| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jacsonø Veteran

|
Posted: 06.05.2012 09:00 Post subject: |
|
|
Tenkte kansje jeg skulle bruke "hvor er de nå" tråden, men: Hvor er det blitt av ledelsen i RBK? Har ikke hørt et pip fra hverken Stjernen eller Koteng siden de første dagene i mars. Jeg innbiller meg jo at jeg leser det meste som skrives om RBK, men disse gutta er som sunket i jorda. Til og med Hoftun har vært borte fra mediebildet siden vinduet stengte.
Holder de seg borte med vilje, eller er plutselig alt på stell slik at hverken media eller vi har noe å grave i? Jeg tror Thomas må ta seg en tur på brakka for å finne ut hva de tar seg til nå om dagen.....  |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Rutinert
|
Posted: 06.05.2012 12:45 Post subject: |
|
|
| Alle tre er godt likt av Adressa, slik at de ikke kjører i gang kritiske saker. I tillegg, så er Heldal "borte" slik at han ikke drar i gang positive "blæstesaker". |
|
| Back to top |
|
 |
jacsonø Veteran

|
Posted: 06.05.2012 14:17 Post subject: |
|
|
| Jeg har bare aldri tidligere opplevd at hele ledelsen i RBK har vært totalt uinteressante for media i 2 hele mndr. Tatt i betraktning at de er nye i jobben og RBK er inne i en snuoperasjon økonomisk, syns jeg dette er merkelig. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.05.2012 14:42 Post subject: |
|
|
| Koteng har vel vært i litt i stormen med eiendomsprosjektet? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.05.2012 15:19 Post subject: |
|
|
| jacsonø wrote: | | Jeg har bare aldri tidligere opplevd at hele ledelsen i RBK har vært totalt uinteressante for media i 2 hele mndr. |
Da kan du ikke ha levd lenge. Det er relativt sjelden i RBKs historie at det har vært veldig mye snakk og skriverier om sportslig leder, styreleder og daglig leder. Unntaket er kanskje de siste par-tre årene. |
|
| Back to top |
|
 |
jacsonø Veteran

|
Posted: 06.05.2012 17:53 Post subject: |
|
|
| Men 60 dager....Jeg skulle ønske det som foregår med reduksjon av antall ansatte, økonomisk turbulens i forhold til spillerkjøp, publikumstall, osv var av større interesse for media. F. eks, glemte de medlemsmøtet sist? Om ikke annet: Hvordan går det i den nye jobben? Det var da stadig noe Skutle og Svendsen ble konfrontert med i løpet av et par måneder....Og deres forgjengere før dem. Har da lest sporten i adressa i ganske mange år. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 08.05.2012 15:03 Post subject: |
|
|
I løpet av to måneder etter årsmøtet, har den nye ledelsen reversert de to kanskje viktigste investeringene som ble foretatt av trioen Munkvold/Svendsen/Skutle i 2010-11.
Hvordan kan det ha seg at to av tre fortsatt spiller viktige roller i Rosenborg?
Unødig snillisme. _________________ 1856 |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Veteran

|
Posted: 08.05.2012 23:46 Post subject: |
|
|
De har bare fått en vennlig go'fot i ræva. Man sitter godt etter det. _________________ - Av og til virker det som om vinnerkulturen sitter sterkere i veggene på brakka enn i hodene på sportslig ledelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Rutinert
|
Posted: 14.08.2012 22:57 Post subject: |
|
|
| Hva skjedde med Skutle? Skulle ikke han jobbe et par år til i klubben, bl.a med eiendomsprosjektet som nå ikke ble videreført (av klubben)? Er hvert fall fjernet fra organisasjonskartet. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Veteran
|
Posted: 22.08.2012 10:13 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...247616.ece
| Quote: | | Da Tove Moe Dyrhaug overtok som fungerende daglig leder i november, puttet hun hånda inn i et økonomisk vepsebol. |
Tydelig at det har foregått endel ting som virkelig ikke er bra. Jeg skjønner at de ikke kan ta opp dette i media, men jeg skulle likt å vite mer konkret hvor ille ting var når Skutle&Svendsen til slutt måtte gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Batigol Veteran
|
Posted: 22.08.2012 10:24 Post subject: |
|
|
Mye som tyder på at Skutle og Svendsen fikk sparken på en pen måte.
Er Tove Moe Dyrhaug en stor ressurs for RBK? Synd hun ikke fikk ryddejobben noen år tidligere.
Mye som tyder på at denne dama gjør en god jobb for RBK og at hun nyter respekt på brakka. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef

|
Posted: 22.08.2012 10:28 Post subject: |
|
|
Tove er kanskje den viktigste personen i hele klubben. _________________ http://twitter.com/VonDrei |
|
| Back to top |
|
 |
Batigol Veteran
|
Posted: 22.08.2012 10:49 Post subject: |
|
|
Håper klubben verdsetter den gode jobben Tove gjør slik at hun blir i klubben fremover. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.08.2012 11:04 Post subject: |
|
|
Flott at hun begynte å rydde opp. Hennes beskrivelse av situasjonen får propagandapisset fra Svendsen og Skutle, gjerne servert fra Heldal, om god økonomi og at det ikke er så ille som en skulle tro til å stå igjen som løgner. (Eventuelt idioti fra noen som ikke viste bedre). _________________ @stranddh på twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 22.08.2012 11:13 Post subject: |
|
|
Å motta en "ukjent regning" på drøyt 7 mill uten varsel, er heftige saker. Det viste seg å være mange skjeletter i flere skap etter Skutle. Han var rett og slett ikke flink nok til å takle en jobb som vokste seg større og større.
Etter hva jeg har hørt, fra gode økonomiske kilder, er dette som forventa, jeg hadde faktisk trodd det skulle detonere som en bombe tidligere i våres, men de har klart å holde tett på brakka. Skutle sitt ettermæle kommer ikke til å vokse med tida.
Tove er usedvanlig ryddig og ordentlig. En stor ressurs for rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Veteran
|
Posted: 22.08.2012 11:28 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Etter hva jeg har hørt, fra gode økonomiske kilder, er dette som forventa, jeg hadde faktisk trodd det skulle detonere som en bombe tidligere i våres, men de har klart å holde tett på brakka |
Denne saken kom jo fram for veldig lenge siden, er jo ikke noe nyhet at RBK skyldte på en "ukjent utgift" på den summen.
Eller mener du at du trodde detaljene i saken skulle komme frem i våres? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Veteran
|
Posted: 22.08.2012 12:12 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Flott at hun begynte å rydde opp. Hennes beskrivelse av situasjonen får propagandapisset fra Svendsen og Skutle, gjerne servert fra Heldal, om god økonomi og at det ikke er så ille som en skulle tro til å stå igjen som løgner. (Eventuelt idioti fra noen som ikke viste bedre). |
Jeg vil nok rette sterk kritikk til alle som er på medlemsmøtet og aksepterte alle budsjettene og planene til Skutle og Svendsen. Det må jo også gå ant å stille spørsmålet, "Er medlemmene i RBK innkompetente til å gjøre det beste for en bedrift som omsetter for 150mill i året?" |
|
| Back to top |
|
 |
shadwell Proff
|
Posted: 22.08.2012 12:29 Post subject: |
|
|
| media wrote: | Å motta en "ukjent regning" på drøyt 7 mill uten varsel, er heftige saker. Det viste seg å være mange skjeletter i flere skap etter Skutle. Han var rett og slett ikke flink nok til å takle en jobb som vokste seg større og større.
|
hvis man blar seg tilbake i tid så var det vel andre som plutselig forsvant fra jobben sin når den regninga dumpa inn på brakka.
så ikke skyld alt på skutle |
|
| Back to top |
|
 |
Kleviño Veteran
|
Posted: 22.08.2012 14:07 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | "Er medlemmene i RBK innkompetente til å gjøre det beste for en bedrift som omsetter for 150mill i året?" |
Utvilsomt: Ja. Fadesen rundt tomtesalget beviste en gang for alle at medlemsmassen kun gjør det de får beskjed om.
shadwell: Du mener Svendsen ja? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.08.2012 14:38 Post subject: |
|
|
Kleviño:
Ble vel en økonomiansvarlig borte etter den fadesen. Ikke lett for toppledelsen hvis økonomi sier at alt er ajour, men det likevel mangler noen mill i kostnader.... Akkurat den biten tror jeg ikke det er Svendsen og Skutle som skal klandres for.... men det var jo bare dråpen på toppen... |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.08.2012 14:46 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig fungerer det ikke med medlemmene. Finner ikke ett fanstyrt/fankontrollert idrettslag på toppnivå i sin respektive sport og nasjon, som omsetter for så store summer og hvor medlemmene faktisk fungerer.
Eierskap uten ansvar. _________________ @stranddh på twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Kleviño Veteran
|
Posted: 22.08.2012 16:04 Post subject: |
|
|
| I hvor stor grad styrer de 160 000 medlemmene klubben? |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.08.2012 18:16 Post subject: |
|
|
Blir som å si at det er folket som styrer i demokratier det. Medlemmene i Barcelona får servert alternative presidenter som går til valg, og de som lover mest får flest stemmer. Det er ikke en klubb hvor fansen/medlemmene styrer spør du meg. _________________ @stranddh på twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran
|
Posted: 22.08.2012 19:31 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | Selvfølgelig fungerer det ikke med medlemmene. Finner ikke ett fanstyrt/fankontrollert idrettslag på toppnivå i sin respektive sport og nasjon, som omsetter for så store summer og hvor medlemmene faktisk fungerer.
Eierskap uten ansvar. | Joda, men ikke i Norge, eller tildels i Brann hvor det har vært noen grupperinger som har tatt noen tak. Men i Tyskland har medlemmene stor makt og de er godt organiserte. Til stor irritasjon for klubbens styre og stell mange ganger. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
|