View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Adde Rutinert

|
Posted: 01.04.2012 22:02 Post subject: |
|
|
Fy faen så godt! Ingenting er bedre enn å vite at Åråsen sitter igjen med følelsen av og ha blitt rana ROFL. Ok revansj etter Kippe's mål på overtid av overtiden i fjor.
SVART Ã… KVITT GULL HJEM TE TRONDHEIM BYY donkdonkdonkdonk _________________ Push it to the limit |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 01.04.2012 22:02 Post subject: |
|
|
Synes ikke det var så galt. Helt greit med poengdeling i en slik kamp. Det er i slik kamper en gullvinner tar poeng. Om dere sammenligner denne kampen med LSK-RBK i eksempelvis 09 og 10-sesongen, ser dere at det var akkurat likedan. Haug med dueller, Rosenborg slet med å styre spillet og kampen kunne bikket begge veier. I stedet for å bare slenge dritt om Janne, kan dere se om det var så mye bedre i kampene jeg nevnte over. I tillegg er det ikke så lett å spille god fotball i en slik kamp når motstanderen stresser og løper konstant - United ble utspilt av Basel de, også. Er ikke sikkert det BARE er Janne som er feilen hver gang. Takk! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 01.04.2012 22:03 Post subject: |
|
|
Per dags dato er Issah langt unna å forsvare en plass på laget. Treg, rundingsbøye, alltid på etterskudd, og en kortsamler av rang. Jeg håper jo selvfølgelig at det vil løsne for ham, men det begynner å se stygt ut.
Ellers er det vel bare å si: Takk for i fjor, Lillestrøm! |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:03 Post subject: |
|
|
Det var vel headingen til Svendsson som var alle våre sjanser i andre vel?? |
|
Back to top |
|
 |
jonæz Junior
|
Posted: 01.04.2012 22:05 Post subject: |
|
|
fyfaen! Var nesten så hjerte klolapset en liten stund!! var ikke fortjent men gud hvor godt det var med et poeng! LSK overrasket meg veldig, ikke mange lag som kommer helskinnet fra åraasen i år. _________________ Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
|
|
spællåtmæ wrote: | Skammels10 wrote: | Fy fader som jeg savner Annan!
Issah glipper den vitale markeringen rett før scoringen der. Og det har skjedd mange ganger. Skjerpings!!!! |
Jeg kan ikke huske at rbk har hatt så dårlig sentral midtbane før. Det er helt forferdelig å se hvor rævva henrix og issah er. Vi kommer aldri til å få et så høyt bud på henrix so vi fikk i vinter, aldri. |
Det er nok midtbanen som lagets akilleshel ja. En svak sentral midtbane blir bare overgått av en fraværende Svensson. Enten er gutten ute av form eller så går dette mot en tung sesong for hans del. Evner ikke å holde på ball, sliter med posisjoneringen defensivt og havner ofte i ingenmannsland. Med det spillemateriellet vi disponerer er vel han nestemann som er moden for benken. Får håpe han kommer sterkere tilbake. Dernest må vi se hva vi kan gjøre sentralt. Man burde til sommeren se etter spillere med duellkraft og forflytningsevne. |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
|
|
Ok resultat dette, selv om prestasjonen var variabel. Skulle vært frispark før 1-0? Og Larsen så faktisk ganske rask ut til tider?? |
|
Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:07 Post subject: |
|
|
Synes Chibbe, Dockal og Høiland gjør en bra kamp. Svennson må benkes i neste kamp og det må gjøres noe på formasjonen på midtbanen. |
|
Back to top |
|
 |
kablap Senior
|
|
|
Steike dette var svakt. Sitter med veldig blanda følelser nå, etter den sene utligninga.
Sandmoen er så irriterende elendig, han tillater alt for hardt spill og må da være tippeligaens svakeste.
Situasjonen med tilbakespillet kommer til å gi meg en våkenatt, jeg kom til 4 juniorfeil som forspill til nesten-målet:
1 først har Høiland god kontroll, kan spille fremover, men spiller likevel tilbake til keeper.
2 Øhrlund spiller ut, meget svakt,
3 Litj-Ivers får etter hvert ballen, men sleiver den svakt tilbake i retning RBK-målet
4 Larsen blir for treg, men jeg skal ikke laste han for mye, men Øhrlnd skulle aldri i verden plukket opp den ballen
RBK er ikke bedre enn det vi viser i dag. Det skal bli en tøff sesong.
Noe av det eneste positive er at Chibbe virket pigg. _________________ Kebab og klyster |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
|
Jangusk wrote: | Det var vel headingen til Svendsson som var alle våre sjanser i andre vel?? |
Chibuike hadde da den største, helt alene med keeper. Henriksen hadde to gode skuddmuligheter. bla. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
LSK hadde nesten 50% flere vellykkede pasninger enn oss i dag. Det er direkte flaut. |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 01.04.2012 22:08 Post subject: |
|
|
1 poeng på en forholdsvis dårlig dag mot en medaljekandidat får være godkjent poengfangst.
Spillemessig er det ikke så veldig mye å rope hurra for, og LSK er nok totalt sett det beste laget i dag. Samtidig må jeg si utifra kommentarene som har kommet på forumet her i løpet av kampen at det virker som om flere har hatt et veldig urealistisk syn på hvor gode RBK 2012 er/ville bli.
I så fall: Hvor i alle dager har dere vært i løpet av vinteren 2012? Hva har dere sett der som skulle tilsi at RBK skulle feie over de fleste andre lagene i TL på bortebane? Årets RBK-lag er omtrent på nivå med fjorårets, og da karret man til seg en bronse på hengende håret. Av de kampene jeg har sett i vinter og spillerlogistikken som har vært siste 5 mnd ser jeg det som totalt urealistisk at RBK som cruise inn til seier etter seier i TL 2012.
Vi skriver 2012 - ikke 2002... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 01.04.2012 22:08 Post subject: |
|
|
kablap wrote: | 4 Larsen blir for treg |
Hva i allverden? Løp ikke Larsen opp vedkommende og spilte ballen tilbake til Ørlund?
-- skille --
RBK med 42 % ballbesittelse i dag. 41 % mot Brann. Føler man dette er akseptabelt? Ønsker ikke RBK å styre spillet? |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:10 Post subject: |
|
|
Herlig med 1 poeng i en kamp LSK eide i store deler av kampen. Problemet vårt er ikke på backplass, Høiland gjorde en bra kamp,men på midtbanen. Mangler tempo og fysikk til å dominere. Sjekk ut Issah, taper 70-80 % av nærduellene der Annan vant tilsvarende, Svenssons bidrag i dag var føring med ball og balltap ( han starter ikke neste kamp) og Henriksen så jeg knapt på banen. Han bør snarest slutte å fable om proffspill og prøve å levere varene på banen. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:11 Post subject: |
|
|
Åsmund wrote: | 1 poeng på en forholdsvis dårlig dag mot en medaljekandidat får være godkjent poengfangst.
Spillemessig er det ikke så veldig mye å rope hurra for, og LSK er nok totalt sett det beste laget i dag. Samtidig må jeg si utifra kommentarene som har kommet på forumet her i løpet av kampen at det virker som om flere har hatt et veldig urealistisk syn på hvor gode RBK 2012 er/ville bli.
I så fall: Hvor i alle dager har dere vært i løpet av vinteren 2012? Hva har dere sett der som skulle tilsi at RBK skulle feie over de fleste andre lagene i TL på bortebane? Årets RBK-lag er omtrent på nivå med fjorårets, og da karret man til seg en bronse på hengende håret. Av de kampene jeg har sett i vinter og spillerlogistikken som har vært siste 5 mnd ser jeg det som totalt urealistisk at RBK som cruise inn til seier etter seier i TL 2012.
Vi skriver 2012 - ikke 2002... |  |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:11 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Dew wrote: | Issah, Örlund, Dorsin og Prica har ingenting på dette laget å gjøre. Skal man være utlending på RBK, skal man faen meg være en klasse over resten. |
Merkelig uttalelse! Henriksen og Svensson og har vært fullstendig elendige, ikke fått til en dritt, og så skal du "ta" alle utlendingene, fordi de ikke presterer bedre enn nordmennene?  |
Begge de var også elendige. Forventer dog mer av rutinerte utlendinger som tar opp plassen på utlendingskvota, enn en purung trønder som er blitt tvunget ut på kanten. Henriksen har ingen unnskyldninger. Bedriten kamp.
Last edited by Harceïde on 01.04.2012 22:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 01.04.2012 22:12 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvorfor så mange virker å være så fryktelig sinte over denne kampen. Det blir jo alltid slike kamper mot lsk. Mye kriging og lite finspill. Jeg mener Svensson, Henriksen, Dorsin og Prica var dårligst i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 01.04.2012 22:14 Post subject: |
|
|
biffen wrote: | I stedet for å bare slenge dritt om Janne, kan dere se om det var så mye bedre i kampene jeg nevnte over. I tillegg er det ikke så lett å spille god fotball i en slik kamp når motstanderen stresser og løper konstant - United ble utspilt av Basel de, også. Er ikke sikkert det BARE er Janne som er feilen hver gang. Takk! |
Vær så snill da! Løft blikket da for faen! Det er et større bilde her enn denne kampen alene. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
Åsmund wrote: | I så fall: Hvor i alle dager har dere vært i løpet av vinteren 2012? Hva har dere sett der som skulle tilsi at RBK skulle feie over de fleste andre lagene i TL på bortebane? |
Lillestrøm har 11 nye spillere på laget og er bedre samspilt enn oss. Tragisk. |
|
Back to top |
|
 |
jonæz Junior
|
|
|
Hedon wrote: | LSK hadde nesten 50% flere vellykkede pasninger enn oss i dag. Det er direkte flaut. |
Du glemmer en del momenter her! For det første så spilte LSK på hjemmebane noe som gir en veldig trygghet. LSK styrer spillet ja, men er ikke krise for det. Du kan virkelig ikke forvente at vi skal styre spillet på både hjemme og bortbane. Viss vi ser tilbake på gull sesongen 2010 så var kampen på åraasen veldig lik kampen som var idag. Vi slet med å styre spillet, men greide og redde poeng med en sen scoring. Det er en egenskap som er gull verdt og som et gull lag må ha. For eksempel 2010 sesongen så var det en del kamper vi ikke var de beste laget, men greide og snu kampen til våres fordel. Vær fornøyd med et poeng idag, et poeng som kan bli meget viktig _________________ Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.04.2012 22:15 Post subject: |
|
|
Ã…smund wrote: | Vi skriver 2012 - ikke 2002... |
Hehe, nei, da hadde vi null poeng og null mål etter to kamper  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.04.2012 22:16 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Lillestrøm har 11 nye spillere på laget og er bedre samspilt enn oss. Tragisk. |
Og de har to poeng og jeg har tippa dem på nedrykk i år. Komisk. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:16 Post subject: |
|
|
Er tydelig at midtbanen vår ikke fungerer. Issah og Henriksen går ikke bra sammen.
Skal ikke si at Issah er den aller beste, men henriksen er skrekkelig dårlig.
Han må benkes til neste kamp, men hvem som skal spille der vet jeg ikke. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 01.04.2012 22:17 Post subject: |
|
|
Håper denne sene scoringen motiverer gutta mer foran neste kamp. Innsatsen idag var på høyde med den mot Viking i generalprøven.
Stryk: Örlund, Høiland, Larsen, Svensson, Prica, Henriksen og Holm.
Dobbeltstryk: Issah, Dorsin, Wangberg. JAN JÖNSSON.
Godkjent: Chibuike, Dockal, Iversen og Selnæs. In that order. |
|
Back to top |
|
 |
|