| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 31.01.2012 00:03 Post subject: |
|
|
| Eller bruker Daniel Berntsen, Daniel Fredheim Holm eller Fredrik Midtsjø. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 31.01.2012 00:10 Post subject: |
|
|
Åsen kan kjempe med Svensson om den plassen, så kan vi bruke pengene og utlendingskvoten på plasser vi ikke har NOEN alternativer p.d.d! VENSTREKANTEN. Faen, nå glemte jeg Henriksen igjen. Seriøst! Vi har nok midtbanespillere nå!
Last edited by simvik91 on 31.01.2012 00:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 31.01.2012 00:10 Post subject: |
|
|
Nok å ta av ja.
Men om han er bedre pr. 2012 enn de andre og tilbudet ikke er for generøst tror jeg signeringen kan forsvares.
En sesong er lang tid i fotball, og midtbanespillerne skal løpe langt og mye på flere arenaer.
Kanskje blir det nok spilletid på de fleste.
Men er han så god som det sies og budet så lavt som jeg ville satt det,da går han nok til noen andre.
Hvorfor lavt bud sa du?
Vi har en tropp hvor minst 50% er sentrale midtbanespillere. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 31.01.2012 00:12 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner jeg har litt blandede følelser for dette. På den ene siden er Pontus Farnerud en god spiller som jeg har ønsket til klubben tidligere, som kan bidra med rutine, kvalitet og lederegenskaper til et veldig ungt lag.
På den andre siden er han en garantert minuspost i seg selv, med antagelig lønn på Rade-nivå, han er en del av Jan Jönssons plan med å hente gamle elever som erstatning for manglende fotballfilosofi, han spiller i den lagdelen vi har best dekning, og han er utenlandsk.
Jeg blir sikkert egentlig glad for å se Farnerud i RBK-drakt, men ikke hvis min snikende mistanke om at alle andre løsninger dermed blir veldig halvveis, slår til. Vi må begynne å handle kvalitet nå, og tjene penger på det.
Bråthen
?? - Larsen - Rønning - Dorsin
Farnerud - Issah
Dockal - Henriksen - Chibuike
Prica
er ikke noe tullelag, og muligens kommer Farnerud til å bestemme at Jönsson skal bestemme at vi skal spille ballen gjennom midtbanen, og det er ikke noe minus. Svensson er et alternativ på mange plasser.
Men forsvarslinja ser jo fortsatt verken ferdig eller bra ut, og keeperen er vel heller ikke noe som inngyter frykt i våre potensielle motstandere. Stefan Strandberg løser ingenting av dette. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 31.01.2012 01:40 Post subject: |
|
|
| Farnerud er/var Tippeligaens beste midtbanespiller, med en fantastisk pasningsfot og lederegenskaper som Rosenborg trenger. Tror dere vi vinner serien med Berntsen, Midtsjø og Selnæs? Dette hadde vært en kanonsignerering for et ungt Rosenborg lag. Dessverre ser det ut som vi taper nok en kamp om en spiller vi prøver oss på... |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.01.2012 06:18 Post subject: |
|
|
En AIK-supporter sier følgende:
Ja, om Rosenborg blandar sig i leken är saken över. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4085 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 31.01.2012 07:43 Post subject: |
|
|
Spent på hvordan årets RBK lag vil gjøre det i serien med den hittil uprøvde 3-7-0 formasjonen man tydeligvis bygger opp mot...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.01.2012 08:52 Post subject: |
|
|
Begge uttalelsene til Patrick Mörk på Twitter, forteller meg at det ikke blir AIK. Han har brukt å være ganske åpen før også.
Men jeg kan selvsagt ta feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 31.01.2012 10:09 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | En AIK-supporter sier følgende:
Ja, om Rosenborg blandar sig i leken är saken över. |
Godt det fortsatt er noen som tror verden er slik. |
|
| Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 31.01.2012 10:27 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Begge uttalelsene til Patrick Mörk på Twitter, forteller meg at det ikke blir AIK. Han har brukt å være ganske åpen før også.
Men jeg kan selvsagt ta feil. |
Hva er disse uttalelsene? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.01.2012 10:44 Post subject: |
|
|
| Quote: | Andreas Haegerström @AndreasHaeger
@AgentMork kan man förväntas se dig på presskonferens dem närmsta 2 dagarna i dem finare delarna av Sthlms huvudstad? ( se Solna)
Patrick Mörk @AgentMork
@AndreasHaeger Det låter trevligt men har inga sådana planer för stunden... Frukost nu i ett soligt Udine |
| Quote: | Daniel Ferm @Danne_AA
@AgentMork Tänkte försöka se in i framtiden och tacka i förskott för #AIK s värvning av P. Farnerud. För visst gör du oss nöjda igen?!
Patrick Mörk @AgentMork
@Danne_AA Nja, nu var du lite för tidigt ute... Och man ska inte tro allt som står i media |
Mörk er agenten til Farnerud. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.01.2012 11:07 Post subject: |
|
|
| Flott! |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 31.01.2012 11:14 Post subject: |
|
|
Nja? Ingen pressekonferanse i hvertfall
"DKristoffersson Daniel Kristofferson
@
@blisk Ingen presskonferens i dag hos AIK. Det vågar jag lova.Tänkt på hjärtat;)" |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 31.01.2012 11:16 Post subject: |
|
|
For Rosenborg Ballklub sin del så får man bare håpe at vår interesse i ham ikke har vært reell. Da har vi tapt oss mer enn jeg fryktet ute i fotballnorge.
Edit: Posten forutsatte pressekonferanse osv...
Last edited by Timmi! on 31.01.2012 11:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 31.01.2012 11:17 Post subject: |
|
|
Alle vil vel ha Pontus på laget, men poenget er vel hvor mye penger han tar av totalen og om det eventuelt går utover å hente en eller flere spillere. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 31.01.2012 11:18 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | Spent på hvordan årets RBK lag vil gjøre det i serien med den hittil uprøvde 3-7-0 formasjonen man tydeligvis bygger opp mot...  |
Denne er jo godt utprøvd med stort hell av Barca, så da må vel RBK også klare det  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.01.2012 14:30 Post subject: |
|
|
http://onside.dk/nyheder/...bt-for-fcn
Rosenborg ser nu ud til at vinde jagten på Pontus Farnerud.
Vet ikke om den er postet tidligere, men onside.dk fra idag tidlig mener vi vinner drakampen ihvertfall...  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.01.2012 14:31 Post subject: |
|
|
FÃ¥r vi inn han, ja da. Da er Hoftun gud. Ut dagen hvert fall.
Edit: Nu er Rosenborg favorit til at få midtbanespillerens underskrift, skriver Fotbollskanalen.
Så altså intet nytt. Din luremus!  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.01.2012 14:34 Post subject: |
|
|
Haha sånn går det når man i disse ryktetider ikke leser godt nok  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 31.01.2012 14:37 Post subject: |
|
|
Tipper Hoftun smeller til med en 4-Ã¥rs kontrakt. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 31.01.2012 14:38 Post subject: |
|
|
| tjommi wrote: | | Cyrilp wrote: | Spent på hvordan årets RBK lag vil gjøre det i serien med den hittil uprøvde 3-7-0 formasjonen man tydeligvis bygger opp mot...  |
Denne er jo godt utprøvd med stort hell av Barca, så da må vel RBK også klare det  |
Tja, med hekken full av små spretne karer med trommestikkbein skal vel det gå bra det! Scorer mål gjør vel flere av de også, har jeg hørt. Vi trenger bare å slå JJ hardt nok i hodet slik at han innser at vi kan spille slik. |
|
| Back to top |
|
 |
Elso91 Junior
|
Posted: 31.01.2012 14:38 Post subject: |
|
|
| Håper vi signerer Farnerud. Vi har alltid bruk for klassespillere i Rosenborg! Tviler på at man klarer og få dratt i land en avtale med Farnerud, men håper i det lengste. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 31.01.2012 15:27 Post subject: |
|
|
Med Farnerud inn, + to godkjente forsvarspillere og en ok spiss så ser ting straks mye bedre ut. Blir Goa kvitt skadene sine har vi også den bredden vi trenger. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
|