| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jangusk Veteran
|
Posted: 13.07.2012 11:45 Post subject: |
|
|
Han kan bli en klassesignering ja.Supermål.Superdeilig å se.  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 13.07.2012 15:33 Post subject: |
|
|
| Hadde vært interessant å se Ankersen lengre frem på banen, skikkelig snert i skuddfoten der. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 13.07.2012 15:55 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Hadde vært interessant å se Ankersen lengre frem på banen, skikkelig snert i skuddfoten der. |
For de som ønsker fart fremover i banen:
Ørlund
Høyland Wangberg Strandberg Dorsin
Issah
Ankersen Dockal Midtsjø Alas
Chibbe
Bare løp dere tomme.
DFH
Berntsen
Selnæs
Svensson Fortsetter løpinga. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 13.07.2012 16:11 Post subject: |
|
|
| målet var strålende, men fremspillet til Chibbe var nesten enda bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 13.07.2012 17:26 Post subject: |
|
|
| Ikke bare nesten! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.07.2012 23:01 Post subject: |
|
|
- Man kan trække ind i banen og afslutte bedre med højre fra den plads, men jeg tror mest det var for at aflaste anføreren. Min favoritplads er stadig højreback, men det er selvfølgelig en fordel, at træneren mener, at jeg kan spille begge pladser, siger Ankersen.
Læs mere: Matchvinder Ankersen: Ekstra dejligt |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.07.2012 14:58 Post subject: |
|
|
| Jeg synes ofte at innleggene til Ankersen kommer for sent og ofte ikke kommer fram. Mange blokkerte innlegg, bevegelsen har stoppet opp i feltet osv. Hadde ventet meg bedre innlegg fra vår nye danske.... |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 28.07.2012 13:03 Post subject: |
|
|
Noen som ønsker å ta en liten oppsummering med hvordan de mener det har gått med dansken, i tiden etter signeringen og til nå? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 28.07.2012 13:44 Post subject: |
|
|
| Ankersen signerte fra Dansk 1. divisjon i vinter og har stort sett slitt med å tilpasse seg nivået. Synes 4. millioner for Ankersen virker som et bomkjøp. |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 28.07.2012 13:53 Post subject: |
|
|
Grunnet min hang til å elske danske fotballspillere langt over norske, vil jeg si han har vært forfriskende. Som Joffa sier har han slitt med å tilpasse seg nivået, men han har vist prov på gode takter, offensive raid, grei nærteknikk og løpsvilje.
Er en åpenbaring i forhold til Høiland offensivt, men mangler fortsatt noe i det defensive, ikke noe ulikt Lustig. Så snart vi bruker backene våre på en annen måte enn å slå langballer tror jeg vi får se en offensiv danske med stor lyst til å vise seg selv fram i større grad. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 28.07.2012 13:53 Post subject: |
|
|
| Til tider fantastisk offensivt, men samtidig også katastrofe defensivt. Synes egentlig det er litt underlig at han ikke opererer på høyrevingen, men men. |
|
| Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 28.07.2012 14:01 Post subject: |
|
|
Hadde ikke all verdens forventing til ankersen da vi signerte og kan ikke si at ha har imponert.
Virker for svak og lett i kroppen i tillegg til at han virker usikker i duellspillet.
Men skal ikke avskrive han enda, har jo ikke alt for mange minutter på banen _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 28.07.2012 14:03 Post subject: |
|
|
| Tror Ankersen kan bli en svært god back med tiden. Ung, rask, stor løpskapasitet, uredd og dyktig fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 28.07.2012 14:57 Post subject: |
|
|
| Siden så mange her inne synest det er en god ide å omskolere unge kantspillere til backer så kan vi vel i hverstefall omskolere en back til ving. Fremover er det lite å si på han foreløbig ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.07.2012 15:04 Post subject: |
|
|
| Ankersen er ingen moderne ving. Han er en moderne back, altså en breddeholder offensivt. Det eksisterer kun to moderne vinger (altså med klokskap og overblikk og tekniske ferdigheter til å utnytte dette) i Tippeligaen. Vi har den ene, Godset har den andre. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 28.07.2012 15:07 Post subject: |
|
|
Synes han virker som et knallkjøp. Klasseforskjell i forhold til Dorsin og Høiland. Offensiv, rask og bra nok teknisk til at han blir et angrepsvåpen snarere enn en sinke (som de to andre).
Merkelig at han ikke er fast, egentlig. Virker som Høiland og Dorsin har fått de berømte klippekortene. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.07.2012 15:58 Post subject: |
|
|
| Jeg har veldig trua på Ankersen, men grunnen til at han ikke er fast er fordi han ikke har vært så god som du antyder. Bl.a. var han veldig dårlig mot Godset. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 28.07.2012 18:25 Post subject: |
|
|
| Får håpe Ankersen er inne på laget nå. Han har kvikkheten vi mangler mye av. Det defensive vil komme seg etter hvert. Når det gjelder Høiland så forsvarer han vel en plass som stopper pr i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 28.07.2012 18:37 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Synes han virker som et knallkjøp. Klasseforskjell i forhold til Dorsin og Høiland. Offensiv, rask og bra nok teknisk til at han blir et angrepsvåpen snarere enn en sinke (som de to andre).
Merkelig at han ikke er fast, egentlig. Virker som Høiland og Dorsin har fått de berømte klippekortene. | Han bidrar mye offensivt, men det blir jo aldri ut av noe. Han er for dårlig til å slå inn, evt så er løpene for dårlig i boksen. Synes han alt for ofte treffer førsteforsvarer. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 28.07.2012 19:05 Post subject: |
|
|
| Jeg synes helt klart vi bør bruke Ankersen som back nå og flytte Høiland inn som stopper. Høiland er helt ok begge plasser, Ankersen er god offensivt men dårlig deffensivt. Jeg vil likevel heller ha en litt dårlig deffensiv høyreback enn en kaotisk Wangberg i midten der. Da er det mye tryggere med Høiland og å prøve å spille inn Ankersen! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.07.2012 19:08 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: |
Han bidrar mye offensivt, men det blir jo aldri ut av noe. Han er for dårlig til å slå inn, evt så er løpene for dårlig i boksen. Synes han alt for ofte treffer førsteforsvarer. |
Kan komme seg med tid og tillit. Dockal hadde utrolig mye dårlige innlegg i fjor han også. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.07.2012 19:19 Post subject: |
|
|
Gi gutten to år i RBK til å utvikle seg, spesielt på posisjonering og smartness pluss at man polerer de offensive kvalitetene han innehar.
Om to-tre år har vi solgt hen med en god del fortjeneste. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 28.07.2012 19:31 Post subject: |
|
|
Har også trua på Hr. Ankersen. Virker uredd og han har farta med seg, noe vi sårt trenger. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 28.07.2012 22:06 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | pingvindrops wrote: |
Han bidrar mye offensivt, men det blir jo aldri ut av noe. Han er for dårlig til å slå inn, evt så er løpene for dårlig i boksen. Synes han alt for ofte treffer førsteforsvarer. |
Kan komme seg med tid og tillit. Dockal hadde utrolig mye dårlige innlegg i fjor han også. | Selvfølgelig Handler ofte vel så mye om å kjenne medspillerne og hvor de helst vil ha ballen i feltet. Det er jo helt klart at Ankersen er en langt mer spennende fyr enn Høiland, men sistnevnte har levert godt spill i år. Som flere påpeker, skulle gjerne sett han som stopper. |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 05.08.2012 21:07 Post subject: |
|
|
| Bra gjennomført kamp av Ankersen idag. Virker som han kommer bedre og bedre med. Rask og offensiv. Det liker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
|