| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jangusk Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:10 Post subject: |
|
|
Jeg lurer fortsatt hvorfor det er patetisk å si ifra??
Syns det er endel mer patetisk og forsvare makkverket |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 27.06.2012 20:17 Post subject: |
|
|
Det verste som skjer er at mailen blir sletta. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:37 Post subject: |
|
|
| Fortsatt ikke hørt noe fra Jönsson? Venter spent på kveldens bortforklaring. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:38 Post subject: |
|
|
Hva ble kveldens statistikk for de to lagene med tanke på:
- Ballinnehav
- Pasninger totalt
- Pasninger vellykket
- MÃ¥lsjanser
På tide at vi setter fokus på de harde fakta og KONFRONTERER brakka og presse med dette.
Vi burde også hatt statistikk på antall meter løpt per spiller og lag, men tippeligaen har kanskje ikke kommet så langt ennå, og komiske ali mediaregimet til RBK går neppe ut med dette hvis interne målinger. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:42 Post subject: |
|
|
| Fakkeltog? Nedblussing av brakka? Resultater er en ting, men engasjementet i byen er på ett all time low. Ett friskpust i klubben trengs for å fylle lerkendal opp, og skape engasjement i byen. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:43 Post subject: |
|
|
Wangberg i Adressa: "– Jeg føler ikke at vi henger sammen strukturelt. Det blir for store rom, og de får tre igjennom altfor lett. Og vi klarte ikke holde ballen i mer enn tre trekk etter hvert, fortsetter han."
For å si det på en annen måte: defensivt må dette være den svakeste RBK-midtbanen på 20 år. At det ikke rettes mer fokus på dette er utenfor min forstand. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:46 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | | Fakkeltog? Nedblussing av brakka? Resultater er en ting, men engasjementet i byen er på ett all time low. Ett friskpust i klubben trengs for å fylle lerkendal opp, og skape engasjement i byen. |
Nøler ikke med å stille opp om noen drar igang et fakkeltog eller noe lignende.
På tide å redde denne klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:49 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | JannesBart wrote: | | Fakkeltog? Nedblussing av brakka? Resultater er en ting, men engasjementet i byen er på ett all time low. Ett friskpust i klubben trengs for å fylle lerkendal opp, og skape engasjement i byen. |
Nøler ikke med å stille opp om noen drar igang et fakkeltog eller noe lignende.
På tide å redde denne klubben. |
My man . Vi står på kanten av stupet og nede i gropa ligger IFK og venter på oss. |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 27.06.2012 20:50 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | | Fortsatt ikke hørt noe fra Jönsson? Venter spent på kveldens bortforklaring. |
Her _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.06.2012 20:55 Post subject: |
|
|
| 'Pigge ben' er visst nøkkelordet. Vet ikke hvor mange ganger Jönsson gjentok det. Ganske utrolig hvis noen er sliten etter en lengre ferie og kun én kamp etter ferien. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:55 Post subject: |
|
|
| Janne fant det posetive,men det var jo trøtte ben da! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.06.2012 20:58 Post subject: |
|
|
| Alt Jønsson lirer av seg har vi hørt før. Så utallige mange ganger. Jeg sitter å facepalmer under hele intervjuet.. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 27.06.2012 20:59 Post subject: |
|
|
| Herregud! Er det trøtte ben allerede? Hvordan skal det da gå med 8 kamper på 30 dager? Håpløst |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 27.06.2012 21:05 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | Wangberg i Adressa: "– Jeg føler ikke at vi henger sammen strukturelt. Det blir for store rom, og de får tre igjennom altfor lett. Og vi klarte ikke holde ballen i mer enn tre trekk etter hvert, fortsetter han."
For å si det på en annen måte: defensivt må dette være den svakeste RBK-midtbanen på 20 år. At det ikke rettes mer fokus på dette er utenfor min forstand. |
Slik er det når Brakka er gjennomsyret av innkompetanse i alle ledd. Da blir det ikke satt rett fokus og problemer blir ikke tatt ved roten og løst.
RBK - Stolt fortid - Ingen fremtid. |
|
| Back to top |
|
 |
langbein Junior
|
Posted: 27.06.2012 21:29 Post subject: |
|
|
| Jeg forventer at RBK vinner over Molde i tippeligaen og kommer sterkt tilbake i nm neste år |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.06.2012 21:39 Post subject: |
|
|
| Trøtte ben, pigge ben. Hahaha, priceless. For en klovn. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.06.2012 21:41 Post subject: |
|
|
Var det kamp i dag? Det hadde jeg helt glemt, men når en ser rapportene var det nok like greit.
Har blitt helt apatisk til klubben og interessen min er på ett absolutt bunnivå. Jeg er forbi stadiet hvor en blir irritert og forbannet. De fortjener ikke mitt engasjement.
En gir mer eller mindre opp håpet. Det er ikke noe håp om bedring å klamre seg til lenger. Hoftun og hans gode hjelpere har lagt Rosenborg i grus.
Det eneste som kan få fortgang i prosessen om å fjerne idiotene er å utebli fra Lerkendal samt la vær å kjøpe produkter/tjenester fra Rosenborg sine sponsorer. Da blir det fort billig å få sendt Hoftun & Co på dør. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.06.2012 22:44 Post subject: |
|
|
Haha,hvordan kan noen si noe positivt om laget nå,vi støtter laget vi andre også,men vi kommer med konstruktiv kritikk.
Er ingenting som fungerer i laget,og når spillerne har mista troen i tillegg,kommer det til og bli verre og verre. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 27.06.2012 23:01 Post subject: |
|
|
"Trøtte bein" er visst blitt et mantra innad i RBK hver gang de går på trynet. Gjelder ikke bare A-laget,les intervjuene nedover i lagene når ting går skeis. "Trøtte bein" er en gjenganger. Spiller ikke motstanderen like mange kamper og stiller de alltid friske og uthvilte mot RBK ? Kanskje noen kan begynne å spørre seg om hvorfor motstanderne alltid virker mer pigge ?
Har det kanskje noe med treningen å gjøre eller det at våre spillere er så trege at de må yte 110% for å holde en anstendig marsjfart og da kommer melkesyra fort. JJ sier at han ikke "kjente igjen RBK" i dag. Dessverre så gjorde vi andre det så altfor godt.. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.06.2012 23:05 Post subject: |
|
|
| Søndag til onsdag er litt kort restitusjonstid i fotball. I EM har de minst 4. JJ har et poeng. Godt Erik kong Hoftun har gitt oss landets bredeste stall, så vi slipper å spille med juniorer på A laget. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 27.06.2012 23:05 Post subject: |
|
|
Venter fortsatt på den typiske "- Vi er forbanna"-kommentaren.
Og selvsagt den sedvanlige "NESTE KAMP SKAL VI VINNE!!!"-tweeten fra spiller X, Y og Z. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 27.06.2012 23:07 Post subject: |
|
|
Kanskje det er derfor Hoftun og Jønsson ikke kan gå, fordi de har to trøtte bein?  _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 27.06.2012 23:26 Post subject: |
|
|
| Er vel for vanskelig å finne veien hjem. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 27.06.2012 23:48 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Jeg håper du er alene. |
hahaha...takk for at du fikk meg til å le så mye at jeg kom til slutt bare til å tenke på at det kun er et fascinerende spill... |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 28.06.2012 01:00 Post subject: |
|
|
Først må jeg få si at jeg også opplever apatien som mange her snakker om.
Men, la oss se på fakta først.
1) Vi tapte med ett mål borte mot det som er Norges beste lag. Vi manglet tre av fire forsvarsspillere og i motsetning til MFK så spilte vi for tre dager siden.
2) Jeg har blitt slaktet for dette argumentet før - MEN: Alex Ferguson trengte tre-fem år før han fikk schwung på United.
3) Vi har mistet mange spillere. Som har blitt påpekt har Hoftun fått den tunge jobben med å presse ned lønninger og å fornye med folk som ønsker seg ut.
4) Eggen-tiden er over. Vi er pr nå et helt ordinært fotballag. Vi er likevel topp fem i Norge og skal prøve oss i Europa straks.
Ok. Vi har en del formidlende omstendigheter i forhold til den totale slakten som forekommer her på forumet.
Vi må stille oss følgende spørsmål:
1) Hvis vi fjerner JJ koster det oss mye penger, og det KAN hende at det ikke blir bedre. Vanskelig å si hvilken trener som er tilgjengelig. Stig Torbjørnsen bør få jobben, i så fall.
2) Er Erik Hoftun inkompetent, eller er han ikke. Hvis vi sier ja, og sparker ham, koster det penger, og erstatninger er ikke nødvendigvis god.
3) Går det an å se på Eggen-perioden som en freak incidient, akkurat som Hellas sitt EM-gull i 2004? At vi nå må forvente å "bare" være en klubb som får et gruppespill i EL hvert tredje år? I så fall, kan medgangssupportere leve med det?
Det jeg forsøker å få frem her er at dette er en komplisert sak, og forumet bærer preg av overforenkling og mye følelser - som det SKAL være rundt en fotballklubb.
Jeg mener at Jan Jønsson sitter ut sesongen, uansett. Så evaluerer vi da. Hvis vi da ikke har medalje og helst skal ha kommet ut i Europa League, så bør han få gjøre noe annet. Innen den tid må vi forsøke å støtte laget.
 |
|
| Back to top |
|
 |
|