| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.06.2012 14:52 Post subject: |
|
|
Han har garantert fått beskjed om å ikke skal fortelle noe annet enn "problemer hjemme" av propaganda-apparatet vårt.
Kunne nok vært en grei gimmick å fått han til å gi bort noen kroner i media, men også helt greit å holde dette internt og la det synke så fort som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 18.06.2012 14:57 Post subject: |
|
|
Er ikke uenig i at det hadde vært greit med en beklagelse...
MEN, i og med at klubben velger å straffe han med lønnstrekk for fraværet og en advarsel mener jeg det bør være en årsak som han ville fått permisjon til hvis han hadde ringt inn. I så måte er det annerledes enn Phillips som ville ha litt ekstra tid med samboer og barn.
Og dersom det er en annen årsak er det kanskje noe som preger Issah slik at han ikke ønsker å snakke mer om saken. |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 18.06.2012 15:07 Post subject: |
|
|
Gi mannen en sjanse til. Vi kan selge han til vinter om han ikke skjerper seg på og utenfor banen. _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
| Back to top |
|
 |
Gauder Junior
|
Posted: 18.06.2012 15:09 Post subject: |
|
|
| nieuwlaat wrote: | | Er det ikke lenger en personalsak dersom det gjentar seg? |
Bør de egentlig legge ut slik info på hjemmesiden om "personalsaker" i det heletatt? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.06.2012 16:19 Post subject: |
|
|
| Ja, hvis ikke blir det for mange spekulasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.06.2012 16:32 Post subject: |
|
|
Vi har lite spillere, og jaggu skal vi ikke prøve å kvitte oss med Issah også. Får vi erstatter? Neppe..
http://www.tv2.no/sport/f...10708.html
" Etter det TV 2 erfarer jobber RBK nå med å leie ut ghaneseren, som har slitt med spilletid etter gjennombruddet til talentfulle Ole Sælnes. " _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 18.06.2012 17:31 Post subject: |
|
|
| For et kaos. Leie han ut gjør jo bare saken værre. "Vi varsler media om at du er en egoistisk idiot som ikke kom tilbake fra ferie i tidet og nå skal du spille for Songdal i 3 måneder, vi regner med at når du kommer tilbake er du en klassespiller og blid som ei sol" |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.06.2012 19:47 Post subject: |
|
|
Virker som at RBK (JJ & Hoftun) allerede hadde bestemt seg for straffen før Issah fikk forklare seg. Og igjen vitner dette om alvorlige kommunikasjons- og personalproblemer. Sikkert ikke uten grunn at Issah mente at de nok ikke ville forstå problemet hvis han ringte og ga beskjed om hvorfor han tok noen ekstra dager ferie. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 18.06.2012 19:59 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Etter det TV 2 erfarer jobber RBK nå med å leie ut ghaneseren, som har slitt med spilletid etter gjennombruddet til talentfulle Ole Sælnes. |
Skjønner ikke hva poenget med dette skal være? Han har jo vist seg frem i form og ikke lykkes, han er benket til fordel for en 17 åring, han er selv 26 år... Hvilken nytte skal et utlån gi? Bortsett fra å tynne ut en allerede løvtynn RBK-stall. Om det er tilfelle så er det jævli dust løsning! |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.06.2012 20:14 Post subject: |
|
|
Ja, rett og slett latterlig! Dét må jo stikke noe mer under her, for dette rimer ikke i det hele tatt! Uhørt! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 18.06.2012 22:03 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Virker som at RBK (JJ & Hoftun) allerede hadde bestemt seg for straffen før Issah fikk forklare seg. Og igjen vitner dette om alvorlige kommunikasjons- og personalproblemer. Sikkert ikke uten grunn at Issah mente at de nok ikke ville forstå problemet hvis han ringte og ga beskjed om hvorfor han tok noen ekstra dager ferie. |
Det her blir for dumt. Hoftun og Jönsson kjenne saken (i motsetning til alle utenforstående. Les: meg, du ++) og vurdere den deretter. Når forklaringen er at "de nok ikke ville forstå problemet", så tenke eg automatisk at unnskyldningen 100 % sikkert er for dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.06.2012 22:11 Post subject: |
|
|
Og hvorfor blir det for dumt? Fordi du her drar en slutning og ergo har rett? Dét blir for dumt! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 18.06.2012 22:25 Post subject: |
|
|
Det blir for dumt at du mener at de har bestemt straffen før de visste hva som var tilfellet og at det vitner om alvorlige kommunikasjons- og personalproblemer. Greit å krisemaksimere og legge skylden for alt på Hoftun og JJ, men dette vet du vell strengt tatt ingenting om?
Å påstå at Hoftun og JJ vet hva saken handler om og kan vurdere den er vell ikke akkurat å dra en kontroversiell slutning... |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.06.2012 22:37 Post subject: |
|
|
Jeg skrev: «Virker som...»! Har jeg skrevet noe som tilsier at jeg er bastant på noe som helst?
Du skriver: "Greit å krisemaksimere og legge skylden for alt på Hoftun og JJ..."
Og ved å skrive om en sak som jeg synes «virker som» og som du videre tolker som; krisemaksimering og legge all skyld på... Vel, jeg blir ikke med på en slik diskusjon. Dét blir for dumt!
Og ærlig talt, så tror jeg at både JJ og EH har alvorlige kommunikasjons- og personalproblemer! For det var vel egentlig dét du syntes var for dumt!? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 19.06.2012 08:15 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: |
Issah har ikke signalisert noe i nærheten av forståelse for at han har gjort noe uakseptabelt, men han har hatt muligheten. |
Ikke? Så vidt jeg fikk med meg på sporten for noen dager siden beklaget han seg og uttrykte full forståelse for trekk i lønn. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 19.06.2012 14:53 Post subject: |
|
|
Edit: Det du mener er Issahs beklagelse kom noen timer etter at jeg hadde skrevet innlegget du quoter.
Dessuten er det en høyst betinget beklagelse Issah kommer med i TV2-intervjuet. Han forteller at han også ville ha reagert slik som RBK-ledelsen ("they were very angry") hvis han hadde ledet en klubb.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 19.06.2012 19:08 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Quote: | | Etter det TV 2 erfarer jobber RBK nå med å leie ut ghaneseren, som har slitt med spilletid etter gjennombruddet til talentfulle Ole Sælnes. |
Skjønner ikke hva poenget med dette skal være? Han har jo vist seg frem i form og ikke lykkes, han er benket til fordel for en 17 åring, han er selv 26 år... Hvilken nytte skal et utlån gi? Bortsett fra å tynne ut en allerede løvtynn RBK-stall. Om det er tilfelle så er det jævli dust løsning! |
I og med at ryktene tilsier at vi får inn 2 nye utlendinger som forsterker laget, og enn så lenge bare har plass til 1 på kvota (så lenge Prica fortsatt er her), så kan det være fornuftig med utlån av Issah. Da får man frigjort plass til begge de to nye uten å være avhengig av å få til et salg av Issah og Prica. Kanskje Hoftun for en gangs skyld prøver å være i forkant? |
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 19.06.2012 19:41 Post subject: |
|
|
| Uansett, Issah har fått muligheten synes jeg, men ikke slått til. Bør han få flere sjanser, leies ut el selges? Ikke vet jeg, men sjanser har han som sagt fått slik jeg ser det.... |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 19.06.2012 23:42 Post subject: |
|
|
Poenget mitt Løkkagutt, er at en 26 år gammel spiller i form som har fått sjansene sine og ikke imponert, som har blitt utkonkurrert av en 17åring, han har ikke noe utbytte av et utlån.
Han er for dårlig nå, han kommer til å være for dårlig når utlånet er ferdig. Han kommer ikke til å utvikle seg masse nå på et par måneders utlån. Mye bedre å jobbe hardt for et salg med en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 20.06.2012 01:07 Post subject: |
|
|
Tja, spørsmålet er jo da om Rosenborg kan vente å få noe igjen for investeringen dersom de forsøker å selge ham nå.
Jeg tror fortsatt at Issah har mye mer inne som fotballspiller enn det han har fått vist fram i Rosenborg, og at dette har årsaker som både ligger i Issah selv, situasjonen rundt ham, klubbens apparat og en trener som det ikke engang er mulig å få noe konkret ut av på hans eget morsmål.
Da kan faktisk et utlån til en klubb på samme nivå (Tippeliga, Allsvenskan, Superligaen) være et godt steg på veien til enten salg eller bedrede prestasjoner. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 20.06.2012 19:27 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Poenget mitt Løkkagutt, er at en 26 år gammel spiller i form som har fått sjansene sine og ikke imponert, som har blitt utkonkurrert av en 17åring, han har ikke noe utbytte av et utlån.
Han er for dårlig nå, han kommer til å være for dårlig når utlånet er ferdig. Han kommer ikke til å utvikle seg masse nå på et par måneders utlån. Mye bedre å jobbe hardt for et salg med en gang. |
La meg understreke at jeg ikke er uenig med deg ifht hva Issah har prestert så langt og at framtiden hans i rbk ser dårlig ut. Jeg er riktignok enig i Zaphod sin vurdering over med at han har mer inne og kanskje kan ha godt av et utlån. Men jeg tror at et evt utlån nå har mer med et raskt behov for å få en plass på kvota for å få plass til de to nye enn det har med Issah sin egen utvikling.
Tror det er lettere å få til et utlån til en klubb i TL eller allsvenskan i dette vinduet enn et salg. Da får man også bedre tid til evt å jobbe med et salg i framtiden hvis han ikke får et løft. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.06.2012 18:01 Post subject: |
|
|
Veldig bra av Issah å legge ned en fenomenal innsats i dagens RBK2-kamp mot Aafk borte (8-1-seier):
| Roger Naustan, rbk.no wrote: | | Spesielt artig er det å se det kjempebidraget som Issah gir både oss i juniorgruppa og seg selv med den innsatsen han legger ned. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.06.2012 19:06 Post subject: |
|
|
Ã’g det sier vel mye om "sisuen" til Issah! Bra Issah!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.06.2012 19:18 Post subject: |
|
|
Issah får trolig være med i troppen mot Strømsgodset.
- Vi får se. Jeg avventer rapport fra 2. divisjonskampen i dag, sier Jan Jönsson.
Les mer: Issah tilgitt av Jönsson
Snakka med Jönsson før kampen, men den overnevnte rapporten tyder vel på at han er tilbake, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.06.2012 20:59 Post subject: |
|
|
| Har han funnet "seg selv" nå? Bør inn i elleveren etter denne kampen. Han var faktisk veldig god i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
|