English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VÃ¥lerengen IF - Rosenborg BK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Darius
Proff

PostPosted: 23.05.2012 23:05    Post subject: Reply with quote

Måtte logge in for første gang på lenge for å si at jeg syns MA er det største svinet innen norsk fotball. Forpulte møkkamann. Håper nesten en VIF-spiller blir kvestet i neste kamp slik at vi får se hans hykleri for åpent kamera.

Edit: måtte moderere meg litt.

Last edited by Darius on 23.05.2012 23:21; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 23.05.2012 23:06    Post subject: Reply with quote

Iruretagoyena wrote:
kristobal wrote:
Iruretagoyena wrote:
Wangberg mot Kovacs Very Happy

Lukter baklengs.

Wangberg sliter vel ikke mest med duellsterke hodespillere? Odd skapte vel null og niks mot ham.

Syns han sliter generelt med nivået i TL. Tror nesten PVR kan være en like grei løsning mot Kovacs i drammen.

Apropos PVR og Kovacs, skilt ved fødselen??
XChrisX
Rutinert

PostPosted: 23.05.2012 23:11    Post subject: Reply with quote

[quote="Darius"]Måtte logge in for første gang på lenge for å si at jeg syns MA er det største svinet innen norsk fotball. Forpulte møkkamann. Håper en VIF-spiller blir kvestet i neste kamp slik at vi får se hans hykleri for åpent kamera.[/quote]

Uff litt fælt å håpe på noe sånt kanskje, men kan ikke annet enn å si at Andresen hadde hatt godt av det.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
mikeøsten
Senior

PostPosted: 23.05.2012 23:38    Post subject: Reply with quote

HÃ¥per Andresen blir kvesta. Og Ogude.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 07:38    Post subject: Reply with quote

Kan man bli utvist for å takle motstanderens trener flatt? Ser for meg Issah med 40 meters rennafart for å sikre innkast helt tilfeldig taklet norgesmesteren i squash der han står i teknisk sone i sine mørke dresser. Uheldigvis kommer han i litt stor fart med knottene først og det går utover leggbeinet til møbelhandleren fra Ski.
Back to top
hke
Junior

PostPosted: 24.05.2012 07:56    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Alex83
Junior

PostPosted: 24.05.2012 08:09    Post subject: Reply with quote

Kampen i går ble litt som forventet. Jevn og målfattig. Jeg var aldri redd for at det ikke skulle bli poeng, men det er skuffende at det ender målløst og med 1. igjen.

Håpet mitt er at vi har sett årets bunnperiodenå, dessverre har jeg ikke noe tro på det, og da vil avstanden i hvertfall ikke krympe nok til toppen utover høsten.

Det blir veldig symptomatisk for en periode med stang ut at vi brenner straffe, DFH blir skadet når han endelig er på gang og marginene ikke akkurat tipper vår vei i en kamp vi godt kunne ha vunnet.

Jeg vet ikke helt hva som må gjøres, men det jeg føler meg helt sikker på er at kvaliteten i stallen er for tynn. Problemet er at vi kan ikke bare hente for å hente spillere. Da kunne like gjerne jeg troppet opp på trening for å bidra til kvantitet.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2012 08:19    Post subject: Reply with quote

De på vpn som kan skrive et par sammenhengende setninger er enig med oss i at VIF er rævva (det skulle riktignok bare mangle og faktisk er det noen som er fornøyde!!!), at Ogude burde blitt utvist og at MA er en klovn da han ikke innrømmer at Ogude burde blitt utvist. Nesten litt oppløftende.

DFH er mer upopulær i Klanen enn jeg trodde, noe jeg ikke har fått med meg/glemt? Det var vel ingenting kontroversielt i overgangen til Danmark? Og VIF var jo ikke interessert i å hente han tilbake da han kom til oss?
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 08:47    Post subject: Reply with quote

Haters gonna hate
Trondheim
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 08:55    Post subject: Reply with quote

Hørte det var noe bråk etter kampen? En kompis sa følgende;

"Da de med flaggene og div utstyret kom til parkeringsplassen og skulle til å legge fra seg tingene i bilen, kom det 4-5 Vålerenga supportere, der 2 nappa tak i flagget, og resten gikk på RBK-supporterne. Det ble litt slåssing og sparking, også dukka 4-6 politifolk opp"

Ikke helt direkte gjenfortalt, men dere skjønner sikkert hva som skjedde...

Må si jeg blir forbanna alltid skal Klanen / Vif supportere gjøre noe dritt! Ahhh........
Fikk forresten Kjernen tilbake flaggene sine?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 24.05.2012 09:12    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
DFH er mer upopulær i Klanen enn jeg trodde, noe jeg ikke har fått med meg/glemt? Det var vel ingenting kontroversielt i overgangen til Danmark? Og VIF var jo ikke interessert i å hente han tilbake da han kom til oss?
Kanskje fordi hans primære bidrag i Oslo var til omsetningen på Odeon og Neon....

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2012 09:23    Post subject: Reply with quote

Ja, tenkte meg det. Men var han vel ikke akkurat alene om på den tida såvidt jeg har forstått.
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 24.05.2012 10:05    Post subject: Reply with quote

Trondheim wrote:

"Da de med flaggene og div utstyret kom til parkeringsplassen og skulle til å legge fra seg tingene i bilen, kom det 4-5 Vålerenga supportere, der 2 nappa tak i flagget, og resten gikk på RBK-supporterne. Det ble litt slåssing og sparking, også dukka 4-6 politifolk opp"

Må si jeg blir forbanna alltid skal Klanen / Vif supportere gjøre noe dritt! Ahhh........

Bare en ting å gjøre da: Vi får nappe dem tilbake.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 10:07    Post subject: Reply with quote

Herregud for en komisk børs Adressa kommer med (igjen!).

Drar til med min egen, etter å ha sovet på nok en frustrerende poengdeling mot et nytt hobbylag:

1-6

Örlund - 4: Gjør-det-han-skal-på-de-få-sjansene-motstanderen-kommer til-karakteren.

Høiland - 3: OK kamp bakover. Framover på banen er han helt latterlig dårlig. Alle ballene han spiller ut sidelinjen og de uadresserte langballene satt til side, er han også nølende og lite kreativ hver eneste gang han blir med oppover på banen. Aktiv og god på offensiv dødball.

Larsen - 5: Ligaens beste stopper. Med Jim på banen er det potte tett bakover. Unødvendig gult kort og stadig måltørke trekker ned.

Strandberg - 4: God kamp bakover mot gamle knarkere. Må legge av seg langballene han aldri treffer på, og som er unødvendige i utgangspunktet. Lar seg ikke stresse.

Dorsin - 4: God hårdag (?). Ganske bra offensivt, på etterskudd defensivt flere ganger. Men alt i alt en bra kamp fra en spiller som gir alt.

Selnæs - 4: Gode hurtige stikkere på slutten av kampen når vi jaktet mål. Må gjerne slå hardere pasninger der han ligger og styrer spillet, istedenfor disse lompene som av og til kommer og trekker ned tempoet. Mye å jobbe med i duellspillet, men man ser en klar forbedring. For hver kamp som går. Savnet ikke Dockal på dødballene. Stor framtid!

Henriksen - 5 BB: Latterlig gode gjennomspill og gode defensive bidrag. Blir moro å se han mot England.

DFH - 3: Periodevis den morsomste spilleren å se på, men detter også ut av kampen innimellom. God innsats som alltid denne sesongen, og fryktelig kjipt med enda en skade på fyren.

Svensson - 4: En av få som setter fart framover og som jobber hardt og helhjertet tilbake når man mister ballen. God til å utfordre mot Dawda, som var VIF's beste. Om det var Jonas som spilte han god vites ikke.

Prica - 3: Borte hele kampen omtrent. Kommer med på slutten, men brenner stort sett alt. Drar dog til seg mye oppmerksomhet. Snytt for straffe.

Iversen - 3: Kanskje en litt hard karakter, men det blir ikke stort mye ut av det han foretar seg. En genial stikker til Prica som ble feilaktig avblåst for offside, en straffebom, mye løping og et tverrliggerskudd. Viste fingeren til Klanen Tommel'n opp!

-----------

Midtsjø: Vil mye, lykkes med en god del på den korte tiden. Gode takter og en konstant fare.

Ankersen: Villig. Naturlig nok.

Last edited by Harceïde on 24.05.2012 10:13; edited 2 times in total
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2012 10:11    Post subject: Reply with quote

Fin oppsummering synes jeg! Ville gitt Strandberg 5, samt DFH og muligens Iversen 4. Derimot ville jeg gitt Örlund 3 for å sparke ballen i rævva på Pedersen og for sommel og en serie elendige utspark.
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 10:32    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:

Nå befinner jeg meg utenfor Adressa-dekning, så jeg har ikke fått sett denne, men man skulle da tro at det var betydelig enklere for de denne gangen når laget var blottet for negere.

Min korte vurdering fra i går:

+ + +
Ingen
+ +
DFH, Henriksen, Larsen
+
Strandberg, Sælnes

-
Dorsin, Prica
- -
Svensson
- - -
Høiland
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 10:39    Post subject: Reply with quote

Høiland var ikke god offensivt i går, men der vil jeg faktisk skylde på resten av laget.

Hva skjedde hver jævla gang han fikk ballen på vingen? Jo, Iversen, Prica, DFH og Henriksen stilte seg i en klynge forran 16meteren og Sælnes lå i sikring i midtsirkelen. Høiland er back, ikke superving. Det må da gå ann å gi han noen pasningsbevegelser! Kjøre på med løp som skaper rom så han kan komme seg fri, eller passe på en av de bevegelsene når andre kommer seg fri.

Han gjorde ikke en god kamp framover, men det er like mye lagets/Jønssons feil som det er hans.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2012 15:37    Post subject: Reply with quote

vpn er sånn tålelig fornøyd med eget lag. Det sier en del. Men det mest oppsiktsvekkende er fotballforståelsen, man kan nemlig ikke få straffe hvis man er bak forsvareren ifølge vpn. Det er bare å albue Ogude om han står bak deg med andre ord.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 15:40    Post subject: Reply with quote

Broder Holm går knallhardt ut mot Andresen i dag på et eller annet nettsted, melder P4. Kaller Martine bla for klovn. Martine kaller ham da for feig Mad
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 24.05.2012 15:43    Post subject: Reply with quote

http://www.nrk.no/sport/1.8154105
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 24.05.2012 15:47    Post subject: Reply with quote

Holm er vel ikke første av eks VIF'ere som uttaler seg negativt om Andresen, men får har vel vært så krasse. Kommer ikke på navn i farta, men flere av de som har forlatt VIF under Andresen har da sagt at Andresen ikke akkurat blir forlover i bryllupet deres?
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 16:22    Post subject: Reply with quote

Var på kampen i går og irriterte meg på Ogude etterpå.. Hele dag også.. Plutselig stod jeg 5 meter unna han for 20 min siden og hadde sjangsen til å fornærme han litt... Men feiga ut og sykla videre hjem.

Håper Skjerven får noen kamper karantene, dårligste dommeren jeg har sett live.
Back to top
kettler
Senior

PostPosted: 24.05.2012 17:58    Post subject: Reply with quote

Trondheim wrote:

Hvis du blar litt nedover i denne tråden; http://tribunekultur.com/...p;start=30
SÃ¥ ser det ikke ut som flaggene kom til rette.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 18:17    Post subject: Reply with quote

Skulle gitt flaga fra meg frivillig.

Eneste de får pakket inne i troféskapet sitt i år.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 24.05.2012 18:20    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:

Drar til med min egen, etter å ha sovet på nok en frustrerende poengdeling mot et nytt hobbylag:

1-6

Örlund - 4: Gjør-det-han-skal-på-de-få-sjansene-motstanderen-kommer til-karakteren.

Høiland - 3: OK kamp bakover. Framover på banen er han helt latterlig dårlig. Alle ballene han spiller ut sidelinjen og de uadresserte langballene satt til side, er han også nølende og lite kreativ hver eneste gang han blir med oppover på banen. Aktiv og god på offensiv dødball.

Larsen - 5: Ligaens beste stopper. Med Jim på banen er det potte tett bakover. Unødvendig gult kort og stadig måltørke trekker ned.

Strandberg - 4: God kamp bakover mot gamle knarkere. Må legge av seg langballene han aldri treffer på, og som er unødvendige i utgangspunktet. Lar seg ikke stresse.

Dorsin - 4: God hårdag (?). Ganske bra offensivt, på etterskudd defensivt flere ganger. Men alt i alt en bra kamp fra en spiller som gir alt.

Selnæs - 4: Gode hurtige stikkere på slutten av kampen når vi jaktet mål. Må gjerne slå hardere pasninger der han ligger og styrer spillet, istedenfor disse lompene som av og til kommer og trekker ned tempoet. Mye å jobbe med i duellspillet, men man ser en klar forbedring. For hver kamp som går. Savnet ikke Dockal på dødballene. Stor framtid!

Henriksen - 5 BB: Latterlig gode gjennomspill og gode defensive bidrag. Blir moro å se han mot England.

DFH - 3: Periodevis den morsomste spilleren å se på, men detter også ut av kampen innimellom. God innsats som alltid denne sesongen, og fryktelig kjipt med enda en skade på fyren.

Svensson - 4: En av få som setter fart framover og som jobber hardt og helhjertet tilbake når man mister ballen. God til å utfordre mot Dawda, som var VIF's beste. Om det var Jonas som spilte han god vites ikke.

Prica - 3: Borte hele kampen omtrent. Kommer med på slutten, men brenner stort sett alt. Drar dog til seg mye oppmerksomhet. Snytt for straffe.

Iversen - 3: Kanskje en litt hard karakter, men det blir ikke stort mye ut av det han foretar seg. En genial stikker til Prica som ble feilaktig avblåst for offside, en straffebom, mye løping og et tverrliggerskudd. Viste fingeren til Klanen Tommel'n opp!

-----------

Midtsjø: Vil mye, lykkes med en god del på den korte tiden. Gode takter og en konstant fare.

Ankersen: Villig. Naturlig nok.

At du gir Iversen tre og Svensson får meg til å lure på om du har sett kampen. Ok Iversen brennte straffen, men var involvert i det meste av sjansene som ble skapt. Mens Svennson desverre framsto som en juniorspiller igår. Sjelden eller aldri med på flikkene fra Iversen og mistrives på kanten.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Page 14 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb