View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 22.06.2012 16:11 Post subject: |
|
|
Tror vi skal holde oss edruelige og ikke forvente en ny Messi, men heller si at vi muligens har skaffet en spennende spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 22.06.2012 17:24 Post subject: |
|
|
RBK.no: Enige om en overgang for Alas.
Quote: | Rosenborg har blitt enige med klubben Luis Ángel Firpo fra El Salvador om betingelsene for en overgang for Jaime Alas. Spilleren og representanter for klubben kommer til Trondheim tidlig i neste uke.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 22.06.2012 17:50 Post subject: |
|
|
Positiv, og gleder meg til å se hva han er god for!  |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 22.06.2012 18:32 Post subject: |
|
|
Enig! gleder meg at de faktisk henter en som er venstrekant, og ikke en som spiller keeper, men spilte venstrekant på ungdomskolen en gang, så han kan brukes der _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 22.06.2012 20:17 Post subject: |
|
|
Magefølelsen sier meg at dette vil være en knallsignering...!
Endelig en venstrekant, og jaggu er det en spennende spillertype også Spennende med latinokjøp som etter absolutt all sannsynlighet er ST's verk. Gliser som bare det! Bra jobba Torbjørnsen!  |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 22.06.2012 20:25 Post subject: |
|
|
Chibuike
Alas - Midtsjø - Dockal
Henriksen(Berntsen) - Selnæs
Eller:
Alas - Chibuike - Dockal
Henriksen(Berntsen) - Selnæs - Midtsjø
|
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 22.06.2012 20:26 Post subject: |
|
|
Høres og ser suverent ut. Dessverre har han enda ikke blitt enig om sine personlige betingelser med klubben. Dvs. fritt frem for fc københavn/vif og andre. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 22.06.2012 21:05 Post subject: |
|
|
abjoern, vi snakker om JJ her. Ren 4-4-2 uansett hvor ræva det går, med andre ord.
Chibbe-Midtsjø/Iversen
Alas-Selnæs-Henriksen-Dockal _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 22.06.2012 21:50 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: |
Chibuike
Alas - Midtsjø - Dockal
Henriksen(Berntsen) - Selnæs
Eller:
Alas - Chibuike - Dockal
Henriksen(Berntsen) - Selnæs - Midtsjø
|
Dette ser j.. spennende ut. Jeg tror det snur nå og vi får se fest fotball. Vi har spillertypene. |
|
Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 22.06.2012 22:04 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Vi kan snakke om det den dagen Høiland treffer i området den spilleren han sikter på befinner seg i. |
Hehe..så riktig, så riktig:) |
|
Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 22.06.2012 22:06 Post subject: |
|
|
Spennende, spennende. Men er ikke helt sikker før alt er i orden med den medisinske teste og de personlig betingelsene. Men er meget positiv så langt:) |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 22.06.2012 23:21 Post subject: |
|
|
Quote: |
Dette ser j.. spennende ut. Jeg tror det snur nå og vi får se fest fotball. Vi har spillertypene. |
Jeg er enig, vi har spillertypene. Jeg mener vi har like mye spennende talent nå som vi omtrent noen gang har hatt, og det finnes ingen unnskyldninger for ikke å prestere i TL, men som Rånny påpeker så virker JJ å være helt fastlåst i sitt spillesystem. Det er mildt sagt frustrerende. |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 22.06.2012 23:22 Post subject: |
|
|
hvis dette går i orden så blir jeg veldig glad Magefølelsen min er god og vil veldig gjerne at ST kliner til med en go'bit i form av en kjapp liten driblefant med v.kant som sin greie!
...det trengs også-lenge siden vi har hatt en som kan regjere på venstre side..... (hmmm....Mini...(?) )
*positiv*
klart...han kan floppe som Eguren, men er jo lov å håpe at alle gode ting er 9...ehh..16....hmmm...24....38...?  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.06.2012 23:47 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Høres og ser suverent ut. Dessverre har han enda ikke blitt enig om sine personlige betingelser med klubben. Dvs. fritt frem for fc københavn/vif og andre. |
Han ville aldri ordnet med flybillett til Værnes om han ikke hadde vært enig. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.06.2012 00:30 Post subject: |
|
|
Positiv! Teknisk venstrekant med evne til å utfordre og som i tillegg scorer mål - til og med på landslaget - det er ikke feil i mine øyne. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 23.06.2012 00:54 Post subject: |
|
|
------------------------------Ørlund
---Ankersen------Larsen------------Strandberg-------Dorsin
----------------------Selnæs---------Issah
-----Dockal----------------Chibuike--------------Alas
-----------------------------Iversen
Hadde satt inn Svensson istede for Issah hvis det ikke hadde vært for at Svensson har en selvinnsikt på nivå med en 2 åring. Henriksen og Prica blir trolig solgt.
Ellers er det bare trist at Jønsson ikke klarer å tilpasse seg andre formasjoner en 4-4-2, for den formasjonen passer overhodet ikke til dagens stall. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 23.06.2012 01:38 Post subject: |
|
|
Når de prøver å låne bort Issah så tviler jeg at han spiller til fordel for Svensson, Midtsjø eller Berntsen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.06.2012 02:43 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | ------------------------------Ørlund
---Ankersen------Larsen------------Strandberg-------Dorsin
----------------------Selnæs---------Issah
-----Dockal----------------Chibuike--------------Alas
-----------------------------Iversen
|
I 4-4-2
Ørlund
Ankersen - Larsen - Strandberg - Dorsin
Dockal - Selnæs - Midtsjø - Alas
Iversen - Chibuike
Iversen fortrinnsvis hengende / "Gunnarson". Midtsjø i Iversens rolle ved sistnevntes fravær. Svensson da inn for Midtsjø. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 23.06.2012 10:35 Post subject: |
|
|
Foreløpig har vi bare gjort en endring, å signere en faktisk venstrekant, derfor blir laget det samme som før, men med Alas inn for Svensson. Får man håpe, da, det virker jo ikke alltid som det er noen selvfølge at det som ser ut som forsterkninger skal inn og spille fotball. Systemendringer er det vel ingen vits i å snakke om etter at Jönsson fulgte Tjærnås råd i avisen om å holde seg til det han har gjort tidligere, nemlig engelsk 4-4-2.
Men det er gøy at vi endelig ser ut til å signere en spiller som både har hurtighet og ferdigheter en mot en. Og så på venstre kant, da gitt. Nå får vi bare håpe at han er HURTIG, og ikke "hurtig" sånn som Moldskred, og at han DRIBLER, ikke "dribler" sånn som Storflor. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 23.06.2012 12:10 Post subject: |
|
|
Man skal ikke overdrive ut fra disse skrytevideoene, men jeg ser at denne spilleren er noe vi ikke har. Det ser ut til at han besitter fart, teknikk og god innleggsfot. Noe som er fraværende i dagens RBK. Torbjørnsen og Hoftun skal ha skryt for dette.
Nå håper jeg at man fortsetter og ser etter spillere med noen gode ferdigheter og unnlater å signere slike dyre og dårlige Winsneser(les: Gashi) som ikke er gode nok.
Med Alas vil jeg ha kjørt han på venstreving, Chibuike på høyreving, Iversen som spiss og mulig Svensson inn sentralt. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.06.2012 12:38 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Med Alas vil jeg ha kjørt han på venstreving, Chibuike på høyreving, Iversen som spiss og mulig Svensson inn sentralt. |
Og Dockal på benken? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 23.06.2012 14:00 Post subject: |
|
|
Jeg venter til kontrakten er underskrevet før jeg slipper jubelen løs. Det virker rett og slett for godt til å være sant at vi har kjøpt en ung, spennende, rask og teknisk venstreving. Håper han er like god som han virker på youtube. Må jo uansett være bedre enn de "venstrevingene" vi har per dags dato  |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 23.06.2012 14:49 Post subject: |
|
|
---------------------Örlund
Ankersen----Larsen----Strandberg----Myrestam
----------Selnæs---------------------Issah
Dockal---------------Chibuike-----------Alas
----------------------Francis _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 23.06.2012 15:12 Post subject: |
|
|
Hvorfor tar folk med Issah? Gi meg EN god grunn.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Robbaan Senior

|
Posted: 23.06.2012 15:28 Post subject: |
|
|
Hakkespett wrote: | ---------------------Örlund
Ankersen----Larsen----Strandberg----Myrestam
----------Selnæs---------------------Issah
Dockal---------------Chibuike-----------Alas
----------------------Francis |
Enig i denne. Jeg vil helst se at vi faktisk får signert en ny spydspiss. Jeg har desverre ikke troen på den hjemvendte sønn lenger. Så Francis evt en annen på topp er alletiders.
Men er spent på hvordan nivået på eventuelle motstandere vi møter i EL er før 3 runde da vi får brukt ny signerte? Det pleier vel være rimelig overkommelig. Selv med de prestasjonene vi så før sommerferien. |
|
Back to top |
|
 |
|