| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.05.2012 21:11 Post subject: |
|
|
1. not me
2. neither can I
3. Jeg kan................................................................................not
4. støttes _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Last edited by Mustrum Ridcully on 23.05.2012 21:12; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.05.2012 21:12 Post subject: |
|
|
Da er det 32 dager til neste seriekamp. Tipper vi møter serielederen, idet jeg ikke tror Molde vinner begge sine i mellomtiden.
Kommer en rekke av tøffe kamper da.
Last edited by kristobal on 23.05.2012 21:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 23.05.2012 21:13 Post subject: |
|
|
Ankersen har dobbelt så mye eksplosivitet og offensiv kraft som Høiland. Nesten målgivende. Ser helst at han starter neste kamp.
At vi ikke vinner denne er helt utrolig. Iversen bommer på straffe. Som vi forøvrig burde hatt fler av. Samtidig burde Vålerenga har vært et par mann mindre mot slutten av kampen. De skaper knapt nok en sjanse, og vi overkjører dem. Her hadde vi fortjent 3 poeng. Ikke kampen som bikker meg over til at Jönsson burde få sparken.
Iversen begynner virkelig å ligne på den han var da han dro. Hva med øl- og pølseforbud? _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 23.05.2012 21:14 Post subject: |
|
|
| Ingeman wrote: |
Slutt å skyld på Hoftun. Synes vi har fått gode spillere til RBK.. Dockal, Strandberg har vært knallgode! DFH er blitt en stjerne! Chibuike og Issah, ja, de har underprestert med det kan hende at disse kommer seg til rette snart.
| Gode spillere ja, men det hjelper jo ikke det når stallen er tynn som en flis. Bare å telle kjapt over antall spillere i troppen det for å se at Hoftun har gjort en elendig jobb. I tillegg kommer momentet med komplementære ferdigheter, og det å bygge en stall som passer til trenerens filosofi.
Men ja, skyld på treneren du. Enklest det. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 23.05.2012 21:15 Post subject: |
|
|
| Ingeman wrote: | | senador wrote: | | Ser også at Ankersen er en grå stein som slår feilpasninger og dårlig innlegg som resten. Kjempe bra jobba Hoftun!!! |
Slutt å skyld på Hoftun. Synes vi har fått gode spillere til RBK.. Dockal, Strandberg har vært knallgode! DFH er blitt en stjerne! Chibuike og Issah, ja, de har underprestert med det kan hende at disse kommer seg til rette snart.
Er så lei av den fotbanna klaginga på Hoftun..
Jonsson er ansvarlig for det som blir visst på banen!! Han bruker jo spillerne helt feil!
Kveldens kamp syns jeg var godkjent. Vi eide VIF, og burde vunnet klart. Synd at uttellingen ikke er bra for tiden. Dette skyldes slappe avdanka spisser. |
Så du er kjempe fornøyd med at vi har tippeligaens tynneste stall. Ja det er slik en toppklubb skal drives. Vi har hatt kjempe flaks at Sælnes har slått til, samme med midtsjø. Uten de har vi hatt Issah på banen. Så hvorfor skal vi ikke klage på Hoftun?. Ja Dockal, Chibuike er bra, DFH blir nok ikke noen stjerne. Han har spilt bra men igjen skadet. Så da er vi igang igjen. Strandberg er jeg enig i og Larsen har blitt mye bedre. Men det er det MINSTE jeg forventer av norges største klubb. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.05.2012 21:16 Post subject: |
|
|
JJ bør sparkes uansett utfallet av denne kampen, så at det ble 0-0 spiller ikke så stor rolle for min del. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 23.05.2012 21:17 Post subject: |
|
|
1. not me
2. neither can I
3. Jeg kan................................................................................not
4. støttes
5. Me too, neither _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
|
Vi er nå i en økonomisk situasjon der vi ikke kan ha klassespillere og en bred stall. For min del vil jeg heller ha lovende juniorer på benken enn en Winsnes, Moldskred, Olsen, osv... Er du ikke enig i det?
Et fett om troppen er 17 eller 19 mann når vi ikke har spillere som disse lengre!!
Og, vi er også uheldig med mange skader på nøkkelspillere. Dette har ikke vært normalt de siste årene. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
Også må vi ikke glemme at RBK i fjor scoret 1000 mål mellom 5.august og 12.september, det må jo bety noe.
4 kamper; 1 mål og 3 poeng, og det atpåtil mot 3 dumpekandidater. Fantastisk at enkelte FORTSATT greier å mene det er positive tendenser. |
|
| Back to top |
|
 |
kettler Senior
|
Posted: 23.05.2012 21:19 Post subject: |
|
|
1. not me
2. neither can I
4. støttes
5. Me too, neither
6. Mhm |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.05.2012 21:19 Post subject: |
|
|
Sinnssykt irriterende å være Rosenborg-supporter om dagen. Mager trøst at FCK ikke tok ligagullet i Danmark, men at vrakGodset går ifra to poeng ødelegger humøret igjen.
Jim Larsen må stå over mot Molde? Great. Duket for Wangberg  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.05.2012 21:20 Post subject: |
|
|
Dew, han må stå over mot Godset. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 23.05.2012 21:20 Post subject: |
|
|
Wangberg mot Kovacs
Lukter baklengs. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.05.2012 21:23 Post subject: |
|
|
| Midtsjø fikk sjansen fra start mot ulf, alle så hvordan det gikk. Han er best når han kommer inn. Kan ikke skylde på JJ for alt heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 23.05.2012 21:25 Post subject: |
|
|
Fy fan jeg er glad det er over 1 mnd. til jeg igjen må engasjere meg og se på denne begredelige "underholdnings maskinen" RBK igjen.
Neste = Bli vitne til at styret og co i RBK driter seg ut på det ekstraordinære årsmøtet.
NÃ¥r vil alt dette snu i en positiv retning igjen, please someone, please  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.05.2012 21:26 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | 4 kamper; 1 mål og 3 poeng, og det atpåtil mot 3 dumpekandidater. |
Hadde ingen av dem på nedrykksplass. VIF nummer to på tabelltipset mitt, Odd nummer fire, Hønefoss 11 og Sandnes Ulf 13.
Sandnes Ulf er dumpekandidat, de andre tre er det ikke imo.
Men bra nok er det naturligvis ikke. Vi har rotet vekk fire poeng mot dumpekandidatene Sogndal og LSK tidligere også. |
|
| Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 23.05.2012 21:26 Post subject: |
|
|
| Quote: | Slutt å skyld på Hoftun. Synes vi har fått gode spillere til RBK.. Dockal, Strandberg har vært knallgode! DFH er blitt en stjerne! Chibuike og Issah, ja, de har underprestert med det kan hende at disse kommer seg til rette snart.
Er så lei av den fotbanna klaginga på Hoftun..
Jonsson er ansvarlig for det som blir visst på banen!! Han bruker jo spillerne helt feil!
Kveldens kamp syns jeg var godkjent. Vi eide VIF, og burde vunnet klart. Synd at uttellingen ikke er bra for tiden. Dette skyldes slappe avdanka spisser. |
Jeg synes også Hoftun har fått tak i en rekke gode spillere, da hovedsaklig de siste 12/18 månedene. Men situasjonen er jo ikke så enkel.
- Dockal var visstnok ettertraktet av "halve" Europa, og havnet her.
- Chibuike har jeg fortsatt tro på, men han har jo ikke prestert i det siste. I dag var han ikke en gang med i troppen. Er det noen som vet hvorfor han ikke brukes som venstre kant? Der har vi ingen andre klare alternativer nå, og Chibuike var kant i Häcken. I tillegg var han forsvarsspiller i starten av karrieren, og burde kunne gjøre en god jobb begge veier.
- Issah hadde jeg store forhåpninger til, men hva har egentlig skjedd med ham?
- Strandberg er en god spiller, men kompletterer kanskje ikke Larsen til det fulle. Han er ballsikker, men har ikke den farten som gjør at Rosenborg kan stå høyt uten risiko for at rommet bak forsvarsfireren blir utnyttet grovt.
- Ankersen... det gjenstår å se hva han kan gjøre for oss, men etter at en tredjedel av serien er spilt har han fått veldig få sjanser, og som regel gått ut med skade når det har skjedd. Utkonkurrerer han ikke Jon Inge Høiland er han åpenbart ikke noe klassekjøp.
Spillerstallen, spesielt kvaliteten på førsteelleveren (synes ikke bredden var så bra før heller), mener jeg har forfalt de siste årene. Ser man noen år tilbake har vi hatt en kjempemidtbane med Tettey, Sapara og Skjelbred, Norges beste midstopperduo i Demidov og Stadsgaard, en meget god back i Lustig og en solid duo på topp (Ivers, Konan). Vi har gode spillere i dag også, men jeg synes sammensetningen er for dårlig/planløs, og spiller for spiller er det heller ikke det samme.
Samtidig har vi problemet med at vi ikke får for lite igjen av spillerne våre. Både egenutviklede Skjelbred og et godt kjøp som Lustig er eksempler på dette. Når vi også ser tendenser til at unggutter som Svensson og Midtsjø uttaler seg nølende om kontraktsfornyelser, ser det slett ikke bra ut. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.05.2012 21:27 Post subject: |
|
|
| Iruretagoyena wrote: | Wangberg mot Kovacs
Lukter baklengs. |
Wangberg sliter vel ikke mest med duellsterke hodespillere? Odd skapte vel null og niks mot ham. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 23.05.2012 21:28 Post subject: |
|
|
Ingen CL siden 2007, vi er på tur å selge bort halve Lerkendal. Presterer ikke mot elendige lag som HBK, Odd og Enga. Vi er snart tilbake på scratch, og alt som ble byggd blir dratt ned i gjørma.
Kor legne tolerere folk dette her? Eg er sint, de pisser alt vekk nede på brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 23.05.2012 21:30 Post subject: |
|
|
| jeg har alltid lurt på hvordan folk kan sitte å ha innsikt i en kamp samtidig som de har skrevet på forum samtidig under hele kampen? Jeg for min del mister litt fokus da. Forsåvidt ikke slik at jeg sier meg uenig i det folk skriver, men likevel stiller jeg spørsmålstegn |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.05.2012 21:30 Post subject: |
|
|
Martin Andresen: " Stor fremgang for oss "
Haha, for et drittlag. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.05.2012 21:31 Post subject: |
|
|
| Vi var på scratch i 2005, 2008 og 2011 også. Men vi må scratche oss oppover snart. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
|
|
Første ting først:
HELVETTE!
VÃ¥lerenga fortjente faen ikke et drittpoeng idag!
Deretter kan man si at Steffen må lære seg at Straffer skal skytes på mål!
Når det er sagt, kamper lever sitt eget liv og straffebom er slik som kan skje. Jønsson stakkar spiller så godt han kan med de kortene han har og får godkjent.
Den som ikke får godkjent men derimot stryk er sportsdirektør Erik Hoftun. Vi er 2 spillere fra fylt opp benk, og ikke en eneste angrepsspiller på benken! Når Daniel Fredheim Holm hinker av med det som trolig er et brudd, har ikke Jønsson mer offensive kort en Issah og Ankersen igjen på benken etter Midtsjøbyttet.
Til tross for at jeg håper Fegor Ogude får AIDS og dør smertefullt, er slike taklinger også slik som desverre kan skje, noe hele Rosenborg burde ha hamra inn i skallen når Stoltidis var på Lerkendal i 2005.
Erik Hoftun har ikke gitt oss en stall som takler et tett kampprogram og skadesituasjoner. Terje Svendsen "stakkar" sitter vel hjemme og er glad for at han ikke trenger å ta ansvar for ting som skjer lenger, mannen som har stått i spissen for å ødelegge klubben vår.
HOFTUN MÃ… GÃ…! trenger ikke diskuteres. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
Last edited by Vollrik on 23.05.2012 21:32; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
|
|
Andresen: "Vi viser stor fremgang."
Jönsson: "Väldig nöjd."
Sirkus Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
|
|
| kristobal wrote: | | Iruretagoyena wrote: | Wangberg mot Kovacs
Lukter baklengs. |
Wangberg sliter vel ikke mest med duellsterke hodespillere? Odd skapte vel null og niks mot ham. |
Syns han sliter generelt med nivået i TL. Tror nesten PVR kan være en like grei løsning mot Kovacs i drammen. |
|
| Back to top |
|
 |
|