View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
DelPiero Proff
|
Posted: 02.02.2012 15:56 Post subject: |
|
|
Gå for nevnte Hansen i stedet. Men et ODD lag med selvtitulerte gullsjanser slipper vel ingen uten blodpris nå. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.02.2012 15:59 Post subject: |
|
|
Vi har Bråthen, med Ørlund som backup i år. Storevik kommer i august. Dersom han debuterer på A-laget før 17. april 2013 slår han Ola By Rise.
Vi trenger ingen ny backup-keeper. Vi må våge å slippe til unge keepertalenter også. Som Ola By Rise fikk anledning til i sin tid. Og det gikk jo greit? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.02.2012 16:22 Post subject: |
|
|
gisp, grunnen til at jeg åpnet diskusjonen om ny keeper/backup keeper var på grunn av at utlendingskvota vår er full, og da er det rimelig idiotisk å sitte med en kvotespiller på benken gjennom hele sesongen...
Den kvoteplassen kunne vært brukt på et kjempetalent Torbjørnsen har i sikte eller Andre Senghor istedenfor å hente hjem Iversen...
Faste benkslitere skal ikke være kvotespillere, det har vi ikke plass til. |
|
Back to top |
|
 |
aggyl Senior
|
Posted: 02.02.2012 16:51 Post subject: |
|
|
Nå som Stoor ikke bestod den medisinske testen, kommer Thiago Ryan oppåver? |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 02.02.2012 16:54 Post subject: |
|
|
Lukte mer at de kjøper seg tid, nok engang, regner med at Farnerud signerer. Så vil de hale ut tiden til de får et godt nok svar på om Goa kommer tilbake eller ikke før de kjøper en høyreback. |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.02.2012 17:32 Post subject: |
|
|
da er det lov å håpe på en Steffen Hagen 2-3 mill. og en Andre Senghor for the rest.....man vil jo ikke tenke på at MFK sku få kloa i han en gang,hvis Aafk får han,så trur æ at de virkelig blande sæ inn i gullstriden... |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.02.2012 17:33 Post subject: |
|
|
Okay, så vi sa nei fordi han "ikke blir kampklar tidsnok etter RBKs behov", det må i så fall bety at vi har en annen back på blokka som blir kampklar tidsnok etter RBKs behov.
Tør jeg å tro på ledelsen?
Nope..
For øvrig, når Fredrik Stoor er førstevalget (bak VEH?), så tør jeg ikke å tenke hva andre eller tredjevalget heter.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid.
Last edited by Ballahl on 02.02.2012 17:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.02.2012 17:34 Post subject: |
|
|
Han har vel utløpende kontrakt, men jeg klarer aldri i verden å se for meg Fagermo slippe Hagen til oss for 2-3 mill nå. |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.02.2012 17:34 Post subject: |
|
|
...med mindre vi får "skvisa" ned prisen på Jerry Bengtson da vel og merke.... |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.02.2012 17:38 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Han har vel utløpende kontrakt, men jeg klarer aldri i verden å se for meg Fagermo slippe Hagen til oss for 2-3 mill nå. |
trur du det selv om kontrakten løper ut i år?? ser han for seg Lars K. Eriksen på vb da? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.02.2012 17:41 Post subject: |
|
|
Av de norske keeperne har jeg litt sansen for Grytebust som er ett veldig stort keepertalen. Både han og Kwarasey blir nok for dyr iforhold til nivåforskjellen mellom dem og Bråten |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.02.2012 17:45 Post subject: |
|
|
Odd startet med disse: Hansen -- Eriksen, Fevang, Semb, Addo -- Samuelsen, Lekven, Shala -- Güven, Børven, Rashani.
http://www.oddgrenland.no...hp?Id=3408
...ser at Eriksen ble foretrukket fra start i 2-1 seieren over Shakhtar Donetsk,det trenger jo selvfølgelig ikke å bety all verden.... |
|
Back to top |
|
 |
CopyCat Junior
|
Posted: 02.02.2012 17:51 Post subject: |
|
|
Det må kjøpes en fra vær av disse.
Høyre back
Hedenstad
Hagen
Villsvik
Stopper
Atta
Strandberg
Madsen. Schwabe prosjekt
Spiss
Pedersen
Tarik
Wanderson
Aasbak flyttes til a laget å Lehne Olsen kjøpes. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.02.2012 17:54 Post subject: |
|
|
Mulig jeg tar feil, Ahakrim. Det skjer en gang i skuddåret, men likevel.
Har bare ei følelse av at Fagermo vil ha store motforestillinger mot å slippe Hagen til oss for den summen. Han er tverr og sær som få. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 02.02.2012 17:57 Post subject: |
|
|
Schwabe prosjekt ja, måtte jo ha vært Stoor det da  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 02.02.2012 18:03 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Har bare ei følelse av at Fagermo vil ha store motforestillinger mot å slippe Hagen til oss for den summen. Han er tverr og sær som få. |
Hvem det? Denne gladgutten?
 |
|
Back to top |
|
 |
El Agentos Junior
|
Posted: 02.02.2012 18:06 Post subject: |
|
|
Ser noen her nevnte at Eriksen muligens ble satset på som venstreback, men han blir nok fast høyreback. Venstrebacken Addo er en av de helt klart beste backene i TL, langt bedre enn Eriksen. Skulle RBK noen gang erstatte Dorsin, så ville jeg gått for Addo.
Er riktig glad for at Stoor strøk på denne legesjekken! Stoor er kasnkje den mest oppskrytte RBK spilleren i historien. Ruskette teknikk, veldig svak deffansivt. At de fikk 20mill den gang var kun Jackpott! Vil mye mye heller håpe at de legger litt penger på bordet for Vilsvik eller Hedenstad!! |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 02.02.2012 18:12 Post subject: |
|
|
Hvorfor ikke prøve oss på Wembangomo?!
Etter min mening har han et kjempestort potensial! God er han jo allerede. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 02.02.2012 18:25 Post subject: |
|
|
Har ikke sett så mye av han, men en som ikke greide å bli fast på et lag som rykket ned er mest sannsynlig ikke god nok for oss. |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 02.02.2012 18:26 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Mulig jeg tar feil, Ahakrim. Det skjer en gang i skuddåret, men likevel.
Har bare ei følelse av at Fagermo vil ha store motforestillinger mot å slippe Hagen til oss for den summen. Han er tverr og sær som få. |
hehe...håper dette er en gang i skuddåret da  |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 02.02.2012 18:32 Post subject: |
|
|
Georgios,
jeg regner med at innlegget ditt bare var noen skrivefeil?!
I min verden er ikke 19 kamper i TL, på en sesong, dårlig for en 19 år gammel spiller. Ikke gjorde han det spesielt dårlig heller:
http://www.sa.no/sport/sa...834493.ece
Wembangomo har det som er den viktigste ferdigheten RBK forsvaret mangler - en helt rå fart! I tillegg har han jo faktisk bra teknikk og gode innlegg. Han har ikke noe mindre potensiale enn f.eks det Heggem hadde.
Nå når det er så stort fokus på Hedenstad, Hagen og Vilsvik, vil nok Wembangomo fra Adecco være en lur handel. Antakeligvis ikke så dyrt heller. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 02.02.2012 18:42 Post subject: |
|
|
Jeg er snart bekvem med hva som helst så lenge jeg slipper å se Jon Inge Høiland på høyrebacken i år. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
aggyl Senior
|
Posted: 02.02.2012 18:43 Post subject: |
|
|
Hvordan er situasjonen med Lars Jacobsen? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 02.02.2012 18:44 Post subject: |
|
|
Følg med, i stede for å komme med alle mulige forslag.
Klar for FCK i årene fremover. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.02.2012 18:49 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Georgios,
jeg regner med at innlegget ditt bare var noen skrivefeil?!
I min verden er ikke 19 kamper i TL, på en sesong, dårlig for en 19 år gammel spiller. Ikke gjorde han det spesielt dårlig heller:
http://www.sa.no/sport/sa...834493.ece
Wembangomo har det som er den viktigste ferdigheten RBK forsvaret mangler - en helt rå fart! I tillegg har han jo faktisk bra teknikk og gode innlegg. Han har ikke noe mindre potensiale enn f.eks det Heggem hadde.
Nå når det er så stort fokus på Hedenstad, Hagen og Vilsvik, vil nok Wembangomo fra Adecco være en lur handel. Antakeligvis ikke så dyrt heller. |
Ikke alltid jeg har vært enig med deg, men her er jeg fullstendig enig. |
|
Back to top |
|
 |
|