| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.02.2006 21:33 Post subject: |
|
|
Tbone, jeg snakker ikke om at folkene som roser en spiller efter en god kamp, det gør jeg også selv, også med Basma. Jeg snakker om folk som konsekvent siger at Basma er god nok( Som Brady, undskyld, men dit navn var det eneste jeg kunne huske) _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 15.02.2006 21:36 Post subject: |
|
|
Ja, altså. Så lenge vi putter tre, så må zenit putte to hjemme .
Edit:
[sarkasme]Mao.: Sjansene er høyst til stede. Vi klarte det borte mot Olympiakos.
Jeg regner med vi går videre.[/sarkasme]
Forresten er det bare Espen Johnsen som er ydmyk. "Det er sånt som skjer", sier FJ om straffemissen.
Last edited by Troinndern on 15.02.2006 21:40; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Snoopy Junior

|
Posted: 15.02.2006 21:39 Post subject: |
|
|
Espen må barbere seg på hodet igjen, tror sören meg att han var (litt) bedre da!!
Og TV3, snille dere, IKKE ha Drillo som kommentator!!!!
Lan kommentere VIF og Man U. i stedet!! det ern en jävel på å gjöre.  |
|
| Back to top |
|
 |
anon Junior
|
|
|
| Synd at Rosenborg hadde slik "uflaks" idag. Keeperen til Zenit stod veldig godt, og hadde Rosenborg hatt litt mer dagen i dag, så hadde i alle fall enten keeper-stolpe skuddet fra Dorsin eller keeper-tverra til Johnsen gått inn. At Rosenborg i tillegg fikk en Johnsen-tabbe i dag var veldig ubeleilig. Kunne like godt blitt 3-0 til Rosenborg dette her, men hadde ikke dagen i dag. Blir nok vanskelig i Russland, men 0-2 er ikke en umulig oppgave. Ellers ville nok en skikkelig toppspiss ha scoret på den gratismuligheten til Storflor. Han kunne i det minste prøvd å banka den inn med venstrefoten fra drøyt 16 meter. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
|
|
| Recon wrote: | "Sånn som skjer" sa Høgmo om EJs tabbe. Riv den kontrakten i filler. Intet som en trener som står på tv og gliser og skojer og snakker om det positive etter at laget har drete ut hele j.. ligaen.
Edit: Haha, og nå ska'n til Russland og score tre.
Though it's hard to tell - though you're fooling your self. Dream on. Dreeeaaam oooon
Edit 2: Og baserer sjansene våre i Russland på kampen mot Olympiakos for...hvor(?) lenge siden? |
Ja. Spark Høgmo. Markedet er fullt av bedre trenerkandidater. Høgmo må være mye mer negativ som trener. Han må slutte å være positiv, slik at spillerne får tro på seg selv og på egne ferdigheter. De vil prestere mye bedre dersom de ser det negative og har en trener som bryter de ned. Dersom Høgmo hadde sagt det var umulig å snu dette i bortekampen, ville dette kanskje gått.
PS. Ja, jeg er super ironisk. Recon, du kan nok mye om supporterkultur, men lederegenskaper tror jeg du må lese deg opp på. _________________ Nils Arne Eggen.
Last edited by Torbjørn on 15.02.2006 21:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 15.02.2006 21:41 Post subject: |
|
|
Bah! Enig med flesteparten her, med noen få tillegg;
- En vits at Christer Basma ble kampens spiller, han treffer ikke med en eneste pasning pluss at han presterer flere store defensive blundere.
- Frode Johnsen kom seg aldri foran forsvareren når han skulle møte ballen, og vant ikke en eneste hodeduell.
- Jan Gunnar Solli er usikker i pasningspillet og ellers anonym.
- Storflor blir for treg, pysete i duellspillet og dårlig med ballen - aldri helt forstått hvorfor han har fått rykte på seg for å være rask.
- Vidar Riseth sliter med posisjoneringa defensivt og må ofte ty til trøyeriving, i tillegg til at han viser frustrasjonstendenser så fort Rosenborg ligger unner - på tide å få inn Lago...
- Espen Johnsen er ikke til å stole på.
Heldigvis ser det ut som vi har dekning for samtlige av disse - og dermed fremdeles mulighet til gull i serien.
Storflor -> Essediri
Solli -> Skjelbreid / Eguren
F. Johnsen -> Steffen Iversen / Yssouf Kone / Helstad
Riseth -> Lago
Basma -> Koppinnen/Russell _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
hehe, så jævla mye svada Høgmo kommer med etter kamper. Faen meg mere full av piss enn meg i fylla.
Og jeg klarer faen ikke la være å le av den 2. baklengs...
2 Dahls og galgenhumoren er på plass ja! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
anon Junior
|
|
|
| Ellers imponert over F. Johnsen, som viste bra bevegelighet og han vann flere dueller i luften. Bra blikk for spillet. Dere undervurderer denne karen, han er bedre enn dere tror. Straffesparket var av ypperste klasse, men bra keeperredning. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
|
|
Positiv tenkning Troinndern det liker jeg. Men lettere utopisk....
Ja Harald og Recon, med Essidiri, Hirschfeldt og Iversen kan vi vel vinne gullet i år. Og med et par scoop i sommer og i jan 07, med samtidig utskiftning av de som har sett sine beste år, kan vi være godt forberedt til CL-kvalik 2007. Og da er vi egentlig der jeg håpet i høst. En god avslutning på serien ga vel oss litt falske forhåpninger. Og uansett var vel Skjelbred sterkt delaktig i det som var positivt i høst... Så det er da håp. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 15.02.2006 21:44 Post subject: |
|
|
| anon wrote: | | Ellers imponert over F. Johnsen, som viste bra bevegelighet og han vann flere dueller i luften. Bra blikk for spillet. Dere undervurderer denne karen, han er bedre enn dere tror. Straffesparket var av ypperste klasse, men bra keeperredning. |
Hvilken kamp så du?  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
Der er positiv og så er der selvbedrag, jeg synes personlig det bliver for latterlig og sige at det E. Johnsen gør "er sånt som sker". For det SKAL ikke kunne ske på dette niveau, og jeg vil hundrede gange hellere at han ligger sig flat og indrømmer at dette er simpelthen ikke spil som er Rosenborg værdig.
Men jaja får håbe han ikke er så blå øjet som han fremstår i media, og at han sagde noget andet i garderoben! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
|
|
| anon wrote: | | Ellers imponert over F. Johnsen, som viste bra bevegelighet og han vann flere dueller i luften. Bra blikk for spillet. Dere undervurderer denne karen, han er bedre enn dere tror. Straffesparket var av ypperste klasse, men bra keeperredning. |
Det skriver jeg under på.
Han er den beste spilleren i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.02.2006 21:45 Post subject: |
|
|
Se det på den positive siden! Hvis Frode Johnsen forsvinner i år så blir det ny tidsregning
1999: Rosenborg er på sitt aller beste og går videre i CL
2000: FJ ankommer Lerkendal! Rosenborg blir litt dårligere for hvert år.
2006: FJ Forsvinner og vi finner tilbake den Rosenborg før FJ kom.
altså en tidsregning før og etter Frode Johnsen. |
|
| Back to top |
|
 |
anon Junior
|
|
|
| Falske forhåpninger? Denne kampen sa egentlig ingenting, en ubrukelig kamp p.g.a uflaks. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
|
|
| staha wrote: | | anon wrote: | | Ellers imponert over F. Johnsen, som viste bra bevegelighet og han vann flere dueller i luften. Bra blikk for spillet. Dere undervurderer denne karen, han er bedre enn dere tror. Straffesparket var av ypperste klasse, men bra keeperredning. |
Hvilken kamp så du?  |
Frode spilte en oppvisningskamp sammen med noen smågutter i helga... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
|
|
| tbone wrote: |
Ja. Spark Høgmo. Markedet er fullt av bedre trenerkandidater. Høgmo må være mye mer negativ som trener. Han må slutte å være positiv, slik at spillerne får tro på seg selv og på egne ferdigheter. De vil prestere mye bedre dersom de ser det negative og har en trener som bryter de ned. Dersom Høgmo hadde sagt det var umulig å snu dette i bortekampen, ville dette kanskje gått.
PS. Ja, jeg er super ironisk. Recon, du kan nok mye om supporterkultur, men lederegenskaper tror jeg du må lese deg opp på. |
Det er bare stusslig når han står der og finner på ting for å være positiv. Det ser omtrent like ekte ut som amerikansk høflighet. Og det må være måte på hvor mye man skal stryke slike spillere medhårs. De får alt lagt i hendene på seg. Det bør være en grense. Stikk en finger i jorda og la ting få en konsekvens for folk. Slikt er tydeligvis et frmmedord i RBK.
Forøvrig er både Forsvaret og andre uenige mht mine lederevner. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
|
|
Anon har dratt frem gamle CL videokasetter og kost seg i kveld  |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 15.02.2006 21:46 Post subject: |
|
|
Ikke bare Russere som har nippa litt Vodka i kveld? Du må ja ha sett noe annet.. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 15.02.2006 21:48 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Der er positiv og så er der selvbedrag, jeg synes personlig det bliver for latterlig og sige at det E. Johnsen gør "er sånt som sker". For det SKAL ikke kunne ske på dette niveau, og jeg vil hundrede gange hellere at han ligger sig flat og indrømmer at dette er simpelthen ikke spil som er Rosenborg værdig.
Men jaja får håbe han ikke er så blå øjet som han fremstår i media, og at han sagde noget andet i garderoben! |
Jeg er enig med Harald. Jeg blir faktisk lettere (og med lettere mener jeg totalt apoplektisk) provosert av tabbespillere som står og vitser i intervjuet etterpå, og trenere som tydelig er småskeve og står og fantaserer foran kamera. Kall en spade for en spade. La det få konsekvenser og move on! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.02.2006 21:48 Post subject: |
|
|
| anon wrote: | | Falske forhåpninger? Denne kampen sa egentlig ingenting, en ubrukelig kamp p.g.a uflaks. |
Uflaks, det var faen ikke uflaks men udygtighed! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.02.2006 21:49 Post subject: |
|
|
| synes hele gjengen mangler "killer instic" ser ut som de er redde for å score. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 15.02.2006 21:52 Post subject: |
|
|
Jævlig Off Topic og sagt mange ganger før men:
| Quote: | | Blackburn - Sunderl. 1 - 0 BELLAMY. Gamst Pedersen skyter fra 16 meter skrått hold. Ballen er borti et par spillere, før den havner hos Bellamy. Han setter den i mål. Fortjent 1-0 til hjemmelaget. |
Hvorfor hentet vi ikke Gamsten når vi hadde sjansen |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 15.02.2006 21:53 Post subject: |
|
|
Fordi Bratseth er en gnier. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Ã… gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 15.02.2006 21:53 Post subject: |
|
|
Lund Hansen må stå i St. Petersburg.
Skjer ikke det, hadde jeg lagt opp hvis jeg var Lund Hansen. |
|
| Back to top |
|
 |
anon Junior
|
Posted: 15.02.2006 21:55 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Harald wrote: | Der er positiv og så er der selvbedrag, jeg synes personlig det bliver for latterlig og sige at det E. Johnsen gør "er sånt som sker". For det SKAL ikke kunne ske på dette niveau, og jeg vil hundrede gange hellere at han ligger sig flat og indrømmer at dette er simpelthen ikke spil som er Rosenborg værdig.
Men jaja får håbe han ikke er så blå øjet som han fremstår i media, og at han sagde noget andet i garderoben! |
Jeg er enig med Harald. Jeg blir faktisk lettere (og med lettere mener jeg totalt apoplektisk) provosert av tabbespillere som står og vitser i intervjuet etterpå, og trenere som tydelig er småskeve og står og fantaserer foran kamera. Kall en spade for en spade. La det få konsekvenser og move on! |
Hva skal han gjøre da? Han har det nok helt forjevli der han står og skal forklare tabbemålet, og da er det lettest å le litt av hele episoden. Høgmo må jo også vere optimistisk framfor returmøtet, er ikke noe vits i å si; nei dette er kjørt. Er enig i at han skal innrømme at dette ikke var bra, men noe positivt må jo man si om matchen. Rosenborg spilte bra, men hadde ikke full uttelling i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
|