English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zeno
Veteran

PostPosted: 30.01.2012 21:46    Post subject: Reply with quote

Vil vel ikke legge all skyld på Torbjørnsen for Zahora heller, riktignok var det Stig som oppdaget han, men Hamrén var ganske desperat etter å signere han.
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran

PostPosted: 30.01.2012 22:02    Post subject: Reply with quote

Det hadde forresten vært enda mer spennende om RBK ville prøve Robin Bjørnholm som stopper i noen kamper nå i vinter, for å se om han kan ta nivået. Aasbakk og Bjørnholm ville vel blitt TL`s hurtigste stopperpar? Gode på hodet er de jo begge to også.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.01.2012 22:10    Post subject: Reply with quote

Det hadde de helt sikkert blitt. RBK hadde nok rykket ned, men vi hadde gjort det med TLs raskeste midtstoppere.

Selv om gutta har farta, så er det blitt noen år siden Bjørnholm spilte midtstopper, og Aasbakk er venstreback.
Tror nok det er bedre å håpe på at Aasbakk bruker denne sesongen på å gi Dorsin kamp om plassen.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 30.01.2012 22:18    Post subject: Reply with quote

Vet jo at Aasbakk spiller venstreback, men i min verden har han for dårlige dribleegenskaper. Jeg VIL ha backer som kan drible!

Tror Aasbakk ville blitt en glitrende stopper. Det tror jeg at Bjørnholm også kunne blitt, men han burde få noen sjanser nå i vinter for å se hva/ hvor mye han mangler. Som spiss har han jo ingen fremtid.
eksil
Veteran

PostPosted: 30.01.2012 23:43    Post subject: Reply with quote

Å bruke Bakenga penger på Strandberg er en forferdelig dårlig plan.
Det kan fort ende opp med å bli "Bak-Enga" penger....

...jadda, nivået på humoren synker utover kvelden...... Embarassed

..men det må da snart synke inn at å kjøpe billigshait fort blir dyrt i lengden!!!!
Jeg blir rett og slett lei meg. Crying or Very sad
simvik91
Rutinert

PostPosted: 31.01.2012 00:08    Post subject: Reply with quote

Kan bli en ny Bjärsmyr, kan bli en ny Demidov.. Usikkert kort, men han har jo definitvt kvaliteter. Var vel sett på som et stort talent en gang i tiden. Hvis det stemmer at han har fart og god med ballen i beina så kan han sånn sett komplementere Larsen bedre enn Wangberg/Rønning, og da er jeg ganske for et kjøp (eller var han bosman? blir vel uansett ganske billig).
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 00:25    Post subject: Reply with quote

Eksil wrote:
Å bruke Bakenga penger på Strandberg er en forferdelig dårlig plan.
Det kan fort ende opp med å bli "Bak-Enga" penger....

...jadda, nivået på humoren synker utover kvelden...... Embarassed

..men det må da snart synke inn at å kjøpe billigshait fort blir dyrt i lengden!!!!
Jeg blir rett og slett lei meg. Crying or Very sad

Hei, du ble en tilfeldig utvalgt blandt mange.
Er fullstendig klar over at de fleste debattanter her inne ser mere ikke-RBK-fotball enn meg.
Men til dere som roper og advarer,hvor ofte har dere sett mannen spille, og hvor tett har dere fulgt akkurat denne spilleren i disse kampene?
Recon
Legende

PostPosted: 31.01.2012 00:30    Post subject: Reply with quote

For min del er det litt at han har alle kvaliteter vi ser etter, han har bare så sabla lite av dem ift det vi vil ha og BØR gå etter i RBK. Vi er ikke redusert til dette ennå. Er vi vel?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 00:36    Post subject: Reply with quote

Kan noen med sikkerhet fortelle at han er tregere og mindre talentfull enn Demidov var da han kom fra adecco på samme alder?
At han ikke har forbedringspotensiale?
Hva er hans grunnleggende mangler som fotballspiller?
Ingen skjult agenda fra min side,bare spør jeg..
thoves
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 00:44    Post subject: Reply with quote

Fart er det eneste jeg kan komme på.. Ellers har han faktisk stor "upside".

Tror jeg må si at jeg godkjenner denne overgangen.

Ellers litt morsomt å se at flesteparten her inne er misfornøyd med å kjøpe han, mens VIF-fansen er misfornøyd med å selge han..

Må nok si meg enig med klanen her gitt.. Han har store muligheter til å kunne bli "sjef" i RBK-forsvaret. Ung (men med erfaring), teknisk, "moderne", god på hodet.. + at han har videresalgspotensial..

Han er fortsatt litt klumsete til tider, og har noen horrible stunder, men spiller tross alt fast i det forsvaret som slipper inn minst mål så noe må han gjøre riktig?

Kan fort bli en ny Demidov. Trenger ikke bli det, men jeg liker tankegangen. Heller dette enn en ny Rønning.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.01.2012 12:04    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Det finnes ingen smiley som uttrykker hva jeg synes om et kjøp av Stefan Strandberg. Han har ikke fart, er accident-prone som få, det eneste man kan si er at han i alle fall er ung. Det er helt katastrofe, og bekrefter det jeg tenkte fra før: det hjelper ikke om vi har penger så lenge Hoftun og Jönsson skal velge spillere. (skal dette liksom være BACKEN vår, dessuten??)

Hadde dette vært barneskolen, så hadde Hoftun vært han som valgte jenta med trebein og briller først. Det er jo litt hipp som happ.

media wrote:
Du sier din mening, som ikke rimer med andres oppfatning, ergo er det ikke gitt at din mening er sann. Likevel konkluderer du med hets og ufine kommentarer. Bruk innsida av hodet når du skriver, ellers kan jo jeg konkludere med at du er en suppebolle og en komplett udugelig idiot og at rbk ville vunnet mesterligaen uten slike somdeg.

Edit. Dettevar svar til zaphod81 Smile

Jeg vil her benytte anledningen til å be samtlige om unnskyldning. Min negativitet og udugelige idioti, samt min uovertrufne evne til å oppbevare suppe, selv når jeg får påpekt mine mangler av nøytrale og balanserte observatører som media, har opp igjennom kostet RBK mangt et mesterliga-trofé, og jeg tør ikke engang tenke på hvor mye sorg mangelen derpå har gitt dere trofaste supportere.

Fra nå av lover jeg å se med rosenrødt blikk på den gullalderen dagens administrasjon og sportslige apparat garantert kommer til å føre oss inn i, og ønske Rosenborgs og Norges framtidige stopperstjerne, Stefan Strandberg, velkommen til klubben. Håper han får kapteinsbindet brodert på drakten, det har han vitterlig fortjent.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 31.01.2012 13:43    Post subject: Reply with quote

Muri var sikkert ikke tilgængelig. Jeg håber ikke der er noget sandhed i det her rygte.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Elso91
Junior

PostPosted: 31.01.2012 14:40    Post subject: Reply with quote

Syns dette virker som et spennende rykte. Syns Strandberg presterer bra i Enga til tider. Vålerenga var udugelig i mange kamper i fjor, og da blir det selvsagt vanskelig for Strandberg å spille særlig mye bedre. Jeg er veldig positiv om dette blir noe av! Gutten har stort utviklingspotensiale tror jeg!
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 14:56    Post subject: Reply with quote

Atta Tommel'n opp! Strandberg Tommel'n ned
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 31.01.2012 16:29    Post subject: Reply with quote

Kan dere forklare hvorfor dere er så fryktelig negativ til Strandberg? 21 år gammel mye tippeligaerfaring som fast på 1 av de beste lagene i serien. Tidligere høyaktuell for Monaco og nylig førstegangs uttatt på landslaget. Spillende stopper og etter min mening ikke veldig ulik Hoftun som type. For meg virker dette som en helt ok løsning. Videre teller det veldig positivt at hans egne fans har sansen for han da det er de som har sett han flest ganger og har det beste grunnlaget for å bedømme hans kvaliteter. Når det gjelder norske stoppere på markedet kan vi gjøre det langt verre enn å gå for Strandberg.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 16:30    Post subject: Reply with quote

Hoftun var vel i første rekke en holdende stopper... Wink

Når det gjelder det siste argumentet ditt, så skal du ikke legge for mye vekt på hva Enga-supporterne skriver om han. Da Nordvik var på vei til VIF var det mange her inne som skrøt ham opp i skyene...

Last edited by Hentesveis on 31.01.2012 16:33; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.01.2012 16:32    Post subject: Reply with quote

Hvor høyaktuell var han egentlig for Monaco, dette franske førstedivisjonslaget?

Jeg er negativ fordi jeg har sett han spille et brukbart antall kamper. Han er ganske enkelt ikke god nok. Jeg kåret i fjor Nordvik/Strandberg til ligaens verste forsvarsmakkere. Det var nok satt litt på spissen, men det gjenspeilet det inntrykket jeg satt med gjennom en god del kamper. Han gjør helt latterlig mye enkle feil.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Harceïde
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 16:39    Post subject: Reply with quote

Atta gikk vel til HIF?

Verken han eller Strandberg er ønsket av meg ihvertfall.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.01.2012 21:06    Post subject: Reply with quote

Vålerenga er lite lystne på å selge den lovende stopperen, men ønsker samtidig ikke å la sørlendingen forsvinne gratis etter sesongen.

– Vi trenger å fylle på med nye spillere, sier RBK-treneren.

– Hva med Stefan Strandberg?

– Ja, vi trenger å fylle på med spillere i forsvarsrekken. Han er en bra spiller.

Les mer: RBK vil ha Strandberg og Farnerud
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.01.2012 21:29    Post subject: Reply with quote

Keenoir: det er akkurat det siste sitatet som er problemet. Vi trenger ikke å "fylle på" med spillere i forsvarsleddet, vi trenger å forsterke forsvarsleddet.

Stefan Strandberg er per i dag et bra talent på midtstopperplass, som har fått mye spilletid i et lag med laber konkurranse, og bygd på seg en del erfaring i forhold til alderen. Men han er langt ifra å være noen krumtapp i Rosenborg-forsvaret per i dag, i beste fall er han litt bedre enn Wangberg og Rønning (og selv det tviler jeg egentlig på). Hadde RBK hatt en stabilt bra ellever, som for to sesonger siden, da hadde jeg sett noenlunde lyst på å hente Strandberg billig, men nå har vi ikke økonomi til å betale Vålerenga for noe som bør være backup, selv om videresalgspotensialet er tilstede.

Og hvis tanken er å omskolere Strandberg til høyreback, da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om den gjengen. Det må da fins atskillige backer i verden som holder topp TL-nivå uten å koste det hvite i øyet?
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 31.01.2012 21:50    Post subject: Reply with quote

2mas, vet du hvorfor SS ikke vil signere ny kontrakt?

http://www.rbkweb.no/vis/8624

- Torgeir Børven
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 21:58    Post subject: Reply with quote

- Vi snakker sammen, men det har ikke kommet noe mer ut av det foreløpig. Vi får se hva som skjer, det er veldig vanskelig å si nå, er Strandberg versjon av situasjonen.

Virker ikke som det er noen spesiell grunn.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

$$$
Roamer
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 22:10    Post subject: Reply with quote

Martin Andresen er nok en ufyselig type. Mye av grunnen ligger antagelig der.
Wannebo
Veteran

PostPosted: 31.01.2012 22:15    Post subject: Reply with quote

Han har spilt fast i to sesonger, så spilletid kan det ikke være. Da må det være enten penger eller som Roamer sier; Martin Andresen er en drittsekk.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 133, 134, 135  Next
Page 4 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb