| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1337 Junior
|
Posted: 12.03.2012 21:59 Post subject: |
|
|
Håper det kommer en back i løpet av uken, så har han jo vertfall en uke på seg. Dockal og chibuike hadde jo bare dager, det gikk jo forsåvidt bra med dem?  _________________ Det er i motbakke det går oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 12.03.2012 22:06 Post subject: |
|
|
Ingenting i dag heller nei, men vi må la Hoftun få tid.  |
|
| Back to top |
|
 |
1337 Junior
|
Posted: 12.03.2012 22:14 Post subject: |
|
|
Ja det er jeg enig i, tålmodighet fører alltid til noe godt!  _________________ Det er i motbakke det går oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.03.2012 22:20 Post subject: |
|
|
Gikk det mange dager fra Dorsin gjorde comeback fra Cluj til han scorte? ( Mot VIF? )
Satser på at en eventuelt ny back gjør det samme mot Brann! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1337 Junior
|
Posted: 12.03.2012 22:25 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt om jeg vil ha en svensk spiller men det viktigste nå er vel bare å få inn en forsterkning.. _________________ Det er i motbakke det går oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 12.03.2012 22:28 Post subject: |
|
|
| 1337 wrote: | Ja det er jeg enig i, tålmodighet fører alltid til noe godt!  |
Har en liten anelse om at Knowrud var en smule ironisk her. |
|
| Back to top |
|
 |
1337 Junior
|
Posted: 12.03.2012 22:32 Post subject: |
|
|
haha, jaja...men jeg mener vertfall at vi burde vente til ligaen er over før han burde få sparken, for jeg er enig i at han må ut, men dette bør være hans siste sjangse. _________________ Det er i motbakke det går oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
1337 Junior
|
Posted: 12.03.2012 22:42 Post subject: |
|
|
Well done Dockal!
-Jan Jønsson _________________ Det er i motbakke det går oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 12.03.2012 23:15 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | Adde wrote: | Det kommer ikke noen høyreback dette vinduet.
Hoftun setter sin lit til Høiland (som ikke har vært så alt for tragisk de siste 2 kampene) og henter Hedenstad i sommer. |
Det må isåfall kun bli fram til sommer, ja. Høiland er ingen langsiktig løsning, og blir vårt svakeste ledd i laget. |
Uenig.
Synes fokuset på ny høyreback er noe overdrevent hvis Høiland er skadefri.
Vil heller ha en ny spiss med hurtighet og teknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 12.03.2012 23:20 Post subject: |
|
|
| Vi trenger en ny høyreback, om ikke en som skal direkte inn i 11'ern så en som kan steppe inn. Det er ALT for tynt på backplassene våre. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.03.2012 23:23 Post subject: |
|
|
Høyt nivå på forumet her om dagen. NOT.
Edit: Svar til siste innlegg på forrige side. Var på feil side... |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 12.03.2012 23:42 Post subject: |
|
|
| Kristobal: Nei. Det er sant. Når man faktisk mener at Høiland er god nok å ha på høyrebacken så har man behov for hjelp. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 12.03.2012 23:44 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | Gikk det mange dager fra Dorsin gjorde comeback fra Cluj til han scorte? ( Mot VIF? )
Satser på at en eventuelt ny back gjør det samme mot Brann! |
Han scoret i comebacket. Første kamp etter at han kom tilbake til Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.03.2012 00:01 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Høyt nivå på forumet her om dagen. NOT.
Edit: Svar til siste innlegg på forrige side. Var på feil side... |
Høyt nivå på empatien din om dagen.  _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.03.2012 00:38 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | RÃ¥nny wrote: | Gikk det mange dager fra Dorsin gjorde comeback fra Cluj til han scorte? ( Mot VIF? )
Jeg vet det, jeg spurte ikke om det. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.03.2012 00:53 Post subject: |
|
|
Han hadde vel vært her i flere uker/noen måneder før han signerte kontrakt med oss igjen, så samspillet var nok litt bedre da en det vil bli med vår nye høyreback før seriestart, tatt i betraktning at det kommer en ny høyreback før nyttår 2017. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.03.2012 01:08 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Høyt nivå på forumet her om dagen. NOT. |
Enig, men du har vel ikke akkurat prikka inn toppformen sjøl heller?
| kristobal wrote: | | Tomasz Ullsokolowski? |
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 13.03.2012 01:32 Post subject: |
|
|
Synes det levende oraklet Kristobal bærer preg av at hans fakta-innformasjon og sakelige underbygging av meningene sine nærmest blir latterliggjort av enkelte.
Litt sånn som man ler av Arne Scheie av og til.
Synd.
Aproppos Scheie;
Glemmer aldri hans legendariske; Se dere,hvilken fantastisk jobb den norske 4.dommeren gjør!
En norsk 4.dommer som viste bort en trener fra sidelinja i en internasjonal kamp. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 13.03.2012 09:28 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | | Zeno wrote: | | RÃ¥nny wrote: | Gikk det mange dager fra Dorsin gjorde comeback fra Cluj til han scorte? ( Mot VIF? )
Jeg vet det, jeg spurte ikke om det. |
Det var vel akkurat det du spurte om..
? = Spørsmålstegn
 |
|
| Back to top |
|
 |
hke Junior
|
Posted: 13.03.2012 10:31 Post subject: |
|
|
Har en god følelse i dag!
Helt ubegrunnet vel og merke. Men følte for å omsider opprette bruker, bare for å si det, etter å ha fulgt forumet i en del år. _________________ Skaptrønder (",) |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 13.03.2012 10:50 Post subject: |
|
|
| yid wrote: | Har en god følelse i dag!
Helt ubegrunnet vel og merke. Men følte for å omsider opprette bruker, bare for å si det, etter å ha fulgt forumet i en del år. |
Da skal du være endelig velkommen, yid!
Satser på at det ligger noe den gode følelsen da! Kan jo være en back på vei inn nå som vi bestemte oss for å vente med Jørgen Olsen? Håper og tror at han ville blitt signert nå dersom ingen annen back hadde vært i sikte.(..) Men jeg har blittt skuffet der før.. |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 13.03.2012 10:52 Post subject: |
|
|
Kanskje når overgangsvinduet i utlandet stenger? - Nei. Kanskje før helgen? - Nei, Kanskje på mandag? - Nei. Kanskje etter åtte på mandag? - Nei
Sånn går no dagan.. Og snart kommer Brann |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.03.2012 11:03 Post subject: |
|
|
Mener Hoftun at han gjør alt riktig her, men at omstendighetene motarbeider ham? Ser han ikke at kanskje ikke han er den rette for jobben?
For all del, Hoftun, du vil bli husket for din innsats på banen. Du var en stor mann og en helt der. Men kanskje ikke sportsdirektør-jobben i RBK er der du får brukt go'foten din?
Jeg nærmer meg det punktet hvor "Rask bakromsspiss", "Sterk, firesidig (høyre, venstre, offensiv og defensiv) back" og "Proaktiv sportsdirektør med evner til å forhandle, overbevise og total oversikt" er ting jeg ønsker meg like sterkt.
Dette er en ørken, og overgangsrykter er vann. Tørst! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
hke Junior
|
Posted: 13.03.2012 11:22 Post subject: |
|
|
Mulig at det blir veid økonomisk fordel med å vente kontra sportslig ulempe med å vente. Det er vel ofte det store spørsmålet. Hadde vi hatt erstatter til Lustig klar 1. januar. Hadde vi allerede brukt 500000-600000 i lønnsutgifter på spilleren, uten at han i det hele tatt hadde bidratt med noe sportslig. Skal vi ha inn to spillere til kan du enkelt doble det beløpet. Det er 1 mill. Og det er faktisk mye penger. Også for Rosenborg. _________________ Skaptrønder (",) |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.03.2012 11:28 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Hadde vi allerede brukt 500000-600000 i lønnsutgifter på spilleren, uten at han i det hele tatt hadde bidratt med noe sportslig |
Det sportslige bidraget ville vært en innspilt førsteellever som kjente hverandre godt nok etter 4 mnd med trening at vi kunne fremstått som bittelitt samspilte. Kanskje kunne vi kjempet om gull. |
|
| Back to top |
|
 |
|