| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 19.03.2012 14:59 Post subject: |
|
|
Er det guttungen fra Trond IL du mener på har jeg sett ham i aksjon. Teknisk, rask spiller som har god fysikk for alderen. Asiatisk herkomst. Spilte på midtbanen tror jeg. Laget mitt slo forøvrig Trond IL ganske så greit  |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 19.03.2012 15:03 Post subject: |
|
|
Han beskrives sånn av @Kraakenes på Twitter:
"Vokst enormt som fotballspiller det siste året. Unik basisteknikk, herlig blikk for spillet og en god fot. Vært god i flere år.
Sentral midtbane. Kaptein og playmaker for et guttelag før han selv er blitt guttespiller er ganske ekstremt".
Virker som en spennende spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.03.2012 16:15 Post subject: |
|
|
Jonas Sundet twitter:
| Quote: | | Nikola Djurdjic er ønsket av RBK som skal bruke vårsesongen til å vurdere han. Helsingb, FCK, Brøndby, IFK og VIF er også interesserte |
RBK skal altså bruke vårsesongen til å vurdere om Djurdjic er god nok? Spilleren har spilt 2 fulle sesonger i TL og istedenfor å kline til så vi har alternativer på topp nå, så skal vi bruke frem til august med å vurdere? Merkelig avgjørelse. Djurdjic ville vært en typisk kjedelig knallsignering i mine øyne. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.03.2012 16:27 Post subject: |
|
|
Herlig at du tror på ALT denne twitterduden sier! Kildekritikk? Hvor?
Ellers:
Hva med å låne denne Mikael Lustig i Celtic? Landslagsback som ikke får spilletid  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.03.2012 16:34 Post subject: |
|
|
Jeg kommer med mine tanker om hva han skriver. Er jeg nødt til å skrive en avhandling i forkant av hvert innlegg der jeg slår fast hvorvidt jeg tror på akkurat det innlegget, andre rykter og personen generelt?
Det orker jeg nemlig ikke. Derfor poster jeg heller når det kommer noe. Folk kan selv velge om man vil tro på det og om man vil diskutere det. Etter hva jeg husker så gikk vel Hedon god for personen lenger bak i tråden, det øker ihvertfall sjansen for at han har noe å fare med.
Etter denne vinteren så har du vel lært at om du kun ønsker å lese om 100% sannhet i RBKs overgangsvindu så leser du rbk.no, ikke her. |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 19.03.2012 16:36 Post subject: |
|
|
noen som tror vi får inn en spiller denne uka eller?  |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 19.03.2012 16:40 Post subject: |
|
|
| Når RBK skal bruke vårsesongen for å vurdere Djurdic(hvis dette stemmer) så forstår jeg hvorfor vi sliter med å hente spillere... Skremmende, rett og slett skremmende. Håper virkeligen ikke dette er reelt for RBK sin Scouting... |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.03.2012 16:46 Post subject: |
|
|
Det verste med dette er at Djurdic var bosman ved sesongslutt ifjor... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.03.2012 16:49 Post subject: |
|
|
| RBK ønsker ikke å fremstå som et lag som signerer Bosman-spillere, for de er pr. definisjon dårlige. Derfor venter vi heller til de signerer med en annen klubb, før vi melder vår interesse. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 19.03.2012 16:50 Post subject: |
|
|
| I fjor var vel noe upresist. Djurdic skrev under ny 3-Ã¥rskontrakt med FKH etter 2010-sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 19.03.2012 16:58 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Hva med å låne denne Mikael Lustig i Celtic? Landslagsback som ikke får spilletid  |
Nei takk. Har hørt rykter om at han er en enorm primadonna som foretrekker å gå som bosman og ikke minst så filmer han tre ganger i gjennomsnitt hver kamp. Han sitter også på benken i Celtic, ikke akkurat et kvalitetstegn. Tror ikke en slik spiller hadde passet inn i Rosenborg 2012. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 19.03.2012 17:13 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Den eneste nyheten før overgangsvinduet lukkes er vel at Prica drar..... |
Eneste positive der er at en potensiell erstatter til prica allerede er funnet. Hvis alt går etter planen så er han å se på prøvespill i Mai. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 19.03.2012 17:17 Post subject: |
|
|
"Er klar/funnet" -> Prøvespill i Mai. Jippi.
Føler for å klikke i vinkel i retning noen, vet ikke helt hvem. Men mange må gå, det er jeg hvertfall sikker på. Burde være grenser for hvor udugelig det var lov å være før hoder startet å rulle.. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 19.03.2012 17:23 Post subject: |
|
|
| Erstatter? Prøvespill? Om spilleren er tenkt som erstatter for Prica burde han minimum være så god at prøvespill ikke hadde vært en nødvendighet. En erstatter for Prica bør være av slik kvalitet at han må kunne kjøpes uten at han må innom prøvespill... |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 19.03.2012 17:28 Post subject: |
|
|
Forandret det med en gang men du så det uansett;P RASK!
For mange mld på innboksen til at jeg gidder å svare alle, så gjør som jeg burde ha gjort, å forteller det i plenum.
Nigeriaturen var fakta faen, de har speidet på en erstatter for Prica. Spurte hva han het, men det fikk jeg ikke vite. men han var "lik" Ujah, hvis han skulle sammenligne han med noen.
Var planen å hente han i dette viduet, men siden Ivers kom og Prica ikke klarer å bestemme seg, så ønsker de heller å se han på prøvespill først. Hvis alt går i boks så kommer han på prøvespill i mai.
Men alt ligger i Prica sine hender, forlenger han så kommer nokk ikke denne karen. Men virket som om de ikke har noen tru på at prica forlenger. (Men dette er kun min egen antagelse)
Tar forbehold om feil teksten, og at dette er noe jeg har blitt fortalt av min kilde som forblir anonym. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 19.03.2012 17:35 Post subject: |
|
|
/ignore
Jeg vil høre om noe annet enn nigeria-turen, noen som vet hvor Torbjørnsen befinner seg i dette øyeblikk?
Dorsin sa nettopp i intervjuet på RBK.no at to spillere var på vei inn. Kanskje har Dorsin fått jobben med spillerlogistikken i RBK, skjult for alle? Pen ansvarsfravikelse av Hoftun i såfall, slick! |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 19.03.2012 17:39 Post subject: |
|
|
Dersom de virkelig har funnet en spiss som virker å være så god, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke hentes NÅ, selv om det er usikkert om Prica forsvinner eller ikke. Er jo tydelig at vi mangler alt annet enn Heade-ferdigheter på topp.
Scenarioet nå blir vel fort at Nigerianeren blir kjøpt opp av annen klubb, mens Prica forsvinner og vi henter Djurdic for rett i underkant av 10 millioner, i mangel på andre alternativ. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 19.03.2012 17:39 Post subject: |
|
|
Ja, ifølge adressa-artikkelen om hærføreren vår så hadde jo han kunnet ha flere jobber i klubben. Jeg vet ikke om det er et kompliment til Micke eller en refleksjon over hvor lite imponerende innehaverne av nevnte jobber er. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.03.2012 17:51 Post subject: |
|
|
| SteinarG wrote: | Dersom de virkelig har funnet en spiss som virker å være så god, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke hentes NÅ, selv om det er usikkert om Prica forsvinner eller ikke. Er jo tydelig at vi mangler alt annet enn Heade-ferdigheter på topp.
Scenarioet nå blir vel fort at Nigerianeren blir kjøpt opp av annen klubb, mens Prica forsvinner og vi henter Djurdic for rett i underkant av 10 millioner, i mangel på andre alternativ. |
Da er løsning såre enkel, en signerer Nigerianeren og så legger en Prica ut på salg. Det er så jævla balleløst alt det den sportslige ledelsen foretar seg. Det en ser er at vi blir pisset på av agenter og spiller hver gang vi skal forhandle fordi de vet at de kan dure på uten at noen fra vår side tar grep. Forfriskende takter av Martin Andresen og vi bør ta etter han når det gjelder dette. Det vil si at budskapet til Prica er enkelt og det er benken eller salg med mindre han signerer ny kontrakt. Ingen vits å bruke midler og gi spilletid til folk som ser fremtiden sin andre steder enn Rosenborg. Det er faktisk lov å være i forkant å ta pro-aktive grep. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.03.2012 17:52 Post subject: |
|
|
Som folk har skrevet:
" Det kommer nånn nye til "
http://www.rbk.no/incomin...229008.ece
2:15 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Mego Junior
|
Posted: 19.03.2012 17:55 Post subject: |
|
|
dvs en spiss og en høyreback, hvis det stemmer at Nikola Djurdjic blir kjøpt mener jeg han er en forsterkning, han er hurtig med gode avslutnings ferdigheter!
HB- i dette vinduet
Spiss- til sommeren _________________ fishing snore |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 19.03.2012 17:55 Post subject: |
|
|
| En av de "nye" er sikkert sælnes som nå signerer proff kontrakt.... |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 19.03.2012 17:58 Post subject: |
|
|
"Nei. Det forteller bare at lista ligger høyt i Rosenborg."
I går var hvertfall lista fire, fem hundre hakk under pari. At de skal ha så store problemer med å finne spillere som er bedre enn de vi har i dag er for meg like vanskelig å forstå som CERN prosjektet, eller vietnameseren fra Migrapolis. Håper jeg må spise min egne ord med to kanonsigneringer denne uka, men de kommer jo uansett alt for sent. |
|
| Back to top |
|
 |
|