View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dembaba Senior

|
Posted: 09.02.2012 16:00 Post subject: |
|
|
Bah.
Har ikke lyst til å etablere meg som no off-topic konge på forumet her, men fremhever poenget mitt og avslutter dermed diskusjonen fra min side:
Blir jeg en slags spåmann for fremtiden om jeg sier at jeg kjenner en som reiste til Slovakia for å se på en spiller? Nei. Det er og forblir et rykte, inntil det motsatte er bevist fra offisielt hold. Man kan jo ikke bare forvente å bli trodd på flekken heller, når man ikke har "opparbeidet" seg særlig tillit tidligere.
Men så er det jo det som er herlig med rykter, og akkurat det vi ønsker oss, ikke sant? Tvert et rykte er bekreftet/avkreftet fra offisielt hold, er det jo ikke noe spennende lenger.
Edit: Ikke ment som noe slags stikk til deg, Viseth! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.02.2012 16:15 Post subject: |
|
|
Uansett skal vi ikke ta av. Som Viseth selv sier er det langt fra å ha flybilett til nigeria til å kjøpe ny spiss.
Jeg håper du treffer blink Viseth, og at vi står med en ny klassespiss ved sesongstart, spesielt med tanke på dagens nyheter rundt Prica. Men jeg venter som sagt inntil jeg ser en afrikaner som sier han er "very happy, you know" før jeg slipper jubelen løs. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.02.2012 16:16 Post subject: |
|
|
Molde har en stor og bred stall, har ikke de noen benkeslitere vi kan låne? Hva med denne Sean Cunningham? Eller Chima? |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 09.02.2012 16:19 Post subject: |
|
|
gud være med oss, sier nå jeg. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 09.02.2012 16:26 Post subject: |
|
|
spissjakt er den vanskeligste jakten av alle ... er ikke like bekymra for spillerne i det bakerste leddet.
nigeria - kan være bra, sjansen er også stor for at det er et høyt element av gambling. jeg krysser fingre ... |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 09.02.2012 16:48 Post subject: |
|
|
Haters gonna hate and trollers gonna troll. Internett oppsummert kort og godt.
Om vi skal låne fra et lag, må det da virkeig være mulig å låne fra noen andre enn Molde? Kan Viking låne en fra Newcastle burde vel vi ha muligheter for å sikte litt høyere enn moldereserver selv. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.02.2012 16:48 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Molde har en stor og bred stall, har ikke de noen benkeslitere vi kan låne? Hva med denne Sean Cunningham? Eller Chima? |
Molde har stor og bred stall, men en målscorer er vel det de mangler. |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 09.02.2012 17:02 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Uansett skal vi ikke ta av. Som Viseth selv sier er det langt fra å ha flybilett til nigeria til å kjøpe ny spiss.
Jeg håper du treffer blink Viseth, og at vi står med en ny klassespiss ved sesongstart, spesielt med tanke på dagens nyheter rundt Prica. Men jeg venter som sagt inntil jeg ser en afrikaner som sier han er "very happy, you know" før jeg slipper jubelen løs. |  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.02.2012 17:16 Post subject: |
|
|
Det mest triste med alt dette er at uansett vil Rosenborg ha en helt latterlig tynn stall i år. vi trenger 5-6 spillere minst... og det kommer ikke til å skje. trist _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 09.02.2012 17:32 Post subject: |
|
|
StranderGUD wrote: | Det mest triste med alt dette er at uansett vil Rosenborg ha en helt latterlig tynn stall i år. vi trenger 5-6 spillere minst... og det kommer ikke til å skje. trist | Veldig uenig med deg.
Sånn jeg ser det (fra de få ryktene vi får) er Strandberg snart klar, vi speider én (kanskje 2?) afrikanere, og en Høyreback ser jeg på som naturlig at Hoftun har kontroll på. Hvis det kommer på plass ser mye straks bedre ut.
Det er veldig naivt å tenke sånn, men får heller ta sorgen den 31. mars hvis det ikke kommer forsterkninger. _________________ Push it to the limit |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 17:38 Post subject: |
|
|
Ja ,vi må ta sorgen den 31 mars,og det syns jeg er litt hakk i plata fra Hoftun.Det er blitt en kjempeuvane ogdet er det som er så fortvilende |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 17:40 Post subject: |
|
|
Det ser ikke ut til at Rbk skal få en samspillt gjeng en hel sesong.Jeg er kjempefortvila.Selv om jeg skjønner det er kjempevanskelig og skaffe gode kvalitetsspillere pr.2012 |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 09.02.2012 17:41 Post subject: |
|
|
Vi har god tid. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 09.02.2012 17:55 Post subject: |
|
|
I frustrasjon skriver jeg dette.
Hva med å hente 2X Espen fra Start?(Søgård og Hoff) Ville gitt litt av den bredden vi trenger. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 09.02.2012 18:12 Post subject: |
|
|
Jeg håper du tuller..? _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.02.2012 18:23 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | 31. august 2011: Denne tråden vil bli rekordlang. Og forhåpentligvis full av gode navn og ferdigheter.
Nå har vi fem måneder på oss til å se hvordan laget funker med de nye trollene som er hentet inn, så kan vi bygge på i januar. Gledes! |
Rekordlang, men foreløpig uten en eneste spiller inn*, og seks ut.
*Ser bort fra Berntsen som var avtalt i forrige vindu, altså før denne tråden ble startet. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.02.2012 18:24 Post subject: |
|
|
Sjt. Viseth wrote: | Og når du samtidig ikke tror det er noen Nigeriatur, når jeg har forklart at jeg vet at de har dratt. Og sett dokumentasjon på at denne turen er en realitet, så blir jeg mektig irritert. |
Skulle vi trodd på alle nye brukere som dukker opp med slike nyheter, så hadde brukerne her gått på mange smeller, gitt. Det må da du også forstå, uten å fly i flint av den grunn. For hver reell overgangssak, dukker det sikkert opp tjue forskjellige rykter uten rot i virkeligheten.
Velkommen til Internett. |
|
Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
Posted: 09.02.2012 18:58 Post subject: |
|
|
Sylfrekk lagoppstilling for G19-landslaget mot Sverige. 3 Rosenborgspillere i startoppstillingen.
Norge (4-4-1-1): Kristian Bjerke — Magnar Ødegård, Kevin Dure, Kim Skogsrud, Karanveer Grewal (Fredrik Heggeland fra 73.) — Jonas Svensson, Fredrik Midtsjø, Etzaz Hussain, Gustav Wikheim — Daniel Berntsen (Elbasan Rashani fra 73.) — Håvard Nielsen.
Hva med denne Magnar Ødegård som løsning på backproblemet? Ser for meg at han kan vokse seg stor med tiden. Sikkert ikke grisedyr, dog uvisst hvor lenge han har igjen av kontrakten sin. _________________ It's hope in a hanging snore |
|
Back to top |
|
 |
CopyCat Junior
|
Posted: 09.02.2012 19:14 Post subject: |
|
|
StranderGUD wrote: | Det mest triste med alt dette er at uansett vil Rosenborg ha en helt latterlig tynn stall i år. vi trenger 5-6 spillere minst... og det kommer ikke til å skje. trist |
Signere Selnæs 5 år.
Signere Aasbak 3 år.
SÃ¥ har vi to spillere til.
Kjøpe Aneke eller Lehne Olsen+Hagen så har vi fire.
Mangler en rask stopper. Er Strandberg rask???
Last edited by CopyCat on 09.02.2012 19:15; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
CopyCat Junior
|
Posted: 09.02.2012 19:15 Post subject: |
|
|
CopyCat wrote: | StranderGUD wrote: | Det mest triste med alt dette er at uansett vil Rosenborg ha en helt latterlig tynn stall i år. vi trenger 5-6 spillere minst... og det kommer ikke til å skje. trist |
Signere Selnæs 5 år.
Signere Aasbak 3 år.
SÃ¥ har vi to spillere til.
Kjøpe Aneke eller Lehne Olsen+Hagen så har vi fire.
Mangler en rask stopper. Er Strandberg rask??? |
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.02.2012 19:19 Post subject: |
|
|
speider på twitter wrote: | My best tip in 2009 was Danny Graham who I recommended to Rosenborg. Bosman at the time. My word what a job he could have done for them! |
Noen som kjenner spilleren? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 19:21 Post subject: |
|
|
Omtrent samme farten som de vi har  |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.02.2012 19:21 Post subject: |
|
|
Toppscorer for Swansea i Premier League tror jeg. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 09.02.2012 19:23 Post subject: |
|
|
möllenbergs wrote: |
Hva med denne Magnar Ødegård som løsning på backproblemet? Ser for meg at han kan vokse seg stor med tiden. Sikkert ikke grisedyr, dog uvisst hvor lenge han har igjen av kontrakten sin. |
Spørs om Sarpsborg er villige til å selge da... Tross alt ikke hver dag en liten hobbyklubb oppfostrer et stk spiller med den kvaliteten Ødegård har vist til nå. Ble også tatt ut for G16-laget til Norge tidligere, storspilte i forsvar da de slo Hellas 2-0. Tror han kan stige raskt, så om vi skal hente ham bør vi være rask, for en eller annen ambisiøs nyopprykket klubb fra Bundesliga henter ham. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.02.2012 19:25 Post subject: |
|
|
Ja, jeg fant det ut da jeg gadd google.
Speideren hadde ok kontakt med ST og Hoftun (han trodde KTE jr, men var jo i 2009, så EH), men hørte aldri noe mer fra dem av svar.
Nå 8 goals i PL ja... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|