English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Daniel Fredheim Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 13.06.2012 13:41    Post subject: Reply with quote

Er ikke helt umulig at han klikker innom RBKforumet.
At vi som supportere mer eller mindre mobber han for at han har vært uheldig flere ganger og nok fått ødelagt det meste av sin karriere, nei, det syntes jeg ikke er småhumoristisk. Det syntes jeg er lite gjennomtenkt.

Om fyren sklei og falt i dusjen eller tråkket over på Rimi, fine.
Han ble stemplet, HARDT.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 13.06.2012 13:47    Post subject: Reply with quote

Hehe du virker å være en gravalvorlig type RBKSandvika. Jeg tviler sterkt på at DFH bryr seg særlig om at noen har skrevet på internet at han blir lett skadd. Jeg tipper han er fullstendig klar over at han lett blir skadd. Dette kvalifiserer ikke til mobbing, og personer over 14 år vil ikke ta seg nevneverdig nær av dette. Heldigvis så har DFH passert 14 år med god margin, så vi er nok trygge.
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 13.06.2012 14:34    Post subject: Reply with quote

Jeg er nok dels enig med RBKSandvika. Dette forumet bør være en plass for å diskutere og skape engasjement rundt klubben. Ikke en plattform hvor man prøver å finne ut flest mulig nedsettende synonymer om spillerne våre. Det blir egentlig bare for dumt. Vi har sett det samme med en del nedsettende kommentarer om Hoftun (som person, ikke som sportssjef) som ikke hører hjemme noe sted.

Greit at vi kan la munnen renne med møkk på Lerkendal i kampens hete, men i skriftlig medium så skal vi klare bedre enn dette!

For øvrig så mener jeg ikke at kommentarene var veldig nedverdigende - bare unødvendige. For det er faktisk synd på gutten!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 13.06.2012 14:56    Post subject: Reply with quote

Om man ønsker å støtte opp om RBK-vennlig propaganda så kan man skaffe seg en bruker på RBK.no sitt forum og følge Jørgen Stenseth på twitter. Dette derimot er en uavhengig supporterside og man har derfor friheten til å kunne skrive både positive og negative ting om klubben. Helt greit at støtende innlegg blir kristisert og/eller fjernet, men det er en jobb for moderatorene. Ellers må man selvsagt kunne skrive det man mener om klubben, og i dette tilfelle: å kunne kalle en spade for en spade.

Dette er et samlingssted for de som ønsker å diskutere alt omkring klubben Rosenborg, både positivt og engativt. Det er ikke en plattform lagd for å skape positivt engasjement for klubben. Andre steder og personer er bedre egnet til det.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 13.06.2012 19:07    Post subject: Reply with quote

Helt enig, det må være måte på å være hårsår på andres vegne. Jeg oppfatter Daniel Fredheim Holm som en ganske oppegående og avslappet type, og har ingen som helst tro på at han selv skulle bli fornærmet over å ha fått et litt humoristisk Mariekjeks-stempel hos fansen. Og dersom dette skulle være feil, så lærer fotballspillere som tar seg nær av kommentarer på åpne nettforum seg fort å styre unna nevnte forum.

Den der typen humørløst moralpoliti minner meg mest om tretten år gamle jenter i harnisk over 'haterne' som ikke innser Biebers fortreffelighet. Til de det gjelder vil jeg på forhånd beklage, for jeg regner med at dere tok dette hundre prosent alvorlig, og ble ganske fornærmet over sammenligningen.
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 23.06.2012 18:31    Post subject: Reply with quote

Jim Larsen må stå over toppkampen mot Godset etter det gule kortet han pådro seg mot Vålerenga. Daniel Fredheim Holm er fortsatt ikke klar etter skaden fra samme kamp, selv om han deltok på hele treningen i dag.

Deltok på hele treningen, og er vel klar igjen til neste kamp Tommel'n opp!

- Torgeir Børven
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 23.06.2012 18:43    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Om man ønsker å støtte opp om RBK-vennlig propaganda så kan man skaffe seg en bruker på RBK.no sitt forum og følge Jørgen Stenseth på twitter. Dette derimot er en uavhengig supporterside og man har derfor friheten til å kunne skrive både positive og negative ting om klubben. Helt greit at støtende innlegg blir kristisert og/eller fjernet, men det er en jobb for moderatorene. Ellers må man selvsagt kunne skrive det man mener om klubben, og i dette tilfelle: å kunne kalle en spade for en spade.

Dette er et samlingssted for de som ønsker å diskutere alt omkring klubben Rosenborg, både positivt og engativt. Det er ikke en plattform lagd for å skape positivt engasjement for klubben. Andre steder og personer er bedre egnet til det.

Tommel'n opp!
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.06.2012 23:46    Post subject: Reply with quote

Strekk i lysken sier han selv.

Off, stakkars mann..

- Torgeir Børven
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 30.06.2012 23:53    Post subject: Reply with quote

Om han ofret lysken for å score så får det flotte målet en ørliten bismak, men skitt au. God bedring.

Jönsson/supporterne bør glede seg over å ha DFH - en mann som "tar en kule" (eller en lyskestrekk) for sjefen/laget.
Vollrik
Veteran

PostPosted: 01.07.2012 00:36    Post subject: Reply with quote

Hva er egentlig greia med at halve stallen sliter med lyskene???
gisp!
Legende

PostPosted: 01.07.2012 00:43    Post subject: Reply with quote

"Fotball er en lagidrett, det handler om laget og ikke meg. SÃ¥ jeg sitter igjen med tre poeng og det er bra, sier Daniel Fredheim Holm." Adressa.
Han vet å røre et supporterhjerte den gutten. Honnør RBK

Edit: Jönsson om skaden: "- Jeg vet ikke helt hva situasjonen er rundt Daniel, han klagde på smerter i siden på overkroppen, sier Jönsson." Adressa.

Fredheim Holm om skaden: "- Jeg får en kjenning i lysken. Jeg turte ikke å fortsette, fordi da tror jeg det kunne ha blitt verre enn hva det er nå. Jeg kjenner at det er en strekk, men hvor alvorlig vet jeg ikke ennå." Rbkweb.

Er tåkefyrsten på ville medisinske veier også?
kettler
Senior

PostPosted: 01.07.2012 02:10    Post subject: Reply with quote

Haha, jeg håper virkelig det er dårlig journalistikk, inne i bildet her.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 01.07.2012 03:59    Post subject: Reply with quote

Lurer på hvor DFH hadde vært uten disse skadene.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.07.2012 13:25    Post subject: Reply with quote

Stavanger Aftenblad hadde mye rart i artiklene sine i går, og skal ikke forundre meg om Jönsson snakket om "ljumsken" eller noe.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
josinho
Veteran

PostPosted: 02.07.2012 00:52    Post subject: Reply with quote

Sola wrote:
Lurer på hvor DFH hadde vært uten disse skadene.

Norges Messi.

Heldigvis blir Alas vår nye Messi Laughing
Back to top
XChrisX
Rutinert

PostPosted: 03.07.2012 15:31    Post subject: Reply with quote

Det er så synd han blir så ofte skada, for han er en av de bedre spillerne i stallen vår. Sad
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
O-Rex
Veteran

PostPosted: 03.07.2012 18:30    Post subject: Reply with quote

Noen status på skaden han fikk i Stavanger? Fredheim Holm i form trenger vi framover...
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 03.07.2012 18:43    Post subject: Reply with quote

Uaktuell i E-cupen, kan bli klar til helga.

- Torgeir Børven
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 03.07.2012 20:03    Post subject: Reply with quote

Viss Alas slår til kan DFH bli nødt til å brukes i en annen posisjon de ukene han er skadefri i løpet av sesongen og kan spille kamp....
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 03.07.2012 20:31    Post subject: Reply with quote

Da ser jeg han gjerne i rollen til Chibuike. Altså bak spissen.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 16.07.2012 12:28    Post subject: Reply with quote

Litt trist at DFHolm blir "borte" i kamper hvor han spiller spiss. Han er jo dessverre heller ikke spesielt giftig foran mål.

Personlig ville jeg gjort et eksperiment med DFH. Han ville kanskje ikke lykkes med det første, men han har alle ferdighetene som behøves for å kunne bli en veldig god (defensiv) ballsentral:

- DFH er en veldig god hodespiller.
- Har glimrende teknikk-og ville ikke vært sårbar ovenfor lag som legger stort press på den sentrale midtbanen.
- DFH har veldig godt overblikk.
- God til å slå pasninger på en-touch.
- Evne til å roe ned spillet og holde på ballen til laget kommer etter.
- Han er en OK tackler.
- Mister ikke "hodet" (som f.eks Issah).
- Vil skape farligheter når han blir med oppover, da han tross alt vet hva som kreves av bevegelser i angrepet.
Henri
Legende

PostPosted: 16.07.2012 12:37    Post subject: Reply with quote

Hm. Litt enig faktisk, men litt usikker på om han så bra overblikk som du mener (og om han har kondisjon til å spille sentralt på midtbanen)
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 16.07.2012 12:44    Post subject: Reply with quote

Artig tanke, men jeg tror desverre han hadde blitt for svak i duellspillet langs bakken. Plassering defensivt er også noe radikalt annerledes enn plassering offensivt. Som offensiv skal man komme seg unna spiller - som defensiv skal man oppsøke motstanderen.

Merk også at egenskapene du ramser opp passer meget godt på en trequartista-type, altså en sentral midtbanespiller med offensivt ansvar.

Jeg avskriver absolutt ikke ideen, men jeg tror det ville blitt kortvarig.
simvik91
Rutinert

PostPosted: 16.07.2012 14:52    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Merk også at egenskapene du ramser opp passer meget godt på en trequartista-type, altså en sentral midtbanespiller med offensivt ansvar.

Vil nå si at trequartista-rollen slett ikke har noe med sentral midtbane å gjøre. Det typiske eksempelet på en trequartista er gjerne Del Piero, og slik jeg har skjønt det så går det ut på en ren offensiv spiller fritatt for mye defensivt ansvar, ganske så likt en hengende spiss som vi bruker i dag. Og det var jo også i en slik rolle Fredheim Holm spilte i går, og som han sies å være best i. Jeg synes også personlig han viser gode takter i en slik rolle, det ville vært enda tydeligere om han hadde hatt flere "rette" spillere rundt seg (en faktisk venstrekant og en faktisk spiss). Blir litt feil med både ham og Chibuike på topp synes jeg, ingen av de er særlig flinke til å gå på løp i bakrom.
Back to top
Anders4
Proff

PostPosted: 16.07.2012 15:19    Post subject: Reply with quote

Trequartista-rollen forklares jo greit i navnet - tre kvart, altså 3/4; spilleren ligger mellom spissen (fire kvart eller 4/4) og midtbanen (2/4).

Ang. Fredheim Holm så var han jo svært lovende i sin tid i denne rollen; så havnet han i VIF, black hole of player development, og fikk ikke utviklet det åpenbare tekniske talentet sitt.

Last edited by Anders4 on 16.07.2012 15:24; edited 4 times in total
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Next
Page 22 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb