English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Engelsk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 334, 335, 336  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 23:22    Post subject: Reply with quote

Forsåvidt enig Henning men å ta en 100% rip-off fra en av deres største rivaler er merkelig.

Brady: Fair enough men det er som regel stille halve kampen. Lenger sør i Europa og på f.eks. ØØ synges det kontinuerlig.
larseg94
Proff

PostPosted: 12.02.2012 01:41    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Evra bør vel få noen kampers karantene for å feire på den idiotiske måten rett foran Suarez. Mener at spillere har fått karantene for lignende tidligere. Maken til kronidiot skal man lete lenge etter, og kommentarene til Ferguson etter kampen om Suarez syns jeg var direkte forkastelige.

Når det er sagt var Liverpool et sørgelig skue og United vant en fullt fortjent seier. Jeg må si at jeg sliter med å se hva Henderson har av kvaliteter som gjør at han får spille såpass mye for en klubb av Liverpools standing.

For å være helt ærlig synes jeg ikke Suarez var noe bedre enn Evra. Og det å feire foran en motspiller har vel aldri vært ulovelig, de tidligere straffene har vel gått ut på å feire foran motstanders publikum. Evra på sin side sprang rett til United fansen først.

Håndhilsesituasjonen derimot synes jeg var forkastelig fra Suarez sin side. Det var storsinnet av Evra å tilby Suarez hånden, og ditto idiotisk av Suarez å ikke ta den. Saken kunne vært ferdig der og da, men den gang ei.

Personlig synes jeg personen Evra kom bedre fra denne kampen enn Suarez.
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 03:06    Post subject: Reply with quote

Framstod som et par barnslige drittunger begge to.
larseg94
Proff

PostPosted: 12.02.2012 03:16    Post subject: Reply with quote

Mente ikke att Evra gikk fra det hele med æren i behold. For det gjorde han ikke. Men synes vertfall ikke han var noe verre en godeste herr Suarez.
Brady
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 03:45    Post subject: Reply with quote

Jeg kan godt forstå at Suarez kunne ha delte tanker om å ta Evra i hånden. Hvis man går ut fra at Suarez snakket sant i rasisme-saken, har Evra påført ham en kraftig bot og en lengre karantene, samt påført ham et forferdelig rykte å ha. Med tanke på dette skjønner jeg godt at Suarez ville ha et problem med å ta Evra i hånden.

Etter å ha sett situasjonen fra flere vinkler og i sakte kino, tror jeg det hele skjedde fordi begge nølte. Det kan se ut som om Suarez rekker hånda mot Evra, men ikke veldig lenge, da Evra holder hånda nede når Suarez kommer med sin. Med det samme Suarez beveger seg mot De Gea, starter Evra å løfte hånden sin. Deretter griper han fatt i armen til Suarez i ett sekund, for så å se direkte inn i kamera og si til kamera at 'se hva han gjør'.

Når Wayne Bridge unnlot å hilse på John Terry, forholdt Terry seg helt rolig, noe også Evra burde gjort. Man kan jo spekulere i om nølingen fra Evra var uttenkt på forhånd når man ser hvor rask han er til å henvende seg til kamera. Ellers vil jeg si at Suarez fortjener ros for ikke å reagere på provokasjonene til Evra etter kampen.

Typisk engelsk å ta så fullstendig side i denne saken. Ettersom det er snakk om rasisme er det veldig politisk ukorrekt å si noe som helst som forsvarer Suarez. På Sky blir det f.eks. fremstilt slik at en som har forulempet en annen gjennom rasisme nektet å ta denne i hånden. Altså underforstått at dette var enda en rasistisk handling.

Jeg syns det er trist å se hvordan Suarez blir behandlet nå. Etter hvert tror jeg det kan bli vanskelig for ham å fortsette å spille fotball i England. Ferguson går jo ut og mener Liverpool bør selge ham og gir ham skylden for både det ene og det andre. Har han glemt at flere av sine egne spillere nektet å håndhilse på Patrick Vieira for noen år siden?

Man skulle jo tro at han har begått en dødssynd når det snakkes om disgrace og at han ødelagt ryktet til Liverpool. Han gjorde ikke annet galt enn ikke å håndhilse på en person han har en konflikt med. That's it. Andre spillere har gjort det samme tidligere uten å bli kritisert i det hele tatt, som Wayne Bridge, Roy Keane og Paul Scholes. Rio Ferdinand gjorde til og med det samme mot Suarez i dag, og det blir tatt i mot såpass bra i britisk presse at noen mener han har vist seg som en verdig England-kaptein fordi han støttet Evra. Patetisk.

Last edited by Brady on 12.02.2012 03:47; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.02.2012 03:45    Post subject: Reply with quote

larseg94 wrote:
Quote:
Det var storsinnet av Evra å tilby Suarez hånden, og ditto idiotisk av Suarez å ikke ta den. Saken kunne vært ferdig der og da, men den gang ei.

Vi har veldig liten peiling på hva som egentlig har skjedd i den saken her. Om det for eksempel er slik at Evra har løyet som et helvete og fått Suarez supendert i 8 kamper og hata av hele England så skjønner jeg jævlig godt hvorfor han ikke tar Evra i handa. Det er videre en latterlig overdreven reaksjon av Evra når Suarez ikke tar han i handa, og det er tullete av Ferdinand og ikke ta Suarez i handa igjen.

Rett og slett en situasjon som har blitt en skikkelig drittunge-konkurranse og jævlig flau. Som Suarez dog vinner.

Jeg er Liverpool supporter og backa Suarez så godt det lot seg gjøre frem til kampen mot Spurs. Når han kommer tilbake fra karantene og skal vise at han lært og at han egentlig er snill, så graver han ut øye på Parker før han sparker han i magen... Suarez er en glimrende fotballspiller, men et gigantisk rasshøl. JEg hadde hata han om han ikke spilte for mitt lag. Men jeg er flau.
Allikevel så er Evra en forbanna tulling selv. Det hadde vært mye lettere å dømme og forkaste hele Suarez i denne situasjonen om det ikke hadde vært tullingen Evra som stod på andre siden.

Men det var ikke storsinnet av Evra å rekke ut handa, og saken hadde ikke vært ferdig om Suarez hadde tatt den.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.02.2012 03:53    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Etter å ha sett situasjonen fra flere vinkler og i sakte kino, tror jeg det hele skjedde fordi begge nølte. Det kan se ut som om Suarez rekker hånda mot Evra, men ikke veldig lenge, da Evra holder hånda nede når Suarez kommer med sin. Med det samme Suarez beveger seg mot De Gea, starter Evra å løfte hånden sin. Deretter griper han fatt i armen til Suarez i ett sekund, for så å se direkte inn i kamera og si til kamera at 'se hva han gjør'.

Hehe, trøste meg. Her var det mange halmstrå.

Suarez kom desidert dårligst ut av dette. Han burde være takknemlig for at Evra ga han lanken, men valgte heller å lage enda mer trøbbel for seg selv ved å ikke hilse. Denne skildringen din om hvordan ting egentlig gikk for seg, blir for meg bare komisk. Alle ser hva som skjedde.

At Evra velger å juble foran Suarez etter episoden før kampen har jeg full forståelse for. Det var et jævla perfekt punktum på kampen. Som man reder ligger man. Suarez har gravd seg enda lengre ned i søla, og synd for han er det.

Er forøvrig Blackburn-tilhenger, om det skulle være interessant med et habilitetsspørsmål her. United er en langt større rival enn Liverpool, så jeg vil anse meg selv relativt som objektiv her. Suarez er 100% søppel, og en skam for Liverpool.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.02.2012 04:03    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Quote:
At Evra velger å juble foran Suarez etter episoden før kampen har jeg full forståelse for. Det var et jævla perfekt punktum på kampen. Som man reder ligger man.

Du er så og si alltid spot on Hedon, men dette er bare fullstendig farga av at du hater Suarez. Evra sin oppførsel er idiotisk, og selvsagt ikke noen bra ting. Det er heller ikke ok.
Suarez kommer soleklart dårligst ut, men det er to iddioter som holder på.
Parker i Spurs viser seg derimot som er sinnsykt bra mann, han kunne træsja Suarez fullstendig etter søpleoppførselen til Suarez, men gadd ikke si en dritt. Fullstendig diplomatisk i uttalelsen sin.

Men enig i at oppførselen til Suarez skader klubben min noe sinnsykt.

Men du er ikke i nærheten objektiv når du uttaler deg om Suarez Hedon, du hater han og er selvsagt farga veldig av det.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 04:13    Post subject: Reply with quote

Er også objektiv føler jeg, ettersom jeg ikke holder med verken Liverpool eller Manchester United. Jeg tror faktisk at jeg er en av de som har kritisert Liverpool mest her inne.

Her er en link med situasjonen i sakte kino.

Legg merke til at hånda til Evra beveger seg opp akkurat idet Suarez beveger den videre til De Gea. Suarez er muligens for rask, men har nok også i bakhodet at han egentlig ikke vil hilse på Evra. Deretter tar Evra et grep rundt armen hans, men i stedet for å ha blikket rettet mot Suarez ser han deretter direkte inn i kamera og klager sin nød. Akkurat det tyder ikke på at det var ektefølt vrede. I så tilfelle burde han sett direkte mot Suarez. Legg også merke til smilet hans noen sekunder etter og at han løper rett forbi Suarez i etterkant.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 04:19    Post subject: Reply with quote

Jaggu så du rett også. Nå har min interesse for Liverpool sunket betraktelig de siste par årene men under denne typen kamper merker jeg at hatet mot Man U fortsatt lever i beste velgående. Synes ingen av klubbene eller trenerne har oppført seg eksemplarisk når det gjelder hele saken.
kettler
Senior

PostPosted: 12.02.2012 13:13    Post subject: Reply with quote

Er selv liverpool supporter, men har ikke støttet Suarez så ufattelig mye, ingen er større enn klubben. Men at suarez ikke velger å ta Evra i hånda er en personlig avgjørelse, og han gjør ikke noe oppstyr rundt det. Det hadde heller ikke ikke Evra trengt å gjort. Rio tar jo heller ikke Suarez i hånda, det blir ikke noe oppstyr rundt det.

Men Evra og Suarez er rett å slett to drittunger.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.02.2012 14:34    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Men du er ikke i nærheten objektiv når du uttaler deg om Suarez Hedon, du hater han og er selvsagt farga veldig av det.

Jeg "hater" jo Suarez nettopp på grunn av måten han oppfører seg på, som for eksempel i går og hele denne saken ellers. Når Evra gir han hånda har begge en fin mulighet til å legge ballen død og avslutte saken med en viss verdighet, men Suarez valgte altså å avslå dette tilbudet. Hele Liverpool har sunket vanvittig i mine øyne de siste ukene. Kenny Dalglish er en hederskar, men selv han har vært ute på et par villspor her - nå senest i går.

Evra sin oppførsel er selvfølgelig ikke super den heller, men episoden før kampen tatt i betraktning - synes jeg det var et kostelig syn å se Evra juble foran Suarez etter kampen. Minner litt om Lustig i Molde i 2009. Det er jo ikke pent sånn objektivt sett, men jeg liker det litt likevel.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.02.2012 15:15    Post subject: Reply with quote

For meg minner det egentlig mest om Pelu og filmesaken hvor en spiller kanskje gjør noe dumt, men hvor reaksjonen ikke står i stil i det hele tatt til selve handlingen. Annan situasjonene er kanskje enda likere... Fra en annen arena er situasjonen med Plumbo også veldig lik. For min del så synes jeg dette dramaet kan være morsomt på samme måte som faktisk synes alt det rundt Barcelona - Real Madrid bidrar til underholdningen. Cirkus er cirkus.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 15:29    Post subject: Reply with quote

Suarez er Suarez, men i hand shake-situasjonen er det da ingen tvil om hvem som er den største idioten.

Hvorfor er det liksom en skandale at Suarez ikke tok Evra i hånda? Det er åpenbart at de to har en konflikt. Dessuten er det tydelig at også Evra nølte, og at han griper fatt i armen til Suarez og ser inn i kamera er p-a-t-e-t-i-s-k. Hvem er det han lurer liksom? Det er utspekulert, men gjennomsiktig. Snakk om drama queen.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.02.2012 16:18    Post subject: Reply with quote

The Game Of Football Was The Loser Today

Briljant skrevet
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.02.2012 16:44    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Hvorfor er det liksom en skandale at Suarez ikke tok Evra i hånda?

Isolert sett ingen skandale selvfølgelig, men dette er da selve kjernen i hele fair play-konseptet fotballen er så opptatt av. Håndhilsing før kamp er noe som brukes på alle nivå i hele verden. Det er meget spesielt at noen helt bevisst nekter å hilse på en spesifikk spiller, enten man har konflikt eller ikke. Det viser at han er enormt umoden og et elendig forbilde. Han hadde muligheten til å shake hands og få lagt saken bak seg med en viss verdighet, men feilet totalt. Både han og Liverpool har dummet seg ut gjentatte ganger i denne saken.

Sammenligningen med Pelu synes jeg er ganske god. Det som egentlig er en bagatell som kunne vært ute av verden etter kort tid, har blitt et salig sirkus og baluba fordi både spiller og klubb har dummet seg ut. Gjør man noe galt, så bør man utvise litt ydmykhet - fremfor å bruke all energi på dårlige unnskyldninger, bortforklaringer og beskyldninger.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.02.2012 16:48    Post subject: Reply with quote

Nå har ihvertfall Suarez kommet med en offisiell unskyldning. Konsensus blant de fleste liverpool supportere på diverse fora er at han er blitt tvunget til det og at dette er den endelige bekreftelsen på at klubben ikke har "baller".
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 17:01    Post subject: Reply with quote

Er liten tvil om at dette er noe Suarez har blitt beordret til fra høyeste hold i Liverpool. Har lest avisartikler i dag der det legges stort press på de amerikanske eierne om å ta grep i det som oppfattes som å bringe klubben i vanære.

Det er skammelig hvor politisk korrekt det er å gjøre Suarez til Public Enemy #1 i England. Artikkelen du linket til var meget bra, Keenoir. Jeg syns også en kommentar under traff noe av kjernen i dette.

Hva hadde skjedd om det motsatte hadde skjedd, at United-spillerne måtte hilse og Evra hadde gått forbi Suarez mens Suarez hadde grepet voldsomt om hånda til Evra for å dra ham tilbake. Mitt råtips er at Evra ville blitt hyllet for ikke å hilse på en rasist (som Suarez nå har fått en merkelapp som, også godt hjulpet av en feig Liverpool-ledelse som ikke anket), samtidig som Suarez hadde fått pepper for overreaksjon.

Liverpool burde aldri gitt etter for presset som var, der det ble sagt at å anke ville være det samme som å påføre klubben et dårlig rykte og å motkjempe kampen mot rasisme. Nå bruker de samme aviskommentatorer det at Liverpool ikke anket som bevis på at Suarez var skyldig.

Suarez er den som sitter igjen som den store taperen, med merkelappen rasist han vil ha på seg hele livet, helt uten bevis og en latterlig rapport som har mange huller i seg, og tar klart side for den ene parten.

Jeg synes det er tragisk og har all verdens sympati for Suarez i den situasjonen han har kommet i.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 17:36    Post subject: Reply with quote

Quote:
Isolert sett ingen skandale selvfølgelig, men dette er da selve kjernen i hele fair play-konseptet fotballen er så opptatt av. Håndhilsing før kamp er noe som brukes på alle nivå i hele verden. Det er meget spesielt at noen helt bevisst nekter å hilse på en spesifikk spiller, enten man har konflikt eller ikke. Det viser at han er enormt umoden og et elendig forbilde. Han hadde muligheten til å shake hands og få lagt saken bak seg med en viss verdighet, men feilet totalt. Både han og Liverpool har dummet seg ut gjentatte ganger i denne saken.

At Suarez er umoden er det vel ingen tvil om, og jeg synes også Pelu-sammenlikningen er god når det gjelder mediehåndtering og slikt. Det som er annerledes her, er at det i større grad er flere parter direkte involvert i kontroversen, men kun en part som får høre det fra media, stort sett. Evra er jo for øvrig også svært umoden etter mitt syn, og han har gjort mye rart gjennom karrieren sin. Jeg har mange av de samme problemene som Brady i denne saken, og synes det er ekkelt å se ulvene jage i flokk på den måten.

Alt som skjedde før, under og etter kampen, inludert hand shake-episoden og feiringa til Evra var utrolig teit, men at Suarez blir den store, stygge ulven synes jeg sier noe veldig kjipt om måten samfunnet fungerer på. Alle må da se innerst inne at når Evra tar tak i armen til Suarez på den måten og ser inn i kameraet, så er ikke det en verdig handling? Eller tar jeg helt feil? Derimot så etteraper det en rettferdig og hellig holdning, og da fungerer mange mennesker slik at de tar det for hva det er på overflaten og ser bort i fra de åpenbare motivene til Evra. Hvorfor er det så mye bedre å være en skurk, som får det som en vil ha det ved å kle seg i fåreklær, som vet han vil ha opinionen med seg, enn bare å være en umoden "dust" som ikke prøver å lure noen med seg, som Suarez?

Jeg liker ikke uttrykket politisk korrekt, fordi det som regel følger med en egen politisk agenda, men det er noe med at de store massene, spesielt journalister og media, velger å la seg lure av skuespillet og det som foregår på overflaten, fordi det er det som er sosialt akseptert, det er det som er den sosiale koden, i så mange sammenhenger. Livsløgner og andre løgner.

Dermed blir "bygdetullingen" Suarez skurken mens Evra stort sett slipper unna (i offentligheten).
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 13.02.2012 01:42    Post subject: Reply with quote

Hehe.

Når Aaron Ramsey scorer, dør en superkjendis.

Quote:
Whitney Houston, Steve Jobs, Muhammar Kadhafi og Osama Bin Laden - alle har dødd etter et Aaron Ramsey-mål.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 13.02.2012 08:46    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Dermed blir "bygdetullingen" Suarez skurken mens Evra stort sett slipper unna (i offentligheten).

Helt naturlig og logisk, all den tid han er definert som offeret i denne saken. Han er utsatt av rasisme fra Suarez. Det er jo ikke spesielt oppsiktsvekkende at Suarez får mest pes. Alt annet hadde jo bare blitt alldeles for rart.

Evra har forøvrig blitt utsatt for ekstremt mye stygg hets han også, men da fortrinnsvis fra Liverpool-supportere, som tydeligvis mener at han er synderen her.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 13.02.2012 11:03    Post subject: Reply with quote

Det er derfor jeg mener Liverpool gjorde noe svært beklagelig da de unnlot å anke dommen. Slik har Suarez blitt sittende igjen med merkelappen rasist, for noe som det ikke fins fnugg av bevis på, etter en saksbehandling som skriker etter at her skulle det markeres at FA satte foten ned mot rasisme. Språkeksperter sier f.eks. at Suarez umulig kunne sagt det Evra påstår, grunnet måten man uttrykker seg på i Uruguay. Evra får også se video av hendelsen for at forklaringen hans skal bli mest mulig korrekt, mens Suarez må greie seg uten. Ingen andre spillere har hørt noe, selv ikke Evras lagkamerater som f.eks. De Gea som stod like i nærheten av de to. Pluss mye, mye mer som skriker urettferdighet.

I mine øyne er de største 'skurkene' i denne sagaen
1) FA (som ønsket å lage et eksempel med bakgrunn av Blatters uttalelser, og en sør-amerikaner med litt upopulært rykte og som ikke kunne engelsk var et 'lett bytte', akkurat slik Pelu var det for NFF i saken om filming)

2) Engelsk media som skapte et press på Liverpools eiere om at de ikke skulle anke fordi klubben da ville bli sett på som motstandere av kampen mot rasisme. Nå blir selvsagt dette brukt som et bevis på at Suarez var skyldig

3) Liverpools eiere, som to ganger har gitt etter for mediepress og latt en av sine ansatte få merkelappen rasist.

4) Patrice Evra, som jeg mistenker for å ha misforstått det som Suarez sa aller først, men for deretter å legge på mer enn hva som ble sagt.
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 13.02.2012 11:46    Post subject: Reply with quote

Totalinntrykket mitt av Suarez er at han er en type som ikke er fremmed for å bruke skittent spill for å vinne. At han skal ha lirt av seg uhørte ukvemsord for å nedverdige og psyke en motspiller ned overrasker ikke. Ikke en umiddelbar kandidat for fremtidige fair play-kampanjer.
Brady
Veteran

PostPosted: 13.02.2012 12:23    Post subject: Reply with quote

Fordi han valgte å bruke hånden for å redde baklengsmål mot Ghana? At han av den grunn, noe som var en spontan handling, skulle være en type som nedverdiger og psyker ut motspillerne sine, syns jeg er et mer enn syltynt grunnlag for å dra en slik konklusjon.

Jeg oppfordrer deg til å lese rapporten som konkluderte med at han var skyldig i rasistisk ordbruk mot Evra, Torbjørn. Les den på et objektivt grunnlag, og kom til noen konklusjoner i etterkant.

Når det gjelder Suarez personlighet, taler det iallfall til hans fordel at han virker å ha full støtte av lagkamerater og manager. Hadde han vært en dårlig person tviler jeg på om han hadde fått den støtten innad i laget han virker å ha. Kenny Dalglish har heller aldri fremstått som en uærlig og manipulativ person på meg, i motsetning til Sir Alex Ferguson. At Dalglish virker å være overbevist om Suarez uskyld forteller også en del. At Suarez selv også står fast på at han ikke har gjort noe galt, vitner også om en med ren samvittighet.

Jeg syns også Suarez fortjener mye ros for ikke å la seg provosere av at Evra drar tak i hånden hans. Det var en situasjon som fort kunne eskalert. Det samme gjelder det som skjedde etter kampen, hvor Suarez holdt seg helt rolig når Evra danset rundt ham. Angående å legge dette bak seg har det også blitt forsøkt holdt et møte mellom de to spillerne og andre fra klubbene deres, men i følge Peter Beagrie på TV2 Premier League (som ikke har noen forbindelse med noen av klubbene) var det Evra som hadde nektet å delta på et slikt møte.

Hva skal man så si om troverdigheten til Evra. Mannen som ledet en spillerstreik under fotball-VM, var involvert i bråk mot landslagets fysiske trener og involvert i bråk i spillertunnelen. Etter VM fikk han en suspensjon på 5 kamper.

Og rasisme-beskyldninger er ikke noe nytt i forbindelse med Evra, selv om det kom fra andre i United-miljøet. Har du glemt denne: Evra banned and fined by FA. FA skrev den gang følgende i dommen: "We find Mr Evra’s account exaggerated and unreliable."
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 13.02.2012 12:40    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Fordi han valgte å bruke hånden for å redde baklengsmål mot Ghana? At han av den grunn, noe som var en spontan handling, skulle være en type som nedverdiger og psyker ut motspillerne sine, syns jeg er et mer enn syltynt grunnlag for å dra en slik konklusjon.

Det er vel du som konkluderer på syltynt grunnlag her. Kan da ikke se at Torbjørn har brukt denne handsen i begrunnelse for noe som helst.

At han støttes av lagkamerater er kanskje ikke så veldig rart. Evra støttes garantert av sine lagkamerater han også. De siste dagene har derimot klubben og klubbpersonligheter i og rundt Liverpool gått kraftig ut mot både Suarez og Dalglish for håndteringen av det som skjedde i United-kampen. Den langflate unnskyldningen som har kommet fra Liverpool retter opp noe av inntrykket, men de hadde i realiteten ikke noe valg og jeg tviler sterkt på at det er Suarez selv som har forfattet den beklagelsen. Han virker tvers gjennom usympatisk og har i mine øyne gjort dette siden den dagen han kom til Premier League (fulgte minimalt med ham før den tid). Skuespill/fallsyke, etterslengere, slenging med leppa og et oppsyn kun en mor kan elske. Det er ikke på syltynt grunnlag at han har blitt en "forhatt" spiller nærmest på rekordfart i England. Det virker å være bred enighet om at han er en usympatisk spiller. Selv mye av Liverpool-fansen innrømmer jo dette.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 334, 335, 336  Next
Page 140 of 336

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb