English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Ranheim
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran

PostPosted: 11.11.2011 23:39    Post subject: Reply with quote

hvis det skal være noe håp som heldst må detr forandringer til. vi seiler mot undergangen med overbetalte spillere, inkompetent støtteapparat og styring av klubben.

Ny styreleder og nytt styre.
Investor, ikke småfisk men en SIKKELIG investor.
Selg/kvitte med Dorsin,rønning,lust,høiland,holm,moldskred,wimsnes,prica,ørlund.

sats på midsjø og bakenga.

BRUK penger på internasjonalt tenkinske spillere.

få inn en ny trenger med ønske om å spille fotball offensivt og hurtig i lengderetningen. noe som kompanseres med hurtige midtstoppere.

Driter i hvem viu kjøper, men så lenge dorsin er kaptein, janne leder laget og prica STÅR på topp nekter jeg å se en eneste RBK kamp til!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 11.11.2011 23:46    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
jacsonø wrote:
Hjelde wrote:
gonnagetchaa wrote:
jacsonø: bedre å ha T Nordlie på korttidskontrakt(?)

Hvis man skal snakke om kortidskontrakter, er det vel ikke tvil.... Nordlie og Reka blir smågutter....

Tror vi må ha en mann med fotballhode, kombinert med all verdens sinne, edder og galle. Han må trykke primadonnaene ned i dritten, selv om de gjør det sånn passelig og han må ikke slippe dem opp igjen før de slikker skoa hans. De må lære leksa slik at det sitter en stund og de ber til sin skaper om å slippe å oppleve det på nytt......og JJ kunne være assistent.

øh... ja... det han du beskriver der jeg prøvde å hinte til ja.... det er vel åpenbart: NILS ARNE EGGEN!

om han vil så klart at eggen på korttid er ønske nr 1, men har hørt at han koser seg veldig i orkdal og så lenge "gutteklubben-grei" bestemmer i RBK tviler jeg...derfor jeg spurte jacsonø om hva han tenkte om Nordlie Wink
acson
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 00:02    Post subject: Reply with quote

Det er vel bare Nordlie som kan være klar i morra tidlig, når julebordet er slutt. Men jeg klarer liksom ikke å plassere ham. Virker litt sutrete og plasskrevende. Men for et halvår så....Reka er bare grinete, ugrei og utrivelig. Hadde han vært ledig på markedet, ville det vært passe straff for den giddaløse gjengen å få noe slikt å Bryne seg på. Tenker nok daukjøttet hadde leita etter andre måter å fylle bankkonoen på, etter noen dager i den skolen.
Back to top
P
Senior

PostPosted: 12.11.2011 00:03    Post subject: Reply with quote

Vi kan gjerne bruke penger på "internasjonalt tekniske spillere" ala Chibuike, men for øyeblikket foretrekker jeg helt klart å få inn leder- og vinnertyper i stallen.

Vi har spillere med gode teknisk ferdigheter som D.F.Holm, Chibuike, Dockal, Midtsjø og snart Berntsen. Men hvordan reagerer f.eks Chibuike, Issah eller D.F. Holm når laget slipper inn mål eller ligger under? Ser man at noen av disse reagerer med sinne, og deretter viser en smittende vilje til å snu kampen? Som tenker "dette er faen ikke akseptabelt!". Nei. Her savner vi typer som Demidov, som viser tydelig ute på banen hvor mye han hater å tape, og kjefter (gir beskjeder) til andre spillere når de ikke er 100 % fokusert eller gir skikkelig innsats.

Nei, det er fint med spillere som har gode tekniske ferdigheter, men her mangler det ledertyper og vinnerskaller, og det vises tydelig. Et vinnerlag skapes ikke kun med teknisk gode spillere. Vi trenger spillere med en jævlig vinnervilje.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 12.11.2011 00:15    Post subject: Reply with quote

Ja, det er helt åpenbart at laget skriker etter vinnertyper, jeg tror både Demidov, Stadsgaard og til og med Iversen (i den forstand at han alltid holder hodet kaldt) var av den sorten. Nå er det stort sett medgangsspillere i troppen.
Back to top
P
Senior

PostPosted: 12.11.2011 00:35    Post subject: Reply with quote

Helt enig angående Iversen. Viktigheten Iversen hadde for laget de årene han var her, er etter min mening undervurdert. Hvis du ser på lagene som har vunnet serien de siste årene, er det klare vinnertyper på hvert eneste lag. Per dags dato har jeg vanskelig for å finne slike typer i Rosenborg-laget.
Back to top
dalla
Rutinert

PostPosted: 12.11.2011 00:59    Post subject: Reply with quote

haha, rosenborg er ferdig. Før var jeg lei meg. Nå gir jeg bare faen. Bryr meg ikke mer. Forbanna tulleklubb....
Back to top
Hagi
Junior

PostPosted: 12.11.2011 02:29    Post subject: Reply with quote

Var det bare meg eller var det kveldens julebord Janne snakket mest om i intervjuet etter kampen? Hva i alle dager...
Back to top
lauritsenRIL
Junior

PostPosted: 12.11.2011 03:18    Post subject: Reply with quote

hei og velkommen til forumet lauritsen

ranheim utspilte rbk i dag - på alle fronter. før reduseringen på 4-0 hadde rbk kun tverrligger-headingen til prica å stille opp med.

synd for RBK at de scora 2 i dag. Ranheim var klart best. Var dette slutten på en æra, eller starten på en ny? For hvem?

Godt å holde med ranheim i dag
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
lauritsenRIL
Junior

PostPosted: 12.11.2011 13:28    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ nesten utdype mitt forrige innlegg:
"Det var synd at RBK scora to - for RBKs del"
- Hadde de tapt 4-0 hadde det vært krise og man virkelig måtte ta tak. Nå ser Jönsson positive aspekter fra kampen.

Tror uansett at det var dette RBK trengte for å yte maksimalt i den viktigste seriekampen på flere år neste søndag.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Cessna
Rutinert

PostPosted: 12.11.2011 13:44    Post subject: Reply with quote

Ranheim-sangen på tribunen neste hjemmekamp. Anyone?

I'll bring the cymbal.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 15:49    Post subject: Reply with quote

lauritsenRIL wrote:

"Det var synd at RBK scora to - for RBKs del"
- Hadde de tapt 4-0 hadde det vært krise og man virkelig måtte ta tak. Nå ser Jönsson positive aspekter fra kampen.

I dagens Adresseavis uttaler Jönsson at han er fornøyd med en bra avslutning på kampen...
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 15:56    Post subject: Reply with quote

Det finnes tydeligvis INGEN grense for Roenborgs komiske Ali....
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 16:03    Post subject: Reply with quote

Sa det samme i intervjuet med 2mas. Det blir for dumt når han skal snakke om at han likte det han så, og skal forsøke å bygge noe positivt på det. Det blir jo bare svada, og hvis vi har noen spillere med vinnervilje må de jo gå på veggen hvis det er slikt som er tema i garderoben etter kamp.

For øvrig følte jeg da jeg lest RBKweb-intervjuet at også 2mas var en smule oppgitt, og måtte stille drøyt ledende spørsmål for at JJ virkelig skulle ta et oppgjør med kampen. Uten at han egentlig gjorde det.

Registrerer også at andre i RBK-systemet hevder at vi "selvfølgelig ville vi slått dette laget" dersom innsatsen var der. Maken til arrogant holdning etter å ha tapt 3-6 og 2-4 mot hhv Brann og Ranheim. Er det noen på brakka som har vært inne på tanken om at vi rett og slett ikke er bedre?
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 16:22    Post subject: Reply with quote

Dette med å bygge videre på det som er positivt, kan jo være et godt utgangspunkt, og tydeligvis noe av Jønssons filosofi.... men man kan ikke dra det for langt, og fremstille ting som så åpenbart er negativt som noe positivt. Det må være ekte, konkret og reelt... hvis ikke mister man bare troverdighet og respekt. Jeg er redd det er akkurat det Jønsson er i ferd med å gjør ei spillergruppa.... og generelt også forsåvidt.
Back to top
MortenRugsveen
Senior

PostPosted: 12.11.2011 16:26    Post subject: Reply with quote

dalla wrote:
haha, rosenborg er ferdig. Før var jeg lei meg. Nå gir jeg bare faen. Bryr meg ikke mer. Forbanna tulleklubb....

dette er skremmende, men en realitet dessverre. Flere og flere føler det slik
Back to top
Robbaan
Senior

PostPosted: 12.11.2011 16:32    Post subject: Reply with quote

WegHard wrote:

Akkurat nå savner jeg en Rekdal eller Tom Norlie figur på trenersiden. En som er så sur at han holder på å sprekke under kampen, en som gjør 3 bytter før det er gått 40 minutter, en som slakter enkeltspillere etter kampen og sier de kan drite i å tenke på ny kontrakt sånn som de leverer.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Jeg har virkelig ikke hatt lyst til og kritisere Janne, iom at jeg synes han fikk ett dårlig utgangspunkt når han tok over, men som tidligere nevnt her har det ikke blitt det spor bedre etter div nysigneringer som har gitt oss (på papiret) det desidert beste laget i TL.
Trodde ikke jeg skulle si det, men Janne må gå! Gi oss Nordlie Crying or Very sad
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 17:39    Post subject: Reply with quote

Robbaan wrote:

Trodde ikke jeg skulle si det, men Janne må gå! Gi oss Nordlie Crying or Very sad

Tommel'n opp!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb