View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
HeXX Rutinert
|
Posted: 16.05.2012 19:49 Post subject: |
|
|
Da er det vel ingen tvil lenger.
Hovedsak i Adressa i morra bør ha nada med nasjonaldagen å gjøre, men med at Jönsson og Hoftun er kjeppjaget ut av brakka av Koteng og styret.
Jeg er av de som har vært villig til å gi Jönsson ut i denne sesongen på å skape et lag, men nå må det være over. Nå snakker vi skadebegrensning, både med tanke på en tynn og skadeutsatt stall, og ikke minst med tanke på å snu en negativ sportslig trend som har stor innvirkning også på klubbøkonomien. _________________ mvh HeXX
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 16.05.2012 19:50 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | Nei jeg skal faktisk ikke gå på Lerkendal så lenge Hoftun og Jønson styrer.Dere andre får gjøre hva dere vil!! |
Du var vel ikke der i dag uansett, så syns oss hjemmesittere skal holde kjeft ang. akkurat den biten. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
|
|
I mitt hode har det vært riktig å gi Jönsson vårsesongen for å vise at han har fått skikk på tingene. En kamp som dette på 16 mai etter 1.5 år i sjefsstolen bør være nok til å kalle inn til pressekonferanse i morgen. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
|
|
Tuco wrote: | Noen som fortsatt synes at Jönnson er rette trener i RBK? Da anbefaler jeg LOBOTOMERING!!! |
Noen her inne som mener at Hoftun har gitt oss en stall som er bred nok? Da mistenker jeg at Hoftun og co har makt over vedkommende. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
Jeg har sagt det før og jeg må dessverre bekrefte det igjen... jeg har blitt helt apatisk til om vi vinner eller taper...
Det er utrolig synd da jeg også tror mange andre har blitt det... apatiske supportere er det absolutt verste man kan ha... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
|
|
Hoftun som sportslig leder er ansvarlig for dette. FÃ¥ den mannen til helvette vekk. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 16.05.2012 19:52 Post subject: |
|
|
Jeg tror nok det eneste som kunne fått humøret mitt opp igjen angående denne sesongen er at det faktisk ble kalt inn til pressekonferanse og at det ble annonsert ny trener og ny SD...
Det finnes ikke en eneste signering i hele verden som ville gitt meg håp om at dette laget skal utvikle seg i løpet av sesongen... ubrukelige trenere er og blir ubrukelige trenere. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Tuco Junior

|
Posted: 16.05.2012 19:53 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Tuco wrote: | Noen som fortsatt synes at Jönnson er rette trener i RBK? Da anbefaler jeg LOBOTOMERING!!! |
Noen her inne som mener at Hoftun har gitt oss en stall som er bred nok? Da mistenker jeg at Hoftun og co har makt over vedkommende. |
Skulle tatt med Hoftun i samme setning. _________________ When you have to shoot, shoot, don't talk. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 16.05.2012 19:53 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Ja da...
Det burde være på tide at Kjernen organiserer en aksjon på tribuen mot JJ og EH... evt at man ikke møter opp på kampen og kun står utenfor i protest. |
Bruker ikke italienerne å vifte med hvite lommetørkler fra tribunene når de vil ha vekk treneren? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 16.05.2012 19:54 Post subject: |
|
|
ALLE MÃ… GÃ…!!
Jævla fitter, pell dere til helvete ut av klubben. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 16.05.2012 19:54 Post subject: |
|
|
Godkjent handshake... |
|
Back to top |
|
 |
Robbaan Senior

|
Posted: 16.05.2012 19:55 Post subject: |
|
|
DRITT LAG! PAKK BAGGEN JØNSON FAEN |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Sånn går det når man har kun spillere som vil ha ball på fot og ingen innøvde bevegelser. Enkleste i verden å forsvare seg mot. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Jeg klarer ikke bare å peke på én mann med ansvar her. Det er to stykk som har ansvaret for dette. Hoftun som "sørger for" en skammelig tynn stall med alt for lite komplementære ferdigheter, og Jönsson som etter snart halvannen sesong ikke har klart å banke inn et spor av samhandling, relasjoner, eller mønster. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
lysulv Proff
|
|
|
Det er vel i Spania de vifter med hvite lommetørkler tror jeg. Tror ikke de ville vært smarte nok til å ta hintet om det skjedde på Lerkendal uansett så. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 16.05.2012 19:56 Post subject: |
|
|
Kort oppsummert: pinlig. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 16.05.2012 19:56 Post subject: |
|
|
Et så uinspirert lag på en fotballbane har jeg ikke sett på mange mange år. Ikke noe guts, ikke noe samhandling. 0 struktur både offensivt og defensivt. Hva i allverden er det Jønsson gjør på treningene? Lar de spille fotballtennis og daffe rundt på treningsfeltet?
Ut med Jønsson og Hoftun. Det er den enkleste løsningen nå. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 16.05.2012 19:57 Post subject: |
|
|
Problemet her er ikke resultatet isolert sett (selv om det selvsagt er krise), men at dette ikke er et arbeidsuhell men en trend.
Vi kan ikke se et solid forsvar som står bak en sprudlende midtbane som server til sultne spisser. Slik vi forventer av RBK.
Jeg håper ALLE piper på RBK i morgen!
Uten reaksjoner på dette vil engasjementet falle enda mer og RBK vil ikke ha noe grunnlag for den omsetningen de ønsker og behøver for å vinne tilbake toppen.
Det verste av alt er likegyldigheten. Og den ligger som tåke over Lerkendal.
For meg er Jönsson luft. Makan til møkkamann! _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 16.05.2012 19:58 Post subject: |
|
|
Terje Svendsen har hovedansvaret for dette. Men nå har kynikkerrotta trukket seg tilbake og latt alt dette på Jønsson, Hoftun og spillerne. Om det finnes karma her i verden, er det faen ikke lenge før han får en takstein i hodet eller blir påkjørt av en bil. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 16.05.2012 19:59 Post subject: |
|
|
Fy f......................... så utgjort.Det værste at det er fullt fortjent.
Jeg ser ingen fremtid for denne gjengen.De har i grunnen ikke spilt en god kamp på år og dag.
Nå må styret ta grep straks.
Jønnson svarer Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.dårlig i første bedre i andre.
Han har sett en helt annen kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Tjlicious Senior
|
Posted: 16.05.2012 19:59 Post subject: |
|
|
Kampen viser svikt i blant annet:
- Motivasjon
- Innsats
- Stall
- Organisering
- Planlegging
- Økonomisk ansvarlighet
..for å nevne noe. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 16.05.2012 20:00 Post subject: |
|
|
Henning,
en helt riktig kommentar! _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.05.2012 20:00 Post subject: |
|
|
Det er helt meningsløst å tilskrive dette enten Hoftun eller Jönsson. Hoftun har bygget en tropp som ikke er i nærheten av den kvaliteten Rosenborg skal ha med de midlene vi har tilgjengelige, og Jönsson har bygget et lag som ikke er i nærheten av den kvaliteten Rosenborg skal ha med den troppen vi disponerer.
1: Styre og ledelse har forvaltet ressursene elendig, slik at vi har langt mindre penger enn vi skulle ha hatt i klubben som helhet.
<--->
2: Hoftun har forvaltet sine ressurser elendig, slik at vi har et langt dårligere lag enn vi skulle ha hatt, og dårligere økonomi i sportslig avdeling.
<--->
3: Jönsson forvalter spillematerialet elendig, slik at laget presterer mye dårligere enn det skulle ha gjort.
Leddene påvirker hverandre i negativ retning, men skyldes i hvert enkelt tilfelle mangel på jobbprestasjoner og egenskaper som kreves av jobben. Ledd 1 er allerede byttet ut, på tide å skifte ut resten snart? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
shadaa Junior
|
Posted: 16.05.2012 20:01 Post subject: |
|
|
Kjempeflott oppvisning foran fulle tribuner, dette er jo en fin måte å fri til publikum på. Nå er det vel på tide at Janne går og det skal ikke være nødvendig å kreve. Mannen må da selv skjønne at oppgaven ble for stor? |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 16.05.2012 20:02 Post subject: |
|
|
enig med clasiker.
Før kunne jeg gå i dagesvis i en depressiv tåke etter rbk-tap, nå er jeg sint i to-tre timer.. Skuffelsen av prestasjonene har blitt mer regelen enn unntaket.
Publikum blir mer og mer likegyldige.
Jönsson har vist over tid at han ikke evner å sette opp taktikken og spillestilen etter hvilke spillere han har. Mannen må gå.
Last edited by bommel on 16.05.2012 20:03; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|