View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zeno Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 27.01.2012 17:54 Post subject: |
|
|
Hehe. Så er spørsmålet om noen av dem kommer til å få spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.01.2012 19:43 Post subject: |
|
|
Riktignok ett år og 350 dager, men det er nå så... |
|
Back to top |
|
 |
TBK Senior
|
Posted: 27.01.2012 22:18 Post subject: |
|
|
Jeg ser fortsatt ikke logikken i å låne mange millioner på å bygge hotell og konferansesenter når vi ikke har råd til å kjøpe nye spillere engang.... ikke at den nye utbyggingen gir så mye penger tilbake til klubbkassen heller....
Hvis jeg skulle velge om å selge enten Markus eller Mush, så ville jeg ha sagt først Markus, siden vi har så mange andre unge og lovende midtbanespillere, men så tenker jeg på at Markus kan være en viktig brikke hvis vi skal prøve å få Hedenstad og/eller også Tarik til å komme oppover..
Når man ser på at vi skal sloss på tre arenaer i år så er stallen alt for liten. TL, Cupen og EL da bør vi iallefall ha en 20 spillere hvor over halvparten av dem skal være aktuelle for førstelaget til en hver tid.
Hvorfor er det INGEN i styret som ser at EH har bare kjørt klubben i grøfta siden han overtok? Sløst bort mange millioner på å "redde" klubben i sitt hjerte har han også gjort, ved å kjøpe middelmådigheter fra B/G til overpris.!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 27.01.2012 22:22 Post subject: |
|
|
TBK wrote: | Jeg ser fortsatt ikke logikken i å låne mange millioner på å bygge hotell og konferansesenter når vi ikke har råd til å kjøpe nye spillere engang.... ikke at den nye utbyggingen gir så mye penger tilbake til klubbkassen heller....
|
Rosenborg skal ikke bygge hotell. Rent kortsiktig vil ballklubben få 26 millioner fra Rosenborg Eiendom AS fra et lån ballklubben ga Rosenborg Eiendom tidligere. Dermed bedrer vi den likvide situasjonen i klubben og får inn penger til nye spillere. Det er da den kortsiktige effekten av planene som ble vedtatt i går. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 27.01.2012 23:30 Post subject: |
|
|
Simon Makienok Christoffersen til Brøndby for 3,5 mill DDK..
Det er BILLIG.. Der burde vi vært med. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 28.01.2012 00:22 Post subject: |
|
|
Vil jo være mye vanskeligere å erstatte Bakenga enn Henriksen. Henriksen kan vi erstatte fra egen stall, mens ny spiss må handles inn.
Mtp prisene på spisser i Norge, så regner jeg med at en evt. mush-erstatter kommer fra utlandet. Det vil igjen si at den nye backen mest sannsynlig blir norsk pga. kvoten.
Da seiler jo Hagen opp som en soleklar løsning hvis Bakenga stikker.
Ganske billig, vil bort, ODD trenger penger, seriøs og har gode holdninger.
Da vil vi også kunne hente en evt. ny spiss fra utlandet hvor det bør finnes mange muligheter etter 31.jan.
Hvis Hagen ikke kommer, så må vi nok til utlandet for å finne back. Men da kan en evt. sparking av Goa åpne for at både back og spiss kan være utenlandske.
Alt dette kan derimot løses ved at Henriksen selges istedet for Bakenga. Hvis så ikke skjer rimelig kjapt, så regner jeg med at RBK gjør det de kan for å få inn den nye backen før 31.jan slik at de enklere kan vurdere salgspris på Mush oppimot hvilket marked de selv skal ut på for å finne erstatter(e)..
Ønske: Henriksen ut, Hagen/ evt. en benkesliter i større liga inn og Goa sparkes.
Stalltips: Bakenga ut, Hagen inn, en spiss fra øst-europa eller mellom-amerika inn og Goa sparkes |
|
Back to top |
|
 |
jaime13 Junior
|
Posted: 28.01.2012 00:35 Post subject: Rask midtstopper |
|
|
http://www.transfermarkt....39393.html
Tips til ny midtstopper.
Marvell Wynne; Den raskeste midtstopperen på hele fifa 12. Ikke så dyr heller. Høres ganske OK ut sammen med biffen. Kan også spille back hehe
Det er lov å drømme |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 28.01.2012 02:36 Post subject: |
|
|
Hva skal vi med Wynne? Kris Stadsgaard var jo mer enn god nok til å stoppe alle i TL med farten sin. Han har jo kun 57 i pace. Wangberg har hele 70 i pace! Tenk hvor mange spillere han kan klare å løpe opp! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.01.2012 02:42 Post subject: |
|
|
Med 30 inn for Bakenga, så burde vel Senghor være aktuell? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 28.01.2012 02:52 Post subject: |
|
|
Vil gjerne se en link der prisen på Bakenga er 30mill? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.01.2012 02:55 Post subject: |
|
|
Twitterverse sier €4 mill for Bakenga og €3 mill for Henriksen.
Ble det skrevet i Bakenga-tråden. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 28.01.2012 03:20 Post subject: |
|
|
40 + videresalg.
Mix
Hedenstad
Marcus Pedersen
Stopper
Mulig å ordne for 20 mill? |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.01.2012 03:23 Post subject: |
|
|
Legger vi oss på den linja der er det bare å gi opp. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 28.01.2012 03:30 Post subject: Re: Rask midtstopper |
|
|
stiaan wrote: | http://www.transfermarkt.co.uk/en/marvell-wynne/profil/spieler_39393.html
Tips til ny midtstopper.
Marvell Wynne; Den raskeste midtstopperen på hele fifa 12. Ikke så dyr heller. Høres ganske OK ut sammen med biffen. Kan også spille back hehe
Det er lov å drømme |
Stig Torbjørnsen mente at han ikke var god nok for en del år tilbake, han skifter sjelden mening  |
|
Back to top |
|
 |
CopyCat Junior
|
Posted: 28.01.2012 11:53 Post subject: |
|
|
Hoftun må kjøpe fire spillere.
Hedenstad
Atta
Lehne Olsen
Wanderson
Selg Høyland og Boti Goa. |
|
Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 28.01.2012 12:45 Post subject: |
|
|
En benkesliter på 33 år og en langtidsskadet nobody blir vanskelig å få solgt tror jeg.. |
|
Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 28.01.2012 12:52 Post subject: |
|
|
En benkesliter på 33 år og en langtidsskadet nobody blir vanskelig å få solgt tror jeg.. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 28.01.2012 12:53 Post subject: |
|
|
Steffen Hagen + Andre Senghor = Alt går bra. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 28.01.2012 13:46 Post subject: |
|
|
Selge Boti Goa er uaktuelt.Mannen er fortsatt ung (89 model) og fortsatt veldig uprøvd i rbk drakten.Ikke ivorianerens feil at skader har satt han ute av spill i store deler av rosenborg karrieren.
Selge Markus Henriksen er mer aktuelt.Fremragende spiller men det er åpenbart at han passet bedre under Hamren enn Janne og utlandet tror jeg også er et bra alternativ for Markus.
Bakenga derimot skulle jeg helst sett blitt.Sjeldent talent i hans alder å finne her til lands og han kan nå fryktelig langt og passer ypperlig i den fotballen janne ønsker å spille og en spiller som kan trekke fulle tribuner på lerkendal
Men Boti Goa i bakhånd og han kan fortsatt bli den måljegeren vi håpet fra starten.Venter mye av han og han får tid Svensson på sikt vil bli enda bedre for oss enn Henriksen.
Synes forsvaret trenger vesentlige forsterkninger men det er hoftuns spesialitet  |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 28.01.2012 13:54 Post subject: |
|
|
Så vidt jeg vet, er ikke Goa kommet til Trondheim enda. Jeg kan ikke fatte at noen kan tro at det er han som skal berge RBK gjennom sesongen. Han har jo ikke hatt en ball i beina på et år. Han skal jo også komme seg etter å ha blitt massakrert av en bil.....  |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 28.01.2012 14:05 Post subject: |
|
|
My guess:
Lokale stortalenter ut, svensk søppel inn.
Kjøpte sesongkort på onsdag, verdens verste timing? |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 28.01.2012 14:26 Post subject: |
|
|
Jeg har en stygg følelse av en eller annen grunn at neste som kommer inn porten på Lerkendal er Trond Bjarne fra Viking. På den andre siden er det jo litt greit å se at vi ihvertfall får litt penger for spillere for en gangs skyld _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 28.01.2012 14:34 Post subject: |
|
|
Svennarbonden wrote: | 40 + videresalg.
Mix
Hedenstad
Marcus Pedersen
Stopper
Mulig å ordne for 20 mill? |
Mix går til Gent. Hedenstad vil ikke til rosenborg, Pedersen tjener litt for godt.. Vi må vente med en ny midtstopper, til Bodø/glimt har utvilket en .. |
|
Back to top |
|
 |
|