| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
biffen Proff

|
Posted: 02.03.2012 12:57 Post subject: |
|
|
Hadde ikke vært feil med Børven og Hagen. Spesielt førstnevnte kan bli gull. Samtidig er jeg litt usikker på hvor stort utviklingspotensiale Børven egentlig har, da mye av målene er "dukk-opp"-mål. Han ligner Hernandez i United i måten han scorer målene på. Synes på en måte det hadde vært fint med en spiss som scorer en del mål også utenfor sekstenmeteren, men det er vel kanskje for mye å forvente av hr.Hoftun? Men en pakkeløsning på 8-9 mill for begge to-ja takk! _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 02.03.2012 12:57 Post subject: |
|
|
Trodde Hagen var ganske godt over middels fast jeg, hadde jo godt over 60 kamper på rad for Odd over et par sesonger, var vel '09 og '10 sesongen om jeg husker helt rett. Vet ikke hvor mange kamper han spillte i fjorsesongen jeg, men det var vel greit mange det også? _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.03.2012 13:06 Post subject: |
|
|
| biffen wrote: | | Hadde ikke vært feil med Børven og Hagen. Spesielt førstnevnte kan bli gull. Samtidig er jeg litt usikker på hvor stort utviklingspotensiale Børven egentlig har, da mye av målene er "dukk-opp"-mål. Han ligner Hernandez i United i måten han scorer målene på. Synes på en måte det hadde vært fint med en spiss som scorer en del mål også utenfor sekstenmeteren, men det er vel kanskje for mye å forvente av hr.Hoftun? Men en pakkeløsning på 8-9 mill for begge to-ja takk! |
Tja, hvorfor ikke...?
Hagen er vel kanskje ikke enn fleksibel sideback(spille på begge sidene). Til gjengjeld kan han spille stopper istedenfor venstreback, men vi har kanskje nok stoppere...? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.03.2012 13:06 Post subject: |
|
|
| Ble da rapportert her at han ikke får spille høyreback lengre. Samme det, det finnes uansett større fisk i havet enn Hagen. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.03.2012 13:13 Post subject: |
|
|
| Jeg lurer fælt på hvilken utenlandsk sideback RBK er i kontakt med.... Ingen som vet noe mer om dette? |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 02.03.2012 13:55 Post subject: |
|
|
Det er ikke Martin Andresen Som har hakket seg inn på profilen din for å fiske Josinho ?  |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 02.03.2012 14:09 Post subject: |
|
|
SvennO: ikke siter noe som er rett over, da kommer forum-politiet  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 02.03.2012 14:20 Post subject: |
|
|
| Ivar wrote: | 10 mill for Børven vs. 10 mill for Tarik.
Vanskelig valg? Næh. |
Nå er det jo sånn at Tarik ikke vil til RBK da.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 02.03.2012 15:01 Post subject: |
|
|
http://www.tv2.no/sport/f...22349.html
| Quote: | | TV 2 Sporten vet at klubbene er enige om en overgangssum på 4,5 til 5 millioner kroner for Torgeir Børven. Men spilleren selv må først overtales. |
Et kupp etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.03.2012 15:06 Post subject: |
|
|
Børven utvikler seg ikke noe under Reka som ikke er særlig god på offensivt spill og neppe er særlig god mentor for en fremmed unggutt i Aalesund.
Her må da RBK klare å komme inn å vinne kampen om Børven! |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 02.03.2012 15:21 Post subject: |
|
|
Bør være overkommelig det. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 02.03.2012 15:25 Post subject: |
|
|
Latterlig om han går til Aalesund for en så lav sum uten av vi prøver oss. Leste i en annen artikkel at han heller ønsket seg til MFK/RBK, da han anså Aafk og Odd som like store klubber. Mener RBK absolutt burde kunne vinne kampen om Børven her. Blir i alle fall sur om han går til Aafk for den prisen uten at Hoftun har prøvd seg. _________________ biffen
Last edited by biffen on 02.03.2012 15:32; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 02.03.2012 15:32 Post subject: |
|
|
| Noen flere som [u]har peiling[/u] på Børven da? Styrker, svakheter, potensiale, type, og ikke minst KVALITETEN. Selv vet jeg minimalt om spilleren, bortsett fra klipp på TV. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 02.03.2012 16:04 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere? |
De er nokk hjemme ifra Nigeria ja. Men min kontakperson er ikke i Trondheim enda, så har ikke fått hørt. Men utifta det jeg skjønner så har vi nokk prøvd oss på Chibuzor Okonkwo. Samt sett på Jude Aneke, sikkert på anbefalinger av Trond Sollied. Men han synes det sikkert er nedtur å komme til oss etter at Gent røyk.
Blir bare ren gjettning, selvfølgelig. Men bor rett vedsiden av han så får nokk tak i han når han kommer hjem. Da skal jeg selfølgelig rapportere. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 02.03.2012 16:05 Post subject: |
|
|
| Børven er ganske lik Bakenga på mange måter, bare ikke fult like kjapp. Er vel akkurat en slik spiss vi trenger for å fylle rommet etter Bakenga, så for 4 millioner hadde det vært et strålende kjøp så fremt han ikke krever lønn i 3 millionersklassen. Men Janne er vel fast bestemt på å styrke bakover og ikke fremmover så det er nok bare å glemme. |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 02.03.2012 16:11 Post subject: |
|
|
Børven er en hurtig spiss, flink til å time løp og ikke minst en presis avslutter, noe som vil være et beleilig alternativ til "skyte-så-hardt-jeg-kan-uansett"-Prica. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 02.03.2012 16:13 Post subject: |
|
|
Håper da enten Hoftun eller Janne har vett nok til å skjønne at man må slå til her. Synes laget begynner å ligne noe om vi får inn Børven+ny back.
4-1-2-2-1 (en variant av 4-3-3)
Bråthen
Ny back-Strandberg-Larsen-Dorsin
Issah/Selnæs
Henriksen - Svensson/Berntsen
Docky-Chibbe/DFH/Svensson
Ivers/Chibbe/Prica/Børven
Ser også ut som vi begynner å ha ganske god dekning i den offensive delen av laget. Absolutt ingen dårlige innbyttere i den delen. Defensivt, derimot, er det ikke av samme kaliber.  _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 02.03.2012 16:23 Post subject: |
|
|
Er det sagt at det er en utenlandsk back de skal ha inn? eller sa de bare at det er en som ikke spiller i TL. for når jeg tenker på at Jönsson sier han vil ha en som kan spille begge sider så tenker jeg på Espen Ruud  |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.03.2012 16:34 Post subject: |
|
|
| Børven sin største styke er vel de samme som Brattbakk en har en litt sånn tendens til å være der hvor ballen detter ned foran mål. Hoftun bør på tråden til Odd omgående da vi vil ha erstattet Bakenga med 15 millioner i overskudd. De virker jo fullstendig handlingslammet på Brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.03.2012 17:02 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | | Knowrud wrote: | | Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere? |
De er nokk hjemme ifra Nigeria ja. Men min kontakperson er ikke i Trondheim enda, så har ikke fått hørt. Men utifta det jeg skjønner så har vi nokk prøvd oss på Chibuzor Okonkwo. Samt sett på Jude Aneke, sikkert på anbefalinger av Trond Sollied. Men han synes det sikkert er nedtur å komme til oss etter at Gent røyk.
Blir bare ren gjettning, selvfølgelig. Men bor rett vedsiden av han så får nokk tak i han når han kommer hjem. Da skal jeg selfølgelig rapportere. |
Hele dette safari tilskuddet ditt bærer preg av synsing som jeg ser det, desverre. Utfallet av dette vil uansett gå på din troverdighet her inne, så for din del håper jeg kontaktpersonen din er pålitelig. _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 02.03.2012 17:31 Post subject: |
|
|
her bør vi handle børven, prislapp på 4,5 - 5 mill bør vi kunne klare, han vi jo ikke til aafk, men til oss. har veldig tro på han
http://www.tv2.no/sport/f...22349.html |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 02.03.2012 17:33 Post subject: |
|
|
| Raul wrote: | | Sjt. Viseth wrote: | | Knowrud wrote: | | Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere? |
Hele dette safari tilskuddet ditt bærer preg av synsing som jeg ser det, desverre. Utfallet av dette vil uansett gå på din troverdighet her inne, så for din del håper jeg kontaktpersonen din er pålitelig. |
Er desverre ikke i en livssituasjon som gjør at jeg på død å liv vil oppnå et godt rykte inne på et forum. Så hva min troverdighet er her inne bryr jeg meg overhode ikke noe om dsv.
Dessuten hvis du har lest ifra starten av så, har jeg aldri sakt at det skulle komme noen nigeriansk spiller. Jeg har bare fortalt at noen som får betalt av RBK er i Nigeria. |
|
| Back to top |
|
 |
sunnhetsmannen Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 02.03.2012 18:18 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | | Raul wrote: | | Sjt. Viseth wrote: | | Knowrud wrote: | | Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere? |
Hele dette safari tilskuddet ditt bærer preg av synsing som jeg ser det, desverre. Utfallet av dette vil uansett gå på din troverdighet her inne, så for din del håper jeg kontaktpersonen din er pålitelig. |
Er desverre ikke i en livssituasjon som gjør at jeg på død å liv vil oppnå et godt rykte inne på et forum. Så hva min troverdighet er her inne bryr jeg meg overhode ikke noe om dsv.
Dessuten hvis du har lest ifra starten av så, har jeg aldri sakt at det skulle komme noen nigeriansk spiller. Jeg har bare fortalt at noen som får betalt av RBK er i Nigeria. |
| Quote: |
Hei.
Er daglig leser av dette forumet i snart 3 år.
Men nå har jeg laget meg bruker, for å fortelle dere som er utsultet på overgangsnytt, noe vannfast!
En delegasjon fra RBK reiser i dag over til Nigeria for å se på og utifra deg jeg forsto få med seg spilleren på flyet tilbake.
Det er dsv ikke snakk om en forsvarspiller som vi så sårt trenger. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.03.2012 18:50 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | | Raul wrote: | | Sjt. Viseth wrote: | | Knowrud wrote: | | Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere? |
Ditt videre engasjement her inne vil bli relativt ensformig hvis det viser seg at det hele var rent oppspinn. Og du skyter deg selv i foten ved endring av den opprinnelige informasjonen du utga, som Brego siterte. _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
|