View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 01.04.2012 00:41 Post subject: |
|
|
Et par klistremerker er da ikke noe å hisse seg opp over, eller noe å gjøre en reportasje om i det hele tatt. Snakk om forsøk på å hisse opp stemninga før kampen! Smått spekulativt i beste tv2 ånd spør du meg. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 01.04.2012 00:53 Post subject: |
|
|
Fikk en grei latter når jeg så de klistremerka, absolutt ufint og jeg elsker det. |
|
Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 01.04.2012 02:04 Post subject: |
|
|
Kampen i kveld tror jeg vil sette standarden for sesongen utover. I intervjuene noen spillere (Dorsin, Høiland) gir virker det som at hele laget har skjønt at de ikke kan spille på halv maskin, de må faktisk gjøre en innsats på banen, sammen.
Så får vi se da, om Brannkampen var en tilfeldighet, eller om gutta faktisk har skjønt at de må blø for drakta, spille hverandre god.
Håper forsåvidt så indelig at vi ikke faller tilbake til gamle synder å underpresterer noe helt forjævlig. _________________ Push it to the limit |
|
Back to top |
|
 |
jaso Senior

|
Posted: 01.04.2012 11:28 Post subject: |
|
|
Grei benk som faktisk kan komme inn å heve laget med Prica, Selnæs og Ankersen. Det typiske i 2011 sesongen var at ingen bytter kunne gi positiv effekt. Det blir en B idag! |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 01.04.2012 11:56 Post subject: |
|
|
Fryktelig spent på kampen i kveld av den grunn som Adde nevner over. Vinner vi denne, er det et bevis på at spillerne har skjønt at man må jobbe for gullet, noe jeg håper og tror de gjør. Satser på en B i kveld! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 01.04.2012 12:06 Post subject: |
|
|
Raul wrote: | Håper ikke ryggproblemene til Steffen viser seg verre enn antatt. Med han eventuelt ute og en Prica som ikke kan spille fulle nitti-minutt må vel Holm inn. Grøss. |
Jeg tror Holm kunne gjort ern strålende figur mot Lillestrøm.Han er jo engagutt på sin hals,så han hadde nok kjempa til krampa hadde tatt han mot fugla. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.04.2012 12:07 Post subject: |
|
|
Nøkkelen til suksess er å holde ballen langs bakken mot LSK og spille hurtig. Det håper jeg vi gjør. Høilands uadresserte poling fra siden er ikke det jeg vil se (som ble gjort mange ganger mot Brann). Da tror jeg vi taper kampen.
Det som må bli mye bedre fra Brannkampen:
1. Vi må presse høyt til enhver tid og ikke ligge bakpå. Slik at vi unngår i større grad LSK sine luftballer foran målet vårt.
2. Svensson og Dockal må ikke få soveperioder i deler av kampen slik at LSK for styre spillet mot oss og skape farlige sjanser. Det vil også gi LSK cornere som vi må unngå.
3. Wangberg må opp på sitt beste. Spørsmålet mitt er om LSK vil kjøre med noen hurtige spisser? Da er vi fortapt etter min mening. Grunnen er at vi har alt for mye feilpasninger i kontringssituasjoner som slår tilbake. Da holder det ikke med Larsen Wangberg. De er altfor like og Wangberg er dårligere enn Larsen på det meste.
4. Dyktighet foran mål. Istedet for å få 1-1, må laget score 2-0. Det har mye å si for kampbildet. Brannkampen kunne vært avgjort lenge før.
5. Er dessverre rimelig sikker på at vi slipper inn mål. Grunnen er at midtstopperparet sammen er for dårlig samt at Svensson og Dockal vil få soveperioder i kampen slik at LSK får slå upresset farlige innlegg. Vi så mot Brann hvordan OJO kunne scoret to mål på rappen, men helvigvis traff han utenfor mål.
Håpet er at laget viser viljeng og innsatsen som vi så i i de beste periodene mot Brann. Jeg vil se denne innsatsen i 90minutter. Da vil vi også holde nullen. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 01.04.2012 12:16 Post subject: |
|
|
Går Ankersen rett inn på laget?? |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 01.04.2012 12:18 Post subject: |
|
|
Nei, Høiland starter! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 01.04.2012 12:24 Post subject: |
|
|
Pheeeew! |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 01.04.2012 12:31 Post subject: |
|
|
biffen wrote: | Fryktelig spent på kampen i kveld av den grunn som Adde nevner over. Vinner vi denne, er det et bevis på at spillerne har skjønt at man må jobbe for gullet, noe jeg håper og tror de gjør. Satser på en B i kveld! |
Tror ikke denne kampen er symptomatisk for hvordan sesongen blir.
RBK har alltid vært gode i de største kampene. I kampene mot dårlig motstand er da man virkelig må jobbe med å holde konsentrasjonen oppe. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 01.04.2012 12:34 Post subject: |
|
|
Sant, DelPiero! Da jeg skrev det, tenkte jeg først og fremst på at vi vanligvis har pleid å falle nedpå etter en god kamp. Om vi unngår dette, er jo det uansett en positiv utvikling. Selv om Brann er en erkefiende, så så det jo ikke akkurat slik ut verken på Brann- eller Lerkendal Stadion i fjor. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.04.2012 13:28 Post subject: |
|
|
http://www.nettavisen.no/...367552.ece
Lillestrøm har planlagt å gå i Steffen-fella ser jeg.
Quote: | LSK-sjefen nevnte ved flere anledninger Steffen Iversens navn under fredagens trening, og er klar over at en av nøklene til seier ligger i å stoppe den hodesterke trønderen.
- Han er dyktig, ikke minst når innlegget kommer. Han er bra i boksen, og bra til å ta imot oppspill. Vi skal håndtere ham, men de har mange som må håndteres, sier Haglund og smiler, vel vitende om at Rosenborg har et luksusproblem fremover på banen. |
Ja de får bare bure inne Steffen, slik at Dockal, Henriksen og Cnibuike får de rommene de trenger. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 01.04.2012 13:32 Post subject: |
|
|
Hvor kjøper man billetter til bortefeltet? ikke tilgjengelig via billettservice står det. Er vel ikke utsolgt? |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 01.04.2012 13:32 Post subject: |
|
|
Quote: | Hvis man sammenligner Rosenborg og Lillestrøm, spiller for spiller, er vi bedre. Men vi må spille sammen som lag, da kan vi slå alle lagene i Tippeligaen, sier han selvsikkert. |
Dummeste jeg har hørt av Ramovic. Er det noe som i alle fall ikke stemmer, er det dette. De har bedre keeper, men det er også det eneste. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
davids Junior
|
Posted: 01.04.2012 13:47 Post subject: |
|
|
blackwater wrote: | Hvor kjøper man billetter til bortefeltet? ikke tilgjengelig via billettservice står det. Er vel ikke utsolgt? |
Lurer på det samme. Ventet jeg for lenge? Det pleier da ikke å være helt fullt på det feltet.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.04.2012 14:42 Post subject: |
|
|
I dag blir det nok temmelig fullt:
1. Første bortekamp - på Østlandet.
2. Palmesøndag gjør at mange også reiser langt.
3. RBK slo Brann.
4. Lillestrøm.
Det er mange faktorer som trekker folk. Vi glær oss! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.04.2012 14:45 Post subject: |
|
|
To av tre bortefelt utsolgt i går. Finn link på rbk.no under billetter, direkte til borteseksjonen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.04.2012 17:24 Post subject: |
|
|
Skikkelig ruskevær i området. Det snødde for noen minutter siden (ikke nok til å legge seg dog) og det er ganske så kaldt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 01.04.2012 17:27 Post subject: |
|
|
off to match! glær mæ te seier!!!
edit: med ekstra klær i bilen...  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 01.04.2012 18:03 Post subject: |
|
|
Halla!
Jeg har ikke tv2, hvordan kan jeg få streamet kampen? Tv2sumo Livesenter har jo mistet rettighetene virker det som |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 01.04.2012 18:17 Post subject: |
|
|
Håper dere er flinke til å prate i kveld. Sitter værfast i tre uker på Grand Canaria av alle steder, når vi skal banke kanarifuglene. For dårlig nett til stream, dansk på tv'n, så bare en barrunde kan redde meg. Dårlig følelse...
RBKweb blir nok redninga....  |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 01.04.2012 18:26 Post subject: |
|
|
Som alltid blir det vel mer eller mindre halvveis kommentering av kampen her. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 01.04.2012 18:39 Post subject: |
|
|
Sjt. Viseth wrote: | Halla!
Jeg har ikke tv2, hvordan kan jeg få streamet kampen? Tv2sumo Livesenter har jo mistet rettighetene virker det som |
Siden kampen går på TV2 er det fult mulig å se den på TV2 Sumo.
Direkte -> TV2. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 01.04.2012 18:53 Post subject: |
|
|
Laget mot LSK:
Örlund