View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
paulus Junior
|
Posted: 02.12.2011 17:40 Post subject: |
|
|
Kalilou Traore minner meg om Ojo. Bare å hente om mulig  |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 17:43 Post subject: |
|
|
Simvik91 wrote: | Nok en spiller vi ikke tjente penger på var det som var, det ganske så tydelige, poenget mitt. Fem spillere ut gratis, hvis vi også teller med Oviasu. |
Jojo, men det ligger vel i lagt-opp at vi ikke sitter igjen med noe, mente jeg. Bortsett fra det så er jeg enig med det du skriver. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 02.12.2011 18:27 Post subject: |
|
|
Hoftun wrote: | 6. Hvem risikerer dere å miste?
– Det vil tiden vise. |
Burde ikke dette være et veldig enkelt spørsmål å svare på?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.12.2011 18:32 Post subject: |
|
|
Hoftun har ingen planer som strekker seg lenger enn ut uka.... |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 18:36 Post subject: |
|
|
Tar dette i denne tråden for ikke å gi Thiago Ryan tråden et kjempe hopp.
fra twitter (på norsk, gjetter på google translate):
@Thiagoryan: @MBakenga som det er i Rosenborg? klem
@AndreOstgaard: @Thiagoryan @MBakenga Du må komme til Trondheim å spille for Rosenborg... PLEASE! (forøvrig en tweet bare for å lodde stemningen å finne ut hvordan han er innstilt til en overgang)
@Thiagoryan: @AndreOstgaard Også jeg virkelig ønsker å spille for Rosenborg, men i dag var jeg ikke informert om noe.
@Thiagoryan: @AndreOstgaard Jeg håper at i 2012 en del av teamet Rosenborg.
så han har åpenbart lyst, vi mangler lustig, Thiago kan vel være en ok erstatter? Uten at jeg vet så altfor mye om spilleren? Noen som husker noe fra hans prøvespill?? Jeg mener å ha lest at Janne skulle følge han utover høsten å se på noen dvd'er osv fra Brasil, å evt. slå til i Januar(?)
EDIT:
@Thiagoryan: @AndreOstgaard Jeg håper også å bli etterfølgeren til Lustig. Jeg håper å motta gode nyheter til enhver tid,
@Thiagoryan: @AndreOstgaard og hvem vet hvordan de skal forsvare seg mot Rosenborg i 2012.
Me får sjå...? _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 02.12.2011 18:41 Post subject: |
|
|
Selv må jeg si at jeg synes Thiago Ryan virker meget spennende.
Mannen har spilt kamper for Brasils U-20-landslag, og spiller for en toppklubb i Brasiliansk Serie A. |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 18:45 Post subject: |
|
|
Det er vanskelig å brenne seg om han har kamper for aldersbestemt landslag for Brasil? Også spiller han jo for fluminense.. Så er han bare 20 år, om ikke jeg husker feil. Hvordan var kontrakten hans? Var det snakk om kjøp eller free transfer? _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 18:47 Post subject: |
|
|
Awesome wrote: | Jeg mener å ha lest at Janne skulle følge han utover høsten å se på noen dvd'er osv fra Brasil, å evt. slå til i Januar(?) |
Stemmer det.
Quote: | - Vi trenger å se noen kamper han spiller i Brasil på dvd, samtidig tenker jeg på januar også, og vi får se på muligheten på å få ham med på treninger i sesongoppkjøringen, sier Jönsson til adressa.no. |
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.12.2011 18:49 Post subject: |
|
|
Det er ikke sikkert han imponerte voldsomdt på prøvespill for da hadde han nok blitt signert asap, men tror ha trenger litt tid for å etablere/tilpasse seg. men det er klart at om han har kamper for brasil u20 så er han ikke HELT borte vekk
håper på litt eksotisk spenning. ble litt skuffet over Chibbes teknikk, da den ikke engang er på midt nivå og jeg spiller bedrift....
Kunne tenke meg en brilliant teknikker som kunne dratt bort 1-2 spillere i nest øverst pressledd (midtbane/DM) forrn midtstopperne slik at det hadde skapt rom for spill t i bredden eller gjennom til bakenga/Prica.
enten det eller noe ala samme kvalitet på venstre siden.
om det ikke er mulig så bør vi se på hvordan vi kan få backene mere med på overlapp da dette har vært labert i år. Muliog litt posisjonering fra midtbanespillerne kan åpne mere for slikt, og jeg tror da Johan kunne vært en utmerket spilelr for å skap luker eller åpne forsvar. Prica har forsvunent mye i år grunnet innleggene har som oftest kommer fra bak i banen, ikke inn forran mål slik at han kan komme PÅ ballen. Vi kunne ligsågot spilt uten targetman slik vi har optrått i år.
tar imot med takk det vi får, men etter å ha lest hvordan midtsjø brillierte mot Ajax så tror jeg han etterhvert kan fylle en rolle vi har manglet i laget. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 18:57 Post subject: |
|
|
Awesome wrote: | Var det snakk om kjøp eller free transfer? |
Det var snakk om en overgang i januarvinduet da oppholde hans var over, siden det ikke ble noe i sommervinduet. Hvorvidt vi er interesserte i ham enda er vel nokså uvisst. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 02.12.2011 19:36 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | håper på litt eksotisk spenning. ble litt skuffet over Chibbes teknikk, da den ikke engang er på midt nivå og jeg spiller bedrift... |
Fint å ha troa på seg selv. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.12.2011 20:47 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | håper på litt eksotisk spenning. ble litt skuffet over Chibbes teknikk, da den ikke engang er på midt nivå og jeg spiller bedrift.... |
Haha, du skriver så mye rart Husker ennå det legendariske brevet til Coopers agent (må leses av alle). |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 20:52 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt om brevet var det morsomste eller kommentaren til 2mas. Haha. |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 02.12.2011 20:52 Post subject: |
|
|
Hehe.. Artig lesning.
Men er det signert som Markus Henriksen???!
Kind Regards,
M***** H******** (www.RBKweb.no)
eller et pussig sammentreff? _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 02.12.2011 22:00 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | gonnagetchaa wrote: |
btw-mener prica burde bli ny kaptein, for dorsin er ikke rett mann til det desverre.. (les:fakta) |
En ny humørsyk svenske til kaptein? Nei takk..
Tror Jim Larsen og Markus Henriksen hadde vært en god kaptein og stand-in kombo |
hvis jeg husker rett ble det der skrevet rett etter at prica var reserve-kaptein for dorsin og gjorde det veldig bra i den kampen så ble vel revet vel mye med der..
uansett har prica falt ganske mye i boka mi og jeg vil gjerne si unnskyld til alle her inne for at jeg ytrett meg slik
Biffen kan jeg godt se for meg at kan bli en god kaptein, men henriksen trenger nok noen år til på banen før han er moden nok til å være kaptein...føler det er en mangel på gode kapteins-typer i stallen nå men jeg tar muligens feil... (?) _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.12.2011 15:54 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | moomoo wrote: | håper på litt eksotisk spenning. ble litt skuffet over Chibbes teknikk, da den ikke engang er på midt nivå og jeg spiller bedrift.... |
Haha, du skriver så mye rart Husker ennå det legendariske brevet til Coopers agent (må leses av alle). |
hehe, greit å være litt eksotisk selv også men jo tror nok jeg har bedre nærteknikk en chibbe, dog ingenting av det andre han kan lol.
Mitt engasjement for Cooper er nok udiskutabelt, og mener enda han ville vært en fantastisk spiller å erstatte Prica med. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 03.12.2011 18:20 Post subject: |
|
|
Hvor er Kenny Cooper nå da? |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 03.12.2011 18:24 Post subject: |
|
|
Observert i ankomsthallen på Værnes i formiddag  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 03.12.2011 18:37 Post subject: |
|
|
hehe
da bli d mål & Rock`n Roll  |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 03.12.2011 18:49 Post subject: |
|
|
Ahakrim wrote: | Hvor er Kenny Cooper nå da? |
Spiller for MLS-klubben Portland Timbers. |
|
Back to top |
|
 |
paulus Junior
|
Posted: 03.12.2011 19:22 Post subject: |
|
|
bare for å presisere hvor mye vi tok feil av Eguren, så må jeg bare tilføye at han spiller fra start i dag for Sporting Gijón mot Real Madrid i Primera Divisjon. Et eksemplarisk eksempel på hvor dårlige vi er på å inntregere utlendinger..  |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 04.12.2011 00:31 Post subject: |
|
|
Huff. |
|
Back to top |
|
 |
snørrat Junior
|
Posted: 04.12.2011 03:58 Post subject: |
|
|
hvorfor skal vi absolutt ha kenny " the Messias" Cooper i Trondheim nå`må da finnes yngre og mest sannsynlig bedre talent der ute til samme pris eller mindre _________________ http://www.youtube.com/wa...NlnIHYTUn8 |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.12.2011 22:36 Post subject: |
|
|
It's a joke  |
|
Back to top |