View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 06.07.2012 00:10 Post subject: |
|
|
Ikke bare bytter de om på spilleres fornavn og etternavn. De bytter også navn på spillere. Her sier billedteksten "Declan Caddell and Rosenborg's Per Werner Ronning pictured in action at Seaview"
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 06.07.2012 01:16 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Örlund er mer som Natteravnene. De skal ikke oppsøke situasjoner. De skal bare være der og vise seg fram. |
Ha-ha! Ti poeng til gisp! |
|
Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 06.07.2012 08:46 Post subject: |
|
|
Hvorfor kunne vi ikke bare brukt denne drakten i TL også? |
|
Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 06.07.2012 08:46 Post subject: |
|
|
Hvorfor kunne vi ikke bare brukt denne drakten i TL også? |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 06.07.2012 09:43 Post subject: |
|
|
Hehe, nå besvarte du egentlig spørsmålet jeg hadde tenkt å stille (hvorfor i all verdens navn måtte du GÅ et kvarter før slutt på bortekamp i Belfast?) samtidig som du stjal idèen min om å poste en blind børs. Jaja, da får jeg malt litt tidligere her i finværet. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 06.07.2012 21:24 Post subject: |
|
|
Jeg var faktisk på kampen.
Issah desidert best for oss.
Dorsin står frem som en skikkelig kaptein.
I førsteomgangen så brant det i en bygning bak stadion, når vi kom tilbake fra puben til 2.omgangen var brannen slukket, så tror jammen meg Crusaders er det lokale brannvesenet.
Hjemmekeeperen er tiårets keeper. Greit med meldinger han lirte av seg til sine medspillere.
Forøvrig 6£ for to vodka/redbull i klubbhuset/puben i pausen. Enkelte av hjemmefansen befant seg her hele kampen, så når vi kom for en pils etter kampen lurte en eldre herre på om det var pause eller slutt  _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.07.2012 00:25 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | Hjemmekeeperen er tiårets keeper. Greit med meldinger han lirte av seg til sine medspillere. |
Elaborate, please? _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 07.07.2012 00:29 Post subject: |
|
|
"Issah desidert best for oss" høres meget bra ut. Virker som han tar vare på mest sannsynlig den siste muligheten sin i RBK. Da starter vel Issah mot Molde, også, om ikke Janne ser noe helt annet. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 07.07.2012 00:43 Post subject: |
|
|
Helt sykt at de ikke fikk straffe på cornersituasjonen hvor Ankersen nærmest hiver ballen ut av feltet med hånda.
Dette var vel da RBK ledet 1-0. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 07.07.2012 00:48 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | shadwell wrote: | Hjemmekeeperen er tiårets keeper. Greit med meldinger han lirte av seg til sine medspillere. |
Elaborate, please? |
''ye'r fecking shite!'' / ''come the feck un ye wenkers''
skal sies at han hadde større vilje enn evne, så når han nok en gang hadde en dårlig 5-meter kauka han ut : ''oooh..don't run away'' til vingen som slet litt.
hvorpå det kom fra en på tribunen vår i sang: ''runaway with me honey''
da mista han kampfjeset sitt og begynt å skratte.
.
Dockal var også frisk på kampen.
Ankersen og Svensson gjorde endel rare ting.
Og Janne kom og tok samtlige 10 syngende i hånda etter kampen. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.07.2012 00:54 Post subject: |
|
|
Herlig at du gjengir det med aksent!
(Nord)Irland er litt sånn føler jeg - litt mer vilje enn evne. Men slik sjarmerer meg, i hvertfall. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 13.09.2012 16:30 Post subject: |
|
|
Den streamen som de fleste fulgte med på var vel så dårlig at det kanskje er verdt å legge ut denne linken til Youtube-sammendraget av denne kampen. Tror ikke jeg har sett noen link til det tidligere.
http://www.youtube.com/wa...re=related |
|
Back to top |
|
 |
|