. Tippeligaen er kun rangert som den 28. beste ligaen i Europa.
Snittlønnen i Championship er £250k (~2,5 mill kr) + at godt spill der kan lettere fange øynene til PL-klubber gjør spill på nivå 2 i England langt mer attraktivt for gode spillere. |
|
Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 16.07.2012 17:47 Post subject: |
|
|
Har en dårlig følelse på at vi ikke får henta Demidov.. Håper jeg tar feil. _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 16.07.2012 22:07 Post subject: |
|
|
Da vi nok bare glemme Demidov, da han i følge adressa er enig med Wolverhampton. Ingen overraskelse, men veldig synd, da vi absolutt behøver en klassestopper. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 16.07.2012 22:26 Post subject: |
|
|
Eneste logiske grunnen jeg kan se for denne sagaen er at dama ikke liker at han løper rundt blandt flotte spanske damer, og stoler mer på at han ikke finner på noe tull i England. |
|
Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 16.07.2012 22:43 Post subject: |
|
|
 _________________ I'm the man in black |
|
Back to top |
|
 |
GuitarHero Senior
|
Posted: 17.07.2012 12:20 Post subject: |
|
|
Mon tro om vi kan hente en av de som stopper nå som Demi glapp! |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 17.07.2012 13:39 Post subject: |
|
|
Vadim er ifølge TV2 på medisinsk-sjekk hos wolves. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 17.07.2012 13:40 Post subject: |
|
|
GuitarHero wrote: | Mon tro om vi kan hente en av de som stopper nå som Demi glapp! | Tviler jeg på, ingen av de spiller vel for Glimt? |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.07.2012 13:59 Post subject: |
|
|
Vil absolutt si at det "Glimtet" av de der... Hadde nok fått lov å tackle de fleste av oss, tenker jeg...
Angående Vukicevic, så er det vel heller far Petar som styrer med hard hånd og forlanger at Vadim skal holde seg i nærheten hvis han skal få lov å kose med hekken, tenker jeg... |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 17.07.2012 14:45 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | sportslig sett er det ikke sikkert det er saa stor forskjell fra nedre halvdel av La Liga til toppen av Championship.
|
Forskjellen er at du vil matches mot Barca, Real & Atletico Madrid og Valencia - ikke Blackburn, Hammers og Pompey. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 17.07.2012 14:49 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | Oekonomisk kan Wolves sikkert matche Real Sociedad, og sportslig sett er det ikke sikkert det er saa stor forskjell fra nedre halvdel av La Liga til toppen av Championship.
|
Man må være anglofil for å klare å overbevise seg selv om dette. Det er enorm forskjell på Championship og nedre halvdel av la liga. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.07.2012 14:53 Post subject: |
|
|
E-cup viser veldig tydelig at de nest beste spanske lagene er betydelig bedre enn tilsvarende lag i fra andre ligaer. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.07.2012 15:57 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | E-cup viser veldig tydelig at de nest beste spanske lagene er betydelig bedre enn tilsvarende lag i fra andre ligaer. |
Ikke nødvendigvis så enkelt. I Premier League så er det jevnere i toppen og det gjør at de neste beste gjerne nedprioriterer EURO-league. I Spania så er det det eneste mange klubber kan vinne, og de satser hus og hjem på å gjøre det bra der. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 17.07.2012 16:03 Post subject: |
|
|
Vel. jeg så et toppet Man U. bli ettertrykkelig rundspilt av et premira divisjone-lag, som ikke er med helt i toppen i Spania. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 17.07.2012 16:11 Post subject: |
|
|
Fulham, Stoke og Birmingham satset definitivt på europaligaen i fjor. Manchester United stilte med et lag som tilsvarer vanlige gruppespillskamper og bortekamper i CL mot Athletic. City stilte med tilnærmet toppet lag mot Sporting. Allikevel røk alle lagene ut relativt tidlig. Tottenham er det eneste laget som viste at de definitivt ikke satset på EL i fjor. |
|
Back to top |
|
 |
|